Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Трактор ДК 021:2015: 34140000-0) від Лугинська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-008043-a
Id Tender 65b9824c1544429187572d9c834b5a20
План UA-P-2025-10-20-009521-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.10.2025 13:48
Остання зміна 19.11.2025 15:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
700 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 13:47 до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 13:47
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 13:47
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00
до 30.10.2025 09:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 09:42
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2025 09:42
до 19.11.2025 15:51
Період уточнень
з 20.10.2025 13:47 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 13:47 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00 до 30.10.2025 09:42
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00 до 30.10.2025 09:42
Основні параметри
ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Трактор ДК 021:2015: 34140000-0)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
700 000 грн.
Трактор ДК 021:2015: 34140000-0
Назва предмета закупівлі
Трактор ДК 021:2015: 34140000-0
Очікувана вартість
700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трактор ДК 021:2015: 34140000-0
Код ДК 021:2015
34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
11301, Україна, Житомирська область, смт. Лугини, вул. М. Грушевського,2а
Дата постачання по
30.11.2025 13:50
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 13:45
Значення, яке очікується
мін. 25
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 13:45
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Документ, що підтверджує країну походження предмету закупівлі
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату за Товар при наявності відповідних бюджетних асигнувань шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 10 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу, визначену Замовником, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Договором здійснюється протягом 5 (п’яти) днів з дати отримання Замовником на свій рахунок відповідних бюджетних призначень.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
699 720 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коренчук Інна Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380967680280
Замовник
ЄДРПОУ
04346114
Повна назва
Лугинська селищна рада
Поштовий індекс
11301
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Лугини
Адреса
вул. М.Грушевського,2а
Кваліфікація
Лот № 1 Трактор ДК 021:2015: 34140000-0
Період вимог/скарг з 30.10.2025 09:42 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 00:00 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2025-10-20-008043-a-a1
Підписаний і діє
Номер
41/89 825
699 720 грн.
583 100 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2025
Строк дії договору з
13.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Трактор ДК 021:2015: 34140000-0
Номенклатура
Трактор ДК 021:2015: 34140000-0
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Лугинська селищна рада
Повна назва
Лугинська селищна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04346114

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Техноторг"
Повна назва
ТОВ "Техноторг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30976452

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.11.2025 15:50
Повідомлення про договір
14.11.2025 14:15
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000082
Дата створення проекту
10.11.2025 15:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 16:51
Дата публікації висновку про результати
24.11.2025 18:20
Дата завершення усунення порушень
09.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 10.11.2025 № 100-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.11.2025 № 100-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2025-10-20-008043-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупіель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 16:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Лугинської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.10.2025 № 218, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Техноторг», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.10.2025 № 223, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.10.2025, договір від 13.11.2025 № 41/89825, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 14.11.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Техноторг» встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 4 розділу IV Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Замовником від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання гарантійного листа яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, що є предметом закупівлі, визначеного підпунктом 2 пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, дорівнює чи перевищує 25 % ступеню локалізації виробництва на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/модель товару). Поряд з цим, пунктом 7 розділу IV Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На виконання вище вказаних вимог учасником ТОВ «Техноторг» у складі тендерної пропозиції надано довідку про ступінь локалізації виробництва товару трактора LOVOL FT244K, із зазначенням ID товару: 70565d68a5f34dadbd9bd3aabe7e3cb7, а також надано копію сертифіката на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» від 08.02.2024 № 8О108.СУЯ.064-24 (далі - Сертифікат). Слід відмітити, що відповідно до Сертифіката виробником машин і устатковання для сільського та лісового господарства є ТОВ «Техноторг». Однак, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель за номером ID: 70565d68a5f34dadbd9bd3aabe7e3cb7, виробником трактора LOVOL FT244K є ТОВ «ТЕХНОТОРГ-ДОН». Отже, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техноторг» відсутній сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виданий на виробника товару ТОВ «ТЕХНОТОРГ-ДОН», чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу IV Додатку 1 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Техноторг» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником 14.11.2025 надано пояснення, яке не спростовує встановлене порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Техноторг» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення норм пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.11.2025 00:00
Дата публікації
24.11.2025 18:20
Документи висновку
24.11.2025 18:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про усунення порушення згідно висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24 листопада 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-10-20-008043-a
Дата публікації
01.12.2025 11:54
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
01.12.2025 12:18
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
01.12.2025 12:19
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Трактор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-20-008043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» №2939-XII від 26.01.1993, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII 25.12.2015 (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техноторг» на відповідність тендерній документації Лугинської селищної ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 3. Пунктом 7 Розділу I Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником заповненої тендерної пропозиції, яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель згідно з додатком 4 до тендерної документації. Також, пунктом 4 Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює 25% ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік. Крім того, пунктом 7 Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції надає копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На виконання вище вказаних вимог учасником ТОВ «Техноторг» у складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію згідно Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до вище вказаної пропозиції учасник ТОВ «Техноторг» пропонує трактор LOVOL FT244K в кількості 2 шт. Також, учасником ТОВ «Техноторг» у складі тендерної пропозиції надано довідку про ступінь локалізації виробництва товару трактора LOVOL FT244K, із зазначенням ID товару: 70565d68a5f34dadbd9bd3aabe7e3cb7. Крім того, на виконання вимог передбачених пунктом 7 Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «Техноторг» у складі тендерної пропозиції надано сертифікати: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» від 08.02.2024 № 8О108.СУЯ.064-24; - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» від 08.02.2024 № СУЯ.035-24; - ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 08.02.2024 № 8О108.СЕУ.034-24; - ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 08.02.2024 № СЕУ.019-24; - ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2018, IDT). Слід відмітити, що вище зазначені сертифікати в тому числі сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» від 08.02.2024 № 8О108.СУЯ.064-24 виданий учаснику ТОВ «Техноторг». Крім того, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID: 70565d68a5f34dadbd9bd3aabe7e3cb7, встановлено, що виробником трактора LOVOL FT244K є ТОВ «ТЕХНОТОРГ-ДОН». Таким чином, аналізом встановлено, що учасник ТОВ «Техноторг» у складі тендерної пропозиції повинен був надати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виробника ТОВ «ТЕХНОТОРГ-ДОН», чим не дотримався вимоги пункту 7 Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, не дотримання учасником вимог учасником ТОВ «Техноторг» пункту 7 Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, чому на порушення пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури ТОВ «Техноторг» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
11.11.2025 11:34
Орган перевірки
15.11.2025 00:00
Документи повідомлення
11.11.2025 11:34
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ на запит управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у межах проведення моніторингу UA-M-2025-11-10-000082 закупівлі UA-2025-10-20-008043-a
ПОЯСНЕННЯ на запит управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у межах проведення моніторингу UA-M-2025-11-10-000082 закупівлі UA-2025-10-20-008043-a, уповноважена особа Лугинської селищної ради надає шляхом оприлюднення файлу «Пояснення на запит».
Рішеня
14.11.2025 14:30
Замовник
Документи повідомлення
14.11.2025 23:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Лугинська селищна рада
Контактний телефон:
+380967680280
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Лугинська селищна рада
Контактний телефон:
+380967680280
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності