Показати схожі тендери

Закупівля Послуги інженера-консультанта (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва) Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування від Державне підприємство "Інфраструктурні проекти".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-006342-a
Id Tender c5cd21c7b71a4e8bbfad2af8c896bc12
План UA-P-2025-10-13-018048-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.10.2025 12:33
Остання зміна 25.12.2025 13:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 312 754.7 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 12:32 до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 12:32
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 12:32
до 01.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 04.11.2025 16:46
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 16:30
до 10.12.2025 00:00
Період уточнень
з 20.10.2025 12:32 до 01.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 12:32 до 01.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.11.2025 16:46
Основні параметри
Послуги інженера-консультанта (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва) Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Consulting Engineer Services (CPV 021:2015: 71530000-2 – Construction Consultancy Services) Reconstruction of the International Road Border Crossing Point “Luzhanka”. Design Adjustment
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 312 754.7 грн.
Послуги інженера-консультанта (ДК 021:2015: 71530000-2 –Консультаційні послуги в галузі будівництва) Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Назва предмета закупівлі
Послуги інженера-консультанта (ДК 021:2015: 71530000-2 –Консультаційні послуги в галузі будівництва) Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Примітки
Consulting Engineer Services (CPV 021:2015: 71530000-2 – Construction Consultancy Services)Reconstruction of the International Road Border Crossing Point “Luzhanka”. Design Adjustment
Очікувана вартість
5 312 754.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53127,55
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.11.2025 15:59
Закінчення аукціону
04.11.2025 16:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги інженера-консультанта (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва) Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Код ДК 021:2015
71530000-2 - Консультаційні послуги в галузі будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
90211, Україна, Закарпатська область, Берегівський район, с. Астей, вул. Дружби Народів, 109
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, на підставі оформлених належним чином та підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих Послуг (Додаток 4) впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати їх підписання Сторонами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД"
Пропозиція:
4 640 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
2 649 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
Пропозиція:
4 250 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПАВЛИКІВСЬКИЙ ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ "
Пропозиція:
2 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "І.КОММ ЕНЕРДЖИ"
Пропозиція:
3 010 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Пропозиція:
4 781 479 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.11.2025 15:59
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вороняк Надія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
0444563415
Замовник
ЄДРПОУ
38684046
Повна назва
Державне підприємство "Інфраструктурні проекти"
Поштовий індекс
03118
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Хотівська, 4а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги інженера-консультанта (ДК 021:2015: 71530000-2 –Консультаційні послуги в галузі будівництва) Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Період вимог/скарг з 11.11.2025 16:30 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 16:46 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою
Зміст
Учасник на виконання вимоги щодо обґрунтування аномально низької ціни 05.11.2025 надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, а саме ОБГРУНТУВАННЯ аномально низької ціни тендерної пропозиції в межах публічної закупівлі UA-2025-10-20-006342-a (вих. №01-06/48 тд від «05» жовтня 2025 р.) та відповідний Розрахунок на надання послуг (вих . N?01-06/ 49 тд від «05» жовтня 2025 р.). Згідно з пунктом 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи № 16 від 20 жовтня 2025 року (далі - ТД)“ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати роботи/надати послуги/поставити товар згідно вимог цієї тендерної документації, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, умов проєкту договору про закупівлю та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені Учасником”. Відповідно до пункту 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД “ціна тендерної пропозиції вказується без ПДВ. Операції з постачання платником ПДВ товарів/послуг відповідно до проєкту міжнародної технічної допомоги та в межах затвердженого плану закупівель товарів, робіт та послуг, що придбаються за кошти міжнародної технічної допомоги звільняються від оподаткування ПДВ”. Також пунктами 3.1 та 3.2 Проєкту договору про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві (Додаток № 4 до ТД) визначено, що: “3.1. Ціна Послуг за Договором становить _______ грн ____ коп. (_______грн ___ коп.) без ПДВ. 3.2. Операції з постачання платником ПДВ товарів/послуг відповідно до проєкту міжнародної технічної допомоги (далі - МТБ) та в межах затвердженої планом закупівель товарів, робіт та послуг, що придбаються за кошти міжнародної технічної допомоги звільняються від оподаткування ПДВ. На таке постачання ціна таких товарів/послуг має бути вказана “без ПДВ”. Підстава для застосування особливих умов оподаткування (звільнення від сплати ПДВ): Рамкова угода між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств, яка ратифікована із заявою Законом України № 360-VI від 03.09.2008; Реєстраційна картка Проєкту (Програми) № 5765, зареєстрована в Кабінеті Міністрів України 10.12.2024;План закупівлі товарів, робіт та послуг, що придбаються за кошти міжнародної технічної допомоги для проєкту «Шляхи солідарності між Україною та ЄС - модернізація двох основних автомобільних пунктів перетину кордону Угорщини та України».”. Проте, враховуючи наданий Розрахунок на надання послуг, встановлено, що Учасником у складі обґрунтування аномально низької ціни надано розрахунок договірної ціни загальною вартістю надання послуг 3 178 800,00 грн з ПДВ, у якому враховано податок на додану вартість 20 % у сумі 529 800,00 грн., що не відповідає інформації про ціну пропозиції, зазначеної в електронній системі закупівель за результатами аукціону. Таким чином, Розрахунок на надання послуг сформований Учасником з урахуванням ПДВ, попри те, що закупівля реалізується в рамках проекту міжнародної технічної допомоги «Шляхи солідарності між Україною та ЄС - модернізація двох основних автомобільних пунктів перетину кордону Угорщини та України» (22-EU-TG-HU-UA Road BCPs), реєстраційна картка проекту МТД № 5765 від 10.12.2024, які звільняються від оподаткування ПДВ, що суперечить вимогам п. 1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД, пп. 3.1 та 3.2 Проєкту договору про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві (Додаток № 4 до ТД) і, крім того, не відповідає інформації, зазначеній в електронній системі закупівель, дане обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції не може вважатись належним щодо вартості робіт тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Документи кваліфікації
11.11.2025 16:30
Повідомлення про рішення
04.11.2025 16:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 12:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 12:33
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
04.11.2025 16:46
Надати до
06.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.12.2025 11:04 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 16:30 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Учасником в довідці № 6т/03/11-25 від 03.11.2025, наданої в складі його тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», зазначена недостовірна інформація щодо предмета договору №2107/TH/ДВ від 21.07.2023, укладеного з ТОВ «Фіарен», а саме: «Надання окремих видів інженерно-консультаційних послуг (інженера-консультанта та технічного нагляду) на об'єкті: «Нове будівництво магістрального водогону Хортиця (ДВС2) - Томаківка -Марганець». Вищезазначена недостовірна інформація, що виявлена Замовником згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів. Згідно з абзацом третім підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 12:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 12:33
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю додаткового часу для всебічного, повного та об’єктивного розгляду тендерних пропозицій, у тому числі перевірки документів учасників на відповідність вимогам та умовам тендерної документації та законодавства, виникла потреба продовжити строк їх розгляду задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 25.11.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
18.11.2025 18:50
Дата кінця розгляду
10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 11:04 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 18:10
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 11:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 12:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 12:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.1 додатку № 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи що підтверджують наявність у нього власної чи залученої випробувальної(них)/вимірювальної(них) лабораторії(й) для проведення контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі і для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й). Однак у складі тендерної пропозиції відсутні документальні підтвердження наявної або залученої лабораторії, а саме: - довідка в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) випробувальної(них)/вимірювальної(них) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт з будівництва об'єкта випробувальна(-і)/вимірювальна(-і) лабораторія(-і), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт; - документ (-ти) про відповідність випробувальної(-их)/вимірювальної(-их) лабораторії (-й) вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо) про атестацію (сертифікацію) тощо), що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Тому для усунення даної невідповідності, Учаснику необхідно завантажити протягом 24 годин через електронну систему закупівель відповідні документи. 2. Відповідно до п.3 додатку №2 до тендерної документації передбачено - на підтвердження наявності в учасника інформації, зазначеної в довідці досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у складі тендерної пропозиції подаються наступні документи: - копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копія акту (-ів) приймання наданих послуг/виконання робіт або інших документів, що підтверджує (-ють) виконання аналогічного договору(ів). Учасник у складі тендерної пропозиції надав договір №08-2020 від 05.05.2020 року про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній акт (-и) приймання наданих послуг/виконання робіт або інший (-і) документ (-и), що підтверджує (-ють) виконання зазначеного договору. Тому для усунення даної невідповідності, Учаснику необхідно завантажити протягом 24 годин через електронну систему закупівель акт (-и) приймання наданих послуг/виконання робіт або інший (-і) документ (-и), що підтверджує (-ють) виконання договору №08-2020 від 05.05.2020 року. 3. Відповідно до п.1 додатку №2 до тендерної документації передбачено- Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1. Тому для усунення даної невідповідності, Учаснику необхідно завантажити протягом 24 годин через електронну систему закупівель відповідні документи. 4. Відповідно до п. 2 додатку №2 до тендерної документації передбачено- Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 Додатку №2 ТД (Мінімальна розрахункову кількість працівників та вимог до них визначається Замовником у Таблиці № 2). Учасник у складі тендерної пропозиції надав лише інформацію про наявність працівників з кваліфікацією інженера-консультанта. При цьому не надано документів щодо наявності працівників з кваліфікацією: «Сертифікований інженер-геодезист» та «Сертифікований інженер-проектувальник за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації». Для усунення даної невідповідності, Учаснику необхідно завантажити протягом 24 годин через електронну систему закупівель відповідні документи
Створено
04.12.2025 18:09
Надати до
05.12.2025 18:09
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 312 754.7 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Інфраструктурні проекти"
Контактний телефон:
0444563415
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 312 754.7 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Інфраструктурні проекти"
Контактний телефон:
0444563415
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності