Показати схожі тендери

Закупівля Примірники програмного забезпечення резервного копіювання типу Veeam від ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-006205-a
Id Tender edbb8e843dae44b9a94846e0c5054823
План UA-P-2025-10-17-006211-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.10.2025 14:02
Остання зміна 17.11.2025 17:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 761 870 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 14:00 до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 14:00
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 14:00
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00
до 04.11.2025 16:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 16:42
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.11.2025 16:42
до 17.11.2025 17:30
Період уточнень
з 20.10.2025 14:00 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 14:00 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00 до 04.11.2025 16:42
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00 до 04.11.2025 16:42
Основні параметри
Примірники програмного забезпечення резервного копіювання типу Veeam
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 761 870 грн.
Примірники програмного забезпечення резервного копіювання типу Veeam
Назва предмета закупівлі
Примірники програмного забезпечення резервного копіювання типу Veeam
Очікувана вартість
4 761 870 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
47618,7
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
140 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Примірники програмного забезпечення резервного копіювання типу Veeam
Код ДК 021:2015
48214000-1 - Пакети програмного забезпечення для мережевих операційних систем
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04053, Україна, Київська область, Київ, вулиця Січових Стрільців, 17
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 49,0 %
Опис:
49% ціни Примірників ПЗ Замовник сплачує у вигляді авансу протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 51,0 %
Опис:
51% ціни Примірників ПЗ Замовник сплачує протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІТІБІ"
Пропозиція:
4 758 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 14:02
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
20.10.2025 12:27
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Уповноважена особа
Електронна пошта
Телефон
+380443333566
Сайт:
http://www.fg.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21708016
Повна назва
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вулиця Січових Стрільців, 17
Кваліфікація
Лот № 1 Примірники програмного забезпечення резервного копіювання типу Veeam
Період вимог/скарг з 04.11.2025 16:42 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 00:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.11.2025 16:43
Довідка НАЗК
04.11.2025 16:42
Повідомлення про рішення
04.11.2025 16:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
29.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 12:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 12:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати документи, зокрема: - згідно підпункту 2.1 пункту 2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, учасник подає довідку складену за формою Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору, та яка повинна містити не менше 1 спеціаліста, сертифікованого виробником Veeam з рівнем не нижче VMTSP (або виробником ПЗ, що пропонується у разі поставки «еквівалента» з рівнем не нижче, ніж заявлений в цих вимогах); - згідно підпункту 2.2. пункту 2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікації працівників та наявності відносин між учасником та працівниками зазначених в Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації зокрема надаються: - витяг з трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) або накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), або копії договорів цивільно-правового характеру або аналогічні документи (відповідно до форми працевлаштування) зазначених працівників. На виконання вищенаведених вимог, у складі тендерної пропозиції Учасником надано: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та зазначено інформацію про працівника Сергія Капського, однак учасником в даній довідці не зазначено інформацію, що вимагалась, а саме по-батькові спеціаліста та його посаду; - копію трудового договору №0111\23-001 від 01.11.2023 року, згідно пункту 1.5. якого, зокрема встановлено, що договір укладається терміном з «01» листопада 2023 року і діє до «31» грудня 2023 року включно, у випадку якщо після закінчення терміну трудового договору трудові відносини фактично тривають і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія договору вважається продовженою на невизначений строк. Однак з наданих учасником документів не вбачається за можливе встановити факт продовження строку дії наданого договору. 2. Відповідно до пункту 4 Розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації в учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ – згоду учасника процедури закупівлі з проектом договору відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, однак учасником такий документ не надано. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 7 розділу 1 тендерної документації, тендерна пропозиція та всі документи, передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з обов’язковим зазначенням по-батькові та посади працівника; - документи (довідка в довільній формі, наказ про прийняття на роботу, тощо), що підтверджують перебування у трудових відносинах з учасником працівника Капського С.В.; - документ – згоду учасника процедури закупівлі з проектом договору відповідно до Додатку 5 до тендерної документації.
Створено
03.11.2025 13:58
Надати до
04.11.2025 13:58
Договір
UA-2025-10-20-006205-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1711\25-001
4 758 600 грн.
3 965 500 грн.
З ПДВ
Підписано
17.11.2025
Строк дії договору з
17.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
200 (штуки)
Примірники програмного забезпечення резервного копіювання типу Veeam
Номенклатура
Примірники програмного забезпечення резервного копіювання типу Veeam
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Повна назва
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21708016

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МІТІБІ"
Повна назва
ТОВ "МІТІБІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35736227

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.11.2025 17:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 761 870 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Контактний телефон:
+380443333566
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 761 870 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Контактний телефон:
+380443333566
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності