Зміст
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості):
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»…
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон):
«Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – Учасник) за предметом: «Реконструкція, перебудова, модернізація та розвиток дорожньої інфраструктури міжнародного автомобільного пункту пропуску "Порубне - Сірет" на українсько-румунському державному кордоні, Чернівецька область. І черга (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якого:
«…Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком № 1 цієї тендерної документації);...».
Згідно п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та підстави, визначені пунктом 47 Особливостей.» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«…Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації….».
«Додаток 1
тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»:
«1.1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
1.1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.2).
Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)
Таблиця 1.1.1
З№ п/п Назва* Тип /марка/ модель, рік випуску** Кількість Зазначення приналежності*** Документ, підтверджуючий приналежність****
1 2 3 4 5 6
Посада
(особи, уповноваженої на підписання
тендерної пропозиції)
_____________ (ПІБ)
(підпис)
М.П. (за її наявності)
Примітки:
* У колонці 2 зазначаються найменування транспортних засобів та механізмів відповідно до Таблиця 1.1.2.
** Колонка 3 заповнюється відповідно до записів у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів.
*** У колонці 5, якщо учасник є власником, зазначається «Власний(е)», в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)».
**** У колонці 6 зазначаються номер, дата та назва документу, який учасник надає для підтвердження інформації, вказаній у колонці 5 Таблиці 1.1.1.
Перелік та кількість необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) для надання послуг за предметом закупівлі
Таблиця 1.1.2
№ п/п Назва техніки та обладнання Кількість одиниць
1 2 3
1 Автомобілі бортові/самоскиди, вантажопідйомністю не менше 3 т 3
2 Навантажувачі одноковшеві 2
3 Екскаватори одноковшеві місткістю ковша не менше 0,4 м3 2
4 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса не менше 8 т 2
5 Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т 1
6 Бульдозери потужність не менша 59 кВт 1
7 Автогрейдер середнього типу 1
8 Бетоноукладальник 1
9 Машина поливально-мийна 1
10 Компресор пересувний продуктивністю (не менше 2,2 мЗ/хв) 1
11 Електростанції пересувні потужністю не менше 2 кВт 1
Учасники процедури закупівлі, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1.1.1), надають документи, що підтверджують право власності на транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування (далі – техніка):
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, – інший документ, що посвідчує право власності (інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства).
Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі або Учасника (об’єднання учасників), а залучена ним за договорами оренди (лізингу), суборенди, ін., то на всю залучену техніку подаються документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця, інше:
- посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства).
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів оренди (лізингу), суборенди, ін., які укладені Учасником процедури закупівлі або Учасником (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю:
*Примітка: Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо строк його дії менше строку договору про закупівлю. Якщо власником техніки є фізична особа – копія договору має бути посвідчена нотаріально (ст.799 Цивільного кодексу України).
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі або Учаснику (об’єднання учасників) (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- посвідчений відповідно до умов тендерної документації лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) Учасником або Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу, тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника або Учасника (об’єднання учасників) має також містити:
- посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства).
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі (якщо власником техніки є фізична особа – копія договору має бути посвідчена нотаріально (ст.799 Цивільного кодексу України));
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- копію листа-підтвердження від власника, який зазначений у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки орендодавцем, лізингодавцем та іншими особами з наданням ними у користування техніки, необхідної для виконання робіт (надання послуг) Учасником або Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.…».
Учасник, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», при подачі своєї тендерної пропозиції, на електронному майданчику завантажив «Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» (вих. №5279 від 23.10.2025 р., файл «9 Довідка обладнання.pdf») (далі – Інформаційна довідка техніки), в якій виявлено невідповідності, а саме:
У рядку 3:
У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Навантажувач фронтальний/ BOBCAT Т770, 2019».
Учасником не заповнена колонка 5.
Відповідно до підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації:
«…*** У колонці 5, якщо учасник є власником, зазначається «Власний(е)», в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)».
Учаснику у колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки необхідно вказати: «Право користування (договір оренди)», оскільки у колонці 6 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Договір оренди №ОТ- 0103/21 від 01.03.2021 р.».
Учаснику необхідно провести відповідні виправлення у колонці 5 рядку 3 Інформаційної довідки техніки.
У рядках 1, 4, 6, 7, 8, 9:
У колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Договір оренди», що не відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації:
«…*** У колонці 5, якщо учасник є власником, зазначається «Власний(е)», в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)».
Відповідно до вимог підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Учаснику у колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки необхідно вказати: «Право користування (договір оренди)».
Учаснику необхідно провести відповідні виправлення у колонці 5 рядків 1, 4, 6, 7, 8, 9 Інформаційної довідки техніки.
У рядку 5:
У колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Договір надання послуг», що не відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації:
«…*** У колонці 5, якщо учасник є власником, зазначається «Власний(е)», в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)».
Відповідно до вимог підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Учаснику у колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки необхідно вказати: «Право користування (договір надання послуг)».
Учаснику необхідно провести відповідні виправлення у колонці 5 рядку 5 Інформаційної довідки техніки.
У рядку 10:
Відповідно до вимог підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Замовник, згідно Переліку та кількість необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) для надання послуг за предметом закупівлі (Таблиця 1.1.2), у рядку 10, вимагав одиницю техніки «Компресор пересувний продуктивністю (не менше 2,2 м3/хв)» у кількості 1 одиниці.
У колонці 2 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Компресор пересувний продуктивністю (не менше 2,2 м3/хв)».
У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Компресор «Mecafer» з рем. приводом,2018».
Відповідно до вимог підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «…** Колонка 3 заповнюється відповідно до записів у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів…».
… Учасники процедури закупівлі, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1.1.1), надають документи, що підтверджують право власності на транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування (далі – техніка):
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, – інший документ, що посвідчує право власності (інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства)…».
«Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки МТБ (Таблиця 1.1.1, Додаток 1 тендерної документації).
У колонці 6 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Інвентарна картка від 30.09.2018 р, інвентарний номер 00011».
Для підтвердження одиниці техніки, зазначеної у колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник надав у файлі «10 Свідоцтва про реєстрацію.pdf» інвентарну картку обліку основних засобів від 30.09.2018 р., інвентарний номер 00011 (власник – ТОВ «ТБЦ»), яка заповнена не за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 р. №352. Позиція у рядку «повне найменування та призначення об’єкта» містить запис «Компресор «Mecafer» з рем. приводом». Записи у рядках: «найменування заводу-виготовлювача» та «модель, тип, марка» – відсутні.
Інвентарна картка обліку основних засобів від 30.09.2018 р., інвентарний номер 00011 не містить повну інформацію про модель Компресора «Mecafer» з рем. приводом, або інших записів у таблиці «Коротка індивідуальна характеристика об’єкта», згідно яких за технічними характеристиками можна визначити продуктивність, яку вимагав Замовник – «не менше 2,2 м3/хв».
Учасник, у колонці 3 рядку 10 Інформаційної довідки техніки та Інвентарній картці обліку основних засобів від 30.09.2018 р., інвентарний номер 00011 вказав узагальнену, не повну назву моделі Компресора «Mecafer» з рем. приводом, що унеможливило визначити технічні характеристики техніки, які вимагав Замовник – «продуктивність (не менше 2,2 м3/хв)».
Отже, Учасник не підтвердив наявність одиниці техніки «Компресор пересувний продуктивністю (не менше 2,2 м3/хв)».
Учаснику необхідно провести відповідні виправлення у колонці 3 рядку 10 Інформаційної довідки техніки та Інвентарній картці обліку основних засобів від 30.09.2018 р., інвентарний номер 00011, вказавши найменування заводу-виготовлювача, повну назву моделі техніки та підтвердити технічні характеристики одиниці техніки, які вимагав Замовник – «продуктивність (не менше 2,2 м3/хв)».
У рядку 11:
У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «FORD CARGO/ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ- СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦИСТЕРНА, 2018».
Відповідно до підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації:
«…** Колонка 3 заповнюється відповідно до записів у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів)...».
«Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки МТБ (Таблиця 1.1.1, Додаток 1 тендерної документації).
Учаснику у колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки необхідно вказати: «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ – СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦИСТЕРНА / FORD / CARGO, 2018».
У колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Договір оренди», що не відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації:
«…*** У колонці 5, якщо учасник є власником, зазначається «Власний(е)», в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)…».
Відповідно до вимог підпункту 1.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Учаснику у колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки необхідно вказати: «Право користування (договір оренди)».
У колонці 6 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Інвентарна картка від 30.09.2018 р, інвентарний номер 00011».
Для підтвердження одиниці техніки, зазначеної у колонці 6 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник надав у файлі «10 Свідоцтва про реєстрацію.pdf» інвентарну картку обліку основних засобів від 30.09.2018 р, інвентарний номер 00011 (власник – ТОВ «ТБЦ»).
Учаснику необхідно вказати у колонці 6 рядку 12 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки: «Інвентарна картка обліку основних засобів від 30.09.2018 р, інвентарний номер 00011».
Учаснику необхідно провести відповідні виправлення у колонці 3, колонці 5, колонці 6 рядку 11 Інформаційної довідки техніки.
У рядку 12:
У колонці 6 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Інвентарна картка від 17.07.2019 р, інвентарний номер 00479».
Для підтвердження одиниці техніки, зазначеної у колонці 6 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник надав у файлі «10 Свідоцтва про реєстрацію.pdf» інвентарну картку обліку основних засобів від 12.07.2019 р, інвентарний номер 00479 (власник – ТОВ «ТБЦ»).
Учаснику необхідно провести відповідні виправлення та вказати у колонці 6 рядку 12 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки: «Інвентарна картка обліку основних засобів від 12.07.2019 р, інвентарний номер 00479».
Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікаційного критерію «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.1.1 з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.2), відповідно до п.1.1. розділу 1 Додатку 1 тендерної документації.
Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності з формою Таблиці 1.1.1. з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.2) та надати відповідні підтверджуючі документи.
«1.2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
1.2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 1.2.1.
Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт
Таблиця 1.2.1
№ п/п Посада* П.І.Б. Штатний, сумісництво,
цивільно-правова угода, залучений за договором надання послуг (дата/номер наказу, дата/номер цивільно-правової угоди, дата/номер договору надання послуг)**
1 2 3 4
Посада
(особи, уповноваженої на підписання
тендерної пропозиції)
_____________ (ПІБ)
(підпис)
М.П. (за її наявності)
Примітки:
*У колонці 2 вказується найменування посади працівника, згідно назви посади, зазначеної у відповідному наказі або цивільно-правовій угоді які Учасник вказав у колонці 4 Таблиці 1.2.1.
**Колонка 4 заповнюється для всіх працівників (відповідно до переліку обов’язкових ключових посад працівників). Вказується штатний працівник, працює за сумісництвом або за цивільно-правовою угодою та зазначаються відповідні документи (наказ про призначення на посаду або про сумісництво, або цивільно-правова угода, номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, зазначеній у Таблиці 1.2.1.).
Якщо працівник залучений за цивільно-правовою угодою, то у ній вказується посада на якій він буде виконувати роботу (надавати послуги) за цією угодою. Строк дії такої угоди повинен бути таким, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо його строк менше строку дії договору про закупівлю.
Якщо працівники залучені за договором надання послуг техніки, в якому техніка надається з водіями, машиністами, то вказується: «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від __ ____20__ )».
До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться:
Інженерно-технічні працівники:
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує організаційно-розпорядчі функції (не менше 1 особи);
- виконавець робіт (не менше 1 особи);
- майстер (не менше 1 особи);
- геодезист (не менше 1 особи);
- інженер з охорони праці (не менше 1 особи)*.
Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи, водії, трактористи) у кількості, достатній для забезпечення керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин тощо).
Робітники:
- дорожні робітники (не менше 7 осіб);
- монтажники, бетонярі (не менше 10 осіб);
- електрозварники (не менше 2 осіб).
Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 1.2.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності), договори надання послуг (за наявності), тощо.
Зазначені вище документи надаються на кожного працівника, який входить до переліку обов’язкових ключових посад працівників.».
Учасник, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», при подачі своєї тендерної пропозиції, на електронному майданчику завантажив «Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» (вих. №5263 від 23.10.2025 р., файл «15 Довідка працівники.pdf») (далі – Інформаційна довідка працівників), в якій допущені помилки при її заповненні та наданні підтверджуючих документів, зокрема:
У рядку 40 Інформаційної довідки працівників:
Учасник у колонці 2 вказав посаду працівника «Водій навантажувача», як вимагав замовник.
У колонці 3 Учасник вказав працівника «Балабан Василь Антонович».
У колонці 4 Учасник вказав «Штатний, наказ №135/пр від 02.09.2022 р».
На підтвердження інформації, зазначеної у колонках 2, 3, 4 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 1.2.1.) Учасник завантажив у архівній папці «16 накази.rar» файл «40.pdf», у якому надана сканована копія наказу №135/пр від 02.09.2022 р. про прийняття на роботу за основним місцем роботи Балабана Василя Антоновича – водієм навантажувача.
Однак, у рядку 23 Інформаційної довідки працівників:
Учасник у колонці 2 вказав посаду працівника «Машиніст бульдозера».
У колонці 3 Учасник вказав того самого працівника «Балабан Василь Антонович».
У колонці 4 Учасник вказав «Штатний, наказ №12/02/п від 06.02.2023 р.».
На підтвердження інформації, зазначеної у колонках 2, 3, 4 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 1.2.1.) Учасник завантажив у архівній папці «16 накази.rar» файл «23.pdf», у якому надана сканована копія наказу №12/02/п від 06.02.2023 р., згідно якого Балабан Василь Антонович з посади «водій навантажувача» переведений на посаду «машиніст бульдозера» з 06.02.2023 року.
Таким чином Балабан Василь Антонович, відповідно до наказу №12/02/п від 06.02.2023 р перебуває з 06.02.2023 року на штатній посаді – «Машиніст бульдозера» та не може перебувати на іншій штатній посаді «Водій навантажувача», з якої переведений.
Учасник не підтвердив наявність працівника на посаді «Водій навантажувача», зазначеного у рядку 40 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 1.2.1.).
Учаснику необхідно провести відповідні виправлення у рядку 40 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 1.2.1.) підтвердити наявність працівника «Водій навантажувача».
У рядку 43 Інформаційної довідки працівників:
Учасник вказав інформацію, яку вже зазначив у рядку 20.
Учаснику необхідно видалити рядок 43 Інформаційної довідки працівників.
У рядку 44:
У зв’язку із видаленням рядку 43, необхідно змінити у колонці 1 порядковий номер «44.» на номер «43.».
Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікаційного критерію «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у повній відповідності з формою Таблиці 1.2.1, згідно вимог п.1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації.
Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику Інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, у відповідності з формою Таблиці 1.2.1, відповідно до п.1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації та надати відповідні підтверджуючі документи.
«1.3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
1.3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 1.3.1.
Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів)
Таблиця 1.3.1
№ п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ 1. Номер договору.
2. Дата укладання договору
3.Предмет договору.
4. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. Ціна договору, грн.
2. Сума виконання договору, грн.
3.Відсоток виконання договору, %.*
Найменування робіт, (одиниця виміру)** Обсяг робіт***
Номер та дата підписання форми КБ-2в або іншого документу(ів, що підтверджує виконання робіт за аналогічним договором
1 2 3 4 5 6 7
Посада
(особи, уповноваженої на підписання
тендерної пропозиції)
_____________ (ПІБ)
(підпис)
М.П. (за її наявності)
Примітки:
*У колонці 4 вказуються
1. Ціна договору – вказується уточнена на момент завершення договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ).
2. Сума виконання договору – кінцева сума по факту виконання договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ).
3. Відсоток виконання договору вираховується від останнього уточнення ціни договору, як відношення: Сума виконання договору/Ціна договору *100.
Якщо договір не завершений, а діючий, вказується діюча ціна договору та фактичне виконання договору. Відповідно діючої ціни та суми виконання, вираховується відсоток виконання такого договору.
**У колонці 5 вказується «Найменування робіт, (одиниця виміру), відповідно до найменування виду послуг (робіт) у колонці 2 Таблиці 1.3.2.
***У колонці 6 сумарний обсяг послуг (робіт) не повинен бути меншим за кількість, зазначену у колонці 3 Таблиці 1.3.2.
1.3.2. Довідка має містити інформацію про не менш ніж один аналогічний договір за предметом закупівлі із зазначенням контрагента (замовника) за договором та його реквізитів, дати укладання та номеру договору, предмета договору, та інших даних згідно Таблиці 1.3.1.
1.3.3. Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена в інформаційній довідці (Таблиця 1.3.1), надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів);
- копії акта(-тів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки(ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3)1.
1Примітка: Учасник надає копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), які містять основні (ключові) види та обсяги робіт (послуг), що визначені замовником у Таблиці 3.2. та кінцеві (форми КБ-2в) та (форми КБ-3), які підтверджують підсумкові суми виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 1.3.1.
Аналогічним у даній процедурі закупівлі буде вважатись договір виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: виконання робіт, подібних за змістом, своєю правовою природою предмету закупівлі або договір в межах якого виконувались роботи передбачені технічною специфікацією (Додаток 3 ТД) (за будь-який період протягом останніх 5-ти років, що передує даті оголошення закупівлі). Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни аналогічного договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (послуг) одним договором або сумарно декількома договорами в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, описаних в Таблиці 1.3.2.
Види та обсяги робіт за останні 5 років мають становити не менше ніж:
Таблиця 1.3.2
№ з/п Найменування виду робіт, (одиниця виміру) Обсяг робіт
1 2 3
1 Улаштування шару основи товщиною не менше 15 см зі щебенево-піщаної суміші обробленої цементом асфальтоукладальником 1034,97 м2
2 Улаштування цементобетонного покриття або аналогічних бетонних конструкцій 1036,54 м2/269,44 м3
3 Укріплення укосів земляних споруд або узбіччя посівом багаторічних трав механізованим способом 213 м2
4 Улаштування збірних залізобетонних колодязів 20,212 м3
5 Влаштування трубопроводів дощової каналізації 456 м
6 Улаштування водоскидних споруд із проїзної частини з лотків в укосах насипу 44,66 м
7 Улаштування підземних переходів методом горизонтального буріння 96 м
8 Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу 163 м
9 Установлення опор з металевих труб 6 шт
1.3.4. Примітки:
1). Усі довідки надаються від Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер), за підписом уповноваженої особи Учасника (вказується посада, прізвище, ініціали). Довідки завіряються печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
2) Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.».
Учасник, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», при подачі своєї тендерної пропозиції, на електронному майданчику завантажив «Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів)» (вих. №5291 від 31.10.2025 р., файл «17 Довідка досвід.pdf») (далі – Інформаційна довідка аналогічних договорів), в якій допущені помилки при її заповненні та наданні підтверджуючих документів, зокрема:
У рядку 1:
Учасник у колонці 3 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав аналогічний Договір № 1Р/2023 від 09.11.2023 р. за предметом договору: «Реконструкція мосту на км 354+255 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест), Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
1.1. Учасник у колонці 5 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав найменування робіт: «Улаштування цементобетонного покриття або аналогічних бетонних конструкцій/м3».
Учасник у колонці 6 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав обсяги робіт:
«0,2657
2,609
0,0353
1,6224
0,0785
/1000м2».
Учасник у колонці 7 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав підтверджуючий документ: «Форма КБ-2В(Акт № 1 від 26.12.2023р. П. 12,25,28,32,33».
На підтвердження відповідного обсягу робіт, вказаного у колонці 6, Учасник надав у фалі «19 Довідки та акти до договору 1Р2023.pdf» копію Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) від 26.12.2023 р. та копії довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) від 26.12.2023 р., які містять основні види та обсяги робіт, та які підтверджують зазначені обсяги.
Однак, Учасник помилково вказав п. 25 замість п.18.
Учаснику необхідно провести виправлення у колонці 7 рядка 1 Інформаційної довідки аналогічних договорів та вказати: «Форма КБ-2В(Акт № 1 від 26.12.2023р. П. 12,18,28,32,33».
1.2. Учасник у колонці 5 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав найменування робіт : «Улаштування цементобетонного покриття або аналогічних бетонних конструкцій/м3».
Учасник у колонці 6 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав обсяги робіт:
«0,712
0,024
/100м3».
Учасник у колонці 7 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав підтверджуючий документ: «Форма КБ-2В(Акт №1 від 26.12.2023р. П.87,121».
На підтвердження відповідного обсягу робіт, вказаного у колонці 6, Учасник надав у фалі «19 Довідки та акти до договору 1Р2023.pdf» копію Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) від 26.12.2023 р. та копії довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) від 26.12.2023 р., які містять основні види та обсяги робіт, та які не підтверджують обсяг 0,024/100 м3, у п.121 Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) від 26.12.2023 р., оскільки п.121 відсутній.
Обсяг 0,712/100 м3, у п.87 Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) від 26.12.2023 р., оскільки він знятий у повному обсязі пунктом 121 Форми КБ-2В(Акт №11 від 10.10.2024р.), тому не може братись до уваги.
Учаснику необхідно зняти відповідні обсяги та провести виправлення у колонці 6 рядку 1 Інформаційної довідки аналогічних договорів.
Учасник у колонці 6 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав обсяги робіт:
«145,4
/м».
Учасник помилково вказав одиницю виміру «м» замість «м3».
Учаснику необхідно провести виправлення у колонці 6 рядка 1 Інформаційної довідки аналогічних договорів та вказати: «145,4 /м3».
Учасник у колонці 7 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав підтверджуючий документ: «Форма КБ-2В(Акт № 13 від 30.10.2024р. П.1».
Однак, Учасник помилково вказав п. 1 замість п.5.
Учаснику необхідно провести виправлення у колонці 7 рядка 1 Інформаційної довідки аналогічних договорів та вказати: «Форма КБ-2В(Акт № 13 від 30.10.2024р. П.5».
1.3. Учасник у колонці 5 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав найменування робіт : «Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу /м3».
Учасник помилково вказав одиницю виміру «м3» замість «м».
Учаснику необхідно провести виправлення у колонці 5 рядка 1 Інформаційної довідки аналогічних договорів та вказати: «Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу /м».
Учасник у колонці 6 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав обсяги робіт:
«0,035
1,063
/100м3».
Учасник помилково вказав одиницю виміру «м3» замість «м».
Учаснику необхідно провести виправлення у колонці 6 рядка 1 Інформаційної довідки аналогічних договорів та вказати:
«0,035
1,063
/100м».
Учасник у колонці 7 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав підтверджуючий документ: «Форма КБ-2В(Акт № 22 від 17.03.2025р. П. 23,37».
На підтвердження відповідного обсягу робіт, вказаного у колонці 6, Учасник надав у фалі «19 Довідки та акти до договору 1Р2023.pdf» копію Акту №22 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) від 17.03.2025р. та копії довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) від 17.03.2025р., які містять основні види та обсяги робіт, та які підтверджують зазначені обсяги.
Однак, Учасник помилково вказав п. 37 замість п.36.
Учаснику необхідно провести виправлення у колонці 7 рядка 1 Інформаційної довідки аналогічних договорів та вказати: «Форма КБ-2В(Акт № 22 від 17.03.2025р. П. 23,36».
1.4. Учасник у колонці 5 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав найменування робіт : «Установлення опор з металевих труб /шт».
Учасник у колонці 6 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав обсяги робіт:
«17
9
/опора».
Учасник у колонці 7 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав підтверджуючий документ: «Форма КБ-2В(Акт №15 від 12.11.2024р. П.11/631, 12/632)».
На підтвердження відповідного обсягу робіт, вказаного у колонці 6, Учасник не надав у фалі «19 Довідки та акти до договору 1Р2023.pdf» копію Акту №15 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) від 12.11.2024 р. та копії довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) від 12.11.2024 р., які містять зазначені основні види та обсяги робіт.
Учаснику необхідно підтвердити вид робіт «Установлення опор з металевих труб /шт», зазначені обсяги робіт «17 9 /опора» та надати копію Акту №15 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) від 12.11.2024 р. та копію довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) від 12.11.2024 р., які містять зазначені види та обсяги робіт.
У рядку 2 Інформаційної довідки аналогічних договорів:
Учасник у колонці 3 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав аналогічний Договір № 351 від 18.05.2021 р. за предметом договору: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування М-12 (М30) Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) км 145+133 - км 153+775 (обхід м. Тернополя), Тернопільська область (з розробкою проектно-кошторисної документації)».
2.1. Учасник у колонці 5 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав найменування робіт : «Влаштування трубопроводів дощової каналізації /м».
Учасник у колонці 6 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав обсяги робіт: «5,15
0,42
/100м».
Учасник у колонці 7 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав підтверджуючий документ: «Форма КБ-2В(Акт № 1 від 22.07.2021р. П. 54,55)».
На підтвердження відповідного обсягу робіт, вказаного у колонці 6, Учасник надав у фалі «19 КБ3 та КБ-2в до 351 з підтвердженням обємів.pdf» копію Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) від 22.07.2021р. та копії довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) від 22.07.2021р., які містять основні види та обсяги робіт, та які підтверджують зазначені обсяги.
Однак, Учасник помилково вказав п. 54,55 замість п.54/18, 57/21.
Учаснику необхідно провести виправлення у колонці 7 рядка 1 Інформаційної довідки аналогічних договорів та вказати: «Форма КБ-2В(Акт № 1 від 22.07.2021р. П. п.54/18, 57/21).
2.2. Учасник у колонці 5 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав найменування робіт: «Улаштування підземних переходів методом горизонтального буріння /м».
Учасник у колонці 6 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав обсяги робіт: «3,0 /100м».
Учасник у колонці 7 Інформаційної довідки аналогічних договорів вказав підтверджуючий документ: «Форма КБ-2В(Акт № 48 від 22.07.2021р. П. 48)».
На підтвердження відповідного обсягу робіт, вказаного у колонці 6, Учасник надав у фалі «19 КБ3 та КБ-2в до 351 з підтвердженням обємів.pdf» копію Акту №48 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (дата документу не вказана) та копії довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) від 26.11.2021 р., які містять основні види та обсяги робіт, та які підтверджують зазначені обсяги.
Однак, Учасник помилково вказав дату 22.07.2021р підтверджуючого документу Форма КБ-2В(Акт № 48 від 22.07.2021р), якому не відповідає довiдка про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) від 26.11.2021 р. та помилково вказав п. 48 замість п.87/88.
Учаснику необхідно провести виправлення у колонці 7 рядка 1 Інформаційної довідки аналогічних договорів та вказати: «Форма КБ-2В(Акт № 48 від 26.11.2021р. П. 87/88».
Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікаційного критерію «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в частині надання Інформаційної довідки про виконання аналогічного (их) договору (ів) (Таблиця 1.3.1), підтвердження видів та обсягів робіт не менше встановлених Таблицею 1.3.2, відповідно до вимог п.1.3 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації.
Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін усунути невідповідності встановлені Замовником до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», відповідно до вимог п.1.3 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації.
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.