Показати схожі тендери

Закупівля Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів. від Комунальне некомерційне підприємство Златопільська лікарня “Промінь” Златопільської міської ради Харківської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-002084-a
Id Tender 99c502a5f2ca46ceb833769d40a9cce1
План UA-P-2025-10-20-002298-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.10.2025 10:18
Остання зміна 07.11.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 450 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 10:18 до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 10:18
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 10:18
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00
до 30.10.2025 09:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 09:16
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2025 09:16
до 07.11.2025 11:20
Період уточнень
з 20.10.2025 10:18 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 10:18 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00 до 30.10.2025 09:16
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00 до 30.10.2025 09:16
Основні параметри
Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів.
Код НК 031:2024: 44245: Z11030602 - Комп’ютерні томографи – більше 2, але менше 16 зрізів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 450 000 грн.
Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів.
Назва предмета закупівлі
Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів.
Примітки
Код НК 031:2024: 44245: Z11030602 - Комп’ютерні томографи – більше 2, але менше 16 зрізів
Очікувана вартість
2 450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів.
Код ДК 021:2015
33115000-9 - Томографічне обладнання
Код НК 024:2023
44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64102, Україна, Харківська область, Лозівський р-н., м. Златопіль, вул. Світанкова 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТС-ДЕНТАЛ ГРУП"
Пропозиція:
2 450 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 10:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
20.10.2025 10:18
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Груніна
Електронна пошта
Телефон
+380574833529, +380501662660
Замовник
ЄДРПОУ
02002730
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Златопільська лікарня “Промінь” Златопільської міської ради Харківської області
Поштовий індекс
64102
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Лозівський район, м. Златопіль
Адреса
вул. Світанкова,буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів.
Період вимог/скарг з 30.10.2025 09:16 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 00:00 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 09:16
Довідка НАЗК
30.10.2025 09:16
Повідомлення про рішення
30.10.2025 09:16
-
28.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-20-002084-a-c1
Підписаний і діє
Номер
84
2 450 000 грн.
2 289 719.63 грн.
З ПДВ
Підписано
07.11.2025
Строк дії договору з
07.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів.
Номенклатура
Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів.
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Златопільська лікарня “Промінь” Златопільської міської ради Харківської області
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Златопільська лікарня “Промінь” Златопільської міської ради Харківської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02002730

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТС-ДЕНТАЛ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ТС-ДЕНТАЛ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40149174

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2025 11:20
-
07.11.2025 11:19
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000095
Дата створення проекту
24.11.2025 16:04
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 17:58
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 57) 725-86-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.11.2025 № 313 м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.11.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.11.2025 № 313 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-10-20-002084-a 20.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 17:58
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів.), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-20-002084-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Вимогою пункту 4 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації, передбачено надання Постачальником копії ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (постачання, монтаж, технічне обслуговування, ремонт). Проте, учасником ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП» надано ліцензію, строк дії якої закінчився 21.06.2025 року (тобто втратила чинність на момент подання ТП). Надати пояснення по суті вищевикладеного. 4. Вимогою пункту 8 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що відповідність медико-технічним вимогам підтверджується наданням заповненої таблиці відповідності та копій інструкцій щодо використання або офіційних друкованих документів (каталоги або проспекти тощо) виробника українською мовою, які містять підтвердження технічних параметрів обладнання, яке пропонується Учасником. Проте, учасником ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП» надано таблицю «Відповідність медико-технічним вимогам» (файл «3.Відповідність_ТВ.PDF») з посиланням на сторінку (розділ)відповідного документу, в якій пункт 7 (наявність програмного фільтру) та пункт 18 (напруга живлення – 240 В ± 10% З АВТОМАТИЧНОЮ СТАБІЛІЗАЦІЄЮ) не підтверджено. Надати пояснення, яким саме чином ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП» підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
26.11.2025 16:07
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 16:08
-
Відповідь
Виконання вимог запиту щодо моніторингу (ID: UA-M-2025-11-24-000095)
На виконання вимог запиту щодо моніторингу (ID: UA-M-2025-11-24-000095) закупівлі «Цифровий комп’ютерний томограф для 3D дослідження ЛОР та стоматологічних пацієнтів. Код ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33115000-9 - Томографічне обладнання), Код НК 024:2023: 44245 - Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова, Код НК 031:2024: 44245: Z11030602 - Комп’ютерні томографи – більше 2, але менше 16 зрізів» (UA-2025-10-20-002084-a) повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Потреба у придбанні рентгенологічного обладнання сформована у зв’язку з виконанням умов договору з Національною службою здоров’я України в межах пакету медичних послуг №67 «Стоматологічна допомога окремій категорії осіб, які захищають/захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України (група послуг №2)», яким передбачено обов’язкове надання послуг із ортопантомографії та іншої рентгенологічної діагностики. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі: вимог НСЗУ до матеріально-технічного забезпечення закладу; фактичних клінічних потреб закладу; офіційної технічної документації виробників медичного обладнання (інструкції користувача, брошури та технічні описи). Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася шляхом проведення аналізу ринку, а саме: отримання та аналізу комерційних пропозицій від постачальників медичного обладнання; порівняння вартості аналогічного обладнання на спеціалізованих сайтах постачальників; використання інформації з відкритих джерел, у тому числі електронної системи закупівель Prozorro. Додатково при розрахунку враховано курсові коливання валют та вартість супутніх послуг (доставка, монтаж, пусконалагодження). Таким чином, обґрунтування технічних та якісних характеристик, а також очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі технічної документації виробників, аналізу ринкових цін, комерційних пропозицій постачальників та з урахуванням вимог договору з НСЗУ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості здійснено Замовником відповідно до постанови КМУ № 822 від 14.09.2020, аналізу ринкових цін на аналогічне обладнання, відкритих даних електронної системи закупівель Prozorro, отриманих комерційних пропозицій, а також потреб закладу та вимог, визначених медичним персоналом, який експлуатуватиме обладнання. Очікувана вартість визначена на основі аналізу кількох комерційних пропозицій та середньоринкової ціни. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Комунальне некомерційне підприємство не є бюджетною установою та не наділене статусом розпорядника бюджетних коштів у розумінні статей 2, 22, 43 Бюджетного кодексу України, а виступає одержувачем бюджетних коштів. Перевірити чи замовник є одержувачем бюджетних коштів можна за посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/02002730/profile. Закупівля здійснювалась за рахунок змішаних джерел фінансування, а саме за рахунок коштів від власної господарської діяльності підприємства та коштів місцевого бюджету. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», обов’язок щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення та очікуваної вартості покладається на головних розпорядників бюджетних коштів та бюджетні установи, до яких комунальні некомерційні підприємства – одержувачі коштів – не віднесені. Таким чином, вимоги щодо обов’язкового розміщення відповідних обґрунтувань на власному вебсайті або на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів на підприємство не поширюються. Закупівля проведена з дотриманням принципів публічності, відкритості та прозорості, а всі документи та рішення щодо закупівлі оприлюднені в електронній системі закупівель Prozorro відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Вимогою пункту 4 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації, передбачено надання Постачальником копії ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (постачання, монтаж, технічне обслуговування, ремонт). Проте, учасником ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП» надано ліцензію, строк дії якої закінчився 21.06.2025 року (тобто втратила чинність на момент подання ТП). Надати пояснення по суті вищевикладеного. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП» Замовником здійснено перевірку наданої копії ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання. У наданій ліцензії зазначено строк дії до 21.06.2025 року. Разом з тим, приймаючи рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, Замовник керувався чинними нормами законодавства України, а саме положеннями: – постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18.03.2022 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», якою передбачено автоматичне продовження строків дії ліцензій та дозвільних документів на період дії воєнного стану; – положеннями Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідно до яких дія дозвільних документів продовжується на період дії воєнного стану та строк після його припинення чи скасування. Таким чином, на момент подання та розгляду тендерної пропозиції ліцензія Учасника вважалася чинною в силу дії норм законодавства. У межах проведення моніторингу закупівлі, з метою підтвердження правової позиції Замовника та документального оформлення відповідних обставин, Замовником було повторно витребувано пояснення від Учасника. Лист-роз’яснення Учасника отримано 27.11.2025 року та використано виключно як підтверджуючий документ, що підтвердив правильність правової оцінки, здійсненої Замовником раніше. Отримання зазначеного листа жодним чином не вплинуло на первинне рішення Замовника, а лише підтвердило відповідність тендерної пропозиції вимогам пункту 4 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації. 4. Вимогою пункту 8 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що відповідність медико-технічним вимогам підтверджується наданням заповненої таблиці відповідності та копій інструкцій щодо використання або офіційних друкованих документів (каталоги або проспекти тощо) виробника українською мовою, які містять підтвердження технічних параметрів обладнання, яке пропонується Учасником. Проте, учасником ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП» надано таблицю «Відповідність медико-технічним вимогам» (файл «3.Відповідність_ТВ.PDF») з посиланням на сторінку (розділ)відповідного документу, в якій пункт 7 (наявність програмного фільтру) та пункт 18 (напруга живлення – 240 В ± 10% З АВТОМАТИЧНОЮ СТАБІЛІЗАЦІЄЮ) не підтверджено. Надати пояснення, яким саме чином ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП» підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Щодо пункту 7 (наявність програмного фільтру) Замовником встановлено, що в наданих Учасником офіційних матеріалах виробника наявна інформація про реалізацію програмного модуля SMART™ / SMART FTM (Smart Metal Artifact Reduction Function), який забезпечує зменшення металевих артефактів під час формування зображень. Відповідна інформація міститься в брошурі виробника (стор. 11), а також підтверджується даними з офіційного ресурсу виробника. Якість окремих сканованих матеріалів, завантажених до електронної системи, об’єктивно знижувала чіткість відображення тексту, однак первинні матеріали містили необхідне підтвердження, з якими Замовник мав можливість ознайомитися під час розгляду пропозиції. Щодо пункту 18 (напруга живлення – 240 В ±10 % з автоматичною стабілізацією) Замовником встановлено, що в посібнику користувача виробника (сторінки 79-80) зазначено робочий діапазон вхідної напруги обладнання 100–240 V AC ±10 %, що свідчить про наявність вбудованої системи автоматичної стабілізації електроживлення та відповідає вимогам тендерної документації. Інформація, наведена у брошурі виробника щодо напруги живлення (220 V), має узагальнений характер та не суперечить даним, зазначеним у технічній інструкції виробника. У межах проведення моніторингу закупівлі та з метою додаткового документального підтвердження правової позиції Замовника було повторно витребувано пояснення у Учасника. Отримано лист ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП», у якому підтверджено зазначені технічні характеристики. Таким чином, відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку 2 до тендерної документації, підтверджена наданими офіційними матеріалами виробника та додатковими листами Учасника.
Рішеня
01.12.2025 09:28
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Златопільська лікарня “Промінь” Златопільської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380574833529, +380501662660
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Златопільська лікарня “Промінь” Златопільської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380574833529, +380501662660
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності