Показати схожі тендери

Закупівля 3-Д принтер від ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ЦИНКАЛОВСЬКОГО ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-000713-a
Id Tender 136c4dfdf3f94db89fd2685f49004a20
План UA-P-2025-10-20-000888-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.10.2025 09:16
Остання зміна 30.10.2025 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
540 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 09:15 до 28.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 09:15
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 09:15
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2025 10:00
до 30.10.2025 15:17
Залишилось 2 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 15:17
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 15:17
-
Період уточнень
з 20.10.2025 09:15 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 09:15 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 10:00 до 30.10.2025 15:17
Період кваліфікації
з 28.10.2025 10:00 до 30.10.2025 15:17
Основні параметри
3-Д принтер
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
540 000 грн.
3-Д принтер
Назва предмета закупівлі
3-Д принтер
Очікувана вартість
540 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2700,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
3-Д принтер
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, Володимир, ВУЛИЦЯ 20 Липня, 21
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Зайцева Вікторія Тарасівна
Пропозиція:
350 001 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 09:16
Оголошення про проведення закупівлі
20.10.2025 09:15
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
Королівство Бельгія, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кашубський Віталій Віталійович
Електронна пошта
Телефон
380633585536
Замовник
ЄДРПОУ
21739672
Повна назва
ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ЦИНКАЛОВСЬКОГО ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
44700
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Володимир
Адреса
ВУЛИЦЯ 20 Липня, 21
Кваліфікація
Лот № 1 3-Д принтер
Період вимог/скарг з 30.10.2025 15:17 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 10:00 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
дискаваліфікувати ФОП Зайцева Вікторія Тарасівна
Документи кваліфікації
30.10.2025 15:17
Повідомлення про рішення
28.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 09:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 09:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись абзацом першим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), та відповідно до вимог тендерної документації, виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, поданих Вами у складі тендерної пропозиції: 1. У складі тендерної пропозиції відсутній документ сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або еквівалента), щодо виробника, продукція якого пропонується. 2. У складі тендерної пропозиції відсутній документ сертифіката про походження товару або декларації про походження товару або довідки, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(а) та (b) статті 5 Рамкової угоди. Учасником надано лише Гарантійний лист (Вих. №8), яким підтверджується, що товар не є походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Це не є належним підтвердженням виконання позитивної вимоги про походження товару з прийнятних країн. 3. У складі тендерної пропозиції відсутнє зобов’язання/гарантія Учасника про те, що він забезпечить належне маркування товару відповідно до вимоги (кожен товар має містити емблему Європейського Союзу та текст: “Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”) при поставці. На підставі вищевикладеного, вимагаємо усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель належним чином оформлених та заповнених документів.
Створено
29.10.2025 14:17
Надати до
30.10.2025 14:17
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
540 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 10:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ЦИНКАЛОВСЬКОГО ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380633585536
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
540 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 10:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ЦИНКАЛОВСЬКОГО ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380633585536
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності