Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг) від БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-014960-a
Id Tender d2190e52c69c45d1827eb2bff03384e4
План UA-P-2025-10-17-018207-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.10.2025 20:33
Остання зміна 03.12.2025 17:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 306 537.1 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 20:32 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 20:32
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 20:32
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 14:59
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2025 17:43
до 11.11.2025 00:00
Період уточнень
з 17.10.2025 20:32 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 20:32 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 14:59
Основні параметри
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 306 537.1 грн.
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)
Очікувана вартість
2 306 537.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11532,69
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 14:36
Закінчення аукціону
27.10.2025 14:59
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 13 950 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів (кейтеринг)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів (кейтеринг)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
13 950
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Вишнева, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 8 910 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів 5-9 класів (кейтеринг)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів 5-9 класів (кейтеринг)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
8 910
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Вишнева, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 700 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів 10-11 класів (кейтеринг)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів 10-11 класів (кейтеринг)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
2 700
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Вишнева, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Валютою платежів за Договором є національна валюта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАБРИКА-КУХНЯ "ГОТУЇМО"» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Пропозиція:
2 058 003 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 925 460 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 14:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 20:33
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Носок Микола Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380995350182
Замовник
ЄДРПОУ
44449503
Повна назва
БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08292
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Буча
Адреса
вулиця Вишнева, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)
Період вимог/скарг з 05.11.2025 17:43 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 14:59 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Учасником ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» частково не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, згідно рішення уповноваженої особи від 31.10.2025р. за №57, а саме: 1. У Довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1 зазначена назва обладнання позиції 6,7,8 таблиці не співпадає з назвою зазначеної в підтверджуючих документах наданих Учасником. Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Учасник мав звірити інформацію із підтверджуючими документами та виправити виявлені невідповідності. Результат: Виправлено шляхом оновлення довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. 2. В Учасника відсутнє підтвердження технічних вимог до предмету закупівлі, зазначених у Розділі ІV Додатку № 1 до ТД, зокрема, але не виключно: «... Для транспортування харчових продуктів та/або готової продукції в заклад освіти транспорт повинен відповідати гігієнічним вимогам до транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та/або готової продукції, вимогам щодо сумісності та іншим вимогам, установленим для перевезення харчових продуктів / готової продукції, а також, в разі наявності нормативних вимог, транспортування харчових продуктів / готової продукції повинно відбуватися з дотриманням вимог щодо температурного режиму. Згідно пп. 1.2 п. 1. Розділу ІV Додатку № 1 до ТД технологічною моделлю організації харчування, що є предметом закупівлі є фабрика-кухня, що передбачає приготування, шокове охолодження готової їжі, зберігання та транспортування всієї продукції на всіх технологічних етапах в безпечному середовищі за температури від 3 °С до 5 °С.» Учасник в складі ТД в довідці за ф1 зазначив два транспортних засоби: OPEL Movano та Peugeot Partner, де OPEL Movano – фургон-рефрижератор, а Peugeot Partner не облаштований холодильною установкою, згідно договору оренди та протоколу проходження ТО. Учасник має надати підтвердження можливості доставки страв при температурі 3-5 С. Результат: Виправлено шляхом надання Листа-підтвердження №3110/02 від 31.10.2025 щодо наявної можливості доставки страв при температурі від 3 °С до 5 °С шляхом використання термоконтейнерів, наявність яких підтверджується накладними, що додаються в складі оновленої тендерної пропозиції. 3. У складі тендерної пропозиції учасника учасником надані документи на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В Розділі ІІ п.2 зазначена вимога: «Крім того, учасник повинен надати скановані оригінали чинних особистих медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть задіяні у наданні послуг (прийом, приготування, доставка, видача) відповідно до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 “Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів.» Учасник закупівлі не надав медичних книжок комірника Нікітенко М.Є., технологів Боярчук Т.В. та Саржан В.І.,менеджера системи якості Михайловської О.О., ці працівники безпосередньо беруть участь в прийомі сировини та/або приготуванні страв. Учасник мав усунути невідповідність шляхом надання сканів з оригіналів чинних медичних книжок. Результат: Не виправлено оскільки згідно з вимогами ТД, Учасник повинен надати скановані оригінали чинних особистих медичних книжок працівників. Медична книжка Нікітіної Марини надана з порушеннями, а саме скан з копії, а не з оригіналу. 4. В Розділі ІІ п.2 зазначені обов’язкові вимоги до окремих працівників: технолог (з вищою освітою за спеціальністю та досвідом роботи не менше 3 років). На підтвердження подаються копії диплома про освіту, сертифікат з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019 щодо основ системи НАССР. Учасником надані документи та інформація щодо наявності у штаті працівника, а саме Саржан В.І. – інженер – технолог. У складі пропозиції надані документи, а саме : Копія диплому про освіту бакалавра з харчових технологій та інженерії, диплом магістра з технологій зберігання, консервування та переробки молока, Наказ №1030-к від 20 серпня 2024 року, а також скан-копію трудової книжки. Згідно з вимогами ТД у технолога має бути вища освіта та досвід роботи не менше 3 років. В наданій трудовій книжці сумарний досвід роботи 2 роки, за вимогою ТД досвід роботи має бути не менше 3 років. Учасником не надано документів на підтвердження досвіду роботи технологом не менше 3-х років. Результат: надано оновлену довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №3110/08 від 31.10.2025, де додатково зазначено: «Повідомляємо також про залучення технолога Тосхопаран М.Б. на підставі цивільно-правової угоди (Цивільно-правовий договір № 01-09/2025 від «01» жовтня 2025 р. додається до Тендерної пропозиції).» До оновленої довідки додано також скан-копії: - цивільно-правового Договору; - копії медичної книжки (не оригіналу); - трудової книжки технолога (в т.ч. нотаріальний переклад трудової книжки на українську мову з російської). Згідно із наданими записами трудової книжки (лише 1 та 24-25 сторінки), Тосхопаран Марина Борисівна працювала в ТОВ «Рамедас Україна» на посаді «головного технолога» в період з 09.12.19 по 13.06.25 (4р. 6 м.). Разом з тим в трудовій книжці зазначено освіту на рівні: середня. - сертифікат про проходження навчання по вимогам чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів, практичні аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів (системи НАССР) від 18.11.2023 року. - диплом Тосхопаран Марини Борисівни серії ФВ №779946, виданий Донецьким комерційним інститутом. Згідно із записами в наданому дипломі Тосхопаран Марина Борисівна в 1992 році закінчила повний курс Донецького комерційного інституту за спеціальністю Технологія та організація громадського харчування. Рішенням ДЕК від 12.06.1992р. присвоєно кваліфікацію: інженер-технолог. 5. В Розділі ІІ п.2 зазначені обов’язкові вимоги до окремих працівників: працівник, який має кваліфікацію внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів. На підтвердження подається копія документа, що підтверджує відповідну кваліфікацію (сертифікат, диплом, свідоцтво тощо). Учасником надані документи Михайловської О.О., а саме сертифікат внутрішнього аудитора. Учасником не наданий наказ на призначення виконання додаткової роботи внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів. Для усунення невідповідності надіслати скан з оригіналу наказу про виконання додаткової роботи. Результат: Виправлено шляхом надання скан-копії Наказу по ТОВ «Рамедас Україна» за 0810/1-к від 08.10.24р. «Про виконання додаткової роботи Оленою Михайловською», яким Михайловській Олені Олегівні доручено з 09.10.24 виконувати роботу внутрішнього аудитора. 6. Розділі ІV .Технічні вимоги до предмета закупівлі в п. 3 зазначено: Режим (кратність) харчування у закладах загальної середньої освіти Замовника, зазначених у Розділі ІІІ. «Технічна специфікація до предмета закупівлі» даного додатку тендерної документації передбачає обов'язкове складання сезонного чотирьох тижневого меню (осіннє та зимове), яке Учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції, а саме сезонне чотиритижневе меню для організації разового харчування (обід) учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади на період до кінця 2025 року, згідно додатку 9-1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби. У разі внесення змін примірне чотиритижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби. Харчування повинно відповідати фізіологічним та натуральним нормам згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Представлене ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» чотиритижневе сезонне меню на осінній період 2025 року для харчування учнів закладів загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади Бучанського району Київської області за формою подання не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме – Наказу Міністерства охорони здоров?я України від 08.02.2023 р № 243 та оформлене наступним чином: Тоді, як за наказом Міністерства охорони здоров?я України від 08.02.2023 р № 243 має бути оформлене та представлене так: Тобто, у представленому примірному чотиритижневому сезонному меню ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» на осінній період 2025 року для харчування учнів закладів загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади Бучанського району Київської області, відсутня колонка, де має бути зазначено збірник рецептур та номер технологічної карти на страву. Також Учасник ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» не зазначає, у відповідності до якого Додатку Постанови КМУ від 21 березня 2021 р № 305 створене представлене примірне чотиритижневе меню на осінній період 2025 р: Це унеможливлює Замовнику: 1. Розглянути технологічну документацію на запропоновані страви та бути впевненим, що склад та технологія приготування страви відповідає вимогам чинного законодавства, що стосується безпечності харчових продуктів та готових страв, а саме вимогам Закону України 771/97-ВР від 23.12.1997 р «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 2. Перевірити наявність та кількість (масу нетто) у страві тих чи інших харчових продуктів, які вказані у Додатках 5, 6, 9, 91 Постанови КМУ від 21 березня 2021 р № 305. У вівторок тиждень 1-й, вихід страви Борщ український зі сметаною має вихід 200 г. Не вказана кількість готової страви та кількість доданої сметани. Приклад страв з додаванням сметани з меню, затвердженого Наказом МОЗ України від 8 лютого 2023 р № 243 Запіканка сирна з яблуком та морквою і сметаною – вихід страви 100/15г, тобто 100 г готової страви та 15 г доданої до подачі сметани. Відсутність посилань на збірники рецептур та технологічну документацію може розглядатись як ненадання інформації кінцевому споживачу. А у даному випадку – Замовнику послуги. В меню Учасника 1 тжд вівторок, можна розглядати вихід страви Борщ український зі сметаною 185/15 (борщу 185 г, сметани 15 г) чи 198/2? В першому випадку маємо недовиконання норм по овочевій групі, у другому – по молочним продуктам. У меню понеділка, 2 тжд, перша страва «Зелений борщ зі шпинатом з яйцем зі сметаною» має вихід 200 г. Не вказана кількість сметани, яка додається до готової страви. Те ж саме у середу 2-го тижня – у страві «Борщ український зі сметаною» не вказана кількість сметани, яку додають до готової страви. Тобто, Борщу українського може бути 185 г а сметани 15 г ? Дана ситуація унеможливлює вірно розрахувати кількість овочів нетто у цей прийом їжі та кількість молочного продукту. Четвер 3-й тиждень – теж саме. Середа, тиждень 4 – неможливо визначити масу нетто овочів через відсутність посилань на джерело та походження страв. Можна припустити, що у загальноприйнятих стравах, таких як Салат з капусти та моркви з яйцем, 75 г вміст овочів може бути не більше 50 г, яйця 20 г, заправки 5 г. Товчанка з бобовими, 120 г, містить картоплю та квасолю, та 24 г цибулі. Суп картопляний з гречаною крупою 200 г може містити овочів не більше як 8 г/порц. Тобто, не маючи технологічної документації, можна передбачити, що овочів по масі нетто у цей день може бути не більше 84 г при нормі 100 г по масі нетто, що є порушенням вимог Постанови КМУ від 24.03.21 р №305. У представленому примірному чотиритижневому меню на зимовий період Учасник ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» не зазначає, у відповідності до якого Додатку Постанови КМУ від 21 березня 2021 р № 305 створене представлене примірне чотиритижневе меню на зимовий період 2025/2026 рр: Представлене ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» чотиритижневе сезонне меню на зимовий період 2025/2026 р року для харчування учнів закладів загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади Бучанського району Київської області за формою подання не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме – Наказу Міністерства охорони здоров?я України від 08.02.2023 р № 243 та оформлене наступним чином: Тоді, як за наказом Міністерства охорони здоров?я України від 08.02.2023 р № 243 має бути оформлене та представлене так: Тобто, у представленому примірному чотиритижневому сезонному меню ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» на зимовий період 2025/2026 року для харчування учнів закладів загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади Бучанського району Київської області, відсутня колонка, де має бути зазначено збірник рецептур та номер технологічної карти на страву. Це унеможливлює Замовнику: 1. Розглянути технологічну документацію на запропоновані страви та бути впевненим, що склад та технологія приготування страви відповідає вимогам чинного законодавства, що стосується безпечності харчових продуктів та готових страв, а саме вимогам Закону України 771/97-ВР від 23.12.1997 р «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 2. Перевірити наявність та кількість (масу нетто) у страві тих чи інших харчових продуктів, які вказані у Додатках 5, 6, 9, 91 Постанови КМУ від 21 березня 2021 р № 305. Також, у вівторок тиждень 1-й, вихід страви Борщ український зі сметаною має вихід 200 г. Не вказана кількість готової страви та кількість доданої сметани. Розглядати вихід страви Борщ український зі сметаною 185/15 (борщу 185 г, сметани 15 г) чи 198/2? В першому випадку маємо недовиконання норм по овочевій групі, у другому – по молочним продуктам. Відсутність посилань на збірники рецептур та технологічну документацію може розглядатись як ненадання інформації кінцевому споживачу. А у даному випадку – Замовнику послуги. Середа тиждень 2 – ситуація така ж. Відсутня інформація щодо вмісту сметани у готовій страві Борщ український зі сметаною – 185/15 чи 198/2? Яка маса нетто овочів у день прийому їжі? Середа, тиждень 3. Неможливо визначити масу нетто овочів через відсутність посилань на джерело та походження страв. Припустимо, що Салат з моркви з олією, 50 г містить 47 г моркви, Товчанка з бобовими, 120 г, містить картоплю та квасолю, та 24 г цибулі. Бульйон з лапшею та яйцем, 200 г – не більше 8 г/порц. Тобто, теоретично – 79 г овочів при нормі 100 г. Що є порушенням вимог Постанови КМУ від 24.03.2021 р № 305. Понеділок, тиждень 4. Така ж ситуація з овочами. Тим більше, що для вікової групи 11-14 років та 14-18 років вихід страви Овочі тушковані є різною – 50 г та 30 г відповідно. Для молодшої групи (6-11років) вихід страви Овочі тушковані – 40 г. До відома, суп картопляний з бобовими 200 г може містити від 8 до 13 г овочів, тобто овочів в цей день буде видано 50-70 г, при нормі 100г. Це якщо розглядати рецептури страв з дозволених для використання джерел. У даному випадку немає жодного посилання. Вівторок, тиждень 4. Страва Борщ український зі сметаною, 200 г, не розділений на основну страву та додану сметану по кількості. Немає можливості зрозуміти, чи закладені норми овочевої та/або молочної групи продуктів у цей день. Попередньо, у 200 г Борщу українського міститься до 45 г овочів. Салат з моркви та кукурудзи з олією може містити 2-3 г олії. Відповідно, у цей день овочів по масі нетто може бути не більше 83 г. Враховуючи наведене, надані у складі Пропозиції Учасника примірні чотиритижневі сезонні меню при одноразовому режимі харчування дітей не відповідають Нормам харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 № 305 Учасник заявляє: «…що тендерна документація, в т.ч. п. 3 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації, не містить окремої вимоги, що меню, яке надається учасниками, за формою та/або змістом має відповідати Наказу Міністерства охорони здоров?я України від 08.02.2023 р № 243. Тендерна документація, в т.ч. п. 3 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації, не містить окремої вимоги, що в меню, яке надається учасниками, має бути зазначено збірник рецептур та номер технологічної карти на страву». Зазначимо, що Тендерна документація є допоміжним інструментом, який деталізує умови закупівлі, але її зміст не може суперечити нормам чинного законодавства. Вимоги законодавства є загальнообов'язковими, що забезпечує рівні умови для всіх учасників, які мають відповідати нормам. В ТД зазначено: «Харчування повинно відповідати фізіологічним та натуральним нормам згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Учасник не довів, що надане меню складене з врахуванням всіх норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 № 305. Учасником не надані підтвердження, що норми овочів будуть виконані. Враховуючи, надані в складі Пропозиції Учасника примірне чотиритижневі сезонні меню при одноразовому режимі харчування дітей не відповідають Нормам харчування в закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р №305, в частині норми овочів. 7. Розділі ІV .Технічні вимоги до предмета закупівлі в п. 4 зазначено: В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, а також перебоїв з централізованим водопостачанням, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: • копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна, тощо) на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо) на випадок планових або аварійних відключень електропостачання; • копію договору купівлі-продажу/поставки нафтопродуктів, тощо, на підтвердження можливості забезпечення роботи автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо); Учасник надав договір купівлі-продажу №1122-04 від 25.11.2022р та накладну придбання електрогенератора Satra S-THOR10KWATS,10 кВт, 230/400, дизельний, AVR. Споживання електроенергії окремого обладнання, яке надане Учасником в ТД, а саме: Пароконвектомат UNOX XEVC 0711 E1RM – 11,7кВт Пароконвектомат Rational CPC61 – 10 кВт Потужність індукційної плити варіюється від 1.5 до 10 кВт і більше, залежно від кількості конфорок та моделі, в Учасника марта та модель не вказані. Плита електрична MPM – це настільна плита з потужністю 2 кВт, якщо 2 комфорки. Варочний котел (в Учасника марка та модель не вказані) – 15-52 кВт. Використання зазначеного електрогенератора не забезпечує можливість роботи обладнання, що унеможливлює надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. В ТД зазначено: «… учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості…», Учасником надано договір купівлі-продажу №1122-04 від 25.11.2022р та накладну придбання електрогенератора Satra S-THOR10KWATS,10 кВт, 230/400, дизельний, AVR, потужність якого унеможливлює його використання для забезпечення роботи обладнання, зазначеного в довідці за формою 1, зупинення процесів приготування, охолодження та зберігання впливає на безпечність страв! Згідно пп. 1.2 п. 1. Розділу ІV Додатку № 1 до ТД технологічною моделлю організації харчування, що є предметом закупівлі є фабрика-кухня, що передбачає приготування, шокове охолодження готової їжі, зберігання та транспортування всієї продукції на всіх технологічних етапах в безпечному середовищі за температури від 3 °С до 5 °С, ці процеси порушуються, якщо не підтримувати роботу шокера та холодильників/холодильних камер. В Програмах передумовах НАССР №3 та №11 прописані норми зберігання та ризики порушення температурних режимів. Учасник не підтвердив можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості, в умовах постійної загрози обмеження електропостачання. Таким чином, зважаючи на викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «РАМЕДАС Україна» не відповідала встановленим умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА». (протокол уповноваженої особи за №59 від 05.11.2025)
Документи кваліфікації
05.11.2025 17:38
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
31.10.2025 17:40
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Скарги та рішення
30.10.2025 08:56
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
27.10.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 20:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 20:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" у відкритих торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)» № UA-2025-07-24-003147-a.) до 20 робочих днів відповідно до пункту 41 Особливостей. (протокол уповноваженої особи №56 від 30.10.2025)
Дата продовження строку розгляду
30.10.2025 08:56
Дата кінця розгляду
25.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" (надалі – Учасник), поданої на процедуру закупівлі «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)» № UA-2025-10-17-014960-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності, а саме: 1. У Довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1 зазначена назва обладнання позиції 6,7,8 таблиці не співпадає з назвою зазначеної в підтверджуючих документах наданих Учасником. Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Звірити інформацію із підтверджуючими документами та виправити виявлені невідповідності. 2. В Учасника відсутнє підтвердження технічних вимог до предмету закупівлі, зазначених у Розділі ІV Додатку № 1 до ТД, зокрема, але не виключно: «... Для транспортування харчових продуктів та/або готової продукції в заклад освіти транспорт повинен відповідати гігієнічним вимогам до транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та/або готової продукції, вимогам щодо сумісності та іншим вимогам, установленим для перевезення харчових продуктів / готової продукції, а також, в разі наявності нормативних вимог, транспортування харчових продуктів / готової продукції повинно відбуватися з дотриманням вимог щодо температурного режиму. Згідно пп. 1.2 п. 1. Розділу ІV Додатку № 1 до ТД технологічною моделлю організації харчування, що є предметом закупівлі є фабрика-кухня, що передбачає приготування, шокове охолодження готової їжі, зберігання та транспортування всієї продукції на всіх технологічних етапах в безпечному середовищі за температури від 3 °С до 5 °С.» Учасник в складі ТД в довідці за ф1 зазначив два транспортних засоби: OPEL Movano та Peugeot Partner, де OPEL Movano – фургон-рефрижератор, а Peugeot Partner не облаштований холодильною установкою, згідно договору оренди та протоколу проходження ТО. Учасник має надати підтвердження можливості доставки страв при температурі 3-5 С. 3. У складі тендерної пропозиції учасника учасником надані документи на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В Розділі ІІ п.2 зазначена вимога: Крім того, учасник повинен надати скановані оригінали чинних особистих медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть задіяні у наданні послуг (прийом, приготування, доставка, видача) відповідно до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 “Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів. Учасник закупівлі не надав медичних книжок комірника Нікітенко М.Є., технолога/відповідальної за охорону праці Саржан В.І., менеджера (управителя) системи якості Михайловської О.О., ці працівники безпосередньо беруть участь в прийомі сировини та/або приготуванні страв. Учасник має усунути невідповідність шляхом надання сканів з оригіналів чинних медичних книжок. 4. В Розділі ІІ п.2 зазначені обов’язкові вимоги до окремих працівників: технолог (з вищою освітою за спеціальністю та досвідом роботи не менше 3 років). На підтвердження подаються копії диплома про освіту, сертифікат з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019 щодо основ системи НАССР. Учасником надані документи та інформація щодо наявності у штаті працівника, а саме Саржан В.І. – інженер – технолог. У складі пропозиції надані документи, а саме : Копія диплому про освіту бакалавра з харчових технологій та інженерії, диплом магістра з технологій зберігання, консервування та переробки молока, Наказ №1030-к від 20 серпня 2024 року, а також скан-копію трудової книжки. Згідно вимог у технолога має бути вища освіта та досвід роботи не менше 3 років. В довідці ф.2 зазначений стаж роботи 2 роки, за вимогою ТД досвід роботи має бути не менше 3 років. Учасником не надано документів на підтвердження досвіду роботи технологом не менше 3-х років. 5. В Розділі ІІ п.2 зазначені обов’язкові вимоги до окремих працівників: працівник, який має кваліфікацію внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів. На підтвердження подається копія документа, що підтверджує відповідну кваліфікацію (сертифікат, диплом, свідоцтво тощо). Учасником надані документи Михайловської О.О., а саме сертифікат внутрішнього аудитора. Учасником не наданий наказ на призначення виконання додаткової роботи внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів. Для усунення невідповідності надіслати скан з оригіналу наказу про виконання додаткової роботи. 6. Розділі ІV .Технічні вимоги до предмета закупівлі в п. 3 зазначено: Режим (кратність) харчування у закладах загальної середньої освіти Замовника, зазначених у Розділі ІІІ. «Технічна специфікація до предмета закупівлі» даного додатку тендерної документації передбачає обов'язкове складання сезонного чотирьох тижневого меню (осіннє та зимове), яке Учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції, а саме сезонне чотиритижневе меню для організації разового харчування (обід) учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади на період до кінця 2025 року, згідно додатку 9-1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби. У разі внесення змін примірне чотиритижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби. Харчування повинно відповідати фізіологічним та натуральним нормам згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Представлене ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» чотиритижневе сезонне меню на осінній період 2025 року для харчування учнів закладів загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади Бучанського району Київської області за формою подання не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме – Наказу Міністерства охорони здоров?я України від 08.02.2023 р № 243 та оформлене наступним чином: Тоді, як за наказом Міністерства охорони здоров?я України від 08.02.2023 р № 243 має бути оформлене та представлене так: Тобто, у представленому примірному чотиритижневому сезонному меню ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» на осінній період 2025 року для харчування учнів закладів загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади Бучанського району Київської області, відсутня колонка, де має бути зазначено збірник рецептур та номер технологічної карти на страву. Також Учасник ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» не зазначає, у відповідності до якого Додатку Постанови КМУ від 21 березня 2021 р № 305 створене представлене примірне чотиритижневе меню на осінній період 2025 р: Це унеможливлює Замовнику: 1. Розглянути технологічну документацію на запропоновані страви та бути впевненим, що склад та технологія приготування страви відповідає вимогам чинного законодавства, що стосується безпечності харчових продуктів та готових страв, а саме вимогам Закону України 771/97-ВР від 23.12.1997 р «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 2. Перевірити наявність та кількість (масу нетто) у страві тих чи інших харчових продуктів, які вказані у Додатках 5, 6, 9, 91 Постанови КМУ від 21 березня 2021 р № 305. У вівторок тиждень 1-й, вихід страви Борщ український зі сметаною має вихід 200 г. Не вказана кількість готової страви та кількість доданої сметани. Приклад страв з додаванням сметани з меню, затвердженого Наказом МОЗ України від 8 лютого 2023 р № 243 Запіканка сирна з яблуком та морквою і сметаною – вихід страви 100/15г, тобто 100 г готової страви та 15 г доданої до подачі сметани. Відсутність посилань на збірники рецептур та технологічну документацію може розглядатись як ненадання інформації кінцевому споживачу. А у даному випадку – Замовнику послуги. В меню Учасника 1 тжд вівторок, можна розглядати вихід страви Борщ український зі сметаною 185/15 (борщу 185 г, сметани 15 г) чи 198/2? В першому випадку маємо недовиконання норм по овочевій групі, у другому – по молочним продуктам. У меню понеділка, 2 тжд, перша страва «Зелений борщ зі шпинатом з яйцем зі сметаною» має вихід 200 г. Не вказана кількість сметани, яка додається до готової страви. Те ж саме у середу 2-го тижня – у страві «Борщ український зі сметаною» не вказана кількість сметани, яку додають до готової страви. Тобто, Борщу українського може бути 185 г а сметани 15 г ? Дана ситуація унеможливлює вірно розрахувати кількість овочів нетто у цей прийом їжі та кількість молочного продукту. Четвер 3-й тиждень – теж саме. Середа, тиждень 4 – неможливо визначити масу нетто овочів через відсутність посилань на джерело та походження страв. Можна припустити, що у загальноприйнятих стравах, таких як Салат з капусти та моркви з яйцем, 75 г вміст овочів може бути не більше 50 г, яйця 20 г, заправки 5 г. Товчанка з бобовими, 120 г, містить картоплю та квасолю, та 24 г цибулі. Суп картопляний з гречаною крупою 200 г може містити овочів не більше як 8 г/порц. Тобто, не маючи технологічної документації, можна передбачити, що овочів по масі нетто у цей день може бути не більше 84 г при нормі 100 г по масі нетто, що є порушенням вимог Постанови КМУ від 24.03.21 р №305. У представленому примірному чотиритижневому меню на зимовий період Учасник ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» не зазначає, у відповідності до якого Додатку Постанови КМУ від 21 березня 2021 р № 305 створене представлене примірне чотиритижневе меню на зимовий період 2025/2026 рр: Представлене ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» чотиритижневе сезонне меню на зимовий період 2025/2026 року для харчування учнів закладів загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади Бучанського району Київської області за формою подання не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме – Наказу Міністерства охорони здоров?я України від 08.02.2023 р № 243 та оформлене наступним чином: Тоді, як за наказом Міністерства охорони здоров?я України від 08.02.2023 р № 243 має бути оформлене та представлене так: Тобто, у представленому примірному чотиритижневому сезонному меню ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» на зимовий період 2025/2026 року для харчування учнів закладів загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади Бучанського району Київської області, відсутня колонка, де має бути зазначено збірник рецептур та номер технологічної карти на страву. Це унеможливлює Замовнику: 1. Розглянути технологічну документацію на запропоновані страви та бути впевненим, що склад та технологія приготування страви відповідає вимогам чинного законодавства, що стосується безпечності харчових продуктів та готових страв, а саме вимогам Закону України 771/97-ВР від 23.12.1997 р «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 2. Перевірити наявність та кількість (масу нетто) у страві тих чи інших харчових продуктів, які вказані у Додатках 5, 6, 9, 91 Постанови КМУ від 21 березня 2021 р № 305. Також, у вівторок тиждень 1-й, вихід страви Борщ український зі сметаною має вихід 200 г. Не вказана кількість готової страви та кількість доданої сметани. Розглядати вихід страви Борщ український зі сметаною 185/15 (борщу 185 г, сметани 15 г) чи 198/2? В першому випадку маємо недовиконання норм по овочевій групі, у другому – по молочним продуктам. Відсутність посилань на збірники рецептур та технологічну документацію може розглядатись як ненадання інформації кінцевому споживачу. А у даному випадку – Замовнику послуги. Середа тиждень 2 – ситуація така ж. Відсутня інформація щодо вмісту сметани у готовій страві Борщ український зі сметаною – 185/15 чи 198/2? Яка маса нетто овочів у день прийому їжі? Середа, тиждень 3. Неможливо визначити масу нетто овочів через відсутність посилань на джерело та походження страв. Припустимо, що Салат з моркви з олією, 50 г містить 47 г моркви, Товчанка з бобовими, 120 г, містить картоплю та квасолю, та 24 г цибулі. Бульйон з лапшею та яйцем, 200 г – не більше 8 г/порц. Тобто, теоретично – 79 г овочів при нормі 100 г. Що є порушенням вимог Постанови КМУ від 24.03.2021 р № 305. Понеділок, тиждень 4. Така ж ситуація з овочами. Тим більше, що для вікової групи 11-14 років та 14-18 років вихід страви Овочі тушковані є різною – 50 г та 30 г відповідно. Для молодшої групи (6-11років) вихід страви Овочі тушковані – 40 г. До відома, суп картопляний з бобовими 200 г може містити від 8 до 13 г овочів, тобто овочів в цей день буде видано 50-70 г, при нормі 100г. Це якщо розглядати рецептури страв з дозволених для використання джерел. У даному випадку немає жодного посилання. Вівторок, тиждень 4. Страва Борщ український зі сметаною, 200 г, не розділений на основну страву та додану сметану по кількості. Немає можливості зрозуміти, чи закладені норми овочевої та/або молочної групи продуктів у цей день. Попередньо, у 200 г Борщу українського міститься до 45 г овочів. Салат з моркви та кукурудзи з олією може містити 2-3 г олії. Відповідно, у цей день овочів по масі нетто може бути не більше 83 г. Враховуючи наведене, надані у складі Пропозиції Учасника примірні чотиритижневі сезонні меню при одноразовому режимі харчування дітей не відповідають Нормам харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 № 305 7. Розділі ІV .Технічні вимоги до предмета закупівлі в п. 4 зазначено: В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, а також перебоїв з централізованим водопостачанням, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: • копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна, тощо) на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо) на випадок планових або аварійних відключень електропостачання; • копію договору купівлі-продажу/поставки нафтопродуктів, тощо, на підтвердження можливості забезпечення роботи автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо); Учасник надав договір купівлі-продажу №1122-04 від 25.11.2022р та накладну придбання електрогенератора Satra S-THOR10KWATS,10 кВт, 230/400, дизельний, AVR. Споживання електроенергії окремого обладнання, яке надане Учасником в ТД, а саме: Пароконвектомат UNOX XEVC 0711 E1RM – 11,7кВт Пароконвектомат Rational CPC61 – 10 кВт Потужність індукційної плити варіюється від 1.5 до 10 кВт і більше, залежно від кількості конфорок та моделі, в Учасника марта та модель не вказані. Плита електрична MPM – це настільна плита з потужністю 2 кВт, якщо 2 комфорки. Варочний котел (в Учасника марта та модель не вказані) – 15-52 кВт. Використання зазначеного електрогенератора не забезпечує можливість роботи обладнання, що унеможливлює надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Таким чином, зважаючи на викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «РАМЕДАС Україна» не відповідала встановленим умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. (протокол уповноваженої особи №57 від 31.10.2025)
Створено
31.10.2025 17:37
Надати до
01.11.2025 17:37
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 17:43 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.11.2025 17:43
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 17:29 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 17:29
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 306 537.1 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380995350182
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 306 537.1 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380995350182
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності