Показати схожі тендери

Закупівля Система повітряного моніторингу «Портативний детектор дронів з відеоперехопленням», згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки від 6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-014838-a
Id Tender fcf9af9b2f68493ebecd7333d221fdaf
План UA-P-2025-10-17-018010-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.10.2025 19:32
Остання зміна 31.10.2025 17:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
267 570 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 19:28 до 27.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 19:28
до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 19:28
до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 09:00
до 31.10.2025 17:35
Залишилось 4 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 17:35
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 17:35
-
Період уточнень
з 17.10.2025 19:28 до 24.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 19:28 до 24.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 09:00 до 31.10.2025 17:35
Період кваліфікації
з 27.10.2025 09:00 до 31.10.2025 17:35
Основні параметри
Система повітряного моніторингу «Портативний детектор дронів з відеоперехопленням», згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
267 570 грн.
Система повітряного моніторингу «Портативний детектор дронів з відеоперехопленням», згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки
Назва предмета закупівлі
Система повітряного моніторингу «Портативний детектор дронів з відеоперехопленням», згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки
Очікувана вартість
267 570 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1337,85
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система повітряного моніторингу «Портативний детектор дронів з відеоперехопленням»
Код ДК 021:2015
35721000-4 - Електронні розвідувальні системи
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84122, Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, пров. Мартиненка, буд. 1
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Блюберд тех"
Пропозиція:
231 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 19:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерія Іваницька
Електронна пошта
Телефон
+380953957634
Замовник
ЄДРПОУ
38177202
Повна назва
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Поштовий індекс
84122
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Слов'янськ
Адреса
ПРОВУЛОК МАРТИНЕНКА, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Система повітряного моніторингу «Портативний детектор дронів з відеоперехопленням», згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки
Період вимог/скарг з 31.10.2025 17:35 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 09:00 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
31.10.2025 17:35
Повідомлення про рішення
31.10.2025 17:32
documentType.award.deviationReport
27.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 19:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 19:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою, згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасником надано зазначений документ, де некоректно зазначено найменування Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою, згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації. 2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). У складі тендерної пропозиції Учасником надано зазначений документ, де як в проєкті договору так і в додатках до нього зазначені вартісні показники; у п. 1.2 розділу 1 «Предмет договору» некоректно зазначено найменування товару; у Додатку 2 до Договору «Технічні та якісні вимоги, вимоги до комплектності товару» не зазначено документ, який підтверджує саме якість товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 3. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: скановану копію протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо / скановану копію наказу про призначення керівника або скановану копію виписки (витягу) із зазначених документів. У складі тендерної пропозиції Учасником надано зазначені документи не в повному обсязі, а саме відсутня сканована копія протоколу зборів засновників про призначення директора. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями скановану копію протоколу зборів засновників про призначення директора. 4. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-гарантію про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість. У складі тендерної пропозиції Учасником надано документ, де зазначена настанова щодо експлуатування, яка не є достатнім документом для підтвердження якості товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями додатково надати документ, який(і) підтверджує(ють) якість запропонованого товару. 5. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником, надає інструкцію з експлуатації приладу, де зазначено технічні дані (характеристики), комплектність, гарантії виробника. У складі тендерної пропозиції Учасником надано настонову щодо експлуатування товару, але вона надана не у формі електронного документа та без підпису уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитка печатка Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Згідно вимог Замовника, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації, Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести зазначений документ у відповідність до вимог Замовника, викладених у тендерній пропозиції. 6. Згідно вимог Замовника, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП). При перевірці Замовником КЕП Учасника, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), як того вимагав Замовник. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», зі змінами, з урахуванням вимог Замовника, викладеними у тендерній пропозиції.
Створено
30.10.2025 12:50
Надати до
31.10.2025 12:50
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
267 570 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 09:00
Замовник:
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Контактний телефон:
+380953957634
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
267 570 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 09:00
Замовник:
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Контактний телефон:
+380953957634
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності