Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області від КП "Кролевецька ЖЕК" Кролевецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-014254-a
Id Tender ca85cb5ec27a415a8de5f7b0b0fdfc68
План UA-P-2025-10-17-016973-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.10.2025 17:27
Остання зміна 13.11.2025 15:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 762 591 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 17:27 до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 17:27
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 17:27
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.11.2025 00:00
до 06.11.2025 17:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 17:17
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2025 17:17
до 13.11.2025 15:51
Період уточнень
з 17.10.2025 17:27 до 02.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 17:27 до 02.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.11.2025 00:00 до 06.11.2025 17:17
Період кваліфікації
з 05.11.2025 00:00 до 06.11.2025 17:17
Основні параметри
Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 762 591 грн.
Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області
Очікувана вартість
2 762 591 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13812,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Олексія Гребенюка, 25
Дата постачання по
31.12.2025 17:26
Документи позиції
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Технічні специфікації
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3)
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Рудна Тетяна Тарасівна"
Пропозиція:
2 762 476.7 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хоменко Андрій Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380545391361
Факс
+380545391361
Замовник
ЄДРПОУ
23635557
Повна назва
КП "Кролевецька ЖЕК" Кролевецької міської ради
Поштовий індекс
41300
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Кролевець
Адреса
вулиця Поштова,9
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області
Період вимог/скарг з 06.11.2025 17:17 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 00:00 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 17:17
Довідка НАЗК
06.11.2025 17:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.11.2025 17:10
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 17:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 17:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог замовника, а саме пункту 1 розділу 1 додатку 1 "Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям" до тендерної документації та пункту 1 розділу 1 додатку 4 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" до тендерної документації учасник повинен завантажити Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій за відповідною формою та для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (техпаспорт, видаткові накладні тощо), скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, які зазначені в довідці. Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди/користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо). На дану вимогу учасник завантажив в електронному вигляді довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.11.2025 № Р1/п.1.1., в якій зазначено про орендований транспортний засіб "Opel Vivaro, 2004" та договір оренди транспортного засобу № 01/ТЗ від 01.11.2025 з терміном оренди один місяць. Відповідно до календарного графіку виконання робіт завершення робіт планується до 26.12.2025. Отже, інформація наявна в довідці та договорі оренди транспортного засобу не підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника на весь період виконання робіт. Для усунення виявлених невідповідностей в поданій учасником інформації та/або документах, учасник повинен завантажити оновлені довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/чи документи, що підтверджують право власності (техпаспорт, видаткові накладні тощо), скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, які зазначені в довідці.
Створено
05.11.2025 17:07
Надати до
06.11.2025 17:07
Договір
UA-2025-10-17-014254-a-b1
Підписаний і діє
Номер
35-11/25
2 762 476.7 грн.
2 762 476.7 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.11.2025
Строк дії договору з
12.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області
Номенклатура
Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Кролевецька ЖЕК" Кролевецької міської ради
Повна назва
КП "Кролевецька ЖЕК" Кролевецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23635557

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Рудна Тетяна Тарасівна"
Повна назва
ФОП "Рудна Тетяна Тарасівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3338015124

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.11.2025 15:51
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-28-000015
Дата створення проекту
28.11.2025 14:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.11.2025 15:03
Дата публікації висновку про результати
17.12.2025 11:32
Дата завершення усунення порушень
01.01.2026 00:00
Дата завершення моніторингу
20.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.11.2025 № 103-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 28.11.2025 № 103-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-10-17-014254-a 17.10.20205 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.11.2025 00:00
Документи рішення
28.11.2025 15:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 04.10.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства та умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Кролевецька житлово-експлуатаційна контора Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.10.2025 (протокол № 12), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.11.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Рудної Тетяни Тарасівни (далі – ФОП Рудна Т.Т., учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 06.11.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.11.2025 № 15, повідомлення про намір укласти договір від 06.11.2025, договір від 12.11.2025 № 35-11/25, додаткову угоду від 18.11.2025 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.12.2025 та від 09.12.2025. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку 2 до тендерної документації. В свою чергу, у пункті 7 Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» (далі – Додаток 2) до тендерної документації, а також у пункті 7 Розділу 1.1. «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі» (далі – Розділ 1.1.) Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 4) до тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахункових кошторисних документів у складі, зокрема, договірної ціни, пояснювальної записки до договірної ціни, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, а також визначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021р. (далі – Настанова). Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів без цін викладено окремими файлами у Додатку 2.1. «Відомість обсягів робіт» та Додатку 2.2. «Підсумкова відомість ресурсів» до тендерної документації. Відповідно до пункту 5.3 Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136 (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389. На період дії воєнного стану норми передбачені Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини шостої статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої – п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71 - 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Отже, з урахуванням Указу Президента України від 20.10.2025 № 793/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 21.10.2025 №4643-ІХ, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 5 листопада 2025 року строком на 90 діб, з 31.10.2025 показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік складає 174,0 люд. год. Однак, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пояснювальної записки, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудної Т.Т. (с. 3 файлу «Кошторисні документи.pdf»), учасником при розрахунку договірної ціни на дату подання тендерної пропозиції (04.11.2025) застосовано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної занятості 169,58 люд. год., що є порушенням пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам пункту 7 Додатку 2 та пункту 7 Розділу 1.1. Додатку 4 до тендерної документації Замовника та відповідно, впливає на ціну тендерної пропозиції ФОП Рудної Т.Т. Окрім того, за результатами моніторингу установлено, що учасником ФОП Рудною Т.Т. до договірної ціни, що міститься у файлі «Кошторисні документи.pdf» включено єдиний податок за ставкою 5% та військовий збір в розмірі 1% на загальну суму 140 962,73 гривень. Слід зазначити, що пунктом 5.1 Настанови, визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Пунктом 5.34 Настанови також передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством. Враховуючи, що згідно з вимогами Податкового кодексу України єдиний податок в розмірі 5% та військовий збір в розмірі 1%, обраховуються від загального прибутку фізичних осіб-підприємців та/або юридичних осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування, і такі витрати не є компенсованими витратами, а також їх визначення законодавством у сфері будівництва, нормування у будівництві, містобудування, просторового планування територій та архітектури не передбачається тому до вартості будівництва об’єктів не включаються. Також, відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України від 08.09.2025 № 1673 єдиний податок у розмірі 5% та військовий збір у розмірі 1% до вартості будівництва об’єктів не включаються. При цьому, відповідно до Положення про Міністерство розвитку громад та територій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2015 р. № 460 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2022 р. № 1400), Міністерство розвитку громад та територій України (Мінрозвитку) є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва та відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, затверджує будівельні норми, методологію проектування, будівництва та реконструкції об’єктів, забезпечує формування кошторисної нормативної бази, визначення порядку її застосування у будівництві, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції. Отже, включення учасником до договірної ціни єдиного податку та військового збору є порушенням пунктів 5.1 та 5.34 Настанови, а отже, не відповідає вимогам пункту 7 Додатку 2 та пункту 7 Розділу 1.1. Додатку 4 до тендерної документації Замовника та відповідно, впливає на ціну тендерної пропозиції ФОП Рудної Т.Т. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що обсяги робіт в окремих локальних кошторисах, що містяться у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудної Т.Т., не відповідають Технічному завданню (Додаток 2.1 до тендерної документації), а саме: позиція 53 локального кошторису 02-01-01 (с. 8-23 файлу «Кошторисні документи.pdf») та позиції 11, 44, 76, 109 локального кошторису 02-01-05 (с. 70-81 файлу «Кошторисні документи.pdf»). Також, не відповідають Технічному завданню найменування видів робіт в окремих локальних кошторисах, наданих учасником, а саме: позиції 5, 35, 67, 97 локального кошторису 02-01-01 та позиції 1, 33, 66, 98 локального кошторису 02-01-05. Окрім того, у позиціях 25, 88, 152, 215 локального кошторису 02-01-04 (с. 47-67 файлу «Кошторисні документи.pdf») учасником враховано роботи, які не передбачені Технічним завданням («Установлення муфтових кранів та клапанів»). Також, наявні невідповідності у найменуваннях та кількості окремих матеріалів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів, яка міститься у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудної Т.Т. (с. 84-101 файлу «Кошторисні документи.pdf», далі – ПВР) Технічному завданню (Додаток 2.2. до тендерної документації), зокрема, позиції 108, 136, 152, 181, 206, 217 ПВР відрізняються за найменуваннями, а позиції 40, 42, 48, 49, 63, 104, 134, 149, 176, 177 ПВР відрізняються за кількістю. Крім того, у ПВР учасника відсутні матеріали, передбачені Замовником у позиціях 23, 51, 56, 60 Підсумкової відомості ресурсів у Додатку 2.2. до тендерної документації («Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм», «Крани натяжні муфтові, латунні для газу, діаметр 32 мм», «Стрічка ізоляційна «Пара», «Витяжки від газових колонок»). Водночас, у позиціях 37, 71, 115, 139, 154 128, 135, 141, 175 ПВР учасником враховано матеріали, не передбачені Технічним завданням Замовника («трубка ПВХ, діаметр 4-6 мм», «пароніт», «Точковий світильник», «Болти з гайками та шайбами, діаметр 16 мм», «Труби поліпропіленові PN 20 «STABI» для гарячої води і опалення діам. 25х4,2мм», «Фланці плоскі приварні із сталі» різних діаметрів загальною кількістю 24 шт). Отже, учасником ФОП Рудною Т.Т. документально не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни, а також невідповідності в обсягах та найменуваннях робіт та матеріалів стосуються випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Рудної Т.Т. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, визначив її переможцем торгів та уклав з нею договір від 12.11.2025 № 35-11/25 (далі – Договір), що в свою чергу створює ризик зайвого, неекономного використання бюджетних коштів. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі - Управління) 01.12.2025 та 04.12.2025 зверталось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. Замовник у своїх поясненнях від 03.12.2025 та 09.12.2025 не спростував виявлених порушень. 2. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведення відкритих торгів (згідно з пунктом 10 цих особливостей) укладається, зокрема, відповідно до Цивільного кодексу України. Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Загальні умови), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Відповідно до пункту 5 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) є істотною умовою договору підряду. Згідно з абзацами другим та третім пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Крім того, частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України визначено, що підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років, або більший ніж 10 років. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що у пункті 2.2 укладеного Договору зазначено: «Гарантійні строки якості робіт та експлуатації їх результатів встановлюються з урахуванням нормативно-технічних вимог, визначених законодавством України. Перебіг Гарантійного терміну починається з моменту підписання сторонами акту прийомупередачі після закінчення робіт в установленому порядку». Таким чином, у Договорі не визначено гарантійний строк якості закінчених робіт, чим не дотримано вимоги пункту 5, абзацу другого та третього пункту 103 Загальних умов та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України. Окрім того, Додаток 1 «Договірна ціна» до Договору не відповідає формі встановленій Настановою, а саме додатком 30 до неї, в частині не зазначення інформації яким нормативним документом визначено договірну ціну («Визначена згідно з»), а також в цінах та на яку дату складена Договірна ціна («Складена в поточних цінах станом на «___» _____ 20__ р.»), чим не дотримано вимоги пункту 5.2 Настанови.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 5, абзацу другого та третього пункту 103 Загальних умов та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, а також вимог пункту 5.2 Настанови. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
17.12.2025 00:00
Дата публікації
17.12.2025 11:32
Документи висновку
17.12.2025 11:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-17-014254-a Замовник розглянув Висновок органу державного фінансового контролю від 17 грудня 2025 року, в якому висунуто вимогу про припинення зобов'язань за Договором підряду №35-11/25, укладеним 12 листопада 2025 року, щодо виконання робіт із капітального ремонту квартир №13, №14, №15, №16 у будинку за адресою: місто Кролевець, вулиця Олексія Гребенюка, 25, Конотопський район, Сумська область. Замовник не погоджується з цією вимогою, оскільки вона суперечить принципу пропорційності та державним інтересам із наступних причин. 1. У процесі проведення закупівлі замовником дотримано всіх вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Розгляд і оцінка тендерної пропозиції проводилися суворо згідно з чинною тендерною документацією і законодавством. Жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбачених статтею 31 вищевказаного закону, не було, що підтверджено відповідними документами. Виходячи з цього, вимога усунення порушення у сфері публічних закупівель є необґрунтованою та суперечить фактичним обставинам процедури закупівлі. Вимога про усунення недоліків, представлена Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, також є непропорційною і невідповідною тяжкості порушень. Запропоноване у висновку рішення може призвести до порушення майнових прав та інтересів замовника, негативно вплинути на його репутацію й не відповідати критеріям пропорційності. Зокрема, згідно зі статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України, критерій пропорційності вимагає дотримання балансу між державними (суспільними) інтересами та інтересами особи, яка зазнає втручання. Цей принцип закріплено в практиці Верховного Суду (постанова від 21 січня 2021 року у справі №120/1297/20-а). Недоліки, виявлені в ході моніторингу, мають здебільшого процедурний характер і не порушують базових принципів публічних закупівель: добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості, недискримінації учасників чи економії бюджетних коштів. Отже, вимога припинити зобов’язання за договором без належного врахування реальних наслідків є надмірним втручанням. Виявлені порушення не впливають ані на якість виконаних робіт, а ні на договірну ціну. Таким чином, вимога про припинення зобов'язань є дискримінаційною та шкодить інтересам громади. 2. Існує фізична неможливість двосторонньої реституції. Принцип двосторонньої реституції передбачає повернення стану сторін до початкового вигляду. Однак його практична реалізація може створити значні фінансові ризики для державного бюджету через необхідність додаткових витрат і ризик подвійних оплат за поточними цінами. Станом на 17 грудня 2025 року підрядником уже виконано близько 80% запланованих робіт із капітального ремонту (зокрема демонтажні роботи, облаштування стяжки та заміна інженерних мереж), з яких 46% оплачені замовником. Природа капітального ремонту така, що результати робіт стають невід'ємною частиною об'єкта нерухомості. Демонтаж уже проведених робіт призведе до втрати вартості використаних матеріалів, а повернення квартир до початкового стану викличе додаткові витрати бюджету Припинення зобов’язань на етапі незакінченого капітального ремонту призведе до серйозних втрат: замовник буде змушений оплатити фактично виконані роботи згідно зі статтями 853 та 889 Цивільного кодексу України. Водночас, об’єкт залишиться непридатним для експлуатації через незавершеність ремонту, що свідчить про неефективне використання бюджетних коштів. Це також матиме негативні соціальні наслідки, оскільки об’єкт передбачений для забезпечення соціального житла і тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб. Зупинення робіт унеможливить введення житлових приміщень в експлуатацію у 2026 році. З огляду на те, що капітальний ремонт перебуває на завершальній стадії, повернення сторін до стану незавершених робіт призведе як до пошкодження об’єкта, так і до значних фінансових втрат. Замовник вважає нереальним виконати вимоги висновку в частині припинення зобов’язань, оскільки це не може бути визнане пропорційним заходом.
Дата публікації
22.12.2025 17:20
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-17-014254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації, експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі на суму 2 762 591,00 гривень. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244 р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Рудна Т.Т. (далі – учасник) з огляду на те, що: 1) у Пояснювальній записці до договірної ціни (с.3 файлу «Кошторисні документи.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169,58 люд. год, в той час, як з 31.10.2025 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 174,00 люд. год у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 20 жовтня 2025 року № 793/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 21 жовтня 2025 № 4643-ІХ; 2) учасником включено до Договірної ціни єдиний податок за ставкою 5% та військовий збір у розмірі 1%, при цьому згідно з вимогами Податкового кодексу України єдиний податок в розмірі 5% та військовий збір в розмірі 1%, обраховуються від загального прибутку фізичних осіб-підприємців та/або юридичних осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування, і такі витрати не є компенсованими витратами, а також їх визначення законодавством у сфері будівництва, нормування у будівництві, містобудування, просторового планування територій та архітектури не передбачається тому до вартості будівництва об’єктів не включаються. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.12.2025 15:07
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 15:08
-
Відповідь
Пояснення на запит
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення відповідно до розпорядження Сумської обласної державної адміністрації від 15.10.2025 № 681-ОД "Про внесення змін до обласного бюджету Сумської області на 2025 рік", а технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до проектно-кошторисної документації розробленої ТОВ "ВІТА-С" (експертний звіт № 19-0062/01-25 від 24 березня 2025 року). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі розраховано на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням коштів на здійснення технічного нагляду; коштів на оплату послуг, пов'язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об'єктів будівництва в експлуатацію (в тому числі кошти на оплату послуг, пов'язаних з приєднанням об'єкта будівництва до діючих інженерних мереж); коштів на проведення технічної інвентаризації об'єкта; вартості проектних робіт, у тому числі вартості експертизи проектної документації; коштів на здійснення авторського нагляду. 2. Замовник власного веб-сайту не має, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті засновника в особі Кролевецька міська рада (посилання - https://krolevecka-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-16-30-49-30-10-2025/). 3. Фінансування даної закупівлі не здійснюється відповідно до інструменту Ukraine Facility, а за рахунок Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво нового житла, реконструкцію існуючих житлових будинків та гуртожитків, а також переобладнання нежитлових приміщень у житлові для формування фондів житла тимчасового проживання. 4.1. Замовником у зв'язку з стислими строками на виконання робіт проводилося вивчення кошторисної документації завантаженої учасником ФОП Ткаченко І.О. в частині об'ємів та видів робіт оскільки учасник зобов'язався та гарантував виконати роботи виходячи з своїх потужностей, сил і засобів в терміни передбачені договором попередньо обстеживши об’єми робіт та ознайомившись з ПКД на вимогу замовника перед подачею пропозиції в період уточнення. 4.2. Пунктом 293.3 статті 293 Податкового кодексу України відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку. Підпунктом 1.1 пункту 16? підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України платниками військового збору є платники єдиного податку третьої групи, крім електронних резидентів (е-резидентів). Відповідно до пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Рішеня
03.12.2025 17:04
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт квартир № 13, № 14, № 15, № 16 житлового будинку по вулиці Олексія Гребенюка, 25 міста Кролевець Конотопського району Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-17-014254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати пояснення щодо невідповідності робіт в окремих локальних кошторисах, що містяться у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудна Т.Т. (файл «Кошторисні документи.pdf»), Технічному завданню (Додаток 2.1 до тендерної документації), зокрема: у позиції 21 Розділу «Будівельні роботи» Замовником передбачено роботи «Улаштування плінтусів із плиток керамічних» обсягом 30 м, натомість учасником у позиції 53 локального кошторису 02-01-01 враховано роботи «Улаштування плінтусів з керамічних плиток розміром 30х30 на розчині із сухої клеючої суміші» обсягом 3 м2; у позиціях 4, 16, 29, 41 Розділу «Електротехнічні рішення» Замовником передбачено роботи «Установлення електролічильників побутових однофазних», натомість учасником у позиціях 5, 35, 67, 97 локального кошторису 02-01-01 враховано роботи «Лічильник однофазний, що установлюється на готовій основі»; у позиціях 25, 88, 152, 215 локального кошторису 02-01-04 учасником враховано роботи «Установлення муфтових кранів та клапанів» загальним обсягом 12 шт, які не передбачені Технічним завданням; у позиціях 1, 16, 29 та 41 Розділу «Опалення та вентиляція» Замовником передбачено роботи «Установлення водонагрівачів проточних» загальним обсягом 4 шт, натомість учасником у позиціях 1, 33, 66, 98 локального кошторису 02-01-05 враховано роботи «Установлення котлів сталевих жаротрубних пароводогрійних на рідкому паливі або газі, теплопродуктивність до 21 МВт (0,18 Гкал/год) однофазний, що установлюється на готовій основі» загальним обсягом 4 котла; у позиціях 5, 13, 23, 29 Розділу «Опалення та вентиляція» Замовником передбачено роботи «Установлення окремих одиниць термостатичного комплекту» загальним обсягом 28 шт, натомість учасником аналогічні роботи враховано загальним обсягом 42 шт у позиціях 11, 44, 76, 109 локального кошторису 02-01-05. 2. Надати пояснення щодо невідповідності окремих матеріалів, зазначених у Підсумковій відомості ресурсів, яка міститься у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудна Т.Т. (далі – ПВР), Технічному завданню (Додаток 2.2 до тендерної документації), зокрема: у позиції 16 Замовником передбачено: «Азбестовий картон загального призначення [КАОН-1], товщина 4 та 6 мм» 0,008 т, натомість учасником у позиції 108 ПВР запропоновано «Азбестовий картон загального призначення [КАОН-1], товщина 2 мм» 0,0108 т; у позиції 22 Замовником передбачено: «Ґрунтовка глибокопроникна R777» 48,024 кг, натомість учасником у позиції 152 ПВР запропоновано «Ґрунтовка глибокопроникна» 48,024 кг (не зазначено марку); у позиції 33 Замовником передбачено «Лінолеум полівінілхлоридний на тепло-звукоізолювальній підоснові, марка ПР-ВТ, ВК-ВТ, ЕК-ВТ, товщина 3,6 мм» 178,0104 м2, натомість учасником у позиції 217 ПВР запропоновано «Лінолеум полівінілхлоридний» 178,0104 м2 (не зазначено товщину); у позиції 74 Замовником передбачено «Дошки підвіконні Dаnkе Stаndаrd 400 мм» 89,964 м.п., натомість учасником у позиції 206 ПВР запропоновано «Дошки підвіконні 400 мм» 89,964 м.п (не зазначено марку); у позиції 58 Замовником передбачено «Люстра світлодіодна для кухні ЕSLLSЕ VЕGА» 6 шт, натомість учасником у позиції 181 ПВР запропоновано «Люстра світлодіодна для кухні» 6 шт (не зазначено марку); у позиції 78 Замовником передбачено «Світильник НПБ Букет 1х60» 4 шт, натомість учасником у позиції 136 ПВР запропоновано «Світильник НПБ 1х60» 4 шт (не зазначено марку). у позиції 24 Замовником передбачено «Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм» у кількості 0,0002 т, натомість учасником у позиції 42 ПВР цей матеріал враховано у кількості 0,00032 т; у позиції 31 Замовником передбачено «Масло індустрійне И-20А» у кількості 0,000084 т, натомість учасником у позиції 40 ПВР цей матеріал враховано у кількості 0,000284 т; у позиції 32 Замовником передбачено «Труби поліпропіленові РN 25 армована алюмінієм діам. 25х4,2 мм» у кількості 88 м, натомість учасником у позиції 176 ПВР цей матеріал враховано у кількості 68 м; у позиції 40 Замовником передбачено «Прокладки гумові [пластина технічна пресована]» у кількості 0,328 кг, натомість учасником у позиції 63 ПВР цей матеріал враховано у кількості 1,328 кг; у позиції 49 Замовником передбачено «Електроди, діаметр 4 мм, марка Е42» у кількості 0,0001 т, натомість учасником у позиції 104 ПВР цей матеріал враховано у кількості 0,00506 т; у позиціях 51-53 Замовником передбачено «Грунтовки глибокого проникнення» загальною кількістю 116,17715 л, натомість учасником у позиції 177 ПВР цей матеріал враховано у кількості 117,37715 л; у позиції 56 Замовником передбачено «Круги армовані абразивні відрізні, діаметр 180х3 мм» у кількості 0,18283 шт, натомість учасником у позиції 48 ПВР цей матеріал враховано у кількості 0,75463 шт; у позиціях 68, 69 Замовником передбачено «Бирка маркувальна» загальною кількістю 9 шт, натомість учасником у позиції 49 ПВР цей матеріал враховано у кількості 25,32 шт; у позиції 76 Замовником передбачено «Світильник Vіdех Bасk» у кількості 8 шт, натомість учасником у позиції 149 ПВР цей матеріал враховано у кількості 6 шт; у позиції 77 Замовником передбачено «Точковий світильник Bасk VІDЕХ 6W» у кількості 6 шт, натомість учасником у позиції 134 ПВР цей матеріал враховано у кількості 5 шт; у позиціях 23, 51, 56, 60 Замовником передбачені матеріали, які відсутні у ПВР учасника («Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм», «Крани натяжні муфтові, латунні для газу, діаметр 32 мм», «Стрічка ізоляційна «Пара», «Витяжки від газових колонок»); у позиціях 37, 71, 115, 139, 154 ПВР учасником враховано матеріали, не передбачені Технічним завданням Замовника («трубка ПВХ, діаметр 4-6 мм», «пароніт», «Точковий світильник», «Болти з гайками та шайбами, діаметр 16 мм», «Труби поліпропіленові PN 20 «STABI» для гарячої води і опалення діам. 25х4,2мм»); у позиціях 128, 135, 141, 175 ПВР учасником враховано матеріали «Фланці плоскі приварні із сталі» різних діаметрів загальною кількістю 24 шт, не передбачені Технічним завданням Замовника. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.12.2025 14:08
Орган перевірки
10.12.2025 00:00
Документи повідомлення
04.12.2025 14:08
-
Відповідь
Пояснення на запит
Через великий обсяг документації, стислі терміни і постійні відключення електроенергії та нестабільність роботи інтернету, людський фактор призвів до того, що відповідальні особи замовника не помітили цих неточностей на етапі кваліфікації переможця. Але виявлені неточності є фактично формальними або такими, що не впливають на виконання робіт, оскільки приймання виконаних робіт здійснюватиметься відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації під контролем спеціалізованих фахівців авторського та технічного нагляду, з якими укладено відповідні договори.
Рішеня
09.12.2025 15:02
Замовник
Документи повідомлення
09.12.2025 15:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 762 591 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 00:00
Замовник:
КП "Кролевецька ЖЕК" Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545391361
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 762 591 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 00:00
Замовник:
КП "Кролевецька ЖЕК" Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545391361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності