Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» (Лот 1. Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2024 р., Лот 2. Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2025 р.) від ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-014064-a
Id Tender c6d377e285c049f88f18a5ba08cd30d9
План UA-P-2025-10-17-016512-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.10.2025 17:05
Остання зміна 03.11.2025 11:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 008 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 16:59 до 25.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 16:59
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 16:59
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:04
до 03.11.2025 11:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 11:17
до 09.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.11.2025 11:20
-
Період уточнень
з 17.10.2025 16:59 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 16:59 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:04 до 03.11.2025 11:20
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:04 до 03.11.2025 11:20
Основні параметри
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» (Лот 1. Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2024 р., Лот 2. Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2025 р.)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
504 000 грн.
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2024 р.
Назва предмета закупівлі
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2024 р.
Очікувана вартість
504 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5040,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 14:41
Закінчення аукціону
27.10.2025 15:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2024 р.
Код ДК 021:2015
79212300-6 - Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04080, Україна, м .Київ, Кирилівська, 85
Дата постачання по
15.05.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Договором здійснюється Замовником впродовж 30-ти робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих аудиторських послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
486 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 14:41
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
504 000 грн.
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2025 р.
Назва предмета закупівлі
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2025 р.
Очікувана вартість
504 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5040,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 12:23
Закінчення аукціону
27.10.2025 12:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2025 р.
Код ДК 021:2015
79212300-6 - Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04080, Україна, м .Київ, Кирилівська, 85
Дата постачання по
28.05.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Договором здійснюється Замовником впродовж 30-ти робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих аудиторських послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
486 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 12:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фурс Інга
Електронна пошта
Телефон
+380506318196
Сайт:
http://uie.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
19480600
Повна назва
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Поштовий індекс
04080
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Кирилівська, буд. 85
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2024 р.
Період вимог/скарг з 03.11.2025 11:17 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 15:04 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 11:17
Довідка НАЗК
03.11.2025 11:17
Повідомлення про рішення
31.10.2025 10:31
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.10.2025 15:04
Витяг з ЄДР
27.10.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік невідповідностей: 1. Відповідно до вимоги пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі в якій, відповідно до абзацу 2 пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначити для аудиторів та працівників, які мають чинні сертифікати (дипломи)/документи про членство додатково таку інформацію: ПІБ (повністю), посада, стаж роботи в області аудиту, реєстраційний номер аудитора (за наявністю), умови роботи: основне/не основне місце роботи; тривалість робочого часу в годинах на тиждень, залучаються/не залучаються до надання аудиторських послуг. На виконання цієї вимоги Учасником надана Довідка №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 в якій не вказаний стаж роботи в області аудиту для аудиторів та працівників, які мають чинні сертифікати (дипломи)/документи про членство, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. 2. Відповідно до вимоги пункту 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати скан-копії сертифікатів (дипломів), що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, виданих однією з організацій… На виконання цієї вимоги Учасником надані документи, які вимагались, проте, серед наданих сертифікатів (дипломів) є сертифікат виданий Альберту Радинському, про якого в Довідці про наявність працівників №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 відсутня інформація, як це вимагається абзацем 2 пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимоги пункту 1.4. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати скан-копію сертифіката (диплома) внутрішнього аудитора (Certified Internal Auditor), виданий Інститутом Внутрішніх аудиторів (США) для не менше 1 (одного) працівника, що працює на умовах повної зайнятості. На виконання цієї вимоги Учасником надана скан-капія сертифікату Інституту Внутрішніх аудиторів на Євгена Дубіча, при цьому в Довідці №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025, яка надана на виконання вимоги пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зазначено, що Дубіч Є. Є. (№п/п 20 в довідці) працює не за основним місцем роботи та відсутнє підтвердження щодо повної зайнятості цього працівника. 4. Відповідно до вимоги пункту 2.1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 5 (п’яти) договорів) протягом 2021 -2025 років, з яких хоча б 3 (три) з них укладені із підприємствами електроенергетичної сфери діяльності (а саме: постачання або передача або розподіл або генерація електроенергії). В довідці зазначити номер та дату договору, найменування контрагента, предмет договору, суму договору, стан виконання. На виконання цієї вимоги Учасником надана Довідка про наявність досвіду №23-10/25/Т/2 від 23.10.2025 в якій відсутні номера та дати договорів. 5. Відповідно до вимоги пункту 4 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Цінову пропозицію за формою Додатку 4.1 та/або 4.2 (залежно від лота) до цієї тендерної документації. На виконання цієї вимоги Учасником не надана Цінова пропозиція. З метою виправлення вищезазначених невідповідностей Учасник повинен: 1. Відповідно до вимоги абзацу 2 пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, надати оновлену Довідку про наявність працівників (доповнити інформацію в Довідці №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025) зазначивши, інформацію про стаж роботи в області аудиту для аудиторів та працівників, які мають чинні сертифікати (дипломи)/документи про членство, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. 2. Відповідно до вимоги абзацу 2 пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, доповнити Довідку №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 інформацією про працівника Альберт Радинський. 3. Відповідно до вимоги абзацу 2 пункту 1.1. та пункту 1.4. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, у зв’язку з наданою в довідці інформацією, доповнити Довідку №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 інформацією щодо повної/не повної зайнятості працівника Євгена Дубіча, або надати скан-копію сертифіката (диплома) внутрішнього аудитора (Certified Internal Auditor), виданий Інститутом Внутрішніх аудиторів (США) для іншого працівника (не менше 1 (одного) працівника), що працює на умовах повної зайнятості та внести, при необхідності, інформацію в Довідку №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 про працівника. 4. На виконання вимоги доповнити Довідку про наявність досвіду №23-10/25/Т/2 від 23.10.2025 інформацією про номера та дати укладання договорів, які зазначені в цій довідці. 5. Надати Цінову пропозицію за формою Додатку 4.1 до цієї тендерної документації. В ціновій пропозиції має бути зазначена вся інформація, яка вимагається формою.
Створено
29.10.2025 13:18
Надати до
30.10.2025 13:18
Лот № 2 Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2025 р.
Період вимог/скарг з 03.11.2025 11:20 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 15:04 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 11:20
Довідка НАЗК
03.11.2025 11:20
Повідомлення про рішення
-
31.10.2025 10:32
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.10.2025 15:05
Витяг з ЄДР
27.10.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік невідповідностей: 1. Відповідно до вимоги пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі в якій, відповідно до абзацу 2 пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначити для аудиторів та працівників, які мають чинні сертифікати (дипломи)/документи про членство додатково таку інформацію: ПІБ (повністю), посада, стаж роботи в області аудиту, реєстраційний номер аудитора (за наявністю), умови роботи: основне/не основне місце роботи; тривалість робочого часу в годинах на тиждень, залучаються/не залучаються до надання аудиторських послуг. На виконання цієї вимоги Учасником надана Довідка №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 в якій не вказаний стаж роботи в області аудиту для аудиторів та працівників, які мають чинні сертифікати (дипломи)/документи про членство, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. 2. Відповідно до вимоги пункту 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати скан-копії сертифікатів (дипломів), що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, виданих однією з організацій… На виконання цієї вимоги Учасником надані документи, які вимагались, проте, серед наданих сертифікатів (дипломів) є сертифікат виданий Альберту Радинському, про якого в Довідці про наявність працівників №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 відсутня інформація, як це вимагається абзацем 2 пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимоги пункту 1.4. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати скан-копію сертифіката (диплома) внутрішнього аудитора (Certified Internal Auditor), виданий Інститутом Внутрішніх аудиторів (США) для не менше 1 (одного) працівника, що працює на умовах повної зайнятості. На виконання цієї вимоги Учасником надана скан-капія сертифікату Інституту Внутрішніх аудиторів на Євгена Дубіча, при цьому в Довідці №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025, яка надана на виконання вимоги пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зазначено, що Дубіч Є. Є. (№п/п 20 в довідці) працює не за основним місцем роботи та відсутнє підтвердження щодо повної зайнятості цього працівника. 4. Відповідно до вимоги пункту 2.1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 5 (п’яти) договорів) протягом 2021 -2025 років, з яких хоча б 3 (три) з них укладені із підприємствами електроенергетичної сфери діяльності (а саме: постачання або передача або розподіл або генерація електроенергії). В довідці зазначити номер та дату договору, найменування контрагента, предмет договору, суму договору, стан виконання. На виконання цієї вимоги Учасником надана Довідка про наявність досвіду №23-10/25/Т/2 від 23.10.2025 в якій відсутні номера та дати договорів. 5. Відповідно до вимоги пункту 4 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Цінову пропозицію за формою Додатку 4.1 та/або 4.2 (залежно від лота) до цієї тендерної документації. На виконання цієї вимоги Учасником не надана Цінова пропозиція. З метою виправлення вищезазначених невідповідностей Учасник повинен: 1. Відповідно до вимоги абзацу 2 пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, надати оновлену Довідку про наявність працівників (доповнити інформацію в Довідці №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025) зазначивши, інформацію про стаж роботи в області аудиту для аудиторів та працівників, які мають чинні сертифікати (дипломи)/документи про членство, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. 2. Відповідно до вимоги абзацу 2 пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, доповнити Довідку №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 інформацією про працівника Альберт Радинський. 3. Відповідно до вимоги абзацу 2 пункту 1.1. та пункту 1.4. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, у зв’язку з наданою в довідці інформацією, доповнити Довідку №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 інформацією щодо повної/не повної зайнятості працівника Євгена Дубіча, або надати скан-копію сертифіката (диплома) внутрішнього аудитора (Certified Internal Auditor), виданий Інститутом Внутрішніх аудиторів (США) для іншого працівника (не менше 1 (одного) працівника), що працює на умовах повної зайнятості та внести, при необхідності, інформацію в Довідку №23-10/25/Т/1 від 23.10.2025 про працівника. 4. На виконання вимоги доповнити Довідку про наявність досвіду №23-10/25/Т/2 від 23.10.2025 інформацією про номера та дати укладання договорів, які зазначені в цій довідці. 5. Надати Цінову пропозицію за формою Додатку 4.2 до цієї тендерної документації. В ціновій пропозиції має бути зазначена вся інформація, яка вимагається формою.
Створено
29.10.2025 13:21
Надати до
30.10.2025 13:21
Угоди
UA-2025-10-17-014064-a-c1
Очікує підписання
420 000 грн.
420 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2024 р.
Номенклатура
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2024 р.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Повна назва
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19480600

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33833362

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-10-17-014064-a-c2
Очікує підписання
420 000 грн.
420 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2025 р.
Номенклатура
Послуги з аудиту фінансової звітності ДПЗД «Укрінтеренерго» за рік, що закінчився 31.12.2025 р.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 28 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Повна назва
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19480600

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33833362

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 008 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 08:00
Замовник:
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Контактний телефон:
+380506318196
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 008 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 08:00
Замовник:
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Контактний телефон:
+380506318196
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності