Показати схожі тендери

Закупівля Вертикальні тканинні жалюзі та тюль зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» від КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-014029-a
Id Tender a699b5f8fc0344828b1c2c43c570a946
План UA-P-2025-10-17-017171-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.10.2025 17:01
Остання зміна 31.10.2025 17:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
430 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 16:56 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 16:56
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 16:56
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 13:56
до 31.10.2025 16:10
Залишилось 2 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 14:28
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 16:10
-
Період уточнень
з 17.10.2025 16:56 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 16:56 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 13:56 до 31.10.2025 16:10
Період кваліфікації
з 27.10.2025 13:56 до 31.10.2025 16:10
Основні параметри
Вертикальні тканинні жалюзі та тюль зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
430 000 грн.
Вертикальні тканинні жалюзі та тюль зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
Назва предмета закупівлі
Вертикальні тканинні жалюзі та тюль зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
Очікувана вартість
430 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 13:27
Закінчення аукціону
27.10.2025 13:56
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 124 (штуки)
Жалюзі
Опис предмета закупівлі
Жалюзі
Код ДК 021:2015
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
Кількість
124
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
Тюль
Опис предмета закупівлі
Тюль
Код ДК 021:2015
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
423 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
429 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
Пропозиція:
277 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 13:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 17:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Данчук
Електронна пошта
Телефон
+380442798148
Замовник
ЄДРПОУ
43315602
Повна назва
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
пров. Музейний, буд. 2-Д
Кваліфікація
Лот № 1 Вертикальні тканинні жалюзі та тюль зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
Період вимог/скарг з 31.10.2025 14:28 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 13:56 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
31.10.2025 14:28
Повідомлення про рішення
31.10.2025 14:14
documentType.award.deviationReport
27.10.2025 13:56
Витяг з ЄДР
27.10.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.10.2025 13:56
Надати до
29.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.12. Додатку №1 до тендерної документації, надано: заповненену, підписана та скріплена печаткою Учасника торгів (за умови її використання) форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку № 3 до тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.12. Додатку №1 до тендерної документації: «Заповненена, підписана та скріплена печаткою Учасника торгів (за умови її використання) форма «Тендерна пропозиція», згідно Додатку № 3 до тендерної документації.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: заповненену, підписана та скріплена печаткою Учасника торгів (за умови її використання) форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку № 3 до тендерної документації. 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.13. Додатку №1 до тендерної документації, надано не весь (не за формою), Додаток № 4 до тендерної документації що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.13. Додатку №1 до тендерної документації: «Заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) Додаток № 4 до тендерної документації, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) Додаток № 4 до тендерної документації, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника. (весь додаток та за формою) 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.14. Додатку №1 до тендерної документації, надано: не заповнений проєкт Договору, згідно Додатку № 5 до тендерної документації, а саме: Додаток №1 до проєкту договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ», Додаток №2 до проєкту договору «Технічні характеристики». ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.14. Додатку №1 до тендерної документації: «Заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) проєкт Договору, згідно Додатку № 5 до тендерної документації.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: «Заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) проєкт Договору, згідно Додатку № 5 до тендерної документації.»(заповнений в повній мірі) 4.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.18. Додатку №1 до тендерної документації, не надано: порівняльну таблицю з технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.18. Додатку №1 до тендерної документації: «У складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю з технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: «порівняльну таблицю з технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. 5. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.19. Додатку №1 до тендерної документації, не надано: документи на підтвердження якості Тюлі. Надано підтвердження щодо Вертикальні тканинні жалюзі. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.19. Додатку №1 до тендерної документації: «Учасник у складі своєї Пропозиції надає: документами на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар та/або сертифікат/паспорт якості, та/або декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати документи на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар та/або сертифікат/паспорт якості, та/або декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі, на тюль. 6. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.21. Додатку №1 до тендерної документації, не надано:ганатрійний лист, про те, що, гарантійний строк (термін) складає не менше 12 (дванадцяти) місяців з моменту поставки та встановлення товару в приміщеннях Замовника і підписання Сторонами видаткової накладної, на тюль ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.21. Додатку №1 до тендерної документації: «У складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист, про те, що, гарантійний строк (термін) складає не менше 12 (дванадцяти) місяців з моменту поставки та встановлення товару в приміщеннях Замовника і підписання Сторонами видаткової накладної.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: гарантійний лист, про те, що, гарантійний строк (термін) складає не менше 12 (дванадцяти) місяців з моменту поставки та встановлення товару в приміщеннях Замовника і підписання Сторонами видаткової накладної, на тюль. 7.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.22. Додатку №1 до тендерної документації, не надано: Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції) ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.22. Додатку №1 до тендерної документації: «Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції)» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Уповноважена особа Київське міжрегіонального управління Міністерства юстиції України _____________ підпис Віталій ДАНЧУК
Створено
30.10.2025 12:07
Надати до
31.10.2025 12:07
Період вимог/скарг з 31.10.2025 16:10 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 14:28 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 16:10
Довідка НАЗК
31.10.2025 16:10
Повідомлення про рішення
31.10.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-17-014029-a-c1
Очікує підписання
423 000 грн.
423 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
124 (штуки)
Жалюзі
Номенклатура
Жалюзі
Кількість
124
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 14 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Тюль
Номенклатура
Тюль
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 14 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Повна назва
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43315602

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВП Геліос"
Повна назва
ТОВ "ВП Геліос"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34902426

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380442798148
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380442798148
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності