Показати схожі тендери

Закупівля Бланкова продукція згідно коду за ДК 021:2015: 22820000-4 «Бланки від КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-013740-a
Id Tender c81675dc9b3141709ca6d7dbfdae57af
План UA-P-2025-10-17-016810-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.10.2025 16:42
Остання зміна 31.10.2025 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
680 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 16:36 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 16:36
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 16:36
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 13:46
до 31.10.2025 14:51
Залишилось 2 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 16:43
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 14:51
-
Період уточнень
з 17.10.2025 16:36 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 16:36 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 13:46 до 31.10.2025 14:51
Період кваліфікації
з 27.10.2025 13:46 до 31.10.2025 14:51
Основні параметри
Бланкова продукція згідно коду за ДК 021:2015: 22820000-4 «Бланки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
680 000 грн.
Бланкова продукція Бланкова продукція згідно коду за ДК 021:2015: 22820000-4 «Бланки
Назва предмета закупівлі
Бланкова продукція Бланкова продукція згідно коду за ДК 021:2015: 22820000-4 «Бланки
Очікувана вартість
680 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 13:23
Закінчення аукціону
27.10.2025 13:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бланкова продукція
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
8 143
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ Вінницька обласна друкарня
Пропозиція:
496 471.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОЛДЕР"
Пропозиція:
471 377 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 13:23
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Данчук
Електронна пошта
Телефон
+380442798148
Замовник
ЄДРПОУ
43315602
Повна назва
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
пров. Музейний, буд. 2-Д
Кваліфікація
Лот № 1 Бланкова продукція Бланкова продукція згідно коду за ДК 021:2015: 22820000-4 «Бланки
Період вимог/скарг з 29.10.2025 16:43 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 13:46 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.10.2025 16:43
Повідомлення про рішення
27.10.2025 13:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 31.10.2025 14:51 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 16:43 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 14:51
Довідка НАЗК
31.10.2025 14:51
Повідомлення про рішення
31.10.2025 14:13
documentType.award.deviationReport
29.10.2025 16:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 1.1. Додатку №1 до тендерної документації, не надано: листів-відгуків від організацій, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1.1. Додатку №1 до тендерної документації: «Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації) за 2021-2025 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору та копії видаткових накладних). Оригінали листів-відгуків від організацій, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше 1-го).» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: листів-відгуків від організацій, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів. 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 4.8. Додатку №1 до тендерної документації, не надано: відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці). ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 4.8. Додатку №1 до тендерної документації: «Повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі підтверджується: - відомостями про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці); - протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення; - наказ/розпорядження про призначення керівника; - якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження та копією документу, що посвідчує уповноважену особу - копією паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою); - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – копією паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою); Інші документи, що необхідно надати учасником: 1. Копію установчого документу (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін.) Вимоги до статуту: - Статут повинен бути чинний (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких) - Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. - У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)).» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці) Уповноважена особа Київське міжрегіонального управління Міністерства юстиції України _____________ підпис Віталій ДАНЧУК
Створено
30.10.2025 13:58
Надати до
31.10.2025 13:58
Договір
UA-2025-10-17-013740-a-c1
Очікує підписання
496 471.2 грн.
496 471.2 грн.
З ПДВ
Номенклатура
8 143 (штуки)
Бланкова продукція
Номенклатура
Бланкова продукція
Кількість
8 143
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Повна назва
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43315602

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ПрАТ Вінницька обласна друкарня
Повна назва
ПрАТ Вінницька обласна друкарня
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02465619

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA593020760000026008300579352
ПІБ підписанта
Бодлєв Микола Федорович
Посада підписанта
Голова комісії
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+380979540057
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
680 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380442798148
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
680 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380442798148
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності