Показати схожі тендери

Закупівля Ролети захисні зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали» від КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-013162-a
Id Tender 4369df4f3c5f41d1a7412277f1701dd0
План UA-P-2025-10-17-015841-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.10.2025 16:21
Остання зміна 31.10.2025 17:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
330 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 16:20 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 16:20
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 16:20
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 11:55
-
Залишилось 2 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 17:19
до 06.11.2025 00:00
Період уточнень
з 17.10.2025 16:20 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 16:20 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 11:55
Основні параметри
Ролети захисні зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
330 000 грн.
Ролети захисні зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали»
Назва предмета закупівлі
Ролети захисні зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали»
Очікувана вартість
330 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1650,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 11:26
Закінчення аукціону
27.10.2025 11:55
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 19 (штуки)
Ролет захисний (1850 * 2350)
Опис предмета закупівлі
Ролет захисний (1850 * 2350)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02000, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Берестейський,50
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ролет захисний (2000*1420)
Опис предмета закупівлі
Ролет захисний (2000*1420)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, м. Буча, вул. Електриків,2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ролет захисний (1210* 1420)
Опис предмета закупівлі
Ролет захисний (1210* 1420)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, м. Буча, вул. Електриків,2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Ролет захисний (1190*1420)
Опис предмета закупівлі
Ролет захисний (1190*1420)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, м. Буча, вул. Електриків,2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Ролет захисний (1170*1360)
Опис предмета закупівлі
Ролет захисний (1170*1360)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, м. Буча, вул. Електриків,2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Ролет захисний (1980*1370)
Опис предмета закупівлі
Ролет захисний (1980*1370)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, м. Буча, вул. Електриків,2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Ролет захисний (1210*1940)
Опис предмета закупівлі
Ролет захисний (1210*1940)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, м. Буча, вул. Електриків,2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Ролет захисний (1720*1400)
Опис предмета закупівлі
Ролет захисний (1720*1400)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, м. Буча, вул. Електриків,2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
305 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство с обмеженою відповідальністю "Комфортлайн"
Пропозиція:
299 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЮКК "АККОРД КОНСАЛТ"
Пропозиція:
300 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 11:26
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Данчук
Електронна пошта
Телефон
+380442798148
Замовник
ЄДРПОУ
43315602
Повна назва
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
пров. Музейний, буд. 2-Д
Кваліфікація
Лот № 1 Ролети захисні зі встановленням згідно коду за ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали»
Період вимог/скарг з 31.10.2025 17:19 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 11:55 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
31.10.2025 17:19
Повідомлення про рішення
31.10.2025 16:41
documentType.award.deviationReport
27.10.2025 11:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п.1.1.1. Додатку №1 до тендерної документації, надано: довідку про наявність працівників, де не зазначена вся інформація яку вимагав Замовник , а саме: наявність не менше 2 монтажників (працівників) відповідної кваліфікації, які будуть залучені до постачання та встановленню товару, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Відсутні протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення про перевірку знань: загальний курс охорони праці, на працівників Яременко С. П., Карщенко П. М. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1.1.1. Додатку №1 до тендерної документації: «Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація: наявність не менше 2 монтажників (працівників) відповідної кваліфікації, які будуть залучені до постачання та встановленню товару, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. До довідки надаються копії наказів про призначення та/або копії трудових книжок та/або копія трудового договору, що підтверджують трудові відносини з працівниками, (до кожного працівника які вказані в довідці). Для всіх працівників, вказаних в довідці, надати протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення про перевірку знань: загальний курс охорони праці.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація: наявність не менше 2 монтажників (працівників) відповідної кваліфікації, які будуть залучені до постачання та встановленню товару, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Для всіх працівників, вказаних в довідці, надати протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення про перевірку знань: загальний курс охорони праці. 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.19. Додатку №1 до тендерної документації, не надано: документи на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар та/або сертифікат/паспорт якості, та/або декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.19. Додатку №1 до тендерної документації: «Учасник у складі своєї Пропозиції надає: документами на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар та/або сертифікат/паспорт якості, та/або декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: документи на підтвердження якості сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар та/або сертифікат/паспорт якості, та/або декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі. 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.22. Додатку №1 до тендерної документації, надано: інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.22. Додатку №1 до тендерної документації: «Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції)» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції) Уповноважена особа Київське міжрегіонального управління Міністерства юстиції України _____________ підпис Віталій ДАНЧУК
Створено
30.10.2025 16:15
Надати до
31.10.2025 16:15
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 17:19 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 17:19
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
330 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380442798148
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
330 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
КИЇВСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380442798148
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності