Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт зали очікування та обслуговування громадян, санітарних кімнат за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 10 від Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-012339-a
Id Tender 885857d75ddd4c90b3f55a61fd9b71cf
План UA-P-2025-10-09-002745-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.10.2025 15:43
Остання зміна 30.10.2025 18:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
985 920 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 15:43 до 25.10.2025 15:42
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 15:43
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 15:43
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:10
до 30.10.2025 18:28
Залишилось 1 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 18:05
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 18:28
-
Період уточнень
з 17.10.2025 15:43 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 15:43 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:10 до 30.10.2025 18:28
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:10 до 30.10.2025 18:28
Основні параметри
Поточний ремонт зали очікування та обслуговування громадян, санітарних кімнат за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 10
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
985 920 грн.
Поточний ремонт зали очікування та обслуговування громадян, санітарних кімнат за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 10
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт зали очікування та обслуговування громадян, санітарних кімнат за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 10
Очікувана вартість
985 920 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9859,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 15:47
Закінчення аукціону
27.10.2025 16:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт зали очікування та обслуговування громадян, санітарних кімнат за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 10
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 15:42
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
за результатами виконання всього комплексу робіт або їх окремого етапу
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП " Стефанюк Василь Іванович"
Пропозиція:
865 178.01 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БУДРОБОТСЕРВІС"
Пропозиція:
958 332 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 15:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Науменко Павло Павлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380612246313
Факс
+380612246327
Сайт:
http://www.zpfu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20490012
Назва (англійською мовою)
Main department of Pension fund of Ukraine in Zaporizhzhia region
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Повна назва (англійською мовою)
Main department of Pension fund of Ukraine in Zaporizhzhia region
Поштовий індекс
69005
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м Запоріжжя
Адреса
проспект Соборний 158 б
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт зали очікування та обслуговування громадян, санітарних кімнат за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 10
Період вимог/скарг з 29.10.2025 18:05 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 16:10 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
29.10.2025 18:05
Повідомлення про рішення
27.10.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 15:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 15:37
Період вимог/скарг з 30.10.2025 18:28 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 18:05 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 18:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.10.2025 18:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 15:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Учасником ПП «БУДРОБОТСЕРВІС» на підтвердження виконання досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано договір № 147 від 21.06.2022 року з ГУ ПФУ в Запорізькій області , дата укладання якого є більшою за 3 роки. Учасником надано гарантійний лист в якому вказано, що підприємство надає гарантійний строк якості робіт тривалістю 3 (три) роки, а у разі встановлення під час виконання робіт обладнання та комплектуючих, строк гарантії якості на це обладнання та комплектуючі, встановлюється тривалістю 12 (дванадцять) календарних місяців. 2.Відповідно до вимог п. 1.3 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору у повному обсязі (не менше одного), укладеного за останні три роки, а також документи, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт КБ 2В та Довідки КБ-3). - в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці (в довільній формі) інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог абз.2 пп.2 п. 5.1 Розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надається гарантійний лист з зазначенням, що гарантійний строк якості робіт повинен становити не менше 10 (десяти) років, а у разі встановлення під час виконання робіт обладнання та комплектуючих, строк гарантії якості на це обладнання та комплектуючі, встановлюється тривалістю не менше 12 календарних місяців. 3. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати у строк визначений Особливостями: - для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копію аналогічного договору у повному обсязі (не менше одного), укладеного за останні три роки, а також документи, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт КБ 2В та Довідки КБ-3) або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці (в довільній формі) інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. - оновлений гарантійний лист з зазначенням, що гарантійний строк якості робіт повинен становити не менше 10 (десяти) років, а у разі встановлення під час виконання робіт обладнання та комплектуючих, строк гарантії якості на це обладнання та комплектуючі, встановлюється тривалістю не менше 12 календарних місяців.
Створено
29.10.2025 18:07
Надати до
30.10.2025 18:07
Договір
UA-2025-10-17-012339-a-b1
Очікує підписання
958 332 грн.
958 332 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт зали очікування та обслуговування громадян, санітарних кімнат за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 10
Номенклатура
Поточний ремонт зали очікування та обслуговування громадян, санітарних кімнат за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 10
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20490012

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "БУДРОБОТСЕРВІС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРОБОТСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33836494

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
985 920 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 15:42
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Контактний телефон:
+380612246313
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
985 920 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 15:42
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Контактний телефон:
+380612246313
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності