Звернення:
За тендером : Автобуси
Тема:
технічні параметри
Зміст:
Шановний Замовник!
Наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі: UA-2025-10-17-012141-a, проте ознайомившись із тендерною документацією за вказаною процедурою закупівлі, повідомляємо, що окремі технічні вимоги, встановлені Замовником, мають ознаки дискримінаційних та обмежують конкуренцію серед потенційних учасників, що є порушенням принципів, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, у технічній специфікації (Додаток 2.1 до тендерної документації) передбачено такі вимоги:
1. Довжина автобуса: 12 100 ± 50 мм.
? Пропонуємо внести зміни та встановити вимогу у формулюванні:
«Довжина автобуса — не менше 12 100 мм»,
що дозволить брати участь у закупівлі транспортним засобам із довжиною, близькою до вказаної, без обмеження можливості пропонування еквівалентів, які за своїми технічними та експлуатаційними характеристиками повністю відповідають потребам Замовника.
2. Екологічний стандарт: не нижче EURO-6.
? Пропонуємо внести зміни та викласти цю вимогу у наступній редакції:
«Екологічний стандарт — EURO-6 або EURO-5»,
оскільки автобуси з екологічним стандартом EURO-5 широко представлені на українському ринку, відповідають чинним нормам екологічної безпеки та мають аналогічні технічні та експлуатаційні показники.
3. Вентиляція салону
Система обігріву салону комбінована, рідинна від системи охолодження двигуна та автономного підігрівача охолоджуючої рідини; Вентиляція салону комбінована, здійснюється за допомогою кватирок та кондиціонера. Потужність системи на охолодження повинна бути мінімум 32кВт.
? Пропонуємо внести зміни та встановити вимогу у формулюванні:
Система обігріву салону комбінована, рідинна від системи охолодження двигуна та автономного підігрівача охолоджуючої рідини; Вентиляція салону комбінована, здійснюється за допомогою кватирок та кондиціонера.
4. Кузов: Кузов повинен мати сучасний стиль. Кузов повинен бути спроектований так, щоб він витримував без пошкодження використання мийки із щітками. Поверхня кузова повинна бути максимально рівною, без будь-яких виступів або заглиблень. Постачальник повинен зазначити якість сталі, яка використовується для рами кузова автобуса та обшивки (марка сталі), а також ширину, висоту та товщину трубчастих профілів основної рами автобуса. Мінімальний переріз вертикальних профілів каркасу кузова, на які опирається дах автобуса 120мм?40мм?2мм.
Всі частини кузову, включаючи раму та обшивку, повинні бути ефективно
захищеними від корозії протягом всього терміну експлуатації автобуса (10 років) за допомогою використання відповідного антикорозійного покриття (наприклад, KTL або захисна система з подібними
характеристиками). Постачальник автобуса повинен описати в деталях методи використаного антикорозійного захисту. На дні кузова не повинно розміщуватися жодних звисаючих клапанів, шлангів та/або елементів кабелів. Нижня частина автобуса повинна бути захищена захисними покриттями з дуже високим рівнем витривалості щодо холоду та хімічною стійкістю до агресивних матеріалів, таких як сіль, мастила та пальне, і добрим захистом від дрібного щебня.
Треба забезпечити мінімум 4 (чотири) легкодоступні точки підйому для автобуса та 4 (чотири) опорні страхуючі точки, з відповідним розподіленням та належним позначенням. Точки підйому повинні бути придатними для кріплення підйомного пристрою. Колісні арки та акумуляторні відсіки повинні бути виготовлені з нержавіючої
сталі або алюмінію або подібного матеріалу з високою корозійною стійкістю.
Колісні арки повинні бути стійкими до проколу шин, щоб виключити будь-яку небезпеку для пасажирів (наприклад, коли сидіння розташовані на колісних арках). Зовнішній край колісних арок повинен бути забезпечений колектором для бруду або захисними щітками, щоб мінімізувати
забруднення бічних сторін автобуса. На нижній частині автобуса за задніми та передніми колесами повинні бути
встановлені бризковики. Вони повинні бути розташовані таким чином, щоб їх не було пошкоджено підйомними пристроями у разі піднімання автобуса.
? Пропонуємо внести зміни та встановити вимогу у формулюванні:
Кузов повинен мати сучасний стиль. Кузов повинен бути спроектований так, щоб він витримував без пошкодження використання мийки із щітками.
Поверхня кузова повинна бути максимально рівною, без будь-яких виступів або заглиблень. Постачальник повинен зазначити якість сталі, яка використовується для рами кузова автобуса та обшивки (марка сталі), а також ширину, висоту та товщину трубчастих профілів основної рами автобуса.
Всі частини кузову, включаючи раму та обшивку, повинні бути ефективно
захищеними від корозії протягом всього терміну експлуатації автобуса (10 років) за допомогою використання відповідного антикорозійного покриття (наприклад, KTL або захисна система з подібними
характеристиками). Постачальник автобуса повинен описати в деталях методи використаного антикорозійного захисту. На дні кузова не повинно розміщуватися жодних звисаючих клапанів, шлангів та/або елементів кабелів. Нижня частина автобуса повинна бути захищена захисними
покриттями з дуже високим рівнем витривалості щодо холоду та хімічною
стійкістю до агресивних матеріалів, таких як сіль, мастила та пальне, і добрим захистом від дрібного щебня.
Треба забезпечити мінімум 4 (чотири) легкодоступні точки підйому для автобуса та 4 (чотири) опорні страхуючі точки, з відповідним розподіленням та належним позначенням. Точки підйому повинні бути придатними для кріплення підйомного пристрою. Колісні арки та акумуляторні відсіки повинні бути виготовлені з нержавіючої
сталі або алюмінію або подібного матеріалу з високою корозійною стійкістю.
Колісні арки повинні бути стійкими до проколу шин, щоб виключити будь-яку небезпеку для пасажирів (наприклад, коли сидіння розташовані на колісних арках). Зовнішній край колісних арок повинен бути забезпечений колектором для бруду або захисними щітками, щоб мінімізувати
забруднення бічних сторін автобуса. На нижній частині автобуса за задніми та передніми колесами повинні бути
встановлені бризковики. Вони повинні бути розташовані таким чином, щоб їх не було пошкоджено підйомними пристроями у разі піднімання автобуса.
Дата оприлюднення звернення:
23.10.2025 16:59
Добрий день. Дані вимоги замовника є незміними.
Дата оприлюднення відповіді:
24.10.2025 16:05