Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з вдосконалення навичок володіння англійською мовою за кодом ДК 021:2015 - 80580000-3 – Викладання мовних курсів від КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПО ОХОРОНІ, РЕСТАВРАЦІЇ ТА ВИКОРИСТАННЮ ПАМ"ЯТОК ІСТОРІЇ, КУЛЬТУРИ І ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-010806-a
Id Tender 4fd998e79b85410aa6808fc5abb9b146
План UA-P-2025-10-17-013274-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.10.2025 14:54
Остання зміна 31.10.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
277 680 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 14:54 до 25.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 14:54
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 14:54
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.10.2025 08:00
до 31.10.2025 14:31
Залишилось 1 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 14:31
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 14:31
-
Період уточнень
з 17.10.2025 14:54 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 14:54 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.10.2025 08:00 до 31.10.2025 14:31
Період кваліфікації
з 25.10.2025 08:00 до 31.10.2025 14:31
Основні параметри
Послуги з вдосконалення навичок володіння англійською мовою за кодом ДК 021:2015 - 80580000-3 – Викладання мовних курсів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
277 680 грн.
Послуги з вдосконалення навичок володіння англійською мовою за кодом ДК 021:2015 - 80580000-3 – Викладання мовних курсів
Назва предмета закупівлі
Послуги з вдосконалення навичок володіння англійською мовою за кодом ДК 021:2015 - 80580000-3 – Викладання мовних курсів
Очікувана вартість
277 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1388,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з вдосконалення навичок володіння англійською мовою
Код ДК 021:2015
80580000-3 - Викладання мовних курсів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, Київ, Спаська,12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПО "ЦПО "ФЛЕШ ВІННИЦЯ"
Пропозиція:
262 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 14:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бучацька
Електронна пошта
Телефон
+380672850245
Замовник
ЄДРПОУ
21507625
Повна назва
КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПО ОХОРОНІ, РЕСТАВРАЦІЇ ТА ВИКОРИСТАННЮ ПАМ'ЯТОК ІСТОРІЇ, КУЛЬТУРИ І ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ СПАСЬКА будинок 12
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вдосконалення навичок володіння англійською мовою за кодом ДК 021:2015 - 80580000-3 – Викладання мовних курсів
Період вимог/скарг з 31.10.2025 14:31 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.10.2025 08:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
31.10.2025 14:31
Повідомлення про рішення
31.10.2025 14:12
documentType.award.deviationReport
25.10.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПО ОХОРОНІ, РЕСТАВРАЦІЇ ТА ВИКОРИСТАННЮ ПАМ'ЯТОК ІСТОРІЇ, КУЛЬТУРИ І ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ФЛЕШ ВІННИЦЯ" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Учасники в складі тендерної пропозиції надають Довідку, скріплену підписом на печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, із зазначенням найменування, кількості.» В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг обов’язково має бути зазначені: навчальна онлайн (диджитал)-платформа; 2. Відповідно до п.п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, вказаних учасником у довідці за формою підпункту 1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: Якщо обладнання, матеріально-технічна база є власністю учасника, в такому разі Учасником подаються скановані копії, зроблені з оригіналів та/або завірені учасником копії договору (договорів) купівлі – продажу або скановані копії зроблені з оригіналу та/або завірені учасником копії бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів), тощо щодо купівлі такого обладнання. Якщо обладнання, матеріально-технічна база не є власністю учасника та/або субпідрядника, в такому разі учасником подаються скановані копії, зроблені з оригіналів та/або завірені учасником копії, дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю, договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів, на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати скановані копії зроблені з оригіналу та/або завірені учасником копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем.» 3. Відповідно до п.п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікації та досвіду на всіх працівників зазначених в довідці, які будуть залучені для надання послуг, надає скановані копії наступних документів: Диплом про фахову освіту; Сертифікат та/або інший документ на підтвердження рівня володіння мови – не нижче C1-C2; Міжнародний сертифікат CELTA та/або TEFL та/або DELTA та/або ТКТ та/або IELTs та/або FCE та/або CAE та/або TESoL.У разі надання учасником документів (свідоцтв, сертифікатів, дипломів тощо) іноземною мовою, такі документи повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.» 4. Відповідно до п.п. 6.5. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. (У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених документів). 5. Відповідно до п.п. 6.6. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Гарантійний лист, що Учасник враховує в своїй діяльності та буде враховувати під час виконання умов договору наступні нормативні акти: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є російська федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з російської федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з російської федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою №1178. 6. Відповідно до п.п. 7.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, що під час надання послуг забезпечить виконання наступних умов: наявність 5 (п’яти) викладачів для одночасного проведення навчання груп на одній локації (за однією адресою) за попереднім узгодженням із Замовником; викладачі будуть забезпечені необхідним обладнанням (ноутбук, ПК з гарнітурою); здійснювати заміну викладача протягом надання Послуг у випадку неможливості проведення ним занять та у разі скарг слухачів на викладання, які надходять до Замовника, не менше трьох скарг впродовж 1 місяця навчання; забезпечити викладачів методичним супроводом у разі необхідності під час проведення ними навчання з ділової англійської мови відповідно затвердженої програми; погодити програми навчання з представниками Замовника (Керівники за напрямом) та надати графіки навчання не пізніше ніж за п’ять днів до початку проведення занять; забезпечити слухачів необхідною для навчання літературою в електронному форматі та роздатковим матеріалом безкоштовно; мати електронну платформу навчання для контролю виконання домашнього завдання, тестування, отримання слухачами необхідних навчальних матеріалів під час проходження навчання; надати персонального менеджера, який буде контролювати відвідування, прогрес у навчанні та надавати звіти щодо відвідування та прогресу учасників до 5 (п’ятого) числа кожного наступного місяця. 7. Відповідно до п. 10 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «1. Довідка про наявність матеріально-технічної бази» зазначений файл не містить інформації щодо навчальної онлайн (диджитал)-платформи; 2. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази, щодо навчальної онлайн (диджитал)-платформи; 3. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ на всіх працівників, зазначених і довідці, що підтверджує кваліфікацію та досвід, а саме: Диплом про фахову освіту; Сертифікат та/або інший документ на підтвердження рівня володіння мови – не нижче C1-C2; Міжнародний сертифікат CELTA та/або TEFL та/або DELTA та/або ТКТ та/або IELTs та/або FCE та/або CAE та/або TESoL 4. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «16. Довідка податковий статус» зазначений файл не містить посилання на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених документів. 5. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «17. Гарантійний лист» зазначений файл не містить повної інформації відповідно до вимог тендерної документації. 6. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «20. Гарантійний лист щодо відповідності характеристикам предмету закупівлі» зазначений файл не містить повної інформації відповідно до вимог тендерної документації. 7. В порушення вимог п. 10 Додатку 1 до тендерної документації Учасником накладений на тендерну пропозицію УЕП (удосконалений електронний підпис, замість КЕП (кваліфікованого електронного підпису (КЕП) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно до п.п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Довідку, скріплену підписом на печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, із зазначенням найменування, кількості.» В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг обов’язково має бути зазначена: навчальна онлайн (диджитал)-платформа» 2. На підтвердження наявності навчальної онлайн (диджитал)-платформи, учаснику необхідно завантажити документ, відповідно до п.п. 1.2 «Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, вказаних учасником у довідці за формою підпункту 1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: Якщо обладнання, матеріально-технічна база є власністю учасника, в такому разі Учасником подаються скановані копії, зроблені з оригіналів та/або завірені учасником копії договору (договорів) купівлі – продажу або скановані копії зроблені з оригіналу та/або завірені учасником копії бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів), тощо щодо купівлі такого обладнання. Якщо обладнання, матеріально-технічна база не є власністю учасника та/або субпідрядника, в такому разі учасником подаються скановані копії, зроблені з оригіналів та/або завірені учасником копії, дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю, договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів, на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати скановані копії зроблені з оригіналу та/або завірені учасником копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем.» 3. На підтвердження наявності кваліфікації та досвіду на всіх працівників зазначених в довідці, учаснику необхідно завантажити документ, відповідно до п.п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікації та досвіду на всіх працівників зазначених в довідці, які будуть залучені для надання послуг, надає скановані копії наступних документів: Диплом про фахову освіту; Сертифікат та/або інший документ на підтвердження рівня володіння мови – не нижче C1-C2; Міжнародний сертифікат CELTA та/або TEFL та/або DELTA та/або ТКТ та/або IELTs та/або FCE та/або CAE та/або TESoL.У разі надання учасником документів (свідоцтв, сертифікатів, дипломів тощо) іноземною мовою, такі документи повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.» або завантажити оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг та оновити документи відповідно до пунктів 2.1, 2.2, 2.3 4. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно до п.п. 6.5. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. (У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених документів) 5. Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист відповідно до п.п. 6.5. Додатку 1 до тендерної документації, наступного змісту: «Учасник враховує в своїй діяльності та буде враховувати під час виконання умов договору наступні нормативні акти: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є російська федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з російської федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з російської федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою №1178. 6. Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист відповідно до п.п. 7.3. Додатку 1 до тендерної документації, а саме «Відповідно до п.п. 7.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, що під час надання послуг забезпечить виконання наступних умов: наявність 5 (п’яти) викладачів для одночасного проведення навчання груп на одній локації (за однією адресою) за попереднім узгодженням із Замовником; викладачі будуть забезпечені необхідним обладнанням (ноутбук, ПК з гарнітурою); здійснювати заміну викладача протягом надання Послуг у випадку неможливості проведення ним занять та у разі скарг слухачів на викладання, які надходять до Замовника, не менше трьох скарг впродовж 1 місяця навчання; забезпечити викладачів методичним супроводом у разі необхідності під час проведення ними навчання з ділової англійської мови відповідно затвердженої програми; погодити програми навчання з представниками Замовника (Керівники за напрямом) та надати графіки навчання не пізніше ніж за п’ять днів до початку проведення занять; забезпечити слухачів необхідною для навчання літературою в електронному форматі та роздатковим матеріалом безкоштовно; мати електронну платформу навчання для контролю виконання домашнього завдання, тестування, отримання слухачами необхідних навчальних матеріалів під час проходження навчання; надати персонального менеджера, який буде контролювати відвідування, прогрес у навчанні та надавати звіти щодо відвідування та прогресу учасників до 5 (п’ятого) числа кожного наступного місяця. 7. Відповідно до п. 10 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно накласти: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), на тендерну пропозицію, відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.»
Створено
29.10.2025 15:19
Надати до
30.10.2025 15:19
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
277 680 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 08:00
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПО ОХОРОНІ, РЕСТАВРАЦІЇ ТА ВИКОРИСТАННЮ ПАМ'ЯТОК ІСТОРІЇ, КУЛЬТУРИ І ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ
Контактний телефон:
+380672850245
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
277 680 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 08:00
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПО ОХОРОНІ, РЕСТАВРАЦІЇ ТА ВИКОРИСТАННЮ ПАМ'ЯТОК ІСТОРІЇ, КУЛЬТУРИ І ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ
Контактний телефон:
+380672850245
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності