Показати схожі тендери

Закупівля Причіп тракторний самоскидний – код: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» від Дочірнє підприємство "Личаків-Парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-010531-a
Id Tender b88a7d0b704848c890dd054c73d64724
План UA-P-2025-10-17-012305-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.10.2025 14:54
Остання зміна 31.10.2025 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
336 900 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 14:52 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 14:52
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 14:52
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:22
-
Період уточнень
з 17.10.2025 14:52 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 14:52 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:22
Основні параметри
Причіп тракторний самоскидний – код: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Процедура закупівлі товару – причепа тракторного самоскидного оголошується для реалізації природоохоронного заходу з належного утримання парків, лісопарків і зелених зон Львівської міської територіальної громади відповідно до Ухвали Львівської міської ради від 06.03.2025р. № 6090 «Про затвердження річного плану пріоритетного фінансування природоохоронних заходів із фонду охорони навколишнього природного середовища Львівської міської територіальної громади у 2025 році та Ухвали ЛМР № 6849 від 16.09.2025р. «Про внесення змін до ухвали міської ради від 06.03.2025 № 6090 "Про затвердження річного плану пріоритетного фінансування природоохоронних заходів із фонду охорони навколишнього природного середовища Львівської міської територіальної громади у 2025 році».
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
336 900 грн.
Причіп тракторний самоскидний – код: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Назва предмета закупівлі
Причіп тракторний самоскидний – код: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
336 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1684,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 15:59
Закінчення аукціону
27.10.2025 16:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Причіп тракторний самоскидний – код: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Код ДК 021:2015
34223370-0 - Причепи-самоскиди
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79014, Україна, Львівська область, Львів, вул. ЧЕРЕМШИНИ, буд. 34
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за поставлений Товар на підставі оригіналу видаткової накладної, підписаної представниками Сторін, по факту поставки Товару протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Відстрочка платежу становить 20 (двадцять) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗАВОД КОБЗАРЕНКА"
Пропозиція:
336 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Пропозиція:
318 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 15:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 14:52
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Тендерна документація
Критерії оцінки
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Батенчук Марія Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380937223326
Замовник
ЄДРПОУ
31804330
Повна назва
Дочірнє підприємство "Личаків-Парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Поштовий індекс
79014
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. ЧЕРЕМШИНИ, буд. 34
Кваліфікація
Лот № 1 Причіп тракторний самоскидний – код: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 16:22 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", продовження розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема, в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, строк розгляду тендерної пропозиції Учасника протокольним рішенням УО продовжено по 19.11.2025р (включно).
Дата продовження строку розгляду
29.10.2025 11:04
Дата кінця розгляду
25.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Товариству з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» (далі ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ») (ЄДРПОУ 42825708) Лист-повідомлення Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) встановлено : 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Відповідно до п.1, пп.1.1. Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником Довідки про досвід виконання аналогічного договору за формою 1. Проте, Учасник ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надав довідку про виконання аналогічного договору іншої (власної) форми, яка не відображає всієї інформації, яку вимагає Замовник (зокрема, ПІБ керівника контрагента, рік поставки). 1.1. Відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 до ТД Учасник надає «оригінал позитивного Листа-відгуку (листів-відгуків) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював (співпрацює) Учасник на договірній основі, що стосується предмету закупівлі, відповідно до кількості договорів, зазначених в довідці (п.1.1. цього Додатку 1)». У Довідці про виконання аналогічного договору Учасник надає чотири аналогічні договори, проте листи-відгуки додані лише щодо двох аналогічних договорів (Договір №1/2904 від 29.05.2024р. та Договір № 10/06-24 від 10.06.2024р.). Позитивні відгуки щодо виконання Договорів № 79 від 03.09.2024р. та Договору № 132 від 15.11.2023р. відсутні у складі документів тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ», що є невідповідністю вимогам п.1.3. Додатку 1 тендерної документації. 1.2. Згідно з вимогами Додатку 1 Тендерної документації «Документи, що складаються учасником (довідки, листи тощо) – мають бути видані не раніше дати виходу оголошення про закупівлю (якщо інше не встановлено Замовником у тендерній документації)…». Проте, Учасником – ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надано у складі документів тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору від 06 жовтня 2025р. (вих. № 10610,) що є невідповідністю вимогам тендерної документації, оскільки Замовником було оголошено тендер 17 жовтня 2025 року. 2. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації Замовника «При підготовці зазначеного документа Учасник заповнює колонки … зокрема в колонці VІ Технічної специфікації є вимога про надання інформації про виробника, а саме: - вказується країна, назва, адреса та ідентифік. код підприємства-виробника (за наявності) що є предметом закупівлі). Проте, Учасником – ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» не зазначено повної адреси (вказано лише м.Запоріжжя) виробника, а також відсутній ідентифікаційний код підприємства-виробника. Оскільки виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, замовник вправі надати Учаснику можливість виправити цю помилку. 3. Згідно з п. 4.3. Додатку 1 ТД Учасник надає «Гарантійний лист про відсутність підстав, передбачених абзацом 2 пунктом 2 Особливостей ….. Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації «Документи, що складаються учасником (довідки, листи тощо) – мають бути видані не раніше дати виходу оголошення про закупівлю (якщо інше не встановлено Замовником у тендерній документації)…». Проте, Учасником – ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надано Довідку № 011610 від 16 жовтня 2025 р., що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки видана раніше дати виходу оголошення про закупівлю – 17.10.2025р. 4. Відповідно до п. 4 Додатку 1 ТД Учасник надає Довідку, що містить загальні відомості про Учасника, за поданою Формою 2. Проте, Учасник ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надав довідку № 32708 від 27.08.2025р. «Загальні відомості про учасника процедури закупівлі» іншої (власної) форми, яка не відображає всієї інформації, яку вимагає Замовник. 4.1. Також, надання Учасником довідки № 32708 від 27 серпня 2025 року є невідповідністю вимогам Додатку 1 Тендерної документації «Документи, що складаються учасником (довідки, листи тощо) – мають бути видані не раніше дати виходу оголошення про закупівлю (якщо інше не встановлено Замовником у тендерній документації)…». Довідка видана раніше дати виходу оголошення про закупівлю – 17.10.2025р. 5. Згідно з вимогами Додатку 1 Тендерної документації «Інформаційні Довідки (довідки, листи тощо) подаються Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки Учасника (у разі її використання)». Учасник - ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надав Довідку про відсутність підстав, передбачених п. 45, 47 Особливостей здійснення публічних закупівель … (файл Довідка п. 45 та 47) яка не містить дати та вихідного номера реєстрації, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. 6. Відповідно до Розділу 3 ТД ( Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) та п.13. Додатку 1 ТД тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо». Проте, при перевірці електронного підпису Учасника – ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» було виявлено, що тендерна пропозиція учасника, як і кожен документ тендерної пропозиції, підписані шляхом накладення на них удосконаленого електронного підпису (УЕП): тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи узагальнену практику АМКУ (https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/analizuiemo-skarhy-shchodo-protsedur-zakupivel/, Учаснику слід надати можливість виправити наведену вище невідповідність шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на документи тендерної пропозиції. Відповідно до частин 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 43 Особливостей, просимо виправити невідповідності в документах та інформації тендерної пропозиції шляхом завантаження в електронну систему Prozorro в даній закупівлі (UA-2025-10-17-010531-a) наступних оновлених та нових документів: 1. Оновлену Довідку про досвід виконання аналогічного договору за формою 1 відповідно до п.1, пп.1.1. Додатку 1 Тендерної документації з зазначенням вихідного номера та дати реєстрації (оновлений документ). 1.1. Оригінал позитивного Листа-відгуку (листів-відгуків) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював (співпрацює) Учасник на договірній основі, що стосується предмету закупівлі, відповідно до кількості договорів, зазначених в довідці (п.1.1. цього Додатку 1)» та відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 до ТД. 2. Оновлена Технічна специфікація з зазначенням у колонці VІ інформації про виробника, а саме: - вказується країна, назва, адреса та ідентифік. код підприємства-виробника (за наявності) що є предметом закупівлі) з зазначенням вихідного номера та дати реєстрації технічної специфікації. 3. Оновлений документ - Гарантійний лист про відсутність підстав, передбачених абзацом 2 пунктом 2 Особливостей ….. відповідно до вимог п. 4.3. Додатку 1 ТД з зазначенням вихідного номера та дати реєстрації. 4. Оновлений документ - Довідку, що містить загальні відомості про Учасника, за поданою Формою 2 відповідно до п. 4 Додатку 1 ТД з зазначенням вихідного номера та дати реєстрації. 5. Довідку про відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (п.12.2. Додатку 1 ТД). 6. Надати документи, подані Учасником у формі електронного документа з накладеним КЕП (Цінова пропозиція; 2. Додаток 2 проект Договору; Гарант лист ЦІНА; Довідка локал. 2 ПТС-4; довідка ліцензії; та усі інші документи, подані у формі електронного документа) а також, підписати тендерну пропозиція кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
30.10.2025 16:05
Надати до
31.10.2025 16:05
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
336 900 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Дочірнє підприємство "Личаків-Парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380937223326
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
336 900 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Дочірнє підприємство "Личаків-Парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380937223326
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності