Зміст
                            
                            
                                Вимога про усунення невідповідностей
Товариству з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД АГРОФОРМАТ»                                       (далі ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ»)   
(ЄДРПОУ 42825708) 
Лист-повідомлення
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) встановлено : 
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 
	1.  Відповідно до п.1, пп.1.1. Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником Довідки про досвід виконання аналогічного договору за формою 1. 
Проте, Учасник ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надав довідку про виконання аналогічного договору  іншої (власної) форми, яка не відображає всієї інформації, яку вимагає Замовник (зокрема, ПІБ керівника контрагента, рік поставки). 
1.1. Відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 до ТД Учасник надає «оригінал позитивного Листа-відгуку (листів-відгуків) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював (співпрацює) Учасник на договірній основі, що стосується предмету закупівлі, відповідно до кількості договорів, зазначених в довідці (п.1.1. цього Додатку 1)». У Довідці про виконання аналогічного договору Учасник надає чотири аналогічні договори, проте листи-відгуки  додані лише щодо двох аналогічних договорів (Договір №1/2904 від 29.05.2024р. та Договір № 10/06-24 від 10.06.2024р.). Позитивні відгуки щодо виконання Договорів № 79 від 03.09.2024р. та Договору № 132 від 15.11.2023р. відсутні у складі документів тендерної пропозиції  Учасника - ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ», що є невідповідністю вимогам п.1.3. Додатку 1 тендерної документації.
1.2. Згідно з вимогами Додатку 1 Тендерної документації «Документи, що складаються учасником (довідки, листи тощо) – мають бути видані не раніше дати виходу оголошення про закупівлю (якщо інше не встановлено Замовником у тендерній документації)…».
	Проте, Учасником – ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надано у складі документів тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору від 06 жовтня 2025р. (вих. № 10610,)  що є невідповідністю вимогам тендерної документації, оскільки Замовником було оголошено тендер 17 жовтня 2025 року. 
2. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації Замовника «При підготовці зазначеного документа Учасник заповнює колонки … зокрема в колонці VІ Технічної специфікації  є вимога про надання інформації про виробника, а саме: - вказується країна, назва, адреса та ідентифік. код підприємства-виробника (за наявності) що є предметом закупівлі). 
Проте, Учасником – ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» не зазначено повної адреси (вказано лише м.Запоріжжя) виробника, а також відсутній ідентифікаційний код підприємства-виробника.  Оскільки виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, замовник вправі надати Учаснику можливість виправити цю помилку.
	3. Згідно з п.  4.3. Додатку 1 ТД Учасник надає «Гарантійний лист про відсутність підстав, передбачених абзацом 2 пунктом 2 Особливостей …..  Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації «Документи, що складаються учасником (довідки, листи тощо) – мають бути видані не раніше дати виходу оголошення про закупівлю (якщо інше не встановлено Замовником у тендерній документації)…».
	Проте, Учасником – ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надано Довідку № 011610 від 16 жовтня 2025 р.,  що  не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки видана раніше дати виходу оголошення про закупівлю – 17.10.2025р. 
4. Відповідно до п. 4 Додатку 1 ТД Учасник надає  Довідку, що містить загальні відомості про Учасника, за поданою Формою 2. 
Проте, Учасник ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надав довідку № 32708 від 27.08.2025р. «Загальні відомості про учасника процедури закупівлі» іншої (власної) форми, яка не відображає всієї інформації, яку вимагає Замовник. 
4.1. Також, надання Учасником довідки № 32708 від 27 серпня 2025 року є невідповідністю вимогам Додатку 1 Тендерної документації «Документи, що складаються учасником (довідки, листи тощо) – мають бути видані не раніше дати виходу оголошення про закупівлю (якщо інше не встановлено Замовником у тендерній документації)…». Довідка видана раніше дати виходу оголошення про закупівлю – 17.10.2025р.
5. Згідно  з вимогами Додатку 1 Тендерної документації «Інформаційні Довідки (довідки, листи тощо) подаються Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки Учасника (у разі її використання)». 
Учасник - ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» надав Довідку про відсутність підстав, передбачених п. 45, 47  Особливостей здійснення публічних закупівель … (файл Довідка п. 45 та 47) яка не містить  дати та вихідного номера реєстрації, що є невідповідністю вимогам тендерної документації.  
		6. Відповідно до Розділу 3 ТД ( Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) та п.13. Додатку 1 ТД тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана  кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо». 
 	Проте, при перевірці електронного підпису Учасника – ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» було виявлено, що тендерна пропозиція учасника, як і кожен документ тендерної пропозиції,  підписані шляхом накладення на них удосконаленого електронного підпису (УЕП): тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи узагальнену практику АМКУ (https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/analizuiemo-skarhy-shchodo-protsedur-zakupivel/, Учаснику слід надати можливість виправити наведену вище невідповідність шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на документи тендерної пропозиції. 
 	Відповідно до частин 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 43 Особливостей, просимо виправити невідповідності в документах та інформації тендерної пропозиції шляхом завантаження в електронну систему Prozorro в даній закупівлі (UA-2025-10-17-010531-a) наступних оновлених та нових документів:
     1. Оновлену Довідку про досвід виконання аналогічного договору за формою 1 відповідно до п.1, пп.1.1. Додатку 1 Тендерної документації з зазначенням вихідного номера та дати реєстрації (оновлений документ).  
	1.1.  Оригінал позитивного Листа-відгуку (листів-відгуків) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював (співпрацює) Учасник на договірній основі, що стосується предмету закупівлі, відповідно до кількості договорів, зазначених в довідці (п.1.1. цього Додатку 1)» та  відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 до ТД. 
    2. Оновлена Технічна специфікація з зазначенням у колонці VІ  інформації про виробника, а саме: - вказується країна, назва, адреса та ідентифік. код підприємства-виробника (за наявності) що є предметом закупівлі) з зазначенням вихідного номера та дати реєстрації технічної специфікації.
	3. Оновлений документ - Гарантійний лист про відсутність підстав, передбачених абзацом 2 пунктом 2 Особливостей …..  відповідно до вимог п.  4.3. Додатку 1 ТД  з зазначенням вихідного номера та дати реєстрації.
	4. Оновлений документ - Довідку, що містить загальні відомості про Учасника, за поданою Формою 2 відповідно до п. 4 Додатку 1 ТД  з зазначенням вихідного номера та дати реєстрації.
	5. Довідку про відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції:  довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків  або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (п.12.2. Додатку 1 ТД).
	6. Надати документи, подані Учасником у формі електронного документа з накладеним КЕП (Цінова пропозиція; 2. Додаток 2 проект Договору; Гарант лист ЦІНА; Довідка локал. 2 ПТС-4;  довідка ліцензії;  та усі інші документи, подані у формі електронного документа) а також, підписати тендерну пропозиція кваліфікованим електронним підписом (КЕП).