Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень) від Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-010385-a
Id Tender b410e563278a4700ba758fff4038bba2
План UA-P-2025-10-17-010538-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.10.2025 14:41
Остання зміна 04.12.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 276 667 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 14:43 до 25.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 14:43
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 14:43
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 14:49
до 21.11.2025 12:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 09:17
до 27.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2025 12:20
до 04.12.2025 15:53
Період уточнень
з 17.10.2025 14:43 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 14:43 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 14:49 до 21.11.2025 12:20
Період кваліфікації
з 27.10.2025 14:49 до 21.11.2025 12:20
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
8 276 667 грн.
Код ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень)
Очікувана вартість
8 276 667 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41383,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 14:26
Закінчення аукціону
27.10.2025 14:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв)
Код ДК 021:2015
63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, згідно з маршрутами перевезення вантажу
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі належним чином оформленого Акту наданих послуг, з відстрочкою платежу до 180 (ста вісімдесяти) робочих днів з моменту підписання акту наданих послуг, за наявності належним чином оформлених товарно-транспортних документів (ТТН чи СМR) з відповідними відмітками про одержання вантажу, рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Негабарит-Сервіс"
Пропозиція:
8 158 616.67 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д"
Пропозиція:
8 190 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 14:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 14:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чай Ірина Георгіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chai Iryna
Електронна пошта
Телефон
380966429396
Замовник
ЄДРПОУ
37766028
Назва (англійською мовою)
Communal Enterprise "Saltivske tram depo"
Повна назва
Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо"
Повна назва (англійською мовою)
Communal Enterprise "Saltivske tram depo"
Поштовий індекс
61129
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
просп. Тракторобудівників, буд. 109
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень)
Період вимог/скарг з 11.11.2025 09:17 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 14:49 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
11.11.2025 09:17
Повідомлення про рішення
04.11.2025 13:36
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.11.2025 08:35
Електроний протокол про продовження строку
27.10.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ТОВ "Негабарит-Сервіс" процедури закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень), у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Негабарит-Сервіс" до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
03.11.2025 08:34
Дата кінця розгляду
25.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС», яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА ПІДПУНКТІВ 2.1 ТА 2.2 ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів, зокрема, але не виключно: Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою 2, що наведена у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації: Ця довідка (в цій довідці) обов’язково: – повинна містити графи, встановлені формою 2, заповнені учасником; – має бути зазначений керівний склад учасника-юридичної особи та працівники, які будуть залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі; – учасник повинен підтвердити, зокрема наявність водіїв/водіїв-експедиторів/водіїв автотранспортних засобів – не менше 2 осіб. 2.2. Для документального підтвердження інформації, наведеної у формі 2 щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. Учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначених вимог надано: - Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка 1), яка завантажена у файлі «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації.pdf»; - Наказ № 7 від 06 січня 2012 р. (далі – наказ № 7), який завантажено у файлі «Наказ про прийняття на роботу.pdf»; - Наказ про прийняття на роботу № 39-К від 14 квітня 2023 р. (далі – Наказ № 39-К), який завантажено у файлі «Наказ про прийняття на роботу.pdf»; - Наказ № 22-к від 30 січня 2017 р. (далі – Наказ № 22-к), який завантажено у файлі «Наказ про прийняття на роботу.pdf»; - Наказ № 68-К від 22 жовтня 2021 р. (далі – Наказ № 68-К), який завантажено у файлі «Наказ про прийняття на роботу.pdf». Під час аналізу наданих ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» документів вбачається наступна невідповідність: - у рядках 5, 6, 7, 8, 9 графі «Прізвище, ім`я, по батькові» довідки 1 відсутня інформація щодо по батькові стосовно водіїв автотранспортного засобу; - у складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» відсутні документи відповідно до вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником, стосовно працівників зазначених учасником у рядках 1, 2, 3, 4 довідки 1; - у наданому ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» наказі 39-К відсутні підпис керівника підприємства, що не відповідає вимогам підпункту 2.2. пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації в частині надання оригіналу (оригіналів) чи копії (копій) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналу (оригіналів) чи засвідченої (засвідчених) копії (копій) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати оновлену довідку 1 відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерною документації та документальне підтвердження інформації, що наведена у довідці 1 відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерною документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА ПУНКТУ 3 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів: Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою 3, що наведена у підпункті 3.1 пункту ,3 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 3, заповнені учасником. 3.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою 3 аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі, з усіма додатками та додатковою (додатковими) угодою (угодами). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання: послуг з перевезення вантажу/гуманітарного вантажу в міжнародному сполученні або послуг з перевезення вантажу/гуманітарного вантажу або транспортно-експедиторських послуг з організації міжнародного перевезення вантажу автомобільним транспортом. 3.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою 3. 3.4. Оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою 3, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуці: номеру договору та дати його укладення. 3.5. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), де замовником виступало КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО», учасник надає довідку за підпунктом 3.1 пункту 3 Розділу І Додатку 1 цієї тендерної документації, підтвердження (підпункти 3.2, 3.3, 3.4 пункту 3 Розділу І Додатку 1 цієї тендерної документації) виконання договору (договорів) не вимагається. Учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначених вимог надано: - Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), (далі – Довідка 2), яка завантажена у файлі «Довідка щодо виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору.pdf»; - Договір № 12-01/342 від 28 листопада 2023 р. (далі – Договір 12-01/342), який завантажено у файлі «Договір 12-01-342 від 28-11-2023.pdf»; - Акт наданих послуг № 88 від 19 січня 2024 (далі – Акт 88), який завантажено у файлі «Скан-копії Актів та CMR що підтверджують факт виконання аналогічного за предметом....pdf»; - Акт наданих послуг № 89 від 19 січня 2024 (далі – Акт 89), який завантажено у файлі «Скан-копії Актів та CMR що підтверджують факт виконання аналогічного за предметом....pdf»; - Акт наданих послуг № 90 від 19 січня 2024 (далі – Акт 90), який завантажено у файлі «Скан-копії Актів та CMR що підтверджують факт виконання аналогічного за предметом....pdf»; - Акт наданих послуг № 121 від 19 січня 2024 (далі – Акт 121), який завантажено у файлі «Скан-копії Актів та CMR що підтверджують факт виконання аналогічного за предметом....pdf»; - Акт наданих послуг № 91 від 19 січня 2024 (далі – Акт 91), який завантажено у файлі «Скан-копії Актів та CMR що підтверджують факт виконання аналогічного за предметом....pdf»; - Акт наданих послуг № 92 від 19 січня 2024 (далі – Акт 92), який завантажено у файлі «Скан-копії Актів та CMR що підтверджують факт виконання аналогічного за предметом....pdf»; - Лист-відгук від 26/06/2025 р., який завантажено у файлі «Лист відгук директор Тимошенко Віктор Михайлович.png». Під час аналізу наданих ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» документів вбачається наступна невідповідність: - Відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2023-11-01-013731-a договір від 28 грудня 2023 року № 12-01/342 надано не в повному обсязі, що не відповідає вимогам підпункту 3.2 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації в частині надання учасником оригіналу (оригіналів) чи копії (копій), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою 3 аналогічного (аналогічних) договору (договорів), з усіма додатками та додатковою (додатковими) угодою (угодами). - Зазначена у графі «Предмет договору, строк дії договору, ціна договору» довідки 2 інформація щодо строк дії договору не співпадає зі строком дії , що міститься на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2023-11-01-013731-a. - Зазначений строк дії договору у листі-відгуці від 26/06/2025 р не співпадає зі строком дії , що міститься на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2023-11-01-013731-a. - Згідно з інформацією, що надана учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції, а саме аналізуючи акт 88, акт 89, акт 90, акт 121, акт 91 та акт 92, наданий договір 12-01/342 виконаний не в повному обсязі. Згідно з пунктом 3.3 договору 12-01/342 ціна Договору визначається відповідно до специфікації (Додаток 1) до Договору і складає 4 490 000,00 грн. Учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано актів на суму 1 077 600,00 грн, що не відповідає вимогам підпункту 3.2 та підпункту 3.3 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: - надати оновлену довідку 2 відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації та документальне підтвердження відповідно до вимог підпункту 3.2, підпункту 3.3 та підпункту 3.4 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації; - виправити невідповідність у листі-відгуці від 26/06/2025 р. в частині строку дії договору 12-01/342. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 4) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА ПІДПУНКТУ 4.1 ПУНКТУ 4 РОЗДІЛУ ІV ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів, зокрема, але не виключно: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується: 4.1. оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника, та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення на посаду або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків або продовження виконання обов’язків або переобрання на посаду або переведення на посаду. Учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначених вимог надано протокол зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» № 14 від 01 березня 2017 року, який завантажено у файлі «протокол про призначення директора.pdf». Згідно з пунктом 9 форми загальні відомості про учасника, яка завантажена у файлі «Загальні відомості про учасника.pdf», уповноваженою особою щодо підпису тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» є директор Мірчук Наталія Олександрівна. Згідно з пунктом 10 форми загальні відомості про учасника, яка завантажена у файлі «Загальні відомості про учасника.pdf», уповноваженою особою щодо підпису договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі від учасника ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» є директор Мірчук Наталія Олександрівна. Під час аналізу наданих учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» документів вбачається відсутність наказу (копії наказу) / розпорядження (копією розпорядження) про призначення на посаду або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків або продовження виконання обов’язків або переобрання на посаду або переведення на посаду службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати наказ (копію наказу) / розпорядження (копію розпорядження) про призначення на посаду або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків або продовження виконання обов’язків або переобрання на посаду або переведення на посаду службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів згідно вимог підпункту 4.1. пункту 4 розділу IV додатку 1 до тендерної документації. 4) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 5) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА ПУНКТУ 5.3 РОЗДІЛУ V ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів, зокрема, але не виключно: Довідка, складена в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю). Учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано довідка про надання повноважень на підписання договору про закупівлю (далі – довідка 3), яка завантажена у файлі «Довідка про надання повноважень на підписання договору Мірчук.pdf», якою учасником зазначено, зокрема про те, що директор ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» Мірчук Наталія Олександрівна наділена повноваженнями на підписання договору про закупівлю від імені ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС». Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» поданий Статут ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» /нова редакція/ затверджений протоколом зборів учасників № 27/11/2023 від 27 листопада 2023 року (далі - Статут), який звантажено у файлі «Статут_1.pdf». Згідно з пунктом 1.1 розділу 1 Статуту ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС», створене його учасниками на підставі Законів України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» , «Про режим іноземного інвестування», Господарського Кодексу України, Цивільного Кодексу України і здійснює свою діяльність згідно з чинним законодавством України та цим Статутом. Згідно з підпунктом 14) 9.3.2 пункту 9.3 розділу 9 Статуту до виключної компетенції загальних зборів учасників належать: зокрема прийняття інших рішень, віднесених цим законом до компетенції загальних зборів учасників. Пунктом 11.1 розділу 11 Статут передбачено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами. Під час аналізу наданих учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» документів вбачається відсутність довідки відповідно до вимог пункту 5.3 розділу V додатку 1 до тендерної документації та документального підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: довідку відповідно до вимог пункту 5.3 розділу V додатку 1 до тендерної документації та документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю) відповідно до пункту 5.3 розділу V додатку 1 до тендерної документації. 5) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 5) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА АБЗАЦУ П’ЯТОГО ПУНКТУ 5.7 РОЗДІЛУ V ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів, зокрема, але не виключно: З метою підтвердження такої інформації, учасник - юридична особа у складі тендерної пропозиції повинен також надати: відомості про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та розмір частки в статутному капіталі. Під час аналізу наданих учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» документів вбачається відсутність вищезазначеної інформації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати відомості про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та розмір частки в статутному капіталі, відповідно до вимог абзацу п’ятого пункту 5.7 розділу V додатку 1 до тендерної документації. 6) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції подано наступні документи: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 814699, яке звантажено у файлі «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази.pdf»; - наказ № 68-К від 22 жовтня 2021 р., який завантажено у файлі «Наказ про прийняття на роботу.pdf»; - наказ № 22-к від 30 січня 2017 р., який завантажено у файлі «Наказ про прийняття на роботу.pdf»; - наказ про прийняття на роботу № 39-К від 14 квітня 2023 р., який завантажено у файлі «Наказ про прийняття на роботу.pdf»; - наказ № 7 від 06 січня 2012 р., який завантажено у файлі «Наказ про прийняття на роботу.pdf»; - посвідчення водія ВХН № 132865, яке звантажено у файлі «Посвідчення водіїв.pdf»; - посвідчення водія ВХТ № 927708, яке звантажено у файлі «Посвідчення водіїв.pdf»; - кваліфікаційна картка водія ПС 002812 щодо Понікаревич Дмитра, яка завантажено у файлі «кваліфікаційні картки водіїв.pdf»; - кваліфікаційна картка водія Носуліч Сергія, яка завантажено у файлі «кваліфікаційні картки водіїв.pdf»; - Статут ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» /нова редакція/ затверджений протоколом зборів учасників № 27/11/2023 від 27 листопада 2023 року (далі - Статут), який звантажено у файлі «Статут_1.pdf». Під час аналізу наданих учасником ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС» вище перелічених документів вбачається наступна невідповідність: документи, що перелічені у цьому пункті є сканованою копією документа (чорно-білою копією документа), які не засвідчені підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НЕГАБАРИТ-СЕРВІС», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати перелічені у цьому підпункті документи згідно з вимогами підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Створено
04.11.2025 13:36
Надати до
05.11.2025 13:36
Період вимог/скарг з 21.11.2025 12:20 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 09:17 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д" процедури закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень), у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д" до 20 (двадцяти) робочих днів.
Документи кваліфікації
21.11.2025 12:20
Довідка НАЗК
21.11.2025 12:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.11.2025 09:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 11:33
Електроний протокол про продовження строку
11.11.2025 09:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д" процедури закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 63521000-7 - Послуги агентств вантажних перевезень), у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д" до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.11.2025 11:33
Дата кінця розгляду
10.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТРАНС-АВТО-Д" (далі - ПП «ТАД»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) Згідно з вимогами підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію. Учасником ПП «ТАД» у складі тендерної пропозиції подано наступні документи: - кваліфікаційна картка водія щодо Губай Ярослава (далі – карта 1), яка завантажена у файлі «2. Права_картка водіїв_compressed.pdf.p7s.zip»; - кваліфікаційна картка водія щодо Поточняка Михайла (далі – карта 2), яка завантажена у файлі «2. Права_картка водіїв_compressed.pdf.p7s.zip»; - кваліфікаційна картка водія щодо Нагаєвського Олександра (далі – карта 3), яка завантажена у файлі «2. Права_картка водіїв_compressed.pdf.p7s.zip»; - кваліфікаційна картка водія щодо Кухарука Олега (далі – карта 4), яка завантажена у файлі «2. Права_картка водіїв_compressed.pdf.p7s.zip»; - Договір 00256 про надання транспортно-експедиційних послуг (організації автомобільних перевезень вантажів) від 17.04.2024 р. та додаткова угода № 1 від 17.04.2024 р. (далі – Договір 00256), який завантажено у файлі «13. Відгук_Договір № 00256_ ДУ1.pdf.p7s(1).zip» та «13. Відгук_Договір № 00256_ ДУ1.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2705 від 31 травня 2024 р. (далі – Акт 2705), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2712 від 31 травня 2024 р. (далі – Акт 2712), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2707 від 06 червня 2024 р. (далі – Акт 2707), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2763 від 06 червня 2024 р. (далі – Акт 2763), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2906 від 10 червня 2024 р. (далі – Акт 2906), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2907 від 10 червня 2024 р. (далі – Акт 2907), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2905 від 21 червня 2024 р. (далі – Акт 2905), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 3037 від 21 червня 2024 р. (далі – Акт 3037), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 3175 від 26 червня 2024 р. (далі – Акт 3175), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 3176 від 26 червня 2024 р. (далі – Акт 3176), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 3219 від 28 червня 2024 р. (далі – Акт 3219), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 3220 від 28 червня 2024 р. (далі – Акт 3220), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 3221 від 28 червня 2024 р. (далі – Акт 3221), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 3507 від 10 липня 2024 р. (далі – Акт 3507), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip»; - Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 5498 від 25 вересня 2024 р. (далі – Акт 5498), який завантажено у файлі «14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip». Під час аналізу вище перелічених документів вбачається наступна невідповідність: Перелічені у цьому пункті 1) документи надані учасником ПП «ТАД» у формі сканованої копії документа (чорно-білої копії документа), чотирма окремими архівами (14.Акти аналог.дог._compressed.pdf.p7s.zip, 13. Відгук_Договір № 00256_ ДУ1.pdf.p7s.zip, 13. Відгук_Договір № 00256_ ДУ1.pdf.p7s(1).zip та 2. Права_картка водіїв_compressed.pdf.p7s.zip ), що містить електронний підпис уповноваженої особи учасника ПП «ТАД» на цих чотирьох архівах, а не на кожен із перелічених у цьому пункті 1) документах, що не відповідає вимогами пункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Перелічені у цьому пункті документи не засвідчені підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ПП «ТАД», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати перелічені у цьому пункті 1) документи згідно з вимогами підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Створено
20.11.2025 09:00
Надати до
21.11.2025 09:00
Договір
UA-2025-10-17-010385-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3521
8 190 000 грн.
8 190 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.12.2025
Строк дії договору з
03.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (послуга)
Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв)
Номенклатура
Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв)
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо"
Повна назва
Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37766028

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34412482

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.12.2025 15:53
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 276 667 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо"
Контактний телефон:
380966429396
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 276 667 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо"
Контактний телефон:
380966429396
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності