Показати схожі тендери

Закупівля Ізоляційні роботи (Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз») від Акціонерне товариство "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-009893-a
Id Tender fb276024ee92459988628cb50e0d2571
План UA-P-2025-10-09-014425-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.10.2025 14:27
Остання зміна 03.11.2025 17:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 798 513 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 14:27 до 27.10.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 14:27
до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 14:27
до 24.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 14:00
-
Період уточнень
з 17.10.2025 14:27 до 24.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 14:27 до 24.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 14:00
Основні параметри
Ізоляційні роботи (Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 798 513 грн.
Ізоляційні роботи (Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз»)
Назва предмета закупівлі
Ізоляційні роботи (Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз»)
Очікувана вартість
3 798 513 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37985,13
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
113 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз» (45320000-6)
Код ДК 021:2015
45320000-6 - Ізоляційні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Стрийський район
Дата постачання по
30.11.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів, але не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів з моменту прийняття робіт, що підтверджується актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), перераховує на рахунок Підрядника, зазначений у розділі 16 Договору, суму вартості прийнятих робіт (за виключенням 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих робіт).
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок у розмірі 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих робіт проводиться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів, але не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів, з моменту підписання Сторонами останнього акта приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та за умови наявності підписаних всіх актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) за Договором.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ"
Пропозиція:
3 732 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
17.10.2025 14:27
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрелецька Рита Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380444612289
Сайт:
http://utg.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019801
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Ізоляційні роботи (Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз»)
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 14:00 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від начальника департаменту забезпечення виробництва надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" (код ЄДРПОУ 38869215) за предметом закупівлі «Ізоляційні роботи (Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз»)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-10-17-009893-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" (код ЄДРПОУ 38869215) за предметом закупівлі «Ізоляційні роботи (Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз»)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-10-17-009893-a) до 20 робочих днів у відповідності до вимог Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
Документи кваліфікації
03.11.2025 15:45
documentType.award.deviationReport
31.10.2025 10:14
Електроний протокол про продовження строку
27.10.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від начальника департаменту забезпечення виробництва надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" (код ЄДРПОУ 38869215) за предметом закупівлі «Ізоляційні роботи (Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз»)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-10-17-009893-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" (код ЄДРПОУ 38869215) за предметом закупівлі «Ізоляційні роботи (Ремонт апарату повітряного охолодження газу на об’єкті АТ «Укртрансгаз»)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-10-17-009893-a) до 20 робочих днів у відповідності до вимог Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
31.10.2025 10:14
Дата кінця розгляду
25.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником на виконання вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надана сканована копія довідки відомостей про кадрові ресурси від 22.10.2025 року вих. №2025/10/22-22 (файл_ Дов відом про кадрові ресурси.pdf.asice.zip) не за формою встановленою в даному підпункті. Також в вищезазначеній довідці по позиціям 5 та 6 Учасником зазначені по дві посади – «піскоструменник» та «водій вантажного автотранспорта», що не відповідає вимогам тендерної документації щодо надання інформації про кожну посаду окремо. 1.2. Учасником на виконання вимог підпункту 2.3.1. пункту 2.3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надана сканована копія довідки про наявність матеріально-технічної бази від 22.10.2025 року вих. №2025/10/22-21 (файл_ Дов про матер тех базу.pdf.asice.zip), в якій не зазначена інформація щодо належності (право власності або право користування). Також в вищезазначеній довідці модель компресора KAESER не відповідає моделі, зазначеній в видатковій накладній №48 від 29.06.2013, яка надана на підтвердження право власності компресора згідно підпункту 2.3.2. пункту 2.3. Розділу I Додатку II до тендерної документації. 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2. Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «2.2. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.2.1. Сканована копія довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, яка наведена у Таблиці 1 даного додатку (мінімальні вимоги щодо фахівців зазначено в Таблиці 1). Інструкція щодо заповнення: 1)Форма відомостей має бути підписана Керівником чи Уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Учасника (за наявності). 2) Учасник самостійно вказує наявну кількість працівників. Примітки: 1 - належним виконанням буде зазначення Учасником щонайменше 1 (однієї) особи по кожній посаді (або аналогічній посаді)». 2 – аналогічна/-і посада/-и, яка/-і не відповідає/-ють назві зазначених у позиціях 1-3 стовпчика «Посада (або аналогічна посада) 2» Таблиці 1 Додатку II до тендерної документації – ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ/-ЮТЬСЯ ДОДАТКОВО В ДУЖКАХ.» 2.2. Згідно вимог пункту 2.3. Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «2.3. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 2.3.1. Сканована копія довідки, про наявність в Учасника матеріально-технічної бази за формою Таблиці 2 даного додатку (мінімальні вимоги щодо матеріально-технічної бази). Інструкція щодо заповнення: 1) У Таблиці 2 наводяться відомості щодо обладнання/устаткування, матеріально-технічної бази, що необхідна для проведення ремонту АПО газу КЦ ДКС відповідно до технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі Додатку І до тендерної документації. 2) Форма довідки про наявність матеріально-технічної бази має бути підписана Керівником чи Уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Учасника (за наявності). 3) Учасник самостійно вказує наявну кількість обладнання/устаткування матеріально-технічної бази. Примітки: 1 - Належним виконанням буде зазначення Учасником щонайменше 1 (однієї) одиниці матеріально-технічної бази, по позиціях 1-5 Таблиці 2 даного додатку. 2 - Учасник ДОДАТКОВО в ДУЖКАХ у стовпчику «Найменування2» Таблиці 2 даного Додатку, зазначає найменування матеріально-технічної бази, відповідно до їх назви в документах, що надаються на вимогу підпункту 2.3.2. пункту 2.3. Додатку II до тендерної документації. 2.3.2. Сканована/-і копія/-ї документа/-ів (видаткова/-ві накладна/-ні, та/або акт/-ти приймання-передачі, та/або оборотна-сальдова відомості, та/або свідоцтво про право власності та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного/-их засобу/-ів та/або договір/-и оренди/суборенди), що підтверджує належність Учаснику матеріально-технічної бази на праві власності та/або на праві користування (оренди/суборенди) на обладнання/устаткування/техніку, що зазначені у пунктах 1-5 Таблиці 2. Документ/-и на підтвердження права власності/користування (оренди/суборенди) надаються не менше ніж на 1 (одну) одиницю матеріально-технічної бази, зазначеної у Таблиці 2. У разі якщо термін дії договору/-ів оренди/суборенди, якого/яких закінчиться у період надання послуг, Учасник надає гарантійний/-ні лист/-ти, що забезпечить матеріально-технічною базою на весь період надання послуг, зазначеною у Таблиці 2, наданої на вимогу підпункту 2.3.1. даного додатку.» 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1.Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог пункту 2.2 розділу I Додатку ІІ до тендерної документації.3.2.Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог пункту 2.3 розділу I Додатку ІІ до тендерної документації.
Створено
03.11.2025 15:44
Надати до
04.11.2025 15:44
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 798 513 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380444612289
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 798 513 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380444612289
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності