Показати схожі тендери

Закупівля Паркові лавки від Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-008906-a
Id Tender be34dfeeeb044ccaa48dedf39fbf76c6
План UA-P-2025-10-17-010896-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.10.2025 13:59
Остання зміна 30.10.2025 14:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
245 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 13:58 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 13:58
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 13:58
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00
до 30.10.2025 11:55
Залишилось 3 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 11:55
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 11:55
-
Період уточнень
з 17.10.2025 13:58 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 13:58 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00 до 30.10.2025 11:55
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00 до 30.10.2025 11:55
Основні параметри
Паркові лавки
Категорія Замовника згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону «Про публічні закупівлі»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
245 000 грн.
Паркові лавки
Назва предмета закупівлі
Паркові лавки
Очікувана вартість
245 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1225,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паркові лавки
Код ДК 021:2015
39113600-3 - Лавки
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2025 13:58
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Паркові лавки
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛАХТАРИНА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
241 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 13:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бережна Анжела Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380544625859
Замовник
ЄДРПОУ
40516392
Повна назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Поштовий індекс
42700
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Охтирка
Адреса
вулиця Чкалова,27-а
Кваліфікація
Лот № 1 Паркові лавки
Період вимог/скарг з 30.10.2025 11:55 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 11:56
Довідка НАЗК
30.10.2025 11:55
Повідомлення про рішення
25.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 13:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 13:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Зміст Шановний Учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції, уповноваженою особою виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) На вимогу таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику необхідно надати: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова (-і) накладна (-і) та/або акт (акти) прийому-передачі товару тощо). Учасником надано договір № 2911-01 від 29.11.2024 року, проте в наданому договорі знайдено невідповідності. 2) На вимогу пункту 14 та пункту 17 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику необхідно надати чинні сертифікати відповідності, видані акредитованим органом сертифікації на відповідність товару вимогам ДСТУ EN 581-1:2019, EN 581-1:2017, IDT та технічні паспорта на лавки, завірені печаткою виробника або власника торгової марки. Учасником надано відповідний сертифікат відповідності та технічний паспорт на лави, проте у зазначених документах виробником зазначено ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Промзв’язок». 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На вимогу таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику необхідно надати: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова (-і) накладна (-і) та/або акт (акти) прийому-передачі товару тощо). 2) На вимогу пункту 14 та пункту 17 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику необхідно надати відповідні документи/договірних відносин між ФОП Лахтарина Сергій Миколайович та ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Промзв’язок»/лист-пояснення, тощо.
Створено
29.10.2025 10:10
Надати до
30.10.2025 10:10
Договір
UA-2025-10-17-008906-a-c1
Очікує підписання
241 500 грн.
241 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
23 (штуки)
Паркові лавки
Номенклатура
Паркові лавки
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40516392

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛАХТАРИНА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЛАХТАРИНА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3084001650

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
245 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Контактний телефон:
+380544625859
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
245 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Контактний телефон:
+380544625859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності