Показати схожі тендери

Закупівля Папір офісний формату А4 від Головне управління ДПС у Київській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-008123-a
Id Tender df473206cd94437596b4bdbff0e08e73
План UA-P-2025-06-02-012638-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.10.2025 13:25
Остання зміна 30.10.2025 18:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 010 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 13:25 до 25.10.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 13:25
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 13:25
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:32
-
Період уточнень
з 17.10.2025 13:25 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 13:25 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:32
Основні параметри
Папір офісний формату А4
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 010 800 грн.
Папір офісний формату А4
Назва предмета закупівлі
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
2 010 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10054,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 15:57
Закінчення аукціону
27.10.2025 16:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папір офісний формату А4
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
12 500
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5а
Дата постачання по
15.12.2025 13:28
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
1 600 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
1 479 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
1 521 588 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Пропозиція:
1 517 250 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 15:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 13:25
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Приходько Микола Юрійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Prykhodko Mykola
Електронна пошта
Телефон
+380442003753
Замовник
ЄДРПОУ
44096797
Назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service of Ukraine in Kyivska oblast
Повна назва
Головне управління ДПС у Київській області
Повна назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service of Ukraine in Kyivska oblast
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Святослава Хороброго, буд. 5А
Кваліфікація
Лот № 1 Папір офісний формату А4
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 16:32 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 16:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 13:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 13:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис: Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" код ЄДРПОУ: 43977041 (надалі – Учасник): 1. У складі тендерної пропозиції була надана видаткова накладна № КК-02405948 від 16.08.2024 року до аналогічного договору, а саме: Договір № 427 від 01.08.2024 про закупівлю товарів за державні кошти, в п.1.3. Розділу 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) договору» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» чітко визначено перелік документів що підтверджують його виконання, а саме: 1.3. Копії(-ю) документів(-а), що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів). Посилання на вимогу тендерної документації: 1. Додаток 2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Таблиця 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі», Розділ 1 « Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) договору» п.1.3. Копії(-ю) документів(-а), що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів) (п.1.1). 2. п.3 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі складі тендерної пропозиції» Додаток 7 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію документів що підтверджують виконання договору вказаного в довідці
Створено
30.10.2025 18:11
Надати до
31.10.2025 18:11
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 010 800 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 07:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Київській області
Контактний телефон:
+380442003753
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 010 800 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 07:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Київській області
Контактний телефон:
+380442003753
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності