Показати схожі тендери

Закупівля Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання від РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-008117-a
Id Tender 9d2896feda44482aa0921862ab4fc58c
План UA-P-2025-10-17-009930-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.10.2025 13:29
Остання зміна 05.11.2025 10:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
124 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 13:29 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 13:29
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 13:29
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:02
до 05.11.2025 10:20
Залишилось 1 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 10:03
до 11.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.11.2025 10:20
-
Період уточнень
з 17.10.2025 13:29 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 13:29 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:02 до 05.11.2025 10:20
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:02 до 05.11.2025 10:20
Основні параметри
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місцезнаходження замовника - Україна, 33010, Рівненська область, м. Рівне, вул.Кулика і Гудачека,12. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
124 200 грн.
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Назва предмета закупівлі
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Примітки
Відповідно до службової записки в.о.завідуючої хіміко-токсикологічного віддулу Рівненської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Очікувана вартість
124 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
621,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 14:33
Закінчення аукціону
27.10.2025 15:02
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (пачок)
Імуноафінні колонки Зеараленон або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Імуноафінні колонки Зеараленон або еквівалент
Код ДК 021:2015
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
additionalClassifications.scheme.GMDN
47335 Імуноабсорбційна колонка одноразового використання для системи аферезу
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Кулика і Гудачека,12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (пачок)
Імуноафінні колонки Деоксініваленол або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Імуноафінні колонки Деоксініваленол або еквівалент
Код ДК 021:2015
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
additionalClassifications.scheme.GMDN
47335 Імуноабсорбційна колонка одноразового використання для системи аферезу
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Кулика і Гудачека,12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (пачок)
Імуноафінні колонки Охратоксина або еквіваалент
Опис предмета закупівлі
Імуноафінні колонки Охратоксина або еквіваалент
Код ДК 021:2015
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
additionalClassifications.scheme.GMDN
47335 Імуноабсорбційна колонка одноразового використання для системи аферезу
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Кулика і Гудачека,12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформлених документів протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару та підписання накладної з урахуванням вимог законодавства, в т.ч. особливостей здійснення розрахунків бюджетними установами в період воєнного стану.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІОС 2014"
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІДЕАЛАБ"
Пропозиція:
116 412 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БІОЛА"
Пропозиція:
122 504.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 14:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 13:29
Тендерна документація
17.10.2025 13:29
Тендерна документація
17.10.2025 13:29
Тендерна документація
17.10.2025 13:29
Тендерна документація
17.10.2025 13:29
Тендерна документація
17.10.2025 13:29
Тендерна документація
17.10.2025 13:29
Тендерна документація
17.10.2025 13:29
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
17.10.2025 13:29
Тендерна документація
Тендерна документація
17.10.2025 13:29
Оголошення про проведення закупівлі
17.10.2025 13:23
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна МИЧКА
Електронна пошта
Телефон
+380985258618
Замовник
ЄДРПОУ
00703747
Повна назва
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Поштовий індекс
33010
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
вул. Кулика і Гудачека, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Період вимог/скарг з 31.10.2025 10:03 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 15:02 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
31.10.2025 10:03
Повідомлення про рішення
27.10.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 13:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 13:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно додатку 1 до тендерної документації учасник мав надати 1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). * Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и) на постачання по коду ДК Єдиного закупівельного словника. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: — не менше 1 скан-копії повністю зазначеної в довідці (з усіма додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) — копії(ю) документів(у) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, а саме: оформлену (их) відповідним чином видаткову(их) накладну(их) та/або передбачених умовами такого договору оформлених відповідним чином актів здачі-приймання Товару тощо, що підтверджують повне виконання договору. Учасник подав всі документи на підтвердження виконання аналогічного договору , але під час подання надав сканкопію оригінала договору але надав сканкопії видаткових накладних які не завірені належним чином. Згідно додатку 8 пункту 10 у разі згоди з умовами договору, Учасник торгів заповнює реквізити, підписує Проект договору і скріплює печаткою (у разі наявності). Учасник заповнив реквізити і підписав проект договору і заповнив специфікацію, а саме № п/п, найменування товару ,країну виробника ,одиницю виміру та кількість.
Створено
29.10.2025 16:54
Надати до
30.10.2025 16:54
Період вимог/скарг з 05.11.2025 10:20 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 10:03 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.11.2025 10:20
Довідка НАЗК
05.11.2025 10:20
Повідомлення про рішення
31.10.2025 10:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 13:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 13:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно додатку 1 до тендерної документації учасник мав надати 1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). * Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и) на постачання по коду ДК Єдиного закупівельного словника. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: — не менше 1 скан-копії повністю зазначеної в довідці (з усіма додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) — копії(ю) документів(у) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, а саме: оформлену (их) відповідним чином видаткову(их) накладну(их) та/або передбачених умовами такого договору оформлених відповідним чином актів здачі-приймання Товару тощо, що підтверджують повне виконання договору. Учасник подав всі документи на підтвердження виконання аналогічного договору , але під час подання надав сканкопію договору яка не завірені належним чином. Учасник надав витяг з реєстру платників податку на додану вартість яка теж не завірена належним чином Учасник надав опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєтрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» яка теж не завірена належним чином
Створено
03.11.2025 19:42
Надати до
04.11.2025 19:42
Договір
UA-2025-10-17-008117-a-b1
Очікує підписання
116 412 грн.
116 412 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (пачок)
Імуноафінні колонки Зеараленон або еквівалент
Номенклатура
Імуноафінні колонки Зеараленон або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
additionalClassifications.scheme.GMDN
47335 Імуноабсорбційна колонка одноразового використання для системи аферезу
Номенклатура
1 (пачок)
Імуноафінні колонки Деоксініваленол або еквівалент
Номенклатура
Імуноафінні колонки Деоксініваленол або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
additionalClassifications.scheme.GMDN
47335 Імуноабсорбційна колонка одноразового використання для системи аферезу
Номенклатура
1 (пачок)
Імуноафінні колонки Охратоксина або еквіваалент
Номенклатура
Імуноафінні колонки Охратоксина або еквіваалент
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
additionalClassifications.scheme.GMDN
47335 Імуноабсорбційна колонка одноразового використання для системи аферезу

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Повна назва
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00703747

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІДЕАЛАБ"
Повна назва
ТОВ "ІДЕАЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42649772

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
124 200 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380985258618
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
124 200 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380985258618
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності