Показати схожі тендери

Закупівля Деревообробні верстати для навчально-практичного центру від Шацький лісовий фаховий коледж ім. В. В. Сулька.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-17-006361-a
Id Tender fa8ac00be9b64cbfa550976e69d8b6a6
План UA-P-2025-10-17-007420-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.10.2025 12:11
Остання зміна 04.11.2025 14:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 746 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.10.2025 12:09 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2025 12:09
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.10.2025 12:09
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00
до 28.10.2025 11:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 11:23
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.10.2025 11:23
до 04.11.2025 14:22
Період уточнень
з 17.10.2025 12:09 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.10.2025 12:09 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00 до 28.10.2025 11:23
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00 до 28.10.2025 11:23
Основні параметри
Деревообробні верстати для навчально-практичного центру
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 746 700 грн.
Деревообробні верстати для навчально-практичного центру
Назва предмета закупівлі
Деревообробні верстати для навчально-практичного центру
Очікувана вартість
6 746 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
33733,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 1 (штуки)
Форматно-розкрійний верстат
Опис предмета закупівлі
Форматно-розкрійний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Крайколичкувальний верстат
Опис предмета закупівлі
Крайколичкувальний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Свердлильно-присадковий верстат
Опис предмета закупівлі
Свердлильно-присадковий верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Фугувальний верстат
Опис предмета закупівлі
Фугувальний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Рейсмусний верстат
Опис предмета закупівлі
Рейсмусний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Фрезерний верстат
Опис предмета закупівлі
Фрезерний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Стрічкопильний верстат
Опис предмета закупівлі
Стрічкопильний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Крайкошліфувальний верстат
Опис предмета закупівлі
Крайкошліфувальний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Фрезерний верстат з ЧПК
Опис предмета закупівлі
Фрезерний верстат з ЧПК
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Стрічково-шліфувальний верстат
Опис предмета закупівлі
Стрічково-шліфувальний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 1 (штуки)
Чотирьохсторонній фрезерний верстат
Опис предмета закупівлі
Чотирьохсторонній фрезерний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Свердлильно-пазувальний верстат
Опис предмета закупівлі
Свердлильно-пазувальний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Токарний верстат
Опис предмета закупівлі
Токарний верстат
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Стрічкова пилорама
Опис предмета закупівлі
Стрічкова пилорама
Код ДК 021:2015
42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, селище Шацьк, вул. Героїв України, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДН КОМПАНІ"
Пропозиція:
6 742 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 12:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тарас Чорний
Електронна пошта
Телефон
+380677799600
Сайт:
http://shlk.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00993998
Повна назва
Шацький лісовий фаховий коледж ім. В. В. Сулька
Поштовий індекс
44000
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Ковельський р-н селище Шацьк
Адреса
вул.Героїв України будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Деревообробні верстати для навчально-практичного центру
Період вимог/скарг з 28.10.2025 11:23 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 11:23
Довідка НАЗК
28.10.2025 11:23
Повідомлення про рішення
25.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 12:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 12:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Не надано сертифікатів відповідності чи інших докуменів виданих уповноваженим органом, що підтверджують відповідність товару встановленим стандартам (наприклад, сертифікати чи декларацію відповідності, тощо) в якому прямо вказується країна виробництва товару (вимога відповідно до п.3.1. Додатку 1 та пункту 4.2. Додатку 6 до тендерної документації).
Створено
27.10.2025 10:42
Надати до
28.10.2025 10:42
Договір
UA-2025-10-17-006361-a-c1
Підписаний і діє
Номер
0311-1
6 742 800 грн.
5 619 000 грн.
З ПДВ
Підписано
03.11.2025
Строк дії договору з
03.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Форматно-розкрійний верстат
Номенклатура
Форматно-розкрійний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Крайколичкувальний верстат
Номенклатура
Крайколичкувальний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Свердлильно-присадковий верстат
Номенклатура
Свердлильно-присадковий верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фугувальний верстат
Номенклатура
Фугувальний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Рейсмусний верстат
Номенклатура
Рейсмусний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фрезерний верстат
Номенклатура
Фрезерний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стрічкопильний верстат
Номенклатура
Стрічкопильний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Крайкошліфувальний верстат
Номенклатура
Крайкошліфувальний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фрезерний верстат з ЧПК
Номенклатура
Фрезерний верстат з ЧПК
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стрічково-шліфувальний верстат
Номенклатура
Стрічково-шліфувальний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Чотирьохсторонній фрезерний верстат
Номенклатура
Чотирьохсторонній фрезерний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Свердлильно-пазувальний верстат
Номенклатура
Свердлильно-пазувальний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Токарний верстат
Номенклатура
Токарний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стрічкова пилорама
Номенклатура
Стрічкова пилорама
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Шацький лісовий фаховий коледж ім. В. В. Сулька
Повна назва
Шацький лісовий фаховий коледж ім. В. В. Сулька
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00993998

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДН КОМПАНІ"
Повна назва
ТОВ "ДН КОМПАНІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45098947

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.11.2025 14:22
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-18-000006
Дата створення проекту
18.11.2025 11:05
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.11.2025 14:37
Дата публікації висновку про результати
27.11.2025 16:22
Дата завершення усунення порушень
03.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 842-54-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 036-53-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 47-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 17.11.2025 № 47-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-10-17-006361-a 17.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.11.2025 00:00
Документи рішення
18.11.2025 14:37
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливостей), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шацького лісового фахового коледжу ім. В. В. Сулька (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Протокол від 02.10.2025 № 0210-2 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію єдиного учасника-переможця ТОВ «ДН КОМПАНІ»; вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 28.10.2025 у пропозиції учасника ТОВ «ДН КОМПАНІ» та оприлюднені ТОВ «ДН КОМПАНІ» документи на усунення таких невідповідностей; протокол уповноваженої особи від 28.10.2025; повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2025; Договір про закупівлю товарів від 03.11.2025 №0311-1, укладений з ТОВ «ДН КОМПАНІ» на суму – 6 742 800,00 грн; пояснення Замовника від 24.11.2025 надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.11.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.11.2025 00:00
Дата публікації
27.11.2025 16:22
Документи висновку
27.11.2025 16:22
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Деревообробні верстати для навчально-практичного центру» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-17-006361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
19.11.2025 15:15
Орган перевірки
25.11.2025 00:00
Документи повідомлення
19.11.2025 15:15
-
Відповідь
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ UA-2025-10-17-006361-A На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області повідомляємо наступне: 1. Інформація та відповідні документи, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування здійснено на підставі наступних документів: 1. Заявка Шацького лісового фахового коледжу ім. В. В. Сулька на участь у публічному інвестиційному проєкті «Модернізація майстерень і лабораторій закладів освіти» (затверджено Волинською ОВА та погоджено МОН України). У даній заявці наводиться обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, технічне завдання, сформоване відповідно до освітніх програм за професіями 7422 «Столяр» та 7423 «Верстатник деревообробних верстатів», з урахуванням потреб роботодавців регіону та сучасних технологій (верстати з ЧПК, фрезерні, шліфувальні, токарні, пилорама тощо). 2. Наказ МОН України від 08.04.2025 №551, яким затверджено перелік закладів освіти, відібраних для реалізації проєкту. Для нашого закладу передбачено: Загальна вартість проєкту — 9 738,00 тис. грн Сума державної субвенції — 6 815,00 тис. грн 3. Лист Управління освіти і науки Волинської ОВА від 11.04.2025 №1436/01-10/2-25, що підтверджує фінансування нашого проєкту за бюджетною програмою 2211800 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» у межах інструменту Ukraine Facility Європейського Союзу. 4. Лист МОН України №5/1675-25 від 02.09.2025 та витягу з протоколу №8 від 28.08.2025, якими погоджено зміни до переліку обладнання. 5. Протокол визначення вартості предмета закупівлі від 29.09.2025, складений уповноваженою особою на підставі трьох комерційних пропозицій: - ТОВ «КМА ЮА» — 6 584 920 грн - ФОП Луцик В.Ю. — 6 795 180 грн - ФОП Дергало М.М. — 6 860 000 грн Середня вартість — 6 746 700 грн з ПДВ, що визначена як очікувана вартість закупівлі. Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики (наказ Мінекономіки №275 від 18.02.2020) та підтверджена комерційними пропозиціями. 2. Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://shlk.org.ua/storage/upload/99/zakup25.pdf Додатки до пояснення: 1. Заявка ШЛФК на участь у публічному інвестиційному проєкті «Модернізація майстерень і лабораторій закладів освіти» 2. Наказ МОН №551 від 08.04.2025 3. Лист Волинської ОВА №1436/01-10/2-25 від 11.04.2025 4. Лист МОН №5/1675-25 від 02.09.2025 5. Витяг з протоколу №8 від 28.08.2025 6. Протокол визначення вартості від 29.09.2025 • З повагою, Директор Шацького лісового фахового коледжу ім. В. В. Сулька Ігор ЖМУРКО
Рішеня
24.11.2025 11:39
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 746 700 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Шацький лісовий фаховий коледж ім. В. В. Сулька
Контактний телефон:
+380677799600
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 746 700 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Шацький лісовий фаховий коледж ім. В. В. Сулька
Контактний телефон:
+380677799600
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності