Закупівля Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція від Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта».
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
180981,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові
Код ДК 021:2015
45454000-4 -
Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена, 9
Дата постачання по
28.02.2027 10:06
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
95,0 %
Опис:
Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік, при умові наявності відкритих асигнувань. Розрахунки за виконані відповідно до умов Договору Роботи здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3). Оплата за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’ять) відсотків від вартості виконаних робіт.
Порядковий номер:
1
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
14
календарні
днів
Розмір оплати:
5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката готовності.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія
Опис
Замовник вимагає від переможця процедури закупівель надати замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому разі до кінцевого строку укладення договору про закупівлю, передбаченого пунктом 49 Особливостей, забезпечення виконання договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії в електронному вигляді. Розмір забезпечення (банківської гарантії) становить 5 % вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Банківська гарантія повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом банку-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на вебпорталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) у відповідній закупівлі
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
У цій закупівлі відповідно до проектної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; начальника дільниці або виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції; інженера в частині кошторисної документації або кошторисника; інженера з охорони праці
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2
Опис
Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2
Опис
Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості (не менше) 6 (шести) осіб, необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Спосіб підтвердження
Назва
Довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 3. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів та не вимагає конкретної кількості працівників за кожною окремою професією, а лише загальну кількість за всіма зазначеними професіями
Опис
Довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 3. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів та не вимагає конкретної кількості працівників за кожною окремою професією, а лише загальну кількість за всіма зазначеними професіями
Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1
Опис
Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
копії аналогічного договору (зі всіма його невід`ємними частинами, додатками тощо), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
копії аналогічного договору (зі всіма його невід`ємними частинами, додатками тощо), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо)
Опис
документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо)
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія
Опис
Замовник вимагає від переможця процедури закупівель надати замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому разі до кінцевого строку укладення договору про закупівлю, передбаченого пунктом 49 Особливостей, забезпечення виконання договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії в електронному вигляді. Розмір забезпечення (банківської гарантії) становить 5 % вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Банківська гарантія повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом банку-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на вебпорталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) у відповідній закупівлі
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
У цій закупівлі відповідно до проектної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; начальника дільниці або виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції; інженера в частині кошторисної документації або кошторисника; інженера з охорони праці
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2
Опис
Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2
Опис
Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості (не менше) 6 (шести) осіб, необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Спосіб підтвердження
Назва
Довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 3. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів та не вимагає конкретної кількості працівників за кожною окремою професією, а лише загальну кількість за всіма зазначеними професіями
Опис
Довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 3. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів та не вимагає конкретної кількості працівників за кожною окремою професією, а лише загальну кількість за всіма зазначеними професіями
Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1
Опис
Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
копії аналогічного договору (зі всіма його невід`ємними частинами, додатками тощо), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
копії аналогічного договору (зі всіма його невід`ємними частинами, додатками тощо), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо)
Опис
документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо)
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Повна назва (англійською мовою)
Lviv Municipal Enterprise "Municipal Guard"
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Зелена, 9
Кваліфікація
Лот № 1
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
У цій закупівлі відповідно до проектної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; начальника дільниці або виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції; інженера в частині кошторисної документації або кошторисника; інженера з охорони праці
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2
Опис
Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2
Опис
Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Відповідь
Назва
Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2
Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2
Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2
Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості (не менше) 6 (шести) осіб, необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Спосіб підтвердження
Назва
Довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 3. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів та не вимагає конкретної кількості працівників за кожною окремою професією, а лише загальну кількість за всіма зазначеними професіями
Опис
Довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 3. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів та не вимагає конкретної кількості працівників за кожною окремою професією, а лише загальну кількість за всіма зазначеними професіями
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Відповідь
Назва
Довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 3. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів та не вимагає конкретної кількості працівників за кожною окремою професією, а лише загальну кількість за всіма зазначеними професіями
Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1
Опис
Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
копії аналогічного договору (зі всіма його невід`ємними частинами, додатками тощо), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
копії аналогічного договору (зі всіма його невід`ємними частинами, додатками тощо), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо)
Опис
документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо)
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Відповідь
Назва
Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1
копії аналогічного договору (зі всіма його невід`ємними частинами, додатками тощо), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо)
Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1
копії аналогічного договору (зі всіма його невід`ємними частинами, додатками тощо), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо)
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія
Опис
Замовник вимагає від переможця процедури закупівель надати замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому разі до кінцевого строку укладення договору про закупівлю, передбаченого пунктом 49 Особливостей, забезпечення виконання договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії в електронному вигляді. Розмір забезпечення (банківської гарантії) становить 5 % вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Банківська гарантія повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом банку-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на вебпорталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) у відповідній закупівлі
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.10.2025 10:02
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника та з огляду на необхідність перевірки договірної ціни, наданої у складі тендерної пропозиції, Управлінням фінансового контролю «Адміністрація міського голови» та зважаючи на завантаженість уповноваженої особи з публічних закупівель, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема, в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
06.11.2025 10:22
Дата кінця розгляду
29.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно із п. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»: учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до підп. 9.6.7 Статуту ТОВ «Фірма «Інтербуд», обрання одноосібного виконавчого органу – Директора Товариства відноситься до виключної компетенції загальних зборів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано рішення загальних зборів про обрання (призначення) директора ТОВ «Фірма «Інтербуд». Для усунення вказаної невідповідності учаснику необхідно надати рішення загальних зборів товариства про обрання (призначення) директора.
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 28 лютого 2027 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Повна назва
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
24.11.2025 Київ № 310
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2025-10-17-002046-a 17.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-10-17-002046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
На Запит замовнику на пояснення від 27 листопада 2025 року - надаємо наступну інформацію та документи щодо закупівлі робіт з Реконструкції нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (UA-2025-10-17-002046-a).
Щодо першого питання
Замовником розрахунок очікуваної вартості визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувану вартість закупівлі робіт з реконструкції визначено з урахуванням кошторисних норм України, встановлених Порядком застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (наказ № 198 від 15.05.2025, реєстраційний номер документу в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва: ZA01:7363-7968-2298-4477), з отриманням позитивного експертного звіту (експертний звіт ТзОВ "КИЇВСЬКА ЕКСПЕРТИЗА" від 20.12.2024 №1318/24 реєстраційний номер ЕХ01:6743-0322-0226-5884, доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3526743032151934234/optype=6
Копії документів - додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації та відповідають оптимальним критеріям для виконання службових завдань.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному веб-сайті Львівської міської ради у розділі «Єдина база обліку публічної інформації - Комунальні підприємства, установи та заклади» за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/utilities/lkp-munitsypalna-varta/obhruntuvannia-zakupivli/2025-rik/
Щодо другого питання
Джерело фінансування закупівлі робіт з реконструкції визначено ухвалою Львівської міської ради № 6083 від 06.03.2025 «Про затвердження переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за рахунок коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади», а саме: бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади.
В подальшому на виконання ухвали № 6083 від 06.03.2025 затверджено План використання бюджетних коштів на 2025 рік від 25.04.2025 в розрізі вказаного об’єкта. Копії ухвали та плану використання бюджетних коштів із зазначенням відповідного КПКВК – додаються.
Станом на сьогодні не передбачено відповідних видатків бюджету, зокрема, бюджету Львівської міської територіальної громади, щодо фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-10-17-002046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати пояснення щодо підстав невідповідності плану фінансування робіт (Додаток №3), що є невід’ємною частиною Договору про закупівлю робіт від 26.11.2025 №26/11/2025-1 (далі- Договір) до пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», в частині не зазначення ВИЗНАЧЕННЯ ДЖЕРЕЛ ТА НАПРЯМІВ ФІНАНСУВАННЯ (ВИДАМИ ВИТРАТ) на весь період будівництва за роками, А НА ПОТОЧНИЙ РІК - ЗА МІСЯЦЯМИ.
2. Пунктом 2.1. Договору визначено: «Роботи, які є предметом цього Договору повинні бути виконані Підрядником в період з дня підписання цього Договору до (або не пізніше) «28» лютого 2027 року, відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 2).» Водночас, у графіку виконання робіт (Додаток 2) кінцевою датою виконання робіт зазначено грудень 2026 року. Просимо надати пояснення, щодо встановленої невідповідності.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-10-17-002046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» у складі робіт пропонуються постачати кабелі (позиції 356-378 Підсумкової відомості ресурсів) - сукупна вартість яких перевищує 200 тисяч гривень та світильники світлодіодні (позиції 713-721 Підсумкової відомості ресурсів) - сукупна вартість яких перевищує 200 тисяч гривень. Зазначені товари включені до додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 липня 2025 р. № 782. Враховуючи зазначене надати інформацію чи передбачається набуття Замовником у власність кабелів та світильників світлодіодних? Яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд» вимогам пункту 3.9 розділу ІІ тендерної документації та пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання підтвердних документів щодо ступеня локалізації на всі запропоновані до постачання кабелі та освітлювальну техніку?
2. Відомостями обсягів робіт Зелена 9 додатку №2 до тендерної документації (локальні кошториси 02-01-09, 02-01-010 та 02-01-011) передбачено виконання робіт протипожежного призначення, зокрема, монтаж автоматичної пожежної сигналізації, монтаж на автоматизацію систем протипожежного захисту, та монтаж на систему протидимного захисту, які відповідно до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, підлягають ліцензуванню. Враховуючи зазначене, яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд» вимозі, встановленої пунктом 10 Додатку № 1 до тендерної документації, яка передбачає надання чинного документу на право провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва та/або виконання виду робіт, а саме згідно із проектно-кошторисною документацією процедури закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання.
Під час складання додатків до Договору про закупівлю робіт від 26.11.2025 №26/11/2025-1 (далі -Договір) замовник брав до уваги не лише Постанову Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова №668), а й звернувся до Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві від 13.01.2009 N 2 (надалі – Рекомендації). У загальних положеннях цього Наказу визначено, що ці Методичні рекомендації розроблені з врахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 N 668 ( 668-2005-п ). Відповідно до п. 1.3. Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі - договір), а також процедуру їх складання, зокрема: календарного графіка виконання робіт, плану фінансування будівництва, графіків передачі замовником підряднику проектної документації, матеріалів, устаткування, робочої сили.
Керуючись п.1.4. Рекомендацій Перелік, форма додатків до договору та процедура їх складання, передбачені Рекомендаціями, є примірними і визначаються, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін.
Враховучи наведене, Замовник складав Додаток №3 «План фінансування» до Договору з врахуванням, зокрема, зазначених Рекомендацій.
При цьому згідно п.3.1. Рекомендацій Додаток «План фінансування будівництва» визначає договірні зобов'язання Замовника щодо фінансового забезпечення будівництва. У ньому конкретизуються умови договору щодо джерел фінансування будівництва та розрахунків за виконані роботи, а також розподіл фінансових ресурсів у часі за кожним джерелом фінансування. Дотримання зазначеного плану Замовником забезпечує дотримання Підрядником строків будівництва, календарного графіка виконання робіт, вимог до технології та організації будівництва, інших умов договору.
Примірні форми плану фінансування будівництва на весь період будівництва і на поточний рік наведено в таблицях 2 та 3 Рекомендацій. Складений Додаток №3 «План фінансування» до Договору повністю відповідає таблицям 2 та 3 Рекомендацій. Зокрема він скаладється з двох частин: Плану фінансування робіт на 2025-2027 роки (ввесь період будівництва) та План фінансування робіт на поточний 2025 рік.
План фінансування робіт на 2025-2027 роки (ввесь період будівництва) розбитий у колонках 3, 4, 5 на роки, що охоплюють ввесь цикл будівництва Обєкту і в колонці 1 «Джерела капітальних вкладень» містить зазначене фінансування «Місцевий бюджет: Джерело фінансування закупівлі робіт з реконструкції визначено ухвалою Львівської міської ради № 6083 від 06.03.2025 «Про затвердження переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за рахунок коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади»
План фінансування робіт на поточний 2025 рік розбитий за календарними місяцями поточного 2025 року, що відображене в колонці 1 «Періоди поточного року». Також План фінансування робіт на поточний 2025 рік містить рядок під назвою «Капітальні вкладення (грн.)».
Відповідно до п.3.1. Рекомендацій розподіл фінансових ресурсів у Плані фінансування здійснюється у часі за кожним джерелом фінансування, а Додаток №3 містить єдине джерело фінансування, що зазначене у колонці 1 «Джерела капітальних вкладень» Плану фінансування робіт на 2025-2027 роки (ввесь період будівництва) а саме: Місцевий бюджет: Джерело фінансування закупівлі робіт з реконструкції визначено ухвалою Львівської міської ради № 6083 від 06.03.2025 «Про затвердження переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за рахунок коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади». Станом на сьогодні, як і станом на дату складання Додатку №3 у Замовника відсутня інформація щодо змін джерел фінансування.
Враховуючи те, що План фінансування робіт на поточний 2025 рік є конкретизуючим та лише деталізує План фінансування робіт на 2025-2027 роки (ввесь період будівництва), під час складання Додатку №3 було зазначено єдине джерело фінансування, яке відоме Замовнику у колонці 1 «Джерела капітальних вкладень» Плану фінансування робіт на 2025-2027 роки (ввесь період будівництва), а конкретизацію не здійснювали, посилаючись на п.3.1. Рекомендацій.
Щодо другого питання.
Під час складання додатків до Договору про закупівлю робіт від 26.11.2025 №26/11/2025-1 (далі -Договір) замовник брав до уваги не лише Постанову Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова №668), а й звернувся до Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» від 13.01.2009 N 2 (надалі – Рекомендації). У загальних положеннях цього Наказу визначено, що ці Методичні рекомендації розроблені з врахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 ( 668-2005-п ). Відповідно до п. 1.3. Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі - договір), а також процедуру їх складання, зокрема: календарного графіка виконання робіт, плану фінансування будівництва, графіків передачі замовником підряднику проектної документації, матеріалів, устаткування, робочої сили.
Відповідно до п.2.1. рекомендацій Додаток «Календарний графік виконання робіт» конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо.
Аналіз виконання «Календарного графіка виконання робіт» дає можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень. Невиконання Підрядником графіка дає підстави Замовнику реалізувати свої права щодо притягнення до відповідальності Підрядника відповідно до умов договору та чинного законодавства.
Під час складання Додатку №3 «План фінансування» до Договору Замовнику було відомо лише фінансування на 2025 та 2026 роки, відтак, складання Календарного графіка виконання робіт на 2027 рік неможливе, адже відсутня можливість забезпечити Підрядника фінансуванням робіт на 2027 рік. Також, на таке рішення вплинув п.3.5. Договору, у якому зазначено, що Оплата за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’ять) відсотків від вартості виконаних робіт. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката готовності. Строк виконання робіт та строк дії договору тотожні - «28» лютого 2027 року, з метою недопущення порушень в частині розрахунку з боку Замовника, та цілком можливого притягнення до відповідальності Підрядником в подальшому, що завдасть збитків державі, було прийнято рішення відкласти складання Графіку виконання робіт та Плану фінансування (саме на 2027 рік) до моменту, коли буде відома інформація про фінансування об?єкта на 2027 рік.
Сторонами погоджено виконання робіт у найкоротші терміни, з огляду на нагальність використання приміщення для потреб безпеки міста. У випадку змін в частині наявного фінансування, можуть бути укладені відповідні додаткові угоди між замовником і підрядником.
На Запит замовнику на пояснення від 05.12.2025 року - надаємо наступну інформацію та документи щодо закупівлі робіт з Реконструкції нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (UA-2025-10-17-002046-a).
Щодо першого питання
Відповідно до п. 6-1 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 затверджено «Порядок визначення предмета закупівлі» (далі - Порядок).
Згідно із п.п. 3-4 Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, національного стандарту ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затвердженого наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 20 грудня 2017 року № 434.
Відповідно до листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 3304-04_53972-06 від 03.09.2020, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Водночас об’єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проєктної документації на будівництво”, затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
Тобто, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється, як і раніше, за окремими об’єктами будівництва. Отже, під час визначення предмета закупівлі робіт замовники керуються цим Порядком, при цьому під час його розміщення та оприлюднення інформації в електронній системі закупівель зазначається код за показниками другої-п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Предметом даної закупівлі є роботи з реконструкції за кодом ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція.
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ), за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Згідно із ч. 1 статті 879 ЦКУ, матеріально-технічне забезпечення будівництва покладається на підрядника, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду.
Відповідно до умов договору №26/11/2025-1 від 26.11.2025 (далі - Договір), Підрядник зобов'язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до вимог проектної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об'єкті: «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові», далі - Роботи, код за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція, а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити виконані Роботи.
Жодним положенням Договору не передбачено передачу у власність Замовника будь-яких матеріалів чи обладнання або постачання таких матеріалів та обладнання Замовнику.
Навпаки, розділом 6 Договору встановлено процедуру приймання-передачі виконаних будівельних робіт згідно із актами приймання будівельних робіт на об’єкт реконструкції в цілому.
Така позиція підтверджується й практикою Касаційного господарського суду Верховного Суду, зокрема постановою у справі № 909/282/23 від 02.07.2024 р.: з пункту 77 зазначеного Порядку (у редакції станом на момент оформлення права власності на спірне майно відповідачем-1) вбачається, що державна реєстрація права власності на закінчений будівництвом об`єкт проводиться відповідно до статті 331 ЦК України щодо особи, яка здійснювала будівництво такого об`єкта (замовник будівництва), чи у випадку, передбаченому статтею 332 ЦК України, - щодо особи, яка є власником закінченого будівництвом об`єкта, реконструкція якого проводилася, якщо інше не встановлено договором або законом (абзац 1). Державна реєстрація права власності на закінчений будівництвом об`єкт у результаті реконструкції проводиться також за наявності відомостей про державну реєстрацію права власності на такий об`єкт відповідно до законодавства до проведення його реконструкції (абзац 4).
Враховуючи наведене вище, відповідно до положень законодавства, умов договору та судової практики замовником не передбачається набуття у власність окремих матеріалів під час та за результатами виконання підрядником робіт з реконструкції, а лише об’єкт в цілому.
Згідно з абзацом 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі здійснення ними закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є:
- країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15.04.1994 в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30.03.2012 в м. Женеві (далі — Угода від 15.04.1994), з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або
- країна, яка є учасником Угоди від 15.04.1994, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» від 16.03.2016 № 1029-VIII (далі - Закон № 1029).
Таке виключення впроваджено в Особливостях на заміну припису підпункту 4 пункту 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, який згідно з абзацом 3 пункту 3 Особливостей поки що не використовується.
За підпунктом 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, враховуючи положення пункту 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861), правила локалізації не застосовувались до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді від 15.04.1994, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Що також корелюється із вимогами п.8. Додатку 1 тендерної документації (ст.26-27).
Під час складання технічного завдання: у позиціях 356-378 (продукція кабелева), як і в пропозиції Учасника Підсумковій відомості ресурсів наявні кабелі Flame, ВВН, силовий ПВС, мережевий U/UTP, UTP CCA CAT5E – виробниками яких є лише Україна.
Під час складання технічного завдання: у позиціях 713-721 (світильники) наявні світильники «Philips». Бренд та виробник «Philips» від Нідерландського виробника. Відповідно до Угода від 15.04.1994 однією з учасниць є Королівство Нідерланди. Відтак, вимога щодо надання підтвердження ступеня локалізації не поширюється на кабелеву продукцію та світильники адже виробниками є Україна та Королівство Нідерланди відповідно. Тому, Замовником не зазначались такі товари у п.3.9. Тендерної документації «Вимоги щодо локалізації (застосовуються у разі набуття замовником у власність відповідних товарів)». При цьому вимоги законодавства не містять вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату про походження товару (що підтверджує українське походження), а тому Замовник буде вимагати такий сертифікат самостійно під час етапного виконання робіт такою продукцією.
Окрім того, відповідно до висновку UA-M-2025-10-01-000016 від 17.10.2025 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами перевірки відповідності вимог тендерної документації (аналогічного змісту, за тим самим предметом закупівлі, того ж Замовника) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 – порушень не виявлено.
Щодо другого питання
Відповідно до п. 10 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник повинен надати чинний документ на право провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва та/або виконання виду робіт, а саме згідно із проектно-кошторисною документацією на «Реконструкцію нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові»: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва / виконання виду робіт, або довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа.
Учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» на виконання вимог п. 10 Додатку № 1 до Тендерної документації надано ліцензію АЕ №180724, видану інспекцією Держархбудконтролю у Львівській області 24 вересня 2012 р., наказ № 20-Л.
Додатком до ліцензії АЕ №180724 встановлено ПЕРЕЛІК РОБІТ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОВ'ЯЗАНОЇ ІЗ СТВОРЕННЯМ ОБ'ЄКТІВ АРХІТЕКТУРИ (будівництво об'єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV i V категорії складності): 4.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ (клас наслідків (відповідальності) об'єктів будівництва: - клас СС2 - середні наслідки), що відповідає виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва та/або виконання виду робіт, а саме згідно із проектно-кошторисною документацією на «Реконструкцію нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові».
Відповідно до Додатку № 1.1 до додатка № 1 Технічне завдання до тендерної документації: Учасник відповідає за отримання всіх необхідних дозволів, ліцензій, необхідних для виконання робіт, передбачених цим Технічним завданням, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій.
Учасник повинен гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації, та можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, зазначеного в цьому додатку.
Керуючись вимогами вище зрозуміло, що Замовник вимагав лише ліцензію на здійснення господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, яку зрештою Учасник міг і не надавати, адже клас наслідків будівництва СС1.
Основний закон, який встановлює виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, - Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Пунктом 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Так, відповідно до статті 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Тендерною документацією на закупівлю не встановлювалось вимог щодо надання ліцензії на виконання робіт з протипожежного захисту та протидимного захисту або інших документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції п. 10 Додатку № 1 до Тендерної документації. Більше того, відповідно до змісту тендерної документації Замовником встановлено альтернативу надання документів «виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва та/або виконання виду робіт», оскільки у відповідному реченні міститься перелічення та сполучники «та/або», які передбачають альтернативу надання документів на розсуд учасника.
У цьому контексті варто зазначити, що Замовником було використано примірну тендерну документацію, яка міститься у Методичних рекомендаціях щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Міністерства економіки України № 26335 від 22.11.2024, оскільки у Замовника відсутній досвід здійснення закупівель за таким предметом.