Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталікод CPV за ДК 021:2015 - 34740000-6 (прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12), гучномовець для Matrice 300/350 RTK, прожектор для Matrice 300/350 RTK) від Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-016434-a
Id Tender f213cc573b054e4c9674062fcf2a89f5
План UA-P-2025-10-16-019541-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.10.2025 19:14
Остання зміна 06.11.2025 09:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
185 499.32 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 19:13 до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 19:13
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 19:13
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00
до 30.10.2025 15:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 15:00
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2025 15:00
до 06.11.2025 09:31
Період уточнень
з 16.10.2025 19:13 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 19:13 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 30.10.2025 15:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 30.10.2025 15:00
Основні параметри
Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталікод CPV за ДК 021:2015 - 34740000-6 (прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12), гучномовець для Matrice 300/350 RTK, прожектор для Matrice 300/350 RTK)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
185 499.32 грн.
Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталікод CPV за ДК 021:2015 - 34740000-6 (прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12), гучномовець для Matrice 300/350 RTK, прожектор для Matrice 300/350 RTK)
Назва предмета закупівлі
Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталікод CPV за ДК 021:2015 - 34740000-6 (прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12), гучномовець для Matrice 300/350 RTK, прожектор для Matrice 300/350 RTK)
Примітки
закупівля проводиться без ПДВ - пп 5 п. 32 підрозділу 2 розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу України, ст. 17 Кодексу цивільного захисту України
Очікувана вартість
185 499.32 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
927,5
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (комплект)
Прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12)
Опис предмета закупівлі
Прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12)
Код ДК 021:2015
34740000-6 - Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Франка, 6.
Дата постачання по
30.11.2025 19:17
Позиція : №2 1 (комплект)
Гучномовець для Matrice 300/3500 RTK
Опис предмета закупівлі
Гучномовець для Matrice 300/3500 RTK
Код ДК 021:2015
34740000-6 - Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Франка, 6.
Дата постачання по
30.11.2025 19:17
Позиція : №3 1 (комплект)
Прожектор для Matrice 300/3500 RTK
Опис предмета закупівлі
Прожектор для Matrice 300/3500 RTK
Код ДК 021:2015
34740000-6 - Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Франка, 6.
Дата постачання по
30.11.2025 19:17
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Ренська Марія Андріївна"
Пропозиція:
185 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 19:14
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кіріш Тарас Васильович
Електронна пошта
Телефон
+380989598215
Замовник
ЄДРПОУ
38555228
Назва (англійською мовою)
The Department of the State Emergency Service of Ukraine in Ivano-Frankivsk region
Повна назва
Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Повна назва (англійською мовою)
The Department of the State Emergency Service of Ukraine in Ivano-Frankivsk region
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Івана Франка, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталікод CPV за ДК 021:2015 - 34740000-6 (прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12), гучномовець для Matrice 300/350 RTK, прожектор для Matrice 300/350 RTK)
Період вимог/скарг з 30.10.2025 15:00 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 15:00
Довідка НАЗК
30.10.2025 15:00
Повідомлення про рішення
24.10.2025 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 19:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 19:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»  (надалі - Закон) та пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року  (надалі - Постанова), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ФОП "Ренська Марія Андріївна" (надалі – Учасник), на закупівлю за предметом «Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі» код CPV за ДК 021:2015 - 34740000-6 (прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12), гучномовець для Matrice 300/350 RTK, прожектор для Matrice 300/350 RTK), процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-16-016434-a На виконання пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Ренська Марія Андріївна" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати довідку про виконання аналогічного договору в якій вказано, найменування замовника, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон, найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором, кількість, номер та дата укладеного договору, вартість виконаного договору, грн., номер оголошення про проведення закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору). Копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, згідно якого в період 2022-2025 р.р учасником було поставлено товар та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; 2) Відповідно до пункту 5 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати Проєкт Договору, заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника (проєкт викладений в Додатку 5 до тендерної документації); 3) Відповідно до пункту 6 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати довідку «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», яка містить наступні відомості: - реквізити (назва учасника; код ЄДРПОУ, поштова/юридична адреса, контактний телефон; електронна адреса); - службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (особа, уповноважена на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції) (зазначається посада, прізвище, ініціал(-и) або прізвище, ім’я (в разі наявності – по батькові) особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції); - інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі (назва банку; № рахунку за стандартом IBAN); - інформація про учасника як платника податку на додану вартість (ПДВ) (учасник зазначає інформація чи є він платником ПДВ чи не платником ПДВ; у разі, якщо учасник є платником ПДВ – учасником зазначається індивідуальний податковий номер); - інформація про групу платника єдиного податку (група платника єдиного податку; відсоткова ставка податку) (для фізичної особи-підприємця); - інформація про вид суб’єктом господарювання учасника – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва або великого підприємництва; - інформація щодо відповідності змісту операції (предмета торгів), зареєстрованому виду економічної діяльності учасника; - інформація щодо використання печатки учасником (зазначається інформація про здійснення учасником діяльності з печаткою або без печатки). 4) Відповідно до пункту 7 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. 5) Відповідно до пункту 8 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати копію свідоцтва платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників ПДВ); Або копія свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку чи витяг з Реєстру платників єдиного податку (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників єдиного податку). 6) Відповідно до пункту 9 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати: - скановану з оригіналу копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами); - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 7) Відповідно до пункту 11 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати довідку, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» 8) Відповідно до пункту 14 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачена, Довідка в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом. 9) Відповідно до пункту 15 Додатку № 4 до Тендерної документації передбачена, Довідка в довільній формі про те, що Учасник надає згоду з проєктом договору, який наведений в Додатку 5 тендерної документації. В складі пропозиції ФОП "Ренська Марія Андріївна" не надано: - довідку про виконання аналогічного договору в якій вказано, найменування замовника, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон, найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором, кількість, номер та дата укладеного договору, вартість виконаного договору, грн., номер оголошення про проведення закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору). Копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, згідно якого в період 2022-2025 р.р учасником було поставлено товар та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; - проєкт Договору, заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника (проєкт викладений в Додатку 5 до тендерної документації); - довідку «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», яка містить наступні відомості: • реквізити (назва учасника; код ЄДРПОУ, поштова/юридична адреса, контактний телефон; електронна адреса); • службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (особа, уповноважена на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції) (зазначається посада, прізвище, ініціал(-и) або прізвище, ім’я (в разі наявності – по батькові) особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції); • інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі (назва банку; № рахунку за стандартом IBAN); • інформація про учасника як платника податку на додану вартість (ПДВ) (учасник зазначає інформація чи є він платником ПДВ чи не платником ПДВ; у разі, якщо учасник є платником ПДВ – учасником зазначається індивідуальний податковий номер); • інформація про групу платника єдиного податку (група платника єдиного податку; відсоткова ставка податку) (для фізичної особи-підприємця); • інформація про вид суб’єктом господарювання учасника – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва або великого підприємництва; • інформація щодо відповідності змісту операції (предмета торгів), зареєстрованому виду економічної діяльності учасника; • інформація щодо використання печатки учасником (зазначається інформація про здійснення учасником діяльності з печаткою або без печатки). - копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; - копію свідоцтва платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників ПДВ); Або копія свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку чи витяг з Реєстру платників єдиного податку (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників єдиного податку). - скановану з оригіналу копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами); - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків; - довідку, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»; - довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом; - довідку в довільній формі про те, що Учасник надає згоду з проєктом договору, який наведений в Додатку 5 тендерної документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або ФОП "Ренська Марія Андріївна" шляхом надання в складі пропозиції: - довідки про виконання аналогічного договору в якій вказано, найменування замовника, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон, найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором, кількість, номер та дата укладеного договору, вартість виконаного договору, грн., номер оголошення про проведення закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору). Копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, згідно якого в період 2022-2025 р.р учасником було поставлено товар та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; - проєкту договору, заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника (проєкт викладений в Додатку 5 до тендерної документації); - довідку «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», яка містить наступні відомості: • реквізити (назва учасника; код ЄДРПОУ, поштова/юридична адреса, контактний телефон; електронна адреса); • службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (особа, уповноважена на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції) (зазначається посада, прізвище, ініціал(-и) або прізвище, ім’я (в разі наявності – по батькові) особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції); • інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі (назва банку; № рахунку за стандартом IBAN); • інформація про учасника як платника податку на додану вартість (ПДВ) (учасник зазначає інформація чи є він платником ПДВ чи не платником ПДВ; у разі, якщо учасник є платником ПДВ – учасником зазначається індивідуальний податковий номер); • інформація про групу платника єдиного податку (група платника єдиного податку; відсоткова ставка податку) (для фізичної особи-підприємця); • інформація про вид суб’єктом господарювання учасника – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва або великого підприємництва; • інформація щодо відповідності змісту операції (предмета торгів), зареєстрованому виду економічної діяльності учасника; • інформація щодо використання печатки учасником (зазначається інформація про здійснення учасником діяльності з печаткою або без печатки). - копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; - копію свідоцтва платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників ПДВ); Або копія свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку чи витяг з Реєстру платників єдиного податку (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників єдиного податку). - скановану з оригіналу копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами); - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків; - довідку, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»; - довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом; - довідку в довільній формі про те, що Учасник надає згоду з проєктом договору, який наведений в Додатку 5 тендерної документації. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
28.10.2025 15:24
Надати до
29.10.2025 15:24
Договір
UA-2025-10-16-016434-a-b1
Підписаний і діє
Номер
67
185 000 грн.
185 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.11.2025
Строк дії договору з
06.11.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12)
Номенклатура
Прожектор та гучномовець для DJI Matrice 30 (CZI LP12)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
72 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Гучномовець для Matrice 300/3500 RTK
Номенклатура
Гучномовець для Matrice 300/3500 RTK
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
55 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Прожектор для Matrice 300/3500 RTK
Номенклатура
Прожектор для Matrice 300/3500 RTK
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
58 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Повна назва
Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38555228

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Ренська Марія Андріївна"
Повна назва
ФОП "Ренська Марія Андріївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3568712049

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.11.2025 09:31
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
185 499.32 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
+380989598215
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
185 499.32 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
+380989598215
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності