Показати схожі тендери

Закупівля Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої від Національна академія внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-016364-a
Id Tender 1e5a967fe1c64892ae05037798e6c33c
План UA-P-2025-10-16-019583-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.10.2025 18:54
Остання зміна 31.10.2025 10:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 634 516 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 18:53 до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 18:53
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 18:53
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00
до 30.10.2025 08:02
Залишилось 2 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 08:02
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 08:02
-
Період уточнень
з 16.10.2025 18:53 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 18:53 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 30.10.2025 08:02
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 30.10.2025 08:02
Основні параметри
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки: м. Київ, просп. Повітряних сил, 53 Кількість: 1 (найменування): Комплект системи вентиляції їдальні київського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання ім. Ярослава Кондратьєва, інв № 101320046 навчальний корпус (літера Б) – 1 комплект 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 2 634 516,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.12.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 24.10.2025 до 00:00 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 634 516 грн.
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Назва предмета закупівлі
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Очікувана вартість
2 634 516 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26345,16
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект системи вентиляції їдальні київського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання ім. Ярослава Кондратьєва, інв № 101320046 навчальний корпус (літера Б)
Код ДК 021:2015
42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
Пропозиція:
2 633 321.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 18:54
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костянтин Доценко
Електронна пошта
Телефон
+380987579685
Сайт:
https://www.navs.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08751177
Повна назва
Національна академія внутрішніх справ
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
пл. Солом'янська, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Період вимог/скарг з 30.10.2025 08:02 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 08:03
Довідка НАЗК
30.10.2025 08:02
Повідомлення про рішення
24.10.2025 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 18:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 18:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник: - Не надав підтверджуючі документи щодо користування автомобілем Peugeot Partner L2 GRIP КА8726HI" та Volkswagen T6.1, 2021 рік випуску, держ.номер КА6213СО. - Надав довідку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій зазначив монтажника систем кондиціювання та пневмотранспорту Тугай В.А. але не надав підтвердження його кваліфікації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями такі документи: Надати: - Надати підтверджуючі документи щодо користування автомобілем Peugeot Partner L2 GRIP КА8726HI" та Volkswagen T6.1, 2021 рік випуску, держ.номер КА6213СО або надати інформацію про інші транспортні засоби якими буде здійснюватися доставка - Надати або виправлену довідку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій без монтажника систем кондиціювання та пневмотранспорту Тугай В.А. тому що замовником не вимагалося конкретної кількості працівників даної кваліфікації або надати підтвердження його кваліфікації.
Створено
28.10.2025 15:20
Надати до
29.10.2025 15:20
Договір
UA-2025-10-16-016364-a-c1
Очікує підписання
2 633 321.4 грн.
2 633 321.4 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект системи вентиляції їдальні київського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання ім. Ярослава Кондратьєва, інв № 101320046 навчальний корпус (літера Б)
Номенклатура
Комплект системи вентиляції їдальні київського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання ім. Ярослава Кондратьєва, інв № 101320046 навчальний корпус (літера Б)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національна академія внутрішніх справ
Повна назва
Національна академія внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08751177

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
Повна назва
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36253988

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 634 516 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Національна академія внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380987579685
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 634 516 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Національна академія внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380987579685
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності