Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт з заміни вікон та улаштування відкосів (заходи енергозбереження) в адміністративному приміщенні Кременецької міської ради за адресою місто Кременець, вулиця Шевченка, 56 від КРЕМЕНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-015154-a
Id Tender 17df6a164e254830bf1c3b7adf92f673
План UA-P-2025-10-16-015442-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.10.2025 16:56
Остання зміна 26.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
481 396 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 16:51 до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 16:51
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 16:51
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00
до 20.11.2025 16:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2025 15:48
до 26.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 20.11.2025 16:19
-
Період уточнень
з 16.10.2025 16:51 до 29.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 16:51 до 29.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00 до 20.11.2025 16:19
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00 до 20.11.2025 16:19
Основні параметри
Поточний ремонт з заміни вікон та улаштування відкосів (заходи енергозбереження) в адміністративному приміщенні Кременецької міської ради за адресою місто Кременець, вулиця Шевченка, 56
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
481 396 грн.
Поточний ремонт з заміни вікон та улаштування відкосів (заходи енергозбереження) в адміністративному приміщенні Кременецької міської ради за адресою місто Кременець, вулиця Шевченка, 56
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт з заміни вікон та улаштування відкосів (заходи енергозбереження) в адміністративному приміщенні Кременецької міської ради за адресою місто Кременець, вулиця Шевченка, 56
Очікувана вартість
481 396 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2406,98
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 441.88
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт з заміни вікон та улаштування відкосів (заходи енергозбереження) в адміністративному приміщенні Кременецької міської ради за адресою місто Кременець, вулиця Шевченка, 56
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
47003, Україна, Тернопільська область, Кременець, Шевченка,56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЮРЧИК ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
475 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 16:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Ковальчук
Електронна пошта
Телефон
+380354624290
Сайт:
http://kremenec.miskrada.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04058338
Повна назва
КРЕМЕНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
47003
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Кременець
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 67
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт з заміни вікон та улаштування відкосів (заходи енергозбереження) в адміністративному приміщенні Кременецької міської ради за адресою місто Кременець, вулиця Шевченка, 56
Період вимог/скарг з 05.11.2025 15:48 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.11.2025 15:48
Довідка НАЗК
05.11.2025 15:48
Повідомлення про рішення
01.11.2025 01:06
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.11.2025 16:19 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 16:10 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ФОП Юрчик Василя Володимировича як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині неподання у встановлений строк документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Документи кваліфікації
20.11.2025 16:19
Повідомлення про рішення
20.11.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 16:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 16:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-17-000018
Дата створення проекту
17.11.2025 11:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.11.2025 12:51
Дата публікації висновку про результати
27.11.2025 16:30
Дата завершення усунення порушень
12.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 471-63-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.11.2025 № 84-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.11.2025 №84-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-10-16-015154-a від 16.10.2025 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.11.2025 00:00
Документи рішення
17.11.2025 12:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.10.2025 за №29 та тендерну документацію зі змінами, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Юрчик Василь Володимирович (далі – ФОП Юрчик В.В.), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 05.11.2025, протокол відхилення тендерної пропозиції від 20.11.2025, пояснення Замовника від 20.11.2025, отримане через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної пропозиції ФОП Юрчик В.В. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно з додатком 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації, Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей», а саме: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданим не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Однак переможцем, ФОП Юрчик В.В., надано вищезазначений документ шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель 11 листопада 2025, а саме: на шостий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (05 листопада 2025). Під час проведення моніторингу, 18.11.2025, Замовнику було надано запит з даного питання. Замовник у відповіді від 20.11.2025 вказав: «…Стосовно завантаження документів переможця ФОП Юрчик Василь Володимирович пояснив, що ним були завантажені необхідні документи але в той день на майданчику велися технічні роботи. 11 листопада 2025 року ФОП Юрчик Василь Володимирович перевіряючи документи виявив що немає завантажено одного документа а саме: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» і дозавантажив необхідний документ…», що не спростовує факт порушення. Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Юрчик В.В., так як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5 та 12 пункту 47 Особливостей №1178. Проте пізніше, згідно протоколу відхилення тендерної пропозиції від 20.11.2025 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Юрчик В.В. Відповідно до пункту 51 Особливостей №1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. У зв’язку із чим, відповідно до пункту 51 Особливостей №1178 відкриті торги автоматично відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Юрчик В.В. установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.11.2025 00:00
Дата публікації
27.11.2025 16:30
Документи висновку
27.11.2025 16:30
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт з заміни вікон та улаштування відкосів (заходи енергозбереження) в адміністративному приміщенні Кременецької міської ради за адресою місто Кременець, вулиця Шевченка, 56» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-16-015154-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Згідно з додатком 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації, Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей», а саме: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданим не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Однак переможцем, ФОП Юрчик Василь Володимирович, надано вищезазначений документ шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель 11 листопада 2025, а саме: на шостий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (05 листопада 2025). З огляду на вищевикладене, надайте інформацію, як Вами перевірялась відповідність пропозиції ФОП Юрчик Василь Володимирович вимогам зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації, адже переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.11.2025 16:32
Орган перевірки
22.11.2025 00:00
Документи повідомлення
18.11.2025 16:34
-
Відповідь
Відповідь на звернення
1. Обгрунтування здійснювалося відповідно до п.1 частини 2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі : Рішення виконавчого комітету Кременецької міської ради від 10 жовтня 2025 року № 2757 «Про затвердження дефектного акту на проведення поточного ремонту з заміни вікон та улаштування відкосів (заходи енергозбереження) в адміністративному приміщенні Кременецької міської ради за адресою місто Кременець, вулиця Шевченка 56»(додається) а також на підставі договірної ціни та дефектного акту (додаються). Очікувана вартість визначена методом нормативного розрахунку вартості базуючись на ринковому аналізі цін зокрема з використанням інформації в Prozorro. Документальне підтвердження додаємо до цієї відповіді . 2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Кременецької міської ради за посиланнями: https://docs.google.com/document/d/1xhiQGEqCrcn51SKKme_pqc5s9YhUHLQQ/edit ; https://drive.google.com/file/d/1AKEDW_Do0ZtL2dD2u3j0aFwScwKWPDR5/view 3.Стосовно завантаження документів переможця ФОП Юрчик Василь Володимирович пояснив, що ним були завантажені необхідні документи але в той день на майданчику велися технічні роботи. 11 листопада 2025 року ФОП Юрчик Василь Володимирович перевіряючи документи виявив що немає завантажено одного документа а саме: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» і дозавантажив необхідний документ .
Рішеня
20.11.2025 16:08
Замовник
Документи повідомлення
20.11.2025 16:10
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
481 396 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
КРЕМЕНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380354624290
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
481 396 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
КРЕМЕНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380354624290
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності