При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 16:35
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
код 39710000-2 за ДК 021:2015 «Електричні побутові прилади» (кондиціонери)
Тендер:
UA-2025-10-16-014699-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-16-014699-a.a1
Дата:
20.10.2025 17:03
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-16-014699-a.
ФОП Даниленко В. О. має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
ФОП Даниленко В. О. вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація Замовника містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно пункту 63 Особливостей – відсутні.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
1. Щодо вимоги надання акту огляду
Згідно п. 3 розділу «Додаткові вимоги» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» «До моменту подання тендерної пропозиції, Учасником проводиться попередній огляд місць, де будуть встановлені внутрішні та зовнішні блоки кондиціонерів, з метою визначення потреби у матеріалах та роботах, необхідних для їх монтажу (встановлення). Огляд проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника, що надається за добу до запланованого відвідування об’єкта, щодня з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., крім суботи та неділі. За результатами огляду складається акт огляду за підписом уповноваженого представника Замовника та представника Учасника. Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою».
Відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання учасником у складі пропозиції належно оформленого акта разом з іншими документами є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в процедурі закупівлі акт огляду необхідно підписати у Замовника.
За вищевказаних умов Замовник може не погодитися підписати акт огляду або уникати його підписання та погодження, або не погодити доступ, що в подальшому може стати з незалежних від учасника підстав причиною відхилення нашої пропозиції.
Звертаємо увагу Комісії, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт огляду за підписом Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не погодити та не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ФОП Даниленко Віталій Олександрович та інших суб'єктів господарювання.
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
В свою чергу, огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням акту огляду за результатами огляду об’єкта.
В результаті, дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення зустрічей та переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником «акту огляду за підписом уповноваженого представника Замовника та представника Учасника» містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ФОП Даниленко Віталій Олександрович просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі код 39710000-2 за ДК 021:2015 «Електричні побутові прилади» (кондиціонери), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-16-014699-a
3) Зобов’язати Замовника – АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
З метою збільшення конкурентного середовища, на підставі оприлюдненої скарги та звернень потенційних учасників відкритих торгів з особливостями до тендерної документації на закупівлю кондиціонерів (UA-2025-10-16-014699-a) були внесені відповідні зміни згідно змісту скарги. Вимоги Скаржника задоволені.
2. Щодо вимоги надання сертифікату підприємства-виробника
У відповідності до п. 9 розділу «Додаткові вимоги» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» «9. Усі кондиціонери повинні відповідати європейському стандарту EN 15218:2022 щодо якості та безпеки. Рівень шуму не повинен перевищувати встановлених норм.
Дані про якість, властивості товару повинні підтверджуватися сертифікатом підприємства-виробника».
З огляду на положення ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В свою чергу, вимога Замовника щодо надання сертифікату підприємства-виробника ставить учасників у нерівні умови, оскільки учасники закупівель мають різний статус та працюють з офіційними представниками, дистриб’юторами або дилерами іноземних виробників.
Беручи до уваги, що виробники даної категорії товарів, а саме – кондиціонерів знаходяться далеко за межами України, зокрема – Китай, Японія, Південна Корея, отримання документів безпосередньо від виробника в більшості випадків неможливе з огляду на статус учасника, оскільки в переважній більшості випадків учасник не має безпосередніх контактів заводу – виробника та відповідного належного статусу задля отримання такого документу від заводу - виробника.
В результаті такої вимоги Замовника в частині отримання документу безпосередньо від виробника, Замовник створює штучне обмеження конкуренції серед учасників.
Згідно статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Керуючись частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ФОП Даниленко Віталій Олександрович просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі код 39710000-2 за ДК 021:2015 «Електричні побутові прилади» (кондиціонери), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-16-014699-a
3) Зобов’язати Замовника – АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Автор:
3269501058, ФОП Даниленко Віталій Олександрович
08130, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, провулок Софіївський, будинок 15, квартира 25
код 39710000-2 за ДК 021:2015 «Електричні побутові прилади» (кондиціонери)
Звернення:
За тендером : код 39710000-2 за ДК 021:2015 «Електричні побутові прилади» (кондиціонери)
Тема:
сертифікат підприємства-виробника
Зміст:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, на те що в тендерній документації наявна вимога про те, що "Дані про якість, властивості товару повинні підтверджуватися сертифікатом підприємства-виробника". Повідомляємо про те, що Вимога про надання виключно "сертифікату підприємства-виробника" ставить у нерівні умови учасників, які працюють з офіційними представниками, дистриб'юторами або дилерами іноземних виробників.Враховуючи, що виробники кондиціонерів знаходяться за межами України (Китай, Японія, Південна Корея тощо), отримання документів безпосередньо від виробника створює штучне обмеження конкуренції. А також "У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам."
Закон використовує термін "можуть" (множина), що означає обов'язок замовника передбачити різні альтернативні способи підтвердження відповідності. Просимо внести зміни і викласти дану вимогу у наступній редакції "Дані про якість, властивості товару повинні підтверджуватися сертифікатом відповідності або декларацією про відповідність підприємства-виробника або офіційного представника/дистриб'ютора/дилера виробника на території України".
Дата оприлюднення звернення:
17.10.2025 10:24
Доброго дня, шановний, Учаснику-скаржник!
Законодавчо встановлений термін "можуть" означає не обов'язок, а можливість вибору для Замовника способу підтвердження відповідності.
Перелік і редакцію необхідних технічних вимог до продукції також встановлює та викладає не Учасник, а Замовник, який за власні кошти зацікавлений придбати товар належної якості відповідно до норм чинного законодавства. В даному випадку, неможливість Учасником підтвердити сертифікацію підприємства-виробника ставить під сумнів якість та гарантійні зобов'язання щодо поставленого товару.
АТ "Житомиробленерго" розгляне можливість внесення запропонованих Вами змін для збільшення потенційного кола учасників Процедури закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
20.10.2025 17:39
Звернення:
За тендером : код 39710000-2 за ДК 021:2015 «Електричні побутові прилади» (кондиціонери)
Тема:
Технічні характеристики
Зміст:
Шановні замовники, вивчаючи документацію, в частині Х. Обсяги поставки та технічні вимоги, а саме
показниики потужність охолодження та потужність обігріву, переплутано місцями, згідно з інформації на офіційному сайті. Передивіться будь ласка і внесіть зміни. Дякую
Дата оприлюднення звернення:
17.10.2025 15:46
Добрий день!
Дякуємо за додаткову інформацію стосовно зазначених показників.
Найближчим часом, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни в частині визначення обсягів поставки та технічних вимог.
Дата оприлюднення відповіді:
20.10.2025 17:39
Звернення:
За тендером : код 39710000-2 за ДК 021:2015 «Електричні побутові прилади» (кондиціонери)
Тема:
Дискримінаційні вимоги
Зміст:
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо внести зміни до технічного завдання та прибрати з технічного завдання розміри (висоту, ширину, глубину, вагу) зовнішніх та внуцтрішніх блоків. Оскільки встановлення Вами таких вимов наводить на думку, що технічне завдання прямо прописане під конкретну торгову марку та як наслідок під конретного постачальника,ь оскільки відхилення від даних парамтерів призведе до відхилення учасника. Дані вимоги є дисримінаціними, що підтверджується значною кількістю рішень АМКУ. З метою забезпечення конкуренції та надання можливості іншим учасникам, що мають товар з технічними характеристиками відповідно до Ваших технічних вимог прийняти участь у закупівлі просимо прибрати дискримінаціні вимоги та залишити основні технічні характеристики, які не обмежують конркуренцію. Дякуємо.
Дата оприлюднення звернення:
20.10.2025 10:45
Доброго дня!
Зазначені у розділі Х "Обсяги поставки та технічні вимоги" Додатку 1 до тендерної документації технічні вимоги до кондиціонерів містять діапазон можливих габарітних розмірів, яким відповідає продукція ряду виробників (більше трьох). Відповідно, дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується значною кількістю рішень АМКУ та не обмежує конкуренцію.
Дата оприлюднення відповіді:
21.10.2025 15:00
Звернення:
За тендером : код 39710000-2 за ДК 021:2015 «Електричні побутові прилади» (кондиціонери)
Тема:
Акт огляду - дискримінація
Зміст:
Доброго дня. Шановний Замовнику в технічному завданні Вами вказана необхідність надання акту огляду за підписом учасника та замовника. Дана вимога вже протягом багатьох років визнається АМКУ дскримінаційною та незаконною. Ваше пояснення щодо необхідності розрахунку потенційними учасниками необхадних матеріалів для монтажу не може бути належним обгрунтванням, оскільки Замовник може не підписати учасника вказаний лист огляду, чим не допустити учасника до участі в закупівлі. Враховуючи викладене, просимо Вас прибрати вказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства
Дата оприлюднення звернення:
20.10.2025 10:50
Доброго дня!
Дякуємо Вам за звернення та проведений багаторічний розширений аналіз практики АМКУ. У випадку плідної співпраці, сподіваємось, що при плануванні та проведенні монтажу продукціїї не виникнуть питання додаткових витрат матеріалів, які не були враховані у тендерній пропозиції.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
21.10.2025 16:26
Звернення:
За тендером : код 39710000-2 за ДК 021:2015 «Електричні побутові прилади» (кондиціонери)
Тема:
Технічні вимоги
Зміст:
Доброго дня, Шановний Замовнику. Просимо переглянути ваші технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме в частині параметру рівня шуму, оскільки не встановлену чітку вимогу до якого саме блоку стосується ця вимога - внутрішнього чи зовнішнього. Якщо для внутрішнього, то на мінімальних чи максимальних обертах вентилятора внутрішнього блоку? ( для прикладу кондиціонерів з максимальним рівнем шуму внутрішього блоку не більше 29 дБ не існує взагалі). Вимога застарілого фреону R-410А, потужності обігріву 2.8 кВт при рекомендованій площі приміщення до 20 кв.м також суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
22.10.2025 17:33
Доброго дня!
Можливість внесення додаткових змін до зміненої тендерної документації на закупівлю кондиціонерів буде розглянута після прийняття відповідного рішення комісією АМКУ з розгляду скарг.
Дата оприлюднення відповіді:
23.10.2025 10:04
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.