Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях код за ДК 021:2015 - 55120000-7 (Послуги з організації проведення навчання в Україні в межах реалізації проєкту «Спільні дії в Остроленсько-Седлецькому субрегіоні та Волинській області з підготовки рятувальних служб до боротьби з пожежами, стихійними лихами та іншими загрозами пов'язаними зі зміною клімату») від Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-014267-a
Id Tender 5381091131cd470e88df7f26ed68d921
План UA-P-2025-10-16-017122-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.10.2025 16:25
Остання зміна 25.10.2025 12:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
302 423.33 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 16:22 до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 16:22
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 16:22
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.10.2025 12:18
-
Період уточнень
з 16.10.2025 16:22 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 16:22 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 12:18
Основні параметри
Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях код за ДК 021:2015 - 55120000-7 (Послуги з організації проведення навчання в Україні в межах реалізації проєкту «Спільні дії в Остроленсько-Седлецькому субрегіоні та Волинській області з підготовки рятувальних служб до боротьби з пожежами, стихійними лихами та іншими загрозами пов'язаними зі зміною клімату»)
Закупівля здійснюється за кошти міжнародної технічної допомоги відповідно до Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI; Угода про фінансування Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща — Україна від 01.12.2023, ратифікована Законом України від 09.05.2024 № 3719-ІХ та Грантового контракту № PLUA.01.01-IP.01-0003/23-00.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
302 423.33 грн.
Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях код за ДК 021:2015 - 55120000-7 (Послуги з організації проведення навчання в Україні в межах реалізації проєкту «Спільні дії в Остроленсько-Седлецькому субрегіоні та Волинській області з підготовки рятувальних служб до боротьби з пожежами, стихійними лихами та іншими загрозами пов'язаними зі зміною клімату»)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях код за ДК 021:2015 - 55120000-7 (Послуги з організації проведення навчання в Україні в межах реалізації проєкту «Спільні дії в Остроленсько-Седлецькому субрегіоні та Волинській області з підготовки рятувальних служб до боротьби з пожежами, стихійними лихами та іншими загрозами пов'язаними зі зміною клімату»)
Очікувана вартість
302 423.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1512,12
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.10.2025 11:49
Закінчення аукціону
24.10.2025 12:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях код за ДК 021:2015 - 55120000-7 (Послуги з організації проведення навчання в Україні в межах реалізації проєкту «Спільні дії в Остроленсько-Седлецькому субрегіоні та Волинській області з підготовки рятувальних служб до боротьби з пожежами, стихійними лихами та іншими загрозами пов'язаними зі зміною клімату»)
Код ДК 021:2015
55120000-7 - Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Закритна Владислава Андріївна
Пропозиція:
265 899 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Нікітенко Олександр Русланович"
Пропозиція:
265 898 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНАТ ІВЕНТ СЕРВІС"
Пропозиція:
264 285 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.10.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 16:25
Оголошення про проведення закупівлі
16.10.2025 16:22
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.10.2025 16:22
-
16.10.2025 16:22
-
16.10.2025 16:22
-
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анетта Мудрик
Електронна пошта
Телефон
+380332283486
Сайт:
https://vl.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38592652
Повна назва
Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області
Поштовий індекс
43020
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Луцьк
Адреса
вул. Електроапаратна, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях код за ДК 021:2015 - 55120000-7 (Послуги з організації проведення навчання в Україні в межах реалізації проєкту «Спільні дії в Остроленсько-Седлецькому субрегіоні та Волинській області з підготовки рятувальних служб до боротьби з пожежами, стихійними лихами та іншими загрозами пов'язаними зі зміною клімату»)
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 12:18 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНАТ ІВЕНТ СЕРВІС" (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях код за ДК 021:2015 - 55120000-7 (Послуги з організації проведення навчання в Україні в межах реалізації проєкту «Спільні дії в Остроленсько-Седлецькому субрегіоні та Волинській області з підготовки рятувальних служб до боротьби з пожежами, стихійними лихами та іншими загрозами пов'язаними зі зміною клімату»)», процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-16-014267-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНАТ ІВЕНТ СЕРВІС" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати інформаційна довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі з обов’язковим зазначенням наступної інформації: номер аналогічного договору і дата його укладення; найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНАТ ІВЕНТ СЕРВІС" надано довідку, яка не містить засобів зв’язку контрагента (замовника) за аналогічним договором, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати лист-відгук від контрагента(ів) (замовника(ів)) вказаного(их) в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів)про вчасне та якісне надання послуг передбачених договором(ами). В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНАТ ІВЕНТ СЕРВІС" надано довідку в якій вказана інформація про 2 аналогічних договори. Однак в складі пропозиції не надано листа відгуку до договору 853 від 05.11.2024 року, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 3. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачена вимога про наявність відповідного дозволу або ліцензії: копія дозволу (ліцензії) на провадження певного виду господарської діяльності пов’язаної з цим предметом закупівлі, якщо такий дозвіл (ліцензія) необхідний згідно з чинним законодавством на такий вид діяльності надається в складі пропозиції. В іншому випадку надати лист-пояснення. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНАТ ІВЕНТ СЕРВІС" не надано ні копії дозволу (ліцензії) на провадження певного виду господарської діяльності пов’язаної з цим предметом закупівлі, якщо такий дозвіл (ліцензія) необхідний згідно з чинним законодавством на такий вид діяльності надається в складі пропозиції ні листа-пояснення, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНАТ ІВЕНТ СЕРВІС" шляхом надання в складі пропозиції: 1. інформаційної довідки про виконання аналогічного договору в якій наявна інформація про засоби зв’язку контрагента (замовника) за аналогічним договором; 2. листів-відгуків від контрагента(ів) (замовника(ів)) вказаного(их) в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів)про вчасне та якісне надання послуг передбачених договором(ами). 3. копії дозволу (ліцензії) на провадження певного виду господарської діяльності пов’язаної з цим предметом закупівлі, якщо такий дозвіл (ліцензія) необхідний згідно з чинним законодавством на такий вид діяльності надається в складі пропозиції або листа-пояснення. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
24.10.2025 14:12
Надати до
25.10.2025 14:12
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
302 423.33 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області
Контактний телефон:
+380332283486
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
302 423.33 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області
Контактний телефон:
+380332283486
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності