Показати схожі тендери
Закупівля Planmeca ProOne – панорамний апарат з використанням цифрової системи , ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини ( НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) (НК 031:2024: Z1103030102 ЦИФРОВІ ОРТОПАНТОМОГРАФИ) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ" ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-012568-a
Id Tender b5193291ca4c4eca8c703a21d315958d
План UA-P-2025-10-16-014768-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.10.2025 15:34
Остання зміна 05.11.2025 16:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
717 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 15:33 до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 15:33
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 15:33
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00
до 27.10.2025 08:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 08:30
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.10.2025 08:30
до 05.11.2025 16:39
Період уточнень
з 16.10.2025 15:33 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 15:33 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 27.10.2025 08:30
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 27.10.2025 08:30
Основні параметри
Planmeca ProOne – панорамний апарат з використанням цифрової системи , ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини ( НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) (НК 031:2024: Z1103030102 ЦИФРОВІ ОРТОПАНТОМОГРАФИ)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
717 800 грн.
Planmeca ProOne – панорамний апарат з використанням цифрової системи , ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини ( НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) (НК 031:2024: Z1103030102 ЦИФРОВІ ОРТОПАНТОМОГРАФИ)
Назва предмета закупівлі
Planmeca ProOne – панорамний апарат з використанням цифрової системи , ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини ( НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) (НК 031:2024: Z1103030102 ЦИФРОВІ ОРТОПАНТОМОГРАФИ)
Очікувана вартість
717 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3589,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Planmeca ProOne – панорамний апарат з використанням цифрової системи
Код ДК 021:2015
33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Код НК 024:2023
44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, вул. Житомирська,85А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Сплатити поставлений товар протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару Постачальником. У випадках, коли джерелом фінансування є бюджетні кошти та у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання бюджетних коштів Покупцем на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Житомирська філія ТОВ "Медмаркет Рітейл Груп"
Пропозиція:
717 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Іващенко
Електронна пошта
Телефон
+380671063832
Сайт:
http://berdstomat.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
13549377
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ" ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД
Поштовий індекс
13360
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Бердичівський р-н село Озадівка
Адреса
ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Planmeca ProOne – панорамний апарат з використанням цифрової системи , ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини ( НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) (НК 031:2024: Z1103030102 ЦИФРОВІ ОРТОПАНТОМОГРАФИ)
Період вимог/скарг з 27.10.2025 08:30 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 08:30
Довідка НАЗК
27.10.2025 08:30
Повідомлення про рішення
24.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-16-012568-a-a1
Підписаний і діє
Номер
5/11
717 800 грн.
670 841.12 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2025
Строк дії договору з
05.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Planmeca ProOne – панорамний апарат з використанням цифрової системи
Номенклатура
Planmeca ProOne – панорамний апарат з використанням цифрової системи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ" ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ" ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13549377

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Житомирська філія ТОВ "Медмаркет Рітейл Груп"
Повна назва
Житомирська філія ТОВ "Медмаркет Рітейл Груп"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39144644

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.11.2025 16:39
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000085
Дата створення проекту
10.11.2025 15:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 16:49
Дата публікації висновку про результати
25.11.2025 17:57
Дата завершення усунення порушень
10.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 10.11.2025 № 100-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.11.2025 № 100-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2025-10-16-012568-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 16:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка Бердичівського району» Гришковецької селищної, Райгородоцької, Семенівської та Швайківської сільських рад (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.10.2025 № 20, тендерна пропозиція переможця Житомирської філії товариства з обмеженою відповідальністю «Медмаркет Рітейл Груп» (далі – Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп»), електронний протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 27.10.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.10.2025, договір про закупівлю від 05.11.2025 № 5/11, додаткова угода від 13.11.2025 № 1, відповідь Замовника на пояснення, оприлюднена в електронній системі закупівель 17.11.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону, технічна специфікація (Додаток № 3 до тендерної документації) містить посилання на виробника («Planmeca») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Додатку № 5 до тендерної документації Замовником від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про підприємство, зокрема, адресу – юридичну та фактичну, форму власності та юридичний статус. На виконання вказаних вимог учасником Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» у складі тендерної пропозиції надано довідку про учасника процедури закупівлі від 22.10.2025, в якій відсутні відомості про форму власності та юридичний статус, юридичну та фактичну адресу (зазначено місцезнаходження), що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку № 5 до тендерної документації. В пункті 5 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник повинен провести кваліфіковане навчання персоналу Замовника сертифікованим сервісним інженером по користуванню запропонованим обладнанням, доставку, інсталяцію та пуск обладнання за рахунок Учасника. На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист та копію сертифікату. Проте, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» відсутній вказаний сертифікат сервісного інженера, що не відповідає вимогам пункту 5 Додатку № 5 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Підпункти 3, 6 і 12 передбачають відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі у разі, коли: - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку № 6 до тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі, на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав), у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, а саме: - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі (у разі коли доступ до такої інформації є обмеженим). Пунктом 37 частини першої статті 1 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку, яка наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді (стаття 80 Цивільного кодексу України). Статтею 95 Цивільного кодексу України визначено, що філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій. При цьому, філії не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх утворила, і діють на підставі затвердженого нею положення. Керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності. Таким чином, відокремлені підрозділи, які не мають статусу юридичних осіб, не можуть виступати від свого імені учасниками процедур закупівель, однак від імені юридичної особи, яка їх створила, на підставі виданої нею довіреності, філії можуть брати участь у процедурах закупівлі. Слід відмітити, що Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» на підставі довіреності від 17.10.2025 № 128 бере участь в даній процедурі закупівлі від імені юридичної особи ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп». Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розміщеного на сайті Міністерства юстиції України (за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result») керівником юридичної особи ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» є Яригін Ігор Ігорович. Зазначаємо, що учасником Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, аналогічний договір від 22.07.2025 № 39/07, стороною якого є ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп», та копію ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання від 27.12.2019 № ОВ011274, виданої на ім’я ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп», директором якого є Яригін Ігор Ігорович. Слід відмітити, що учасник повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей виключно на керівника учасника (юридичної особи). Однак, на виконання вище вказаної вимоги переможцем Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, які видані на директора філії Подригу Ігоря Михайловича, а не на директора ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» Яригіна Ігоря Ігоровича, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу І Додатку № 6 до тендерної документації та як наслідок порушено підпункти 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» через ненадання у спосіб, зазначений в пункті 1 розділу І Додатку № 6 до тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 17.11.2025 надано пояснення «КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ» ГРИЩКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД повідомляє щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.11.2025 № 5/11 та оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Замовником додатковою угодою від 13.11.2025 № 1 розірвано договір про закупівлю робіт від 05.11.2025 № 5/11.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи та/або економічних навчань, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.11.2025 00:00
Дата публікації
25.11.2025 17:57
Документи висновку
25.11.2025 17:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Вжиті заходи та усунення порушень.
Дата публікації
28.11.2025 16:38
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
01.12.2025 10:28
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
01.12.2025 10:29
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Planmeca ProOne – панорамний апарат з використанням цифрової системи» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-16-012568-a), здійсненої КНП «Стоматологічна поліклініка Бердичівського району» Гришковецької селищної, Райгородоцької, Семенівської та Швайківської сільських рад (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 3. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону, технічна специфікація (Додаток № 3 до тендерної документації) містить посилання на виробника («Planmeca») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено частину четвертої статті 23 Закону? 4. В пункті 5 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник повинен провести кваліфіковане навчання персоналу Замовника сертифікованим сервісним інженером по користуванню запропонованим обладнанням, доставку, інсталяцію та пуск обладнання за рахунок Учасника. На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист та копію сертифікату. Проте, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» відсутній вказаний сертифікат сервісного інженера. Відповідно до пункту 3 Додатку № 5 до тендерної документації Замовником від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про підприємство, зокрема адресу – юридичну та фактичну, форму власності та юридичний статус. На виконання вказаних вимог учасником Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника процедури закупівлі від 22.10.2025. Проте, аналізом встановлено, що у вказаній довідці відсутні відомості про форму власності та юридичний статус, юридичну та фактичну адресу (зазначено місцезнаходження). Враховуючи викладене вище, поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» вимогам встановленим Замовником в пункті 5 Додатку № 3 до тендерної документації та пункті 3 Додатку № 5 до тендерної документації? 5. Аналізом інформації, розміщеній в електронній системі закупівель, встановлено, що учасником процедури закупівлі є Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп», директором якої є Подрига Ігор Михайлович. Однак, на виконання вимог пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 14 Додатку № 5 до тендерної документації учасником Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 22.07.2025 № 39/07, стороною якого є ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп», директором якого є Яригін Ігор Ігорович. Також, на виконання вимог пункту 8 Додатку № 3 до тендерної документації учасником Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» у складі тендерної пропозиції надано копію ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання від 27.12.2019 № ОВ011274, видної на ім’я ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп», директором якого є Яригін Ігор Ігорович. При цьому, на виконання вимог абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей та Додатку № 3 до тендерної документації, документи переможця надано на Подригу Ігоря Михайловича. Поясніть свою позицію з вищевикладеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.11.2025 12:01
Орган перевірки
18.11.2025 00:00
Документи повідомлення
12.11.2025 12:01
-
Відповідь
Щодо запиту на пояснення
Пояснення (інформація, документи) щодо запиту від 12.11.2025 № 1 1) Щодо інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій) від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами згідно з пунктом 1 розділу ІІІ (на підставі отриманих трьох джерел та виведення середньо арифметичного значення), тобто очікувана вартість була розрахована відповідно до актуальних даних про ринкові ціни, а не відповідно до цін конкретного виробника. Очікувана вартість не відповідає цінам конкретного виробника, а тому Замовником взято до уваги ринкову ціну, яка враховує податки, витрати на логістику, а також інші чинники. 2) Щодо фактів формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» на відповідність тендерній документації Замовника. Відсутній факт встановлення формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника. 3) Щодо обґрунтуваного посилання на виробника («Planmeca») з виразом «або еквівалент». Відповідно до ч.4 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Враховуючи викладене вище, таке посилання є необхідним, що підтверджено обґрунтованою потребою та містить вираз «або еквівалент». 4) Щодо відповідності учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» вимогам встановленим Замовником в пункті 5 Додатку № 3 до тендерної документації та пункті 3 Додатку № 5 до тендерної документації. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ» ГРИЩКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД повідомляє щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.11.2025 № 5/11 та оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів. 5) Щодо повноважень директора Житомирської філії ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» у складі тендерної пропозиції. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ» ГРИЩКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД повідомляє щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.11.2025 № 5/11 та оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Рішеня
17.11.2025 17:40
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Щодо запиту на пояснення
Пояснення (інформація, документи) щодо запиту від 12.11.2025 № 1 1) Щодо інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій) від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами згідно з пунктом 1 розділу ІІІ (на підставі отриманих трьох джерел та виведення середньо арифметичного значення), тобто очікувана вартість була розрахована відповідно до актуальних даних про ринкові ціни, а не відповідно до цін конкретного виробника. Очікувана вартість не відповідає цінам конкретного виробника, а тому Замовником взято до уваги ринкову ціну, яка враховує податки, витрати на логістику, а також інші чинники. 2) Щодо фактів формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» на відповідність тендерній документації Замовника. Відсутній факт встановлення формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника. 3) Щодо обґрунтуваного посилання на виробника («Planmeca») з виразом «або еквівалент». Відповідно до ч.4 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Враховуючи викладене вище, таке посилання є необхідним, що підтверджено обґрунтованою потребою та містить вираз «або еквівалент». 4) Щодо відповідності учасника Житомирська філія ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» вимогам встановленим Замовником в пункті 5 Додатку № 3 до тендерної документації та пункті 3 Додатку № 5 до тендерної документації. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ» ГРИЩКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД повідомляє щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.11.2025 № 5/11 та оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів. 5) Щодо повноважень директора Житомирської філії ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» у складі тендерної пропозиції. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ» ГРИЩКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД повідомляє щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.11.2025 № 5/11 та оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Рішеня
17.11.2025 17:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
717 800 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ" ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД
Контактний телефон:
+380671063832
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
717 800 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ" ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ, РАЙГОРОДОЦЬКОЇ, СЕМЕНІВСЬКОЇ ТА ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКИХ РАД
Контактний телефон:
+380671063832
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності