Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації одноразового харчування учнів, які здобувають початкову освіту в Ліцеї №1 ім. Героя України М.Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (аутсорсинг) (Послуги з організації харчування (код ДК 021:2015 - 55320000-9 від ЛІЦЕЙ № 1 ІМ. ГЕРОЯ УКРАЇНИ М. ДЗЯВУЛЬСЬКОГО ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-012472-a
Id Tender 1a701b1eb8dd4f36b32a5b7928cc17c7
План UA-P-2025-10-16-014537-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.10.2025 15:39
Остання зміна 04.11.2025 12:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
660 820 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 15:38 до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 15:38
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 15:38
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00
до 29.10.2025 11:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 11:11
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.10.2025 11:11
до 04.11.2025 12:31
Період уточнень
з 16.10.2025 15:38 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 15:38 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 29.10.2025 11:11
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 29.10.2025 11:11
Основні параметри
Послуги з організації одноразового харчування учнів, які здобувають початкову освіту в Ліцеї №1 ім. Героя України М.Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (аутсорсинг) (Послуги з організації харчування (код ДК 021:2015 - 55320000-9
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
660 820 грн.
Послуги з організації одноразового харчування учнів, які здобувають початкову освіту в Ліцеї №1 ім. Героя України М.Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (аутсорсинг) (Послуги з організації харчування (код ДК 021:2015 - 55320000-9
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації одноразового харчування учнів, які здобувають початкову освіту в Ліцеї №1 ім. Героя України М.Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (аутсорсинг) (Послуги з організації харчування (код ДК 021:2015 - 55320000-9
Очікувана вартість
660 820 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3304,1
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації одноразового харчування учнів, які здобувають початкову освіту в Ліцеї №1 ім. Героя України М.Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (аутсорсинг) (Послуги з організації харчування (код ДК 021:2015 - 55320000-9
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
14 060
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30400, Україна, Хмельницька область, місто Шепетівка, вул.Просвіти, 61
Дата постачання по
31.12.2025 15:36
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Черниш Любов Петрівна
Пропозиція:
660 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 15:39
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
16.10.2025 15:31
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Польова Лідія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380384040778
Замовник
ЄДРПОУ
22989282
Повна назва
ЛІЦЕЙ № 1 ІМ. ГЕРОЯ УКРАЇНИ М. ДЗЯВУЛЬСЬКОГО ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
30400
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Шепетівка
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРОСВІТИ, будинок 61
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації одноразового харчування учнів, які здобувають початкову освіту в Ліцеї №1 ім. Героя України М.Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (аутсорсинг) (Послуги з організації харчування (код ДК 021:2015 - 55320000-9
Період вимог/скарг з 29.10.2025 11:11 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 11:11
Довідка НАЗК
29.10.2025 11:11
Повідомлення про рішення
29.10.2025 11:04
Пропозиція, що перемогла
24.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
24.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 15:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей; 1.1.) Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник надав у складі тендерної пропозиції аналогічний договір, додаткові угоди №1 та №2, та акти до нього, відповідно до яких сума виконання цього договору 297 585,00 в той час як згідно додаткової угоди №2 сума договору 391 905,00 грн. Відтак Учасник не надала копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2.1.) додаток 1 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 2.1. Подається не менше 1 копії договорів, зазначених в довідці виконаного в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтвердження виконання/часткового виконання договорів зазначених в наданій Учасником довідці. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. ФОП Черниш Любові Петрівні необхідно довантажити документи про зменшення суми договору у разі її зменшення або документи, які підтверджують повне виконання договору (на суму 391905,00 грн) з урахуванням уже поданих документів (актів).
Створено
27.10.2025 16:51
Надати до
28.10.2025 16:51
Договір
UA-2025-10-16-012472-a-b1
Підписаний і діє
Номер
02-Х
660 000 грн.
660 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.11.2025
Строк дії договору з
04.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
14 060 (штуки)
Послуги з організації одноразового харчування учнів, які здобувають початкову освіту в Ліцеї №1 ім. Героя України М.Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (аутсорсинг) (Послуги з організації харчування (код ДК 021:2015 - 55320000-9
Номенклатура
Послуги з організації одноразового харчування учнів, які здобувають початкову освіту в Ліцеї №1 ім. Героя України М.Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (аутсорсинг) (Послуги з організації харчування (код ДК 021:2015 - 55320000-9
Кількість
14 060
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
46.94
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛІЦЕЙ № 1 ІМ. ГЕРОЯ УКРАЇНИ М. ДЗЯВУЛЬСЬКОГО ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ЛІЦЕЙ № 1 ІМ. ГЕРОЯ УКРАЇНИ М. ДЗЯВУЛЬСЬКОГО ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22989282

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Черниш Любов Петрівна
Повна назва
ФОП Черниш Любов Петрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2888708502

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA163052990000026000046001390
ПІБ підписанта
Черниш Любов Петрівна
Посада підписанта
фоп
Діє на підставі
виписки
Номер телефону
+380677383560
Електронна пошта
Документи договору
04.11.2025 12:31
Повідомлення про договір
04.11.2025 12:15
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000096
Дата створення проекту
10.11.2025 15:46
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 17:13
Дата публікації висновку про результати
26.11.2025 16:52
Дата завершення усунення порушень
02.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.11.2025 №78-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 10.11.2025 № 78-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-10-16-012472-a 16.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 17:13
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Ліцею № 1 ім. Героя України м. Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи від «16» жовтня 2025 р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізична особа підприємець Черниш Любов Петрівна (далі - ФОП Черниш Любов Петрівна), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ФОП Черниш Любов Петрівна до 28.10.2025, документи, завантажені учасником ФОП Черниш Любов Петрівна протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.10.2025 № 3 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.10.2025, договір поставки від 04.11.2025 № 02-Х, пояснення та документи від 17.11.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.11.2025 00:00
Дата публікації
26.11.2025 16:52
Документи висновку
26.11.2025 16:52
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації одноразового харчування учнів, які здобувають початкову освіту в Ліцеї №1 ім. Героя України М.Дзявульського Шепетівської міської ради Хмельницької області (аутсорсинг) за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-16-012472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію про те, за рахунок яких джерел фінансування та в яких обсягах буде здійснюватися фінансування досліджуваної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та КЕКВ, тощо). 3. Чи виділялась сума коштів з очікуваної вартості предмета закупівлі по Рамковій угоді щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода)? Якщо так, то яка сума коштів з очікуваної вартості предмета закупівлі виділена по Рамковій угоді? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.11.2025 15:46
Орган перевірки
18.11.2025 00:00
Документи повідомлення
12.11.2025 15:47
-
Відповідь
пояснення
пояснення в прикрівленому файлі
Рішеня
17.11.2025 13:47
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 820 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 1 ІМ. ГЕРОЯ УКРАЇНИ М. ДЗЯВУЛЬСЬКОГО ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380384040778
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 820 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 1 ІМ. ГЕРОЯ УКРАЇНИ М. ДЗЯВУЛЬСЬКОГО ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380384040778
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності