Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з управління великогабаритними та ремонтними відходами внаслідок руйнування житлових будівель та господарських споруд в селі Березина Глибочицької територіальної громади від Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-009512-a
Id Tender 602337b465ca414a81a3510f248bb7c9
План UA-P-2025-10-16-008251-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.10.2025 14:19
Остання зміна 30.10.2025 09:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
671 891 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 14:14 до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 14:14
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 14:14
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00
до 29.10.2025 15:40
Залишилось 2 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 15:40
до 04.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.10.2025 15:40
-
Період уточнень
з 16.10.2025 14:14 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 14:14 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 29.10.2025 15:40
Період кваліфікації
з 24.10.2025 00:00 до 29.10.2025 15:40
Основні параметри
Послуги з управління великогабаритними та ремонтними відходами внаслідок руйнування житлових будівель та господарських споруд в селі Березина Глибочицької територіальної громади
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
671 891 грн.
Послуги з управління великогабаритними та ремонтними відходами внаслідок руйнування житлових будівель та господарських споруд в селі Березина Глибочицької територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Послуги з управління великогабаритними та ремонтними відходами внаслідок руйнування житлових будівель та господарських споруд в селі Березина Глибочицької територіальної громади
Примітки
Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування
Очікувана вартість
671 891 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3359,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління великогабаритними та ремонтними відходами внаслідок руйнування житлових будівель та господарських споруд в селі Березина Глибочицької територіальної громади
Код ДК 021:2015
90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
1 700
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12404, Україна, Житомирська область, с. Березина, згідно заявок Замовника на території с. Березина
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати та порядок розрахунків: оплата за надані послуги здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА"
Пропозиція:
621 690 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 14:19
Оголошення про проведення закупівлі
16.10.2025 14:14
Проект договору
16.10.2025 14:14
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Кручок
Електронна пошта
Телефон
+380412406015
Замовник
ЄДРПОУ
04348289
Повна назва
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Поштовий індекс
12403
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
с. Глибочиця
Адреса
вул. Михайла Грушевського, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з управління великогабаритними та ремонтними відходами внаслідок руйнування житлових будівель та господарських споруд в селі Березина Глибочицької територіальної громади
Період вимог/скарг з 29.10.2025 15:40 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 15:40
Довідка НАЗК
29.10.2025 15:40
Повідомлення про рішення
24.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 14:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 14:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 42280155 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі «Послуги з управління великогабаритними та ремонтними відходами внаслідок руйнування житлових будівель та господарських споруд в селі Березина Глибочицької територіальної громади» (ДК 021:2015: «90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям») (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-16-009512-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надана довідка вих.№558 від 21 жовтня 2025 року, яка містить інформацію про самоскид-сміттєвоз реєстраційний номер АМ4475НЕ марка та модель спецтехніки зазначено «HIDRO-MAK SCK-8», тоді як у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СТХ №752984 зазначено марка «ПІДЙОМНІ МЕХАНІЗМИ» HIDRO-MAK SCK-8. Також вищезазначена довідка містить інформацію про реєстраційний номер сміттєвоза RENAULT MIDLUM 220.12 відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу «М4753НН», тоді як свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТТ №638838 містить інформацію про реєстраційний номер «АМ4753НН». 2) У складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надана довідка вих. №559 від 21 жовтня 2025 року, яка містить інформацію про найменування займаної посади: • Лисака Олексія Леонідовича «механік автомобільної колони (гараж)», тоді як наказ (розпорядження) №106-К від 18.08.2023 р. містить інформацію про посаду «механік автомобільної колони (гаража)»; • Білоуса Артема Володимировича «водій автотранспортних засобів», тоді як наказ №159-К від 20 липня 2021 р. містить інформацію про посаду «водій автотранспортного засобу»; • Пащенка Володимира Андрійовича «водій автотранспортних засобів», тоді як наказ №64-К від 12 березня 2021 р. містить інформацію про посаду «водій автотранспортного засобу»; • Суса Вадима Миколайовича «водій автотранспортних засобів», тоді як наказ №173-К від 06 серпня 2021 р. містить інформацію про посаду «водій автотранспортного засобу». 3) У складі тендерної пропозиції учасника наданий наказ (розпорядження) №105-К від 18.08.2023 року про переведення працівника на іншу роботу щодо начальника автоколони Лібіховського В’ячеслава Володимировича, в якому міститься інформація, викладена не українською мовою. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) абзаци 1-3 пункту 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1. Розділу III тендерної документації наступні документи: ? довідку, складену учасником згідно наведеного нижче зразка (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника спецтехніки, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі. Учасник повинен підтвердити наявність не менше 3 (трьох) одиниць спецтехніки. Зразок довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі Найменування спецтехніки Марка та модель спецтехніки Реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтва про реєстрацію машини Наявна кількість Правові підстави використання (власний, орендований, лізинг тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання) Довідка може містити іншу додаткову інформацію на розсуд Учасника. (Вимоги абзаців 1-3 пункту 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1)). 2) пункт 1.2.1. та абзац перший пункту 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1. Розділу III тендерної документації наступні документи: ? довідку, складену учасником згідно наведеного нижче зразка (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені учасником до виконання договору. Зразок довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , необхідних для надання послуг за предметом закупівлі Прізвище,ім’я та по батькові Найменування займаної посади Інформація чи є фахівець працівником учасника або іншого суб’єкта господарювання як субпідрядників/співвиконавців за договорами про надання послуг (зазначити номер та дату відповідного договору) Інформація про трудові відносини з працівником Довідка може містити іншу додаткову інформацію на розсуд Учасника. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься у вищезазначеній довідці, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або витягів з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу (можливе надання копії першої та сторінки про прийняття на роботу до учасника), або накази про прийняття (призначення/переведення) на посаду, або наказів про суміщення/сумісництво (за наявності таких) таких працівників, що будуть задіяні учасником до виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин учасника з відповідними працівниками, що зазначені в довідці. (Вимоги пункту 1.2.1. та абзацу першого 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 2)). 3) пункт 7.2. Розділу I тендерної документації та пункт 6.1.1. Додатку 1 до тендерної документації: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. (Вимоги пункту 7.2. Розділу I тендерної документації та пункту 6.1.1. Додатку 1 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 3)). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) довідку, складену учасником згідно наведеного у Додатку 1 до тендерної документації зразка (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника спецтехніки, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі з урахуванням виявлених замовником зауважень; 2) довідку, складену учасником згідно наведеного у Додатку 1 до тендерної документації зразка (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені учасником до виконання договору з урахуванням виявлених замовником зауважень; 3) наказ (розпорядження) тощо щодо начальника автоколони Лібіховського В’ячеслава Володимировича з урахуванням виявлених замовником зауважень
Створено
27.10.2025 17:09
Надати до
28.10.2025 17:09
Договір
UA-2025-10-16-009512-a-b1
Очікує підписання
621 690 грн.
621 690 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 700 (метри кубічні)
Послуги з управління великогабаритними та ремонтними відходами внаслідок руйнування житлових будівель та господарських споруд в селі Березина Глибочицької територіальної громади
Номенклатура
Послуги з управління великогабаритними та ремонтними відходами внаслідок руйнування житлових будівель та господарських споруд в селі Березина Глибочицької територіальної громади
Кількість
1 700
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Повна назва
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04348289

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42280155

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
671 891 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Контактний телефон:
+380412406015
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
671 891 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Контактний телефон:
+380412406015
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності