Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональний пристрій від Станишівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-006767-a
Id Tender 90dee8d8f738452baddd3b13eba1e383
План UA-P-2025-10-16-005713-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.10.2025 12:25
Остання зміна 04.11.2025 16:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
49 640 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 12:23 до 24.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 12:23
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 12:23
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 09:00
до 04.11.2025 10:29
Залишилось 5 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 10:29
до 10.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.11.2025 10:29
-
Період уточнень
з 16.10.2025 12:23 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 12:23 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 09:00 до 04.11.2025 10:29
Період кваліфікації
з 24.10.2025 09:00 до 04.11.2025 10:29
Основні параметри
Багатофункціональний пристрій
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
49 640 грн.
Багатофункціональний пристрій
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
49 640 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300,0
0,60 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13410, Україна, Житомирська область, с.Іванків, вул. Мельника, буд.4, Іванківська гімназія
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Фінансування за Договором здійснюється з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
41 496 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Рябчук
Електронна пошта
Телефон
+380412558505, +380976845514
Замовник
ЄДРПОУ
04348444
Повна назва
Станишівська сільська рада
Поштовий індекс
12430
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, с. Станишівка
Адреса
Вул. Кооперативна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональний пристрій
Період вимог/скарг з 04.11.2025 10:29 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 09:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.11.2025 10:29
Довідка НАЗК
04.11.2025 10:29
Повідомлення про рішення
03.11.2025 09:42
documentType.award.deviationReport
31.10.2025 12:32
Електроний протокол про продовження строку
24.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 12:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 12:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБГ19» (45701274) є великою за обсягом та з метою дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», потребує детального вивчення та співставлення із технічним завданням тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
31.10.2025 10:35
Дата кінця розгляду
22.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБГ19» (45701274) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно подати інформацію та документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано документи на підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файли під назвою «Аналогічний договір БФП», «Видаткова до договору», «Відгук»). Проте, у складі пропозиції відсутня довідка в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору, що не відповідає умовам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У пункті 1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору) розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації ((Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 48 Особливостей) зазначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1. Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова накладна/ акт прийому-передачі товару тощо). Крім того, зазначено, що * Аналогічним вважається договір, предмет якого становить товар, аналогічний до предмету закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Відповідно до умов тендерної документації, учасник має надати довідку, яка містить відомості про учасника за формою, визначеною Замовником у додатку № 5 (для юридичної особи). 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано форму Відомості про учасника (для юридичної особи) (файл під назвою «6. Відомості.pdf»). Проте, учасником не дотримано форму замовника, яку визначено у додатку №5, а саме: - у п.4 «Виробничий статус Учасника», учасником не зазначено виробничий статус учасника (виробник, дилер, представник, дистриб’ютер, тощо); - у п.6 «Форма власності та юридичний статус підприємства (організації)» учасником не вказано юридичний статус підприємства; - у п.9 «Банківські реквізити обслуговуючого банку (найменування банку, МФО, код ЄДРПОУ, поштова адреса банку та розрахунковий рахунок Учасника), учасником не вказано повну інформацію, а саме: не зазначено код ЄДРПОУ та поштову адресу банку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У пункті 1 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати довідку, яка містить відомості про учасника (за формою, що додається - додаток № 5). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нову довідку, яка містить відомості про учасника за формою, визначеною замовником у додатку № 5 із урахуванням встановлених вище невідповідностей. 3. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі оголошення про проведення процедури закупівлі. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 18.05.2025р. (файл під назвою «ЄДР 18.05»), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації. У пункті 4 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми: - Закону України від 15.04.2014 № 1207- VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та - правовий режим на тимчасово окупованій території України»; - абзацу другого пункту другого постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. №1178, згідно з яким замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - абзацу третього пункту другого постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. №1178, згідно з яким замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. На підтвердження відповідності нормам вищезазначених нормативно-правових актів, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі оголошення про проведення процедури закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - новий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, із урахуванням встановлених вище невідповідностей. 4. Відповідно до умов тендерної документації, пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБГ19" (45701274) міститься файл "sign.p7s" (22.10.2025 19:29). За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: «Підписувачі Підписувач ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА П.І.Б. ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА Країна Україна РНОКПП 2981209581 Організація (установа) ТОВ "ПБГ19" Код ЄДРПОУ 45701274 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 19:29:58 22.10.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 78F4140800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований». Відповідно до Роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України щодо КЕП від 16.02.2021 року №1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБГ19" (45701274) підписана удосконаленим електронним підписом учасника даної закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.4. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) Тендерної документації встановлено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно: - накласти кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі на пропозицію учасника. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Створено
03.11.2025 09:41
Надати до
04.11.2025 09:41
Договір
UA-2025-10-16-006767-a-c1
Очікує підписання
41 496 грн.
41 496 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 (штуки)
Багатофункціональний пристрій
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Станишівська сільська рада
Повна назва
Станишівська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04348444

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПБГ19»
Повна назва
ТОВ «ПБГ19»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45701274

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
49 640 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380412558505, +380976845514
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
49 640 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380412558505, +380976845514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності