Показати схожі тендери

Закупівля Банери від Виконавчий комітет Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-005322-a
Id Tender 012e0cdefdf348aa8e8af22c5f115b20
План UA-P-2025-10-16-005047-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.10.2025 11:46
Остання зміна 29.10.2025 15:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 11:45 до 24.10.2025 11:44
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 11:45
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 11:45
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:05
-
Період уточнень
з 16.10.2025 11:45 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 11:45 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:05
Основні параметри
Банери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
25 500 грн.
Банери
Назва предмета закупівлі
Банери
Очікувана вартість
25 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
127,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 15:36
Закінчення аукціону
27.10.2025 16:05
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Банер зі стійкою (3м х 4м)
Опис предмета закупівлі
Банер зі стійкою (3м х 4м)
Код ДК 021:2015
22460000-2 - Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40035, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, 35
Дата постачання по
10.11.2025 11:44
Позиція : №2 1 (штуки)
Банер (0,9 м х 27,9 м)
Опис предмета закупівлі
Банер (0,9 м х 27,9 м)
Код ДК 021:2015
22460000-2 - Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40035, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, 35
Дата постачання по
10.11.2025 11:44
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Скиба Олена Олександрівна"
Пропозиція:
25 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АІСТ ПРІНТ"
Пропозиція:
19 290 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА "БЛЕК ЕНД ВАЙТ"
Пропозиція:
19 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 15:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 11:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трепалін Роман Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380542700149
Замовник
ЄДРПОУ
04057942
Повна назва
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
майдан Незалежності, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Банери
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 16:05 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 11:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника – ТОВ "АІСТ ПРІНТ", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: В Додатку 7 до тендерній документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначені документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, а саме: «… - гарантійний лист (складений у довільній формі) в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178); ...» В складі тендерної пропозиції вищезазначеного учасника гарантійний лист не наданий. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати відсутній вищевказаний підтверджуючій документ відповідно до Додатку 7 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
29.10.2025 14:34
Надати до
30.10.2025 14:34
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
25 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 11:44
Замовник:
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542700149
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
25 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 11:44
Замовник:
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542700149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності