Зміст
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
27 жовтня 2025 р. селище Нові Санжари
Порядок денний:
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – Приватним підприємством «ДВД-ТРАНС» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Відкритих торгів щодо закупівлі послуг з ліквідації несанкціонованого сміттєзвалища в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям, в кількості 1 послуга.
2. Розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-10-16-004717-а.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 та 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471).
Відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги з ліквідації несанкціонованого сміттєзвалища в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям, в кількості 1 послуга, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-16-004717-а, Додаток 1 « Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:
№ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»:
Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати:
- документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.;
1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір надання послуг з підгортання, навантаження на самоскиди та вивезення сміття, землі, піска, щебня і тому подібне.
1.2.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із всіма додатками, які є його невід’ємними частинами
1.2.3. Документ(-и), що підтверджують виконання в повному обсязі або лист-відгук про повне та своєчасне виконання умов договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
*Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців
1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник співвиконавця ***Назва співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності співвиконавця.
1.2.2. До довідки додати:
- документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)
Учасник – Приватне підприємство «ДВД-ТРАНС» у своїй тендерній пропозиції у закупівлі UA-2025-10-16-004717-а надав лише довідку про виконання аналогічних договорів.
Підпунктом 4.9 пункту 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства «України» зазначено: Довідка в довільній формі про зобов’язання учасника під час надання послуг, виконання робіт чи постачання товарів застосовувати заходи із захисту довкілля.
Учасник – Приватне підприємство «ДВД-ТРАНС» у своїй тендерній пропозиції у закупівлі UA-2025-10-16-004717-а таку довідку не надав.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
ВИРІШИЛА:
1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника – Приватного підприємства «ДВД-ТРАНС» про усунення невідповідностей в інформації тендерної пропозиції, а саме надати наступні дркументи:
1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
1.2. Копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів (які зазначені в довідці за вих. №32 від 21.10.2025) із всіма додатками, які є його невід’ємними частинами ;
1.3. Копії документів, що підтверджують виконання таких договорів у повному обсязі, або лист-відгук про повне та своєчасне виконання умов договорів, зазначених у довідці, наданій Учасником.
1.4. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, яка наведена в додатку 1 Тендерної документації. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
1.5. Довідку в довільній формі про зобов’язання учасника під час надання послуг, виконання робіт чи постачання товарів застосовувати заходи із захисту довкілля.
Уповноважена особа Олена ПАРХОМЕНКО