Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади від Виконавчий комітет Новосанжарської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-004717-a
Id Tender 95032da4660a44dab46c1d03c0fbb3d5
План UA-P-2025-10-16-004137-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.10.2025 11:29
Остання зміна 29.10.2025 10:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 11:28 до 24.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 11:28
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 11:28
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 09:00
до 29.10.2025 10:19
Залишилось 10 год. 27 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 10:19
до 04.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.10.2025 10:19
-
Період уточнень
з 16.10.2025 11:28 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 11:28 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 09:00 до 29.10.2025 10:19
Період кваліфікації
з 24.10.2025 09:00 до 29.10.2025 10:19
Основні параметри
Послуга з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
600 000 грн.
Послуга з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Послуга з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
39320, Україна, Полтавська область, с.Мала Перещепина, с.Мала Перещепина
Дата постачання по
30.11.2025 11:28
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 10 (десяти) банківський днів на підставі підписаного Сторонами Акту приймання -передачі наданих послуг та отриманих від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВД-ТРАНС"
Пропозиція:
599 809.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 11:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пархоменко Олена Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380534431495
Факс
+380534431495
Сайт:
https://novosanzharska-gromada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04382553
Повна назва
Виконавчий комітет Новосанжарської селищної ради
Поштовий індекс
39300
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Нові Санжари
Адреса
смт. Нові Санжари вул. Центральна, 23
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади
Період вимог/скарг з 29.10.2025 10:19 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 09:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 10:19
Довідка НАЗК
29.10.2025 10:18
Повідомлення про рішення
29.10.2025 10:16
Пропозиція, що перемогла
24.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 11:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 11:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 27 жовтня 2025 р. селище Нові Санжари Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – Приватним підприємством «ДВД-ТРАНС» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Відкритих торгів щодо закупівлі послуг з ліквідації несанкціонованого сміттєзвалища в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям, в кількості 1 послуга. 2. Розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-10-16-004717-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 та 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). Відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги з ліквідації несанкціонованого сміттєзвалища в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям, в кількості 1 послуга, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-16-004717-а, Додаток 1 « Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: № Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати: - документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.; 1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір надання послуг з підгортання, навантаження на самоскиди та вивезення сміття, землі, піска, щебня і тому подібне. 1.2.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із всіма додатками, які є його невід’ємними частинами 1.2.3. Документ(-и), що підтверджують виконання в повному обсязі або лист-відгук про повне та своєчасне виконання умов договору зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* *Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник співвиконавця ***Назва співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності співвиконавця. 1.2.2. До довідки додати: - документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) Учасник – Приватне підприємство «ДВД-ТРАНС» у своїй тендерній пропозиції у закупівлі UA-2025-10-16-004717-а надав лише довідку про виконання аналогічних договорів. Підпунктом 4.9 пункту 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства «України» зазначено: Довідка в довільній формі про зобов’язання учасника під час надання послуг, виконання робіт чи постачання товарів застосовувати заходи із захисту довкілля. Учасник – Приватне підприємство «ДВД-ТРАНС» у своїй тендерній пропозиції у закупівлі UA-2025-10-16-004717-а таку довідку не надав. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника – Приватного підприємства «ДВД-ТРАНС» про усунення невідповідностей в інформації тендерної пропозиції, а саме надати наступні дркументи: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 1.2. Копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів (які зазначені в довідці за вих. №32 від 21.10.2025) із всіма додатками, які є його невід’ємними частинами ; 1.3. Копії документів, що підтверджують виконання таких договорів у повному обсязі, або лист-відгук про повне та своєчасне виконання умов договорів, зазначених у довідці, наданій Учасником. 1.4. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, яка наведена в додатку 1 Тендерної документації. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1.5. Довідку в довільній формі про зобов’язання учасника під час надання послуг, виконання робіт чи постачання товарів застосовувати заходи із захисту довкілля. Уповноважена особа Олена ПАРХОМЕНКО
Створено
27.10.2025 15:25
Надати до
28.10.2025 15:25
Договір
UA-2025-10-16-004717-a-a1
Очікує підписання
599 809.6 грн.
599 809.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади
Номенклатура
Послуга з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ в селі Мала Перещепина Малоперещепинського старостинського округу Новосанжарської селищної територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Новосанжарської селищної ради
Повна назва
Виконавчий комітет Новосанжарської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04382553

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВД-ТРАНС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВД-ТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34935088

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 09:00
Замовник:
Виконавчий комітет Новосанжарської селищної ради
Контактний телефон:
+380534431495
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 09:00
Замовник:
Виконавчий комітет Новосанжарської селищної ради
Контактний телефон:
+380534431495
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності