Показати схожі тендери

Закупівля Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) від Поліський національний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-003510-a
Id Tender 212eb5f355bb49408e25af2cfd3b8690
План UA-P-2025-10-15-014941-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.10.2025 10:50
Остання зміна 04.11.2025 17:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 720 280 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 10:49 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 10:49
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 10:49
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 13:19
-
Залишилось 1 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 17:41
до 10.11.2025 00:00
Період уточнень
з 16.10.2025 10:49 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 10:49 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 13:19
Основні параметри
Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 720 280 грн.
Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Назва предмета закупівлі
Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Очікувана вартість
5 720 280 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28601,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 12:56
Закінчення аукціону
27.10.2025 13:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, бульвар Старий,7
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Люкс секьюріті"
Пропозиція:
5 709 067.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА"
Пропозиція:
5 689 926.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 12:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 17:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
16.10.2025 10:49
Тендерна документація
Критерії прийнятності
16.10.2025 10:49
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Лук'янчук
Електронна пошта
Телефон
+380412420983
Сайт:
http://polissiauniver.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00493681
Повна назва
Поліський національний університет
Поштовий індекс
10008
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
БУЛЬВАР СТАРИЙ, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Період вимог/скарг з 04.11.2025 17:41 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 13:19 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.11.2025 17:41
Повідомлення про рішення
04.11.2025 16:21
Електроний протокол про продовження строку
03.11.2025 11:05
documentType.award.deviationReport
27.10.2025 13:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 10:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 10:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступний перелік документів: 1. Повну довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази для виконання замовлення як того вимагає Постанова КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». 2. Довідку про наявність у Учасника не менше двох одиниць автотранспорту, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами. Для документального підтвердження на другий автомобіль надати наступні документи: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ГШР, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціальний" або "Спеціалізований", згідно п. 9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379 ; - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375;» 3. - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 № 375), дійсні на весь період надання послуг; - довідки про перебування транспортних засобів Учасника на військовому обліку у районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах); - дозволи (відомості) видані власнику транспорту реагування на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, що розташовані на транспорті, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше десяти Вт, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в регіоні надання послуг; - Довідку, що всі автомобілі ГШР облаштовані GPS-трекерами, які дозволені до використання в Україні . На підтвердження надати видаткову накладну. *У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір про надання послуг з виїзду наряду ГШР зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в пп. 1.4. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності. Суб’єкт охоронної діяльності, який буде здіснювати реагування повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. 1.3. Сканкопію з оригіналу документу, що підтверджує наявність у Учасника або субпідрядника або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування кімнат/-и зберігання зброї**. 1.4. Лист-гарантію на фірмовому бланку Учасника (у разі його наявності), підписаного уповноваженою особою, щодо виконання наступних умов тендерної документації : ? Учасник у разі перемоги гарантує здійснити за власні кошти монтаж власних засобів систем охоронно-тривожної сигналізації та підключити до власного ПЦС строком протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання договору; ? Учасник забезпечує функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації; ? Учасник забезпечує прибуття протягом 2-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають в штаті Учасника, для усунення несправностей сигналізації на об’єкті; ? Учасник забезпечує прибуття на об'єкти при нештатних ситуаціях групи швидкого реагування не пізніше 5-7 хвилин в нічний час (у межах населеного пункту), і 7-10 хвилин в денний час (у межах населених пунктів), після виклику; ? Учасник забезпечує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації на об’єктах Замовника, підключеної на ПЦС Учасника (за певний період). ? В умовах воєнного стану у зв’язку з наявністю стабілізаційних та аварійних відключень електропостачання обов’язкова наявність на підприємстві генератора, який здійснює безперебійну роботу пульту централізованого спостереження. На підтвердження надати видаткову накладну на придбання генератора. **В дозволі на відкриття/зберігання та функціонування об’єкта дозвільної системи («Збройної кімнати»), виданого у відповідності до Положення про дозвільну систему, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, кількість пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії повинна бути не менше зазначених охоронників в п.2.3, а також марка та номер зброї повинна відповідати дозволу на зберігання та носіння зброї кожного охоронника 4. Довідку (додаток 1.1) про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 40) які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960. - Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - довідку довільної форми, що підтверджує проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.1., професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246); - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 6-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності), які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів: - документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду; - документи або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані не раніше 2025 року; - документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246); Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання. - Документи фахівця з організації заходів охорони, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, підтверджуючі документи проходження ним попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651), документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2025 року. Підтвердити документально відповідність фахівця одному з таких критеріїв: - вища освіта і стаж роботи не менше року на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ або міліції охорони або СБУ або стаж не менше року на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора або керівника філії або іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше року. - Посвідчення співробітника** (керівника) підприємства Учасника про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг. - Посвідчення співробітника** (керівника) підприємства Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно «Правил пожежної безпеки в Україні» (НАПБ А.01-001-2014) зі змінами станом на 31.07.2017 та витягу з протоколу засідань комісії на перевірку знань Закону України «Про пожежну безпеку», дійсного на весь період надання послуг. **Посвідчення та витяги з протоколів повинні бути виданими організаціями, які мають ліцензію на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки) - Довідку в довільній формі про особу, уповноважену проводити інструктажі працівників на підприємстві з надання першої домедичної допомоги та сертифікат/свідоцтво, що засвідчує проходження навчання з надання першої домедичної допомоги. - Довідку про наявність чергових (операторів) пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. В якості підтвердження, надати наступні документи на кожного працівника: • Документ про присвоєння професійної кваліфікації; • документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше 2025 року; • копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозиції Учасника; 5. Підтверджуючі документи на групу швидкого реагування зі зброєю (діючий договір групи швидкого реагування зі зброєю та акти наданих послуг до нього, або накази про прийняття на роботу в групу швидкого реагування працівників) – не надано. 6. Довідку (додаток 1.1) про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду. 7. Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - довідка довільної форми, що підтверджує проходження працівниками Учасника, професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; 8. Довідку у довільній формі з інформацією про наявність у штаті особи керівного складу Учасника (не менш 1 особи), до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, а також про відповідність вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначеними Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960; 9. Копію сертифікату відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; 10. Копія сертифікату відповідності, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника відповідає ДСТУ ISO 14001:2015; 11. Копію сертифікату відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2019; 12. Завірені Учасником копії документів на підтвердження наявності у штаті Учасника чи договір на використання в іншого суб’єкта господарювання інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2-х працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації та відеоспостереження протягом 2 год., яка встановлена на об’єкті Замовника. Виконавці робіт (інженерно-технічні працівники) - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду; електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду. Надати витяги з протоколу (посвідчень) про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики та копії витягів з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знання і уміння на допуск з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог Інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», копії витягів з протоколу та посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці, «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). 13. Належним чином виконати умови пункту 8 , а саме заповнити проект Договору. 14. Відповідно до пункту 10 надати гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; 15.Відповідно до пунктів 12, 13 надати: - довідку в довільній формі про те, що учасник не є: громадянином Російської Федерації, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації; юридичною особою, утвореною відповідно до законодавства іноземної держави, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, яких є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, — у випадку виконання зобов’язань перед ними за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті. - Гарантійний лист про те, що учасник не є: - громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; - юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
Створено
30.10.2025 15:40
Надати до
31.10.2025 15:40
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За рішенням уповноваженої особи від 14.10.2024 р. №10-301 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-10-14-010926-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА". Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА", у зв’язку із значним обсягом тендерної документації Учасника, у Замовника з’явилася потреба продовжити термін її розгляду пропозиції до 05.11.2025 року для детального аналізу наданих документів.
Дата продовження строку розгляду
04.11.2025 16:21
Дата кінця розгляду
25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 17:41 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.11.2025 17:41
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 720 280 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Поліський національний університет
Контактний телефон:
+380412420983
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 720 280 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Поліський національний університет
Контактний телефон:
+380412420983
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності