Показати схожі тендери

Закупівля Крісло комп’ютерне Бридж, стілець офісний Ізо, крісло керівника Валенсія (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-003434-a
Id Tender d672091d90454a97bf65f016a428bd42
План UA-P-2025-10-08-012934-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.10.2025 10:48
Остання зміна 01.11.2025 09:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
405 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 10:47 до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 10:47
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 10:47
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:53
до 31.10.2025 15:00
Залишилось 2 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 15:00
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 15:00
-
Період уточнень
з 16.10.2025 10:47 до 23.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 10:47 до 23.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:53 до 31.10.2025 15:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:53 до 31.10.2025 15:00
Основні параметри
Крісло комп’ютерне Бридж, стілець офісний Ізо, крісло керівника Валенсія (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
405 500 грн.
Крісло комп’ютерне Бридж, стілець офісний Ізо, крісло керівника Валенсія (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них)
Назва предмета закупівлі
Крісло комп’ютерне Бридж, стілець офісний Ізо, крісло керівника Валенсія (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них)
Очікувана вартість
405 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2027,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 12:24
Закінчення аукціону
27.10.2025 12:53
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 30 (штуки)
Крісло комп’ютерне Бридж
Опис предмета закупівлі
Крісло комп’ютерне Бридж
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Дата постачання по
30.11.2026 00:00
Позиція : №2 200 (штуки)
Стілець офісний Ізо
Опис предмета закупівлі
Стілець офісний Ізо
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Дата постачання по
30.11.2026 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Крісло керівника Валенсія
Опис предмета закупівлі
Крісло керівника Валенсія
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Дата постачання по
30.11.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата партії Товару здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної (та у разі необхідності, товарно-транспортної накладної)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
Пропозиція:
399 885.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
244 965 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Омельянова Юлія Олександрівна
Пропозиція:
244 960 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 12:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 12:23
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Мананкова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Крісло комп’ютерне Бридж, стілець офісний Ізо, крісло керівника Валенсія (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них)
Період вимог/скарг з 31.10.2025 15:00 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 12:53 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 15:00
Довідка НАЗК
31.10.2025 15:00
Повідомлення про рішення
31.10.2025 14:58
documentType.award.deviationReport
27.10.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 30.10.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Крісло комп’ютерне Бридж, стілець офісний Ізо, крісло керівника Валенсія (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них). 2.2. Кількість: Крісло комп’ютерне Бридж 30 шт; Стілець офісний Ізо 200 шт; Крісло керівника Валенсія 5 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: Україна, 49001, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21А. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 30 листопада 2026 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 16.10.2025, UA-2025-10-16-003434-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 27.10.2025 12:24 до 27.10.2025 12:53. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог примітки Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції», яким передбачено, що Учасники - фізичні особи-підприємці складають тендерну пропозицію за цією ж формою, але від імені першої особи, Учасником надано Тендерну пропозицію за формою відповідно до Додатка 1, але не від імені першої особи (абзаци 4-7) – надати оновлену тендерну пропозицію від імені першої особи.
Створено
30.10.2025 14:29
Надати до
31.10.2025 14:29
Договір
UA-2025-10-16-003434-a-a1
Очікує підписання
З ПДВ
Номенклатура
30 (штуки)
Крісло комп’ютерне Бридж
Номенклатура
Крісло комп’ютерне Бридж
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 листопада 2026 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Стілець офісний Ізо
Номенклатура
Стілець офісний Ізо
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 листопада 2026 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Крісло керівника Валенсія
Номенклатура
Крісло керівника Валенсія
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 листопада 2026 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Омельянова Юлія Олександрівна
Повна назва
ФОП Омельянова Юлія Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2896010007

Інформація про підписанта

IBAN
UA813510050000026004427111500
ПІБ підписанта
Деменін Геннадій Михайлович
Посада підписанта
Заступник директора підприємства з організації закупівель та постачання
Діє на підставі
Довіреності від 10.07.2025 від 74/11-14
Номер телефону
+380567199376
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
405 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
405 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності