Показати схожі тендери

Закупівля 3D принтер від НУ "Львівська політехніка".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-002201-a
Id Tender 05df20ff12184d78939c4f55642e0c27
План UA-P-2025-10-16-002536-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.10.2025 10:10
Остання зміна 30.10.2025 15:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
75 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 10:10 до 24.10.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 10:10
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 10:10
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:37
-
Залишилось 1 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 11:53
до 04.11.2025 00:00
Період уточнень
з 16.10.2025 10:10 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 10:10 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:37
Основні параметри
3D принтер
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
75 000 грн.
3D принтер
Назва предмета закупівлі
3D принтер
Очікувана вартість
75 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 12:14
Закінчення аукціону
27.10.2025 12:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
3D принтер
Код ДК 021:2015
42994200-2 - Машини для обробки пластмас
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79013, Україна, Львівська область, Львів, Митрополита Андрея, 5
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
післяоплата 100%, протягом 90 календарних днів з дня (дати) отримання товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Рівоформ"
Пропозиція:
75 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Гречко Віталій Георгійович"
Пропозиція:
40 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 12:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 10:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василишин Христина Теодорівна
Електронна пошта
Телефон
380977112859
Сайт:
http://www.lp.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071010
Повна назва
НУ "Львівська політехніка"
Поштовий індекс
79013
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м. Львів, вул. С. Бандери,12, корпус 13
Кваліфікація
Лот № 1 3D принтер
Період вимог/скарг з 29.10.2025 11:53 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 12:37 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Відхилено
Документи кваліфікації
29.10.2025 11:53
Повідомлення про рішення
27.10.2025 12:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.10.2025 12:37
Надати до
29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 11:53 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 11:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Учасник подає інформацію шляхом заповнення передбачених електронною системою закупівель електронних форм з окремими полями. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис, який має відповідати вимогам до електронного підпису, що передбачені розділами І. «Загальні положення» та ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно пункту 1.1. розділу І тендерної документації - підписувач – фізична особа, яка є учасником, або уповноваженою службовою (посадовою) особою учасника і від свого імені або від імені учасника, якого представляє, підписує документи, зокрема створює електронний підпис, який накладається на тендерну пропозицію та/або документи, що подаються у складі тендерної пропозиції; електронний підпис – кваліфікований електронний підпис (КЕП). Пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Пунктом 3.1. розділу ІІІ тендерної документації передбачено: вимоги встановлені Тендерною документацією щодо надання документа (документів)/копії документа, учасникам слід розуміти, як надання електронної сканованої копії знятої з відповідного документа (копії документа) з паперовим носієм інформації або надання електронного документа. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої учасником особи. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом/електронним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) видані учаснику/переможцю іншими фізичними чи юридичними особами (підприємствами, установами, організаціями) у формі електронного документа та подаються через електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладеним електронним підписом особи, яка підписала такий документ. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тендерна пропозиція повинна містити КЕП особи підписувача, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до вимог Тендерної документації. Учасник повинен підписати тендерну пропозицію до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Електронний підпис, який створений учасником під час підписання тендерної пропозиції та/або документів тендерної пропозиції повинен відповідати наступним вимогам: а) електронний підпис повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу; б) за допомогою електронного підпису здійснено ідентифікацію підписувача, в тому числі підтверджено: - ідентифікаційні дані учасника, який подав (подає) тендерну пропозицію - найменування і код ЄДРПОУ учасника - юридичної особи або прізвище, ім’я , по батькові (за наявності) (прізвище ініціали (ініціал імені)) учасника - фізичної особи; - дані підписувача - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) службової (посадової) особи учасника, або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) фізичної особи, яка є учасником; в) під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов'язаний цей електронний підпис. У складі тендерної пропозиції учасником відповідно до вимог пункту 8.1. розділу 8 додатку 1 до тендерної документації подано документ з заповненою формою «Відомості про учасника» (файл «Відомості про учасника.pdf»), яка передбачає заповнення учасником відомостей про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції, зокрема: назва посади (у разі наявності), прізвище, ім’я, по-батькові. У відповідному пункті форми учасником зазначено: «11. Відомості про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції: Директор Очітков Роман Сергійович». Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, у складі пропозиції учасника було розміщено, зокрема, наступний файл: "Електронний підпис" (24 жовтня 2025 10:34). За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Очітков Роман Сергійович П.І.Б.: Очітков Роман Сергійович Країна: Україна РНОКПП: 3055816930 Організація (установа): ТОВ "Рівоформ" Код ЄДРПОУ: 45919243 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 10:34:36 24.10.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 7C082A0800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: УДОСКОНАЛЕНИЙ Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: Базовий (CAdES-BES) Сертифікат: Кваліфікований. Отже, учасник всупереч умовам тендерної документації, підписав тендерну пропозицію шляхом створення удосконаленого електронного підпису, а не КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: надати підписані кваліфікованим електронним підписом Очіткова Романа Сергійовича документи (із накладенням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)), подання яких вимагалось згідно з умовами тендерної документації та якщо такі документи були надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладеним удосконаленим електронним підписом окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом Очіткова Романа Сергійовича, який має відповідати вимогам до електронного підпису, що передбачені розділами І. «Загальні положення» та ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Створено
30.10.2025 14:02
Надати до
31.10.2025 14:02
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
75 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 11:00
Замовник:
НУ "Львівська політехніка"
Контактний телефон:
380977112859
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
75 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 11:00
Замовник:
НУ "Львівська політехніка"
Контактний телефон:
380977112859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності