Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Юрія Яценка (від будинку № 1 до будинку № 3) (окремими ділянками) в с. Росава Обухівського району Київської області від МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-016815-a
Id Tender 297ebded0a26491aaf5d2bf285b523a8
План UA-P-2025-10-07-013013-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.10.2025 23:20
Остання зміна 01.11.2025 15:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
254 383.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 23:19 до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 23:19
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 23:19
до 20.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00
-
Період уточнень
з 15.10.2025 23:19 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 23:19 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00
Основні параметри
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Юрія Яценка (від будинку № 1 до будинку № 3) (окремими ділянками) в с. Росава Обухівського району Київської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
254 383.2 грн.
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Юрія Яценка (від будинку № 1 до будинку № 3) (окремими ділянками) в с. Росава Обухівського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Юрія Яценка (від будинку № 1 до будинку № 3) (окремими ділянками) в с. Росава Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
254 383.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2543,83
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Юрія Яценка (від будинку № 1 до будинку № 3) (окремими ділянками) в с. Росава Обухівського району Київської області
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08835, Україна, Київська область, Обухівський р-н, с. Росава, вулиця Юрія Яценка (від будинку № 1 до будинку № 3) (окремими ділянками)
Дата постачання по
12.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги (виконані роботи) проводяться відповідно до Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, в межах обсягу фінансування видатків Замовника, з урахуванням положень постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги (виконані роботи) до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів наданих послуг (виконаних робіт) (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Підрядник зобов’язується надати послуги (виконати роботи) по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги (виконані роботи) здійснюються упродовж 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. При цьому затримка в фінансуванні не може слугувати підставою для недотримання строку надання послуг (виконання робіт).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Ріалбуд"
Пропозиція:
254 158.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 23:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільченко Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380457451271
Замовник
ЄДРПОУ
04054984
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка, Обухівський р-н
Адреса
вул. Соборності, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Юрія Яценка (від будинку № 1 до будинку № 3) (окремими ділянками) в с. Росава Обухівського району Київської області
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 00:00 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 15:44
documentType.award.deviationReport
30.10.2025 23:29
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
23.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 23:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 23:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої – дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з тим, що під час детального аналізу та розгляду великого обсягу файлів (документів з інформацією), наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах та до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме: до 05.11.2025 включно.
Дата продовження строку розгляду
30.10.2025 23:28
Дата кінця розгляду
21.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до положень пункту 7 щодо вимог та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації учасник визначає ціни з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані та які наведені в технічному завданні. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. Кошторисні розрахунки виконати згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. У складі договірної ціни, складеної згідно Настанови з визначення вартості будівництва, Учасник надає Замовнику завірену належним чином підписом уповноваженої особи наступну документацію: - договірну ціну відповідно обсягів до цього додатку тендерної документації; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (має бути складений відповідно до технічного завдання); - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - зведений кошторисний розрахунок; - документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Ціна тендерної пропозиції є динамічною. Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків, та надана у машинозчитувальному форматі (.DOC(X) або .RTF та, бажано, додатково в .imd). Разом з тим, всупереч вимог тендерної документації, Учасником не надано завірену належним чином підписом уповноваженої особи наступну документацію, зокрема: - зведений кошторисний розрахунок. Також, Учасником не надано у машинозчитувальному форматі (.DOC(X) або .RTF), зокрема: - зведений кошторисний розрахунок; - документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Завірену належним чином підписом уповноваженої особи наступну документацію, зокрема: - зведений кошторисний розрахунок. 2. Інформацію у машинозчитувальному форматі (.DOC(X) або .RTF), зокрема: - зведений кошторисний розрахунок; - документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Подається (-ються) уточнений (-і) або новий (-і) документ (-и) з інформацією.
Створено
31.10.2025 15:42
Надати до
01.11.2025 15:42
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
254 383.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
254 383.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності