Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з бронювання екскаватора JCB JS 175W - Т2 від КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-016489-a
Id Tender 197cd2849612453daaa8c9eb27ede3d1
План UA-P-2025-10-15-020278-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 15.10.2025 21:19
Остання зміна 06.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 834 470 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 21:19 до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 21:19
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 21:19
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00
до 31.10.2025 19:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 19:46
до 06.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 31.10.2025 19:46
-
Період уточнень
з 15.10.2025 21:19 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 21:19 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00 до 31.10.2025 19:46
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00 до 31.10.2025 19:46
Основні параметри
Послуги з бронювання екскаватора JCB JS 175W - Т2
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 834 470 грн.
Послуги з бронювання екскаватора JCB JS 175W - Т2
Назва предмета закупівлі
Послуги з бронювання екскаватора JCB JS 175W - Т2
Очікувана вартість
2 834 470 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14172,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з бронювання екскаватора JCB JS 175W - Т2
Код ДК 021:2015
99999999-9 - Не відображене в інших розділах
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.02.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АРМОР КАР"
Пропозиція:
2 834 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Осіпов Микита
Електронна пошта
Телефон
380980222243
Замовник
ЄДРПОУ
33760279
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE KOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO MARIUPOLSKOYi MISKOYi RADI «MARIUPOLTEPLOMEREZhA"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE KOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO MARIUPOLSKOYi MISKOYi RADI «MARIUPOLTEPLOMEREZhA"
Поштовий індекс
87534
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Маріуполь
Адреса
вулиця ГРИЗОДУБОВОЇ, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з бронювання екскаватора JCB JS 175W - Т2
Період вимог/скарг з 31.10.2025 19:46 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 00:00 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
31.10.2025 19:46
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
29.10.2025 22:18
Електроний протокол про продовження строку
23.10.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 21:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 21:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником –ТОВ "АРМОР КАР Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю проведення додаткового аналізу тендерної пропозиції на предмет відповідності а також аналізу значного обсягу документів. Відтак, оскільки вищевказані дії неможливо провести протягом строку розгляду тендерних пропозицій, передбаченого законодавством, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
29.10.2025 22:15
Дата кінця розгляду
21.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Послуги з бронювання екскаватора JCB JS 175W - Т2» за кодом ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах, у кількості 2 послуги, очікувана вартість 2 834 470,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-15-016489-a), у ТОВ «АРМОР КАР» , виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до Додатку 1.1, Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», № з/п 2, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», необхідних для забезпечення надання послуг замовнику учасник у складі пропозиції надає - довідку в довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть задіяні для надання послуг: посада, ПІБ, форма трудових відносин (вказати підставу).Згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасником у складі тендерної пропозиції Надано довідку в довільній формі, що не містить інформацію про форму трудових відносин (та підставу), як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей - надати довідку в довільній формі, що не містить інформацію про форму трудових відносин (та підставу), 2) Відповідно до п. 11. Додатку 1.1. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, учасник мав надати заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення. Згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасником надана тендерна пропозиція н не у відповідності до форми також невірно зазначено предмет закупівлі та код ДК 021:2015, ціна пропозиції перевищує очікувану вартість закупівлі, як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей - тендерну пропозицію у відповідності до форми (згідно Додатку 2 до оголошення) також вірно зазначено предмет закупівлі та код ДК 021:2015, та вірно зазначити ціну пропозиції у відповідності до ціни зазначеної у електронних полях. 3) Відповідно до Додатоку 3 до тендерної документації Технічна специфікація на Послуги з бронювання екскаватора JCB JS 175W - Т2, Інші вимоги, п. 6, Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі, що транспортування екскаваторів до місця надання послуг та у зворотному напрямку покладається на Учасника та повинно бути враховані в ціні його пропозиції та забезпечено безпечне транспортування екскаваторів. Згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасником надано довідку в якій і відсутня інформація про транспортування у зворотному напрямку, як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей - гарантійний лист в довільній формі, що транспортування екскаваторів до місця надання послуг та у зворотному напрямку покладається на Учасника та повинно бути враховані в ціні його пропозиції та забезпечено безпечне транспортування екскаваторів Замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
29.10.2025 22:22
Надати до
30.10.2025 22:22
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 834 470 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
Контактний телефон:
380980222243
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 834 470 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
Контактний телефон:
380980222243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності