Зміст
Керуючись пунктом 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами (далі – Особливості), проведено публічну закупівлю Автомобільна шина, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (далі – Товар), в порядку визначеному Особливостями.
Оголошення про проведення процедури та тендерна документація оприлюднено 15 жовтня 2025 року (UA-2025-10-15-016317-a).
За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ФОП Малиновської Тетяни Петрівни (ІПН 3015618589).
Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про Закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
При розгляді документів тендерної пропозиції учасника ФОП Малиновської Тетяни Петрівни (ІПН 3015618589) щодо закупівлі товару, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, було прийняте рішення про затвердження повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією наступного змісту:
«Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема:
1. заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації;
2. інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації.
3. у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним);
У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це;
4. заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього);
5. відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів);
6. Ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом;
7. Довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору;
8. Лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару);
9. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами.
Вимоги до документів, які надає Учасник:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Учасником ФОП Малиновською Тетяною Петрівною (ІПН 3015618589) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме:
1. Тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації заповнена не в повному обсязі, а саме:
1). В полі «Найменування учасника» зазначена не повна назва учасника;
2). В полі «в особі» не зазначено ім’я по батькові відповідальної особи;
3). В полі 7. «П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника» не зазначено ім’я по батькові у повноваженої особи;
4). В полі 8. «П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю)» не зазначено ім’я по батькові уповноваженої особи.
2. Не надана інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації;
3. Не надана інформація щодо того, чи є Учасник процедури закупівлі об’єднання учасників. У випадку, коли Учасник процедури закупівлі є об’єднанням учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним);
У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це;
4. Не наданий заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього);
5. Не надані відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів);
6. Не надана ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом;
7. Не надана довідка в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору;
9. Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару);
10. Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), як вимагалось в Додатку 1 до тендерної документації.
Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику у строк, визначений Особливостями необхідно:
1. Надати заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації;
2. Надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації.
3. У випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надати окрему довідку в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним);
У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це;
4. Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього);
6. Надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів);
7. Надати ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом;
8. Надати довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору;
9. Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару);
10. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами.
Вимоги до документів, які надає Учасник:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.»
29 жовтня 2025 року о 10 годині 57 хвилини в електронній системі закупівель було опубліковане зазначене повідомлення про необхідність усунення невідповідностей. Еелектронною системою закупівель визначена кінцева дата та час усунення невідповідностей, а саме 30 жовтня 2025 року о 10 годині 57 хвилини.
Учасником ФОП Малиновською Тетяною Петрівною (ІПН 3015618589) не були усунені невідповідності в інформації та/або документах, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, у строк, визначений Особливостями.
Абзацем 5 підпункту 1 пункту 44 особливостей встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.