Показати схожі тендери

Закупівля Автомобільна шина, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності від 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-016317-a
Id Tender 943a148ee8ea426dab4c0b32e17fa932
План UA-P-2025-10-15-020054-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.10.2025 20:40
Остання зміна 30.10.2025 12:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 554.68 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 20:39 до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 20:39
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 20:39
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 12:42
до 30.10.2025 12:03
Залишилось 3 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 18:33
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 12:03
-
Період уточнень
з 15.10.2025 20:39 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 20:39 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 12:42 до 30.10.2025 12:03
Період кваліфікації
з 23.10.2025 12:42 до 30.10.2025 12:03
Основні параметри
Автомобільна шина, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
11 554.68 грн.
Автомобільна шина, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Назва предмета закупівлі
Автомобільна шина, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
11 554.68 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57,77
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2025 12:19
Закінчення аукціону
23.10.2025 12:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобільна шина
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Малиновська Тетяна Петрівна
Пропозиція:
11 304 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
11 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2025 12:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 20:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
15.10.2025 20:30
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сєніна Надія Мирославівна
Електронна пошта
Телефон
380954138722
Замовник
ЄДРПОУ
38355198
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобільна шина, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Період вимог/скарг з 28.10.2025 18:33 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 12:42 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами (далі – Особливості), проведено публічну закупівлю Автомобільна шина, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (далі – Товар), в порядку визначеному Особливостями. Оголошення про проведення процедури та тендерна документація оприлюднено 15 жовтня 2025 року (UA-2025-10-15-016317-a). За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ “АВТОШИНИ-ПРОЗОРО” (ЄДРПОУ 45504596). Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про Закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. При розгляді документів тендерної пропозиції учасника ТОВ “АВТОШИНИ-ПРОЗОРО” (ЄДРПОУ 45504596) щодо закупівлі товару, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, було прийняте рішення про затвердження повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією наступного змісту: «Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: 1. заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі 3. у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1. Не надана заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації, учасником була надана сканована копія аналогічного договору №404 від 12.11.2024 з додатковою угодою на загальну суму 747511,10 грн., при цьому надані видаткові накладні до зазначеного договору, що підтверджують факт поставки товару надані на суму 625494,80 грн.. Таким чином за наданим аналогічним договором не підтверджено факт поставки товару в повному обсязі. 3. Не надана інформація щодо того, чи є Учасник процедури закупівлі об’єднанням учасників. У випадку, якщо Учасник процедури закупівлі об’єднанням учасників то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним). У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Не наданий заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. Не надані відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику у строк, визначений Особливостями необхідно: 1. Надати заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. Надати інформацію учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3. У випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. Надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару).. 27 жовтня 2025 року о 11 годині 56 хвилини в електронній системі закупівель було опубліковане зазначене повідомлення. Еелектронною системою закупівель визначена кінцева дата та час усунення невідповідностей, а саме 28 липня 2025 року о 11 годині 56 хвилини. При розгляді документів, що були надані Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) з метою усунення зазначених невідповідностей, встановлено, що: 1. Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) не наданий заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього; 2. Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) не надані відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). 3. В наданій тендерній пропозиції Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації, не заповнена інформація в пунктах: - 2. Адреса (юридична, поштова) учасника торгів; - 3. Телефон/факс; - 6. Банківські реквізити; - 7. П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника; - 8. П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Таким чином, Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Абзацем 5 підпункту 1 пункту 44 особливостей встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
28.10.2025 18:32
Повідомлення про рішення
23.10.2025 12:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 20:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 20:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: 1. заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі 3. у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1. Не надана заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації, учасником була надана сканована копія аналогічного договору №404 від 12.11.2024 з додатковою угодою на загальну суму 747511,10 грн., при цьому надані видаткові накладні до зазначеного договору, що підтверджують факт поставки товару надані на суму 625494,80 грн.. Таким чином за наданим аналогічним договором не підтверджено факт поставки товару в повному обсязі. 3. Не надана інформація щодо того, чи є Учасник процедури закупівлі об’єднанням учасників. У випадку, якщо Учасник процедури закупівлі об’єднанням учасників то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним). У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Не наданий заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. Не надані відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику у строк, визначений Особливостями необхідно: 1. Надати заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. Надати інформацію учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3. У випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. Надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару)..
Створено
27.10.2025 11:56
Надати до
28.10.2025 11:56
Період вимог/скарг з 30.10.2025 12:03 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 18:33 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами (далі – Особливості), проведено публічну закупівлю Автомобільна шина, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (далі – Товар), в порядку визначеному Особливостями. Оголошення про проведення процедури та тендерна документація оприлюднено 15 жовтня 2025 року (UA-2025-10-15-016317-a). За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ФОП Малиновської Тетяни Петрівни (ІПН 3015618589). Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про Закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. При розгляді документів тендерної пропозиції учасника ФОП Малиновської Тетяни Петрівни (ІПН 3015618589) щодо закупівлі товару, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, було прийняте рішення про затвердження повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією наступного змісту: «Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: 1. заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації. 3. у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5. відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 6. Ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом; 7. Довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 8. Лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 9. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником ФОП Малиновською Тетяною Петрівною (ІПН 3015618589) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1. Тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації заповнена не в повному обсязі, а саме: 1). В полі «Найменування учасника» зазначена не повна назва учасника; 2). В полі «в особі» не зазначено ім’я по батькові відповідальної особи; 3). В полі 7. «П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника» не зазначено ім’я по батькові у повноваженої особи; 4). В полі 8. «П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю)» не зазначено ім’я по батькові уповноваженої особи. 2. Не надана інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації; 3. Не надана інформація щодо того, чи є Учасник процедури закупівлі об’єднання учасників. У випадку, коли Учасник процедури закупівлі є об’єднанням учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Не наданий заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5. Не надані відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 6. Не надана ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом; 7. Не надана довідка в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 9. Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 10. Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), як вимагалось в Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику у строк, визначений Особливостями необхідно: 1. Надати заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. Надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації. 3. У випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надати окрему довідку в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. Надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. Надати ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом; 8. Надати довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 9. Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 10. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» 29 жовтня 2025 року о 10 годині 57 хвилини в електронній системі закупівель було опубліковане зазначене повідомлення про необхідність усунення невідповідностей. Еелектронною системою закупівель визначена кінцева дата та час усунення невідповідностей, а саме 30 жовтня 2025 року о 10 годині 57 хвилини. Учасником ФОП Малиновською Тетяною Петрівною (ІПН 3015618589) не були усунені невідповідності в інформації та/або документах, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, у строк, визначений Особливостями. Абзацем 5 підпункту 1 пункту 44 особливостей встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
30.10.2025 12:02
Повідомлення про рішення
28.10.2025 18:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 20:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 20:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: 1. заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації. 3. у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5. відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 6. Ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом; 7. Довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 8. Лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 9. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником ФОП Малиновською Тетяною Петрівною (ІПН 3015618589) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1. Тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації заповнена не в повному обсязі, а саме: 1). В полі «Найменування учасника» зазначена не повна назва учасника; 2). В полі «в особі» не зазначено ім’я по батькові відповідальної особи; 3). В полі 7. «П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника» не зазначено ім’я по батькові у повноваженої особи; 4). В полі 8. «П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю)» не зазначено ім’я по батькові уповноваженої особи. 2. Не надана інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації; 3. Не надана інформація щодо того, чи є Учасник процедури закупівлі об’єднання учасників. У випадку, коли Учасник процедури закупівлі є об’єднанням учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Не наданий заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5. Не надані відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 6. Не надана ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом; 7. Не надана довідка в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 9. Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 10. Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), як вимагалось в Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику у строк, визначений Особливостями необхідно: 1. Надати заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. Надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації. 3. У випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надати окрему довідку в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5. Надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 6. Надати ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом; 7. Надати довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 8. Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 9. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Створено
29.10.2025 10:57
Надати до
30.10.2025 10:57
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
11 554.68 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380954138722
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
11 554.68 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380954138722
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності