Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха"). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-10-15-015645-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за вказаним предметом закупівлі від 15 жовтня 2025 року (далі - Тендерна документація від 15.10.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) до Тендерної документації від 15.10.2025 вимагалося надати: «1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі із обов’язковим зазначенням інформації про наявну суднопідіймальну споруду (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), достатню для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою, місце надання послуг за предметом закупівлі (адресу ремонтної бази, виробничих площ тощо). (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 1.1. скановану копію чинного документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, а саме надати (цінова інформація може бути скрита учасником): - документ, що підтверджує наявність в учасника зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди (право власності, право господарського відання, право користування, право оперативного управління тощо); - або договір оренди (найму) учасником зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди; - або договір, на підставі якого учаснику надаються послуги/виконуються роботи по ремонту суден чи/або підйому суден з використанням зазначеної у довідці суднопідіймальної споруди; 1.2. скановану копію чинного документу учасника, що підтверджує визнання (відповідність) Державним підприємством «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України», на надання послуг, що закуповуються». Згідно умов Додатку 2 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ*) до Тендерної документації від 15.10.2025 встановлено: «5.1. Строк надання Послуг становить _______ (зазначається на етапі укладення договору про закупівлю з учасником-переможцем процедури закупівлі, але не більше 90 календарних днів) календарних днів з дати підписання Акту приймання Судна в ремонт. Датою закінчення надання послуг з ремонту вважається дата підписання Акту приймання Судна з ремонту.». «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та засвідчення печатками Сторін (за наявності) та діє до 30.06.2026 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.». 1.) У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" надано довідку Вих. № 02-Т від «29» жовтня 2025р. «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», в якій учасником зазначено: інформація про наявну суднопідіймальну споруду ПЛАВ ДОК №19 (ПД-19), регістровий номер SRU013201: • максимальна довжина судна до 70 м, • максимальна ширина судна до 19 м, • максимальна докова вага до 2500 т. місце надання послуг за предметом закупівлі: Україна, м. Ізмаїл; інформація про наявну суднопідіймальну споруду Гребінчастий сліп, регістровий номер СР-105-4-120-13: • максимальна довжина судна до 90 м, • максимальна ширина судна 11 м, • максимальна докова вага до 800 т. місце надання послуг за предметом закупівлі: Україна, м. Кілія. Учасником в Довідці Вих. № 02-Т від «29» жовтня 2025р. зазначено: «Вибір конкретної бази для проведення ремонтних робіт буде здійснюватися залежно від дати постановки судна в ремонт. Судно буде направлено на одну з відповідних ремонтних споруд з урахуванням виробничого графіка та наявності вільних потужностей.». Разом з тим вказаними вище умовами Тендерної документації від 15.10.2025 вимагалося в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, обов’язково зазначити «вантажопідйомність» суднопідіймальної споруди, натомість учасником в довідці Вих. № 02-Т від «29» жовтня 2025р. зазначена «максимальна докова вага», що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 15.10.2025. 2.) У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" надано скановану копію договору між ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (Замовник) і ТОВ «РІВЕРТРАНССЕРВІС» (Виконавець) - Договір №220625 про співпрацю у галузі судноремонту від 22.08.2025. Предмет договору – Сторони співпрацюють в частині залучення Замовником клієнтів на проведення судноремонтних робіт на виробничій базі Виконавця (крім суден ПрАТ УДП). Під співпрацею у даному Договорі розуміється: розміщення Замовником заказів на судноремонт на виробничій базі Виконавця (крім суден ПрАТ «УДП»). Під розміщенням Замовником заказів на судноремонт, розуміється, постановка суден клієнтів Замовника для виконання ремонтних робіт на виробничої базі Виконавця у тому числі але не виключно: - суднопідіймальна споруда - ПЛАВДОК №19 (ПД-19). п.4.1. Договору №220625 - Під час співпраці Сторін між Замовником та Виконавцем укладається додаткові угоди до даного Договору, в яких визначається порядок надання послуг та виконання робіт, їх обсяги та термін (строк) надання/виконання, порядок оплати; п.9.1. Договору №220625 - Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін, та діє по 31.12.2025 року, а в частині розрахунків - до повного виконання. Враховуючи умови наданого учасником Договору №220625 від 22.08.2025, просимо усунути невідповідність щодо невизначеного строку надання послуг за вказаним Договором, з урахуванням вимог Тендерної документації від 15.10.2025 в частині надання учасником документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, в тому числі повідомити чи укладалися Сторонами додаткові угоди до даного Договору. 3.) У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" надано скановану копію договору між ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (Замовник) і ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», (ПрАТ “УДП”, далі Виконавець) в особі директора госпрозрахункового відокремленого структурного підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» - Договір №01-13-П-10 про співпрацю у галузі судноремонту від 12.03.2025. Предмет договору – Сторони співпрацюють в частині залучення Замовником клієнтів на проведення судноремонтних робіт на виробничій базі Виконавця. Під співпрацею у даному Договорі розуміється: Розміщення Замовником заказів на судноремонт на виробничій базі Виконавця (крім суден ПрАТ «УДП»); Використання Замовником виробничої бази, обладнання та інших виробничих потужностей (причали, сліп, інші виробничі площі і необхідне технологічне обладнання і матеріали тощо) Виконавця для надання послуг з судноремонту. п. 4.1. Договору №01-13-П-10 - Під час співпраці Сторін між Замовником та Виконавцем укладається додаткові угоди до даного Договору, в яких визначається порядок надання послуг та виконання робіт. їх обсяги та термін (строк) надання/виконання, порядок оплати; п. 9.1. Договору №01-13-П-10 - Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін, та діє по 31.12.2025 року, а в частині розрахунків - до повного виконання; п.9.5. Договору №01-13-П-10 - Дія Договору може бути продовження на кожен наступний рік у разі якщо жодна зі сторін письмово не заявила про розірвання цього договору до кінця року. Враховуючи умови наданого учасником Договору №01-13-П-10 12.03.2025, просимо усунути невідповідність щодо невизначеного строку надання послуг за вказаним Договором, з урахуванням вимог Тендерної документації від 15.10.2025 в частині надання учасником документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, в тому числі повідомити чи укладалися Сторонами додаткові угоди до даного Договору. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" для усунення виявлених невідповідностей: Зазначити в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, інформацію «вантажопідйомність» суднопідіймальних споруд ПЛАВДОК №19 (ПД-19), Гребінчастий сліп у відповідності до вимог Додатку 3 до Тендерної документації від 15.10.2025. Враховуючи умови наданих учасником Договору №220625 від 22.08.2025 та Договору №01-13-П-10 12.03.2025, просимо усунути невідповідність щодо невизначеного строку надання послуг за вказаними Договорами, з урахуванням вимог Тендерної документації від 15.10.2025 в частині надання учасником документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, та повідомити чи укладалися Сторонами додаткові угоди до даних Договорів (або надати скановані копії додаткових угод (за наявності), що є невід’ємними частинами Договору №220625 від 22.08.2025 і Договору №01-13-П-10 12.03.2025). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.