Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха" від ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-015645-a
Id Tender bf28ac957a7443999074d6d1174dc14f
План UA-P-2024-09-19-007871-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.10.2025 17:57
Остання зміна 09.12.2025 12:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 000 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 17:57 до 30.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 17:57
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 17:57
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:00
до 21.11.2025 14:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 14:59
до 27.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2025 14:59
до 09.12.2025 12:23
Період уточнень
з 15.10.2025 17:57 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 17:57 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:00 до 21.11.2025 14:59
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:00 до 21.11.2025 14:59
Основні параметри
Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха"
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха")
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 000 000 грн.
Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха"
Назва предмета закупівлі
Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха"
Примітки
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха")
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха". Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден ДК 021:2015 50241000-6
Код ДК 021:2015
50240000-9 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником наданих Послуг, а саме: 4.1.1. Оплата за фактично надані Послуги (у разі необхідності) здійснюється за фактом надання послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг, проміжної ремонтної відомості фактично наданих Послуг, отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунку та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (положення включається у договір, якщо учасник-переможець є платником ПДВ) (в залежності від того, яка дата є більш пізньою), з урахуванням обмежень, встановлених п. 3.5 цього Договору. 4.1.2. Остаточний розрахунок за цим Договором за вирахуванням сплачених Замовником платежів (у разі наявності) здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг, Виконавчої ремонтної відомості фактично наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту, отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунку та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (положення включається у договір, якщо учасник-переможець є платником ПДВ) (в залежності від того, яка дата є більш пізньою), з урахуванням обмежень, встановлених п. 3.5 цього Договору. 4.2. Оплата Послуг за цим Договором здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Виконавця, якщо інше не встановлено Сторонами. Докладно про умови договору про закупілю в Додатку 2 до тендерної документації за предметом закупівлі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС"
Пропозиція:
9 926 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 17:57
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Туней Світлана Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380512501184
Сайт:
http://www.delta-pilot.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38728507
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха"
Період вимог/скарг з 21.11.2025 14:59 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 12:00 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
21.11.2025 ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха") ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС")", ідентифікаційний код юридичної особи 37806788, місцезнаходження: Україна, 51206, Дніпропетровська обл., Самарівський р-н, місто Самар, та укласти договір про закупівлю з даним учасником відповідно до умов Закону України від 25.12.2015 №922-VIIІ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Документи кваліфікації
21.11.2025 14:59
Довідка НАЗК
21.11.2025 14:59
Повідомлення про рішення
19.11.2025 10:37
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.11.2025 15:15
Електроний протокол про продовження строку
30.10.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 17:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 17:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Дата продовження строку розгляду
05.11.2025 15:15
Дата кінця розгляду
28.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха"). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-10-15-015645-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за вказаним предметом закупівлі від 15 жовтня 2025 року (далі - Тендерна документація від 15.10.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) до Тендерної документації від 15.10.2025 вимагалося надати: «1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі із обов’язковим зазначенням інформації про наявну суднопідіймальну споруду (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), достатню для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою, місце надання послуг за предметом закупівлі (адресу ремонтної бази, виробничих площ тощо). (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 1.1. скановану копію чинного документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, а саме надати (цінова інформація може бути скрита учасником): - документ, що підтверджує наявність в учасника зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди (право власності, право господарського відання, право користування, право оперативного управління тощо); - або договір оренди (найму) учасником зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди; - або договір, на підставі якого учаснику надаються послуги/виконуються роботи по ремонту суден чи/або підйому суден з використанням зазначеної у довідці суднопідіймальної споруди; 1.2. скановану копію чинного документу учасника, що підтверджує визнання (відповідність) Державним підприємством «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України», на надання послуг, що закуповуються». Згідно умов Додатку 2 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ*) до Тендерної документації від 15.10.2025 встановлено: «5.1. Строк надання Послуг становить _______ (зазначається на етапі укладення договору про закупівлю з учасником-переможцем процедури закупівлі, але не більше 90 календарних днів) календарних днів з дати підписання Акту приймання Судна в ремонт. Датою закінчення надання послуг з ремонту вважається дата підписання Акту приймання Судна з ремонту.». «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та засвідчення печатками Сторін (за наявності) та діє до 30.06.2026 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.». 1.) У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" надано довідку Вих. № 02-Т від «29» жовтня 2025р. «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», в якій учасником зазначено: інформація про наявну суднопідіймальну споруду ПЛАВ ДОК №19 (ПД-19), регістровий номер SRU013201: • максимальна довжина судна до 70 м, • максимальна ширина судна до 19 м, • максимальна докова вага до 2500 т. місце надання послуг за предметом закупівлі: Україна, м. Ізмаїл; інформація про наявну суднопідіймальну споруду Гребінчастий сліп, регістровий номер СР-105-4-120-13: • максимальна довжина судна до 90 м, • максимальна ширина судна 11 м, • максимальна докова вага до 800 т. місце надання послуг за предметом закупівлі: Україна, м. Кілія. Учасником в Довідці Вих. № 02-Т від «29» жовтня 2025р. зазначено: «Вибір конкретної бази для проведення ремонтних робіт буде здійснюватися залежно від дати постановки судна в ремонт. Судно буде направлено на одну з відповідних ремонтних споруд з урахуванням виробничого графіка та наявності вільних потужностей.». Разом з тим вказаними вище умовами Тендерної документації від 15.10.2025 вимагалося в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, обов’язково зазначити «вантажопідйомність» суднопідіймальної споруди, натомість учасником в довідці Вих. № 02-Т від «29» жовтня 2025р. зазначена «максимальна докова вага», що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 15.10.2025. 2.) У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" надано скановану копію договору між ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (Замовник) і ТОВ «РІВЕРТРАНССЕРВІС» (Виконавець) - Договір №220625 про співпрацю у галузі судноремонту від 22.08.2025. Предмет договору – Сторони співпрацюють в частині залучення Замовником клієнтів на проведення судноремонтних робіт на виробничій базі Виконавця (крім суден ПрАТ УДП). Під співпрацею у даному Договорі розуміється: розміщення Замовником заказів на судноремонт на виробничій базі Виконавця (крім суден ПрАТ «УДП»). Під розміщенням Замовником заказів на судноремонт, розуміється, постановка суден клієнтів Замовника для виконання ремонтних робіт на виробничої базі Виконавця у тому числі але не виключно: - суднопідіймальна споруда - ПЛАВДОК №19 (ПД-19). п.4.1. Договору №220625 - Під час співпраці Сторін між Замовником та Виконавцем укладається додаткові угоди до даного Договору, в яких визначається порядок надання послуг та виконання робіт, їх обсяги та термін (строк) надання/виконання, порядок оплати; п.9.1. Договору №220625 - Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін, та діє по 31.12.2025 року, а в частині розрахунків - до повного виконання. Враховуючи умови наданого учасником Договору №220625 від 22.08.2025, просимо усунути невідповідність щодо невизначеного строку надання послуг за вказаним Договором, з урахуванням вимог Тендерної документації від 15.10.2025 в частині надання учасником документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, в тому числі повідомити чи укладалися Сторонами додаткові угоди до даного Договору. 3.) У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" надано скановану копію договору між ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (Замовник) і ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», (ПрАТ “УДП”, далі Виконавець) в особі директора госпрозрахункового відокремленого структурного підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» - Договір №01-13-П-10 про співпрацю у галузі судноремонту від 12.03.2025. Предмет договору – Сторони співпрацюють в частині залучення Замовником клієнтів на проведення судноремонтних робіт на виробничій базі Виконавця. Під співпрацею у даному Договорі розуміється: Розміщення Замовником заказів на судноремонт на виробничій базі Виконавця (крім суден ПрАТ «УДП»); Використання Замовником виробничої бази, обладнання та інших виробничих потужностей (причали, сліп, інші виробничі площі і необхідне технологічне обладнання і матеріали тощо) Виконавця для надання послуг з судноремонту. п. 4.1. Договору №01-13-П-10 - Під час співпраці Сторін між Замовником та Виконавцем укладається додаткові угоди до даного Договору, в яких визначається порядок надання послуг та виконання робіт. їх обсяги та термін (строк) надання/виконання, порядок оплати; п. 9.1. Договору №01-13-П-10 - Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін, та діє по 31.12.2025 року, а в частині розрахунків - до повного виконання; п.9.5. Договору №01-13-П-10 - Дія Договору може бути продовження на кожен наступний рік у разі якщо жодна зі сторін письмово не заявила про розірвання цього договору до кінця року. Враховуючи умови наданого учасником Договору №01-13-П-10 12.03.2025, просимо усунути невідповідність щодо невизначеного строку надання послуг за вказаним Договором, з урахуванням вимог Тендерної документації від 15.10.2025 в частині надання учасником документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, в тому числі повідомити чи укладалися Сторонами додаткові угоди до даного Договору. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" для усунення виявлених невідповідностей: Зазначити в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, інформацію «вантажопідйомність» суднопідіймальних споруд ПЛАВДОК №19 (ПД-19), Гребінчастий сліп у відповідності до вимог Додатку 3 до Тендерної документації від 15.10.2025. Враховуючи умови наданих учасником Договору №220625 від 22.08.2025 та Договору №01-13-П-10 12.03.2025, просимо усунути невідповідність щодо невизначеного строку надання послуг за вказаними Договорами, з урахуванням вимог Тендерної документації від 15.10.2025 в частині надання учасником документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, та повідомити чи укладалися Сторонами додаткові угоди до даних Договорів (або надати скановані копії додаткових угод (за наявності), що є невід’ємними частинами Договору №220625 від 22.08.2025 і Договору №01-13-П-10 12.03.2025). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
19.11.2025 10:37
Надати до
20.11.2025 10:37
Договір
UA-2025-10-15-015645-a-c1
Підписаний і діє
Номер
170-В-ФДЛ-25
11 911 200 грн.
9 926 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (комплект)
Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха". Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден ДК 021:2015 50241000-6
Номенклатура
Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Капитан Белуха". Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден ДК 021:2015 50241000-6
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728507

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37806788

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 12:23
-
09.12.2025 12:22
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 12:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512501184
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 12:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512501184
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності