Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з технічного обслуговування автокрану XCMG QY50KD, р.н. АН249Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-015539-a
Id Tender e4dbeb850b2941cdab5be89a7801e315
План UA-P-2025-10-15-012920-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.10.2025 17:46
Остання зміна 31.10.2025 17:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
47 925 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 17:45 до 23.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 17:45
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 17:45
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 10:00
до 29.10.2025 16:45
Залишилось 2 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 16:45
до 04.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.10.2025 16:45
-
Період уточнень
з 15.10.2025 17:45 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 17:45 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 10:00 до 29.10.2025 16:45
Період кваліфікації
з 23.10.2025 10:00 до 29.10.2025 16:45
Основні параметри
Послуга з технічного обслуговування автокрану XCMG QY50KD, р.н. АН249Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
47 925 грн.
Послуга з технічного обслуговування автокрану XCMG QY50KD, р.н. АН249Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуга з технічного обслуговування автокрану XCMG QY50KD, р.н. АН249Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
47 925 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
239,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з технічного обслуговування автокрану XCMG QY50KD, р.н. АН249Е у тому числі: ТО 250 мотогодин: - заміна моторної оливи та фільтра оливи; - заміна фільтру паливного; - заміна елементу повітряного фільтру; - заміна патрону (картриджа) вологовідділювача; - заміна фільтру салону кабіни кранової установки; - заміна фільтру салону кабіни шасі; - інші супутні послуги та матеріали згідно регламенту.
Код ДК 021:2015
50114200-9 - Послуги з технічного обслуговування вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ МАШИНЕРІ ІМПОРТ"
Пропозиція:
42 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 17:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
15.10.2025 17:45
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
15.10.2025 17:45
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іващук Андрій Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380665590037
Замовник
ЄДРПОУ
08588642
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з технічного обслуговування автокрану XCMG QY50KD, р.н. АН249Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Період вимог/скарг з 29.10.2025 16:45 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 10:00 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВ "ЮНІВЕРСАЛ МАШИНЕРІ ІМПОРТ" (ЄДРПОУ 45384751) визнати переможцем процедури “відкриті торги” за предметом закупівлі “Послуга з технічного обслуговування автокрану XCMG QY50KD, р.н. АН249Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання”, та прийняти рішення про намір укласти з ним договір
Документи кваліфікації
29.10.2025 16:46
Довідка НАЗК
29.10.2025 16:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 17:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 17:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі заповнена та підписана тендерна пропозиція Учасника за формою – згідно з Додатком 1.1. до Додатку 1 до тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги надано тендерну пропозицію Учасника частково не заповнену, а саме в п.6 та п. 7 тендерної пропозиції учасника відсутні зразки підписів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - заповнену та підписану тендерну пропозицію Учасника за формою – згідно з Додатком 1.1. до Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням вищезазначених зауважень. 2. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі інформація Учасника, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2. до Додатку 1 до тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги надано документи які не відповідають вимогам Додатку 1.2. до Додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано скановану копію аналогічного за предметом закупівлі договору та документи що підтверджують факт виконання (надання) послуг в повному обсязі (надано акт виконаних робіт не на повну суму договору). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - інформацію Учасника, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2. до Додатку 1 до тендерної документаці, а саме скановані копії договору(-ів) (вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації) та документів, що підтверджують факт виконання (надання) послуг в повному обсязі. 3. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). Учасником на виконання цієї вимоги надано заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника із зазначенням вартісних показників в специфікації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 4. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі заповнений Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасником на виконання цієї вимоги надано не повністю заповнений Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме не заповнено стовпець “Номер оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору)”. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - заповнений Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» з урахуванням вищезазначених зауважень. 5. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у Учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом; Учасником на виконання цієї вимоги документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у Учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом. 6. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - у разі підписання пропозиції та договору керівником організації-учасника – сканована копія протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо / сканована копія наказу про призначення керівника або сканована копія виписки (витягу) із зазначених документів; - у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія доручення (довіреності) керівника Учасника та сканована копія наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду. Учасником на виконання цієї вимоги документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - у разі підписання пропозиції та договору керівником організації-учасника – сканована копія протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо / сканована копія наказу про призначення керівника або сканована копія виписки (витягу) із зазначених документів; - у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія доручення (довіреності) керівника Учасника та сканована копія наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду. 7. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником вищезазначену вимогу не виконано. Тендерну пропозицію Учасник підписав удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати тендерну пропозицію (пакет документів тендерної пропозиції), підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП) з врахуванням вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
28.10.2025 12:06
Надати до
29.10.2025 12:06
Договір
UA-2025-10-15-015539-a-c1
Очікує підписання
42 000 грн.
42 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з технічного обслуговування автокрану XCMG QY50KD, р.н. АН249Е у тому числі: ТО 250 мотогодин: - заміна моторної оливи та фільтра оливи; - заміна фільтру паливного; - заміна елементу повітряного фільтру; - заміна патрону (картриджа) вологовідділювача; - заміна фільтру салону кабіни кранової установки; - заміна фільтру салону кабіни шасі; - інші супутні послуги та матеріали згідно регламенту.
Номенклатура
Послуга з технічного обслуговування автокрану XCMG QY50KD, р.н. АН249Е у тому числі: ТО 250 мотогодин: - заміна моторної оливи та фільтра оливи; - заміна фільтру паливного; - заміна елементу повітряного фільтру; - заміна патрону (картриджа) вологовідділювача; - заміна фільтру салону кабіни кранової установки; - заміна фільтру салону кабіни шасі; - інші супутні послуги та матеріали згідно регламенту.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08588642

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ МАШИНЕРІ ІМПОРТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ МАШИНЕРІ ІМПОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45384751

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
47 925 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 10:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380665590037
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
47 925 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 10:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380665590037
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності