Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади від Відділ освіти Бучанської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-014909-a
Id Tender 1c290c846ce046ea957549f30e15a914
План UA-P-2025-10-15-018634-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.10.2025 17:06
Остання зміна 28.11.2025 12:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 588 342.87 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 17:06 до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 17:06
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 17:06
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 13:58
до 13.11.2025 09:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 15:26
до 19.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.11.2025 09:37
-
Період уточнень
з 15.10.2025 17:06 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 17:06 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 13:58 до 13.11.2025 09:37
Період кваліфікації
з 24.10.2025 13:58 до 13.11.2025 09:37
Основні параметри
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 588 342.87 грн.
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади
Очікувана вартість
8 588 342.87 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42941,71
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.10.2025 13:29
Закінчення аукціону
24.10.2025 13:58
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 9 632 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
9 632
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 514 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1 514
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 479 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1 479
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 24 974 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
24 974
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 10 664 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 2-4 років)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 2-4 років)
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
10 664
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 7 878 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 4-6 (7) років)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 4-6 (7) років)
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
7 878
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за послуги з організації харчування дітей з числа пільгових категорій, яким за рахунок Замовника передбачено оплату в розмірі 100% вартості харчування, здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Учасника протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати наданих послуг, що передбачений цим пунктом (незалежно від тривалості затримки щодо оплати наданих Виконавцем послуг), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка, тощо), при цьому Замовник зобов’язаний вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника. Оплата за послуги з організації харчування дітей з числа пільгових категорій, яким за рахунок Замовника передбачено оплату в розмірі 50% вартості харчування, здійснюється за схемою: 50% суми перераховується Замовником на рахунок Виконавця, а інші 50 % суми сплачуються батьками вихованців безпосередньо Виконавцю в спосіб, визначений Виконавцем.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
Пропозиція:
6 850 681.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "
Пропозиція:
8 149 612 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
6 796 038 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.10.2025 13:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.10.2025 13:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лосенко Вікторія Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380459740072
Замовник
ЄДРПОУ
34357364
Назва (англійською мовою)
Education Department of Bucha City Council
Повна назва
Відділ освіти Бучанської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Education Department of Bucha City Council
Поштовий індекс
08292
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Буча
Адреса
вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 30.10.2025 15:26 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 13:58 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. (Протокол УО № 135 від 30 жовтня 2025 року)
Документи кваліфікації
30.10.2025 15:25
Повідомлення про рішення
24.10.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 13.11.2025 09:37 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 15:26 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 09:37
Довідка НАЗК
13.11.2025 09:37
Повідомлення про рішення
10.11.2025 16:33
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.11.2025 14:49
Електроний протокол про продовження строку
30.10.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупів та які потребують вивчення та враховуючи приписи пункту 43 Особливостей задля виконання вимог замовником зазначеного пункту та надання права учаснику усунути виявленні під час розгляду пропозиції невідповідностей.
Дата продовження строку розгляду
06.11.2025 14:48
Дата кінця розгляду
28.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради (надалі – Учасник), поданої на процедуру закупівлі: «Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади», №UA-2025-10-15-014909-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності, а саме: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. У Довідці за формою 2 файл «2.7. Форма 2.pdf» наданій Учасником у складі тендерної пропозиції зазначено: Позиція № 29: Возна О. Л. вказано посаду кухонний робітник але згідно наданого Витягу з наказу на даного працівника № 27к від 14.11.2024 року переведено на посаду завідуюча виробництвом. Згідно вимоги ТД Пункт 2 Розділу ІІ Додатку №1: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Інформація, зазначена в довідці, може бути підтверджена, зокрема, однією з таких копій документів: 1) трудової книжки; 2) наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); 3) іншого документа, передбаченого законодавством та який підтверджує наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. Виправити виявленні невідповідності шляхом приведення документів та інформації у відповідність згідно вимоги ТД шляхом або виправлення наданої Учасником Довідки або наданням документів на підтвердження зазначеної посади «кухонний робітник» працівника Возної О.Л. 2. Під час розгляду пропозиції встановлено, що сканована копія медичної книжки на працівника Кірютченкова О.О., надана Учасником, містить нечітке зображення. Це унеможливлює підтвердження відповідності вимогам тендерної документації. Згідно вимоги ТД Пункт 2 Розділу ІІ Додатку №1: Учасник повинен надати скан-копії оригіналів медичних книжок працівників які будуть задіяні в виконанні послуг відповідно до наказу МОЗ від 23.07.2002 № 280 “Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб”, та які мають бути дійсні на дату завершення періоду подачі тендерної пропозиції. Виправити виявленні невідповідності шляхом надання належно від сканованої медичної книжки з чіткою якістю зображення.
Створено
10.11.2025 16:30
Надати до
11.11.2025 16:30
Договір
UA-2025-10-15-014909-a-c1
Очікує підписання
6 850 681.5 грн.
6 850 681.5 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
9 632 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Номенклатура
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Кількість
9 632
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 514 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Номенклатура
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Кількість
1 514
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 479 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Номенклатура
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Кількість
1 479
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
24 974 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Номенклатура
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Кількість
24 974
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 664 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 2-4 років)
Номенклатура
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 2-4 років)
Кількість
10 664
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
7 878 (послуга)
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 4-6 (7) років)
Номенклатура
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 4-6 (7) років)
Кількість
7 878
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Бучанської міської ради
Повна назва
Відділ освіти Бучанської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34357364

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30530447

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 588 342.87 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Бучанської міської ради
Контактний телефон:
380459740072
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 588 342.87 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Бучанської міської ради
Контактний телефон:
380459740072
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності