Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти меблів для кабінетів фізики та хімії від ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-014160-a
Id Tender a58d61f114294c1d8078e7a7be856ee5
План UA-P-2025-10-15-014674-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.10.2025 16:31
Остання зміна 31.10.2025 14:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
610 955 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 16:30 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 16:30
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 16:30
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:06
до 30.10.2025 10:45
Залишилось 14 год. 44 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 10:45
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 10:45
-
Період уточнень
з 15.10.2025 16:30 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 16:30 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:06 до 30.10.2025 10:45
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:06 до 30.10.2025 10:45
Основні параметри
Комплекти меблів для кабінетів фізики та хімії
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
610 955 грн.
Комплекти меблів для кабінетів фізики та хімії
Назва предмета закупівлі
Комплекти меблів для кабінетів фізики та хімії
Очікувана вартість
610 955 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3054,78
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 11:43
Закінчення аукціону
27.10.2025 12:06
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету фізики у складі: стінка робоча з антресоллю для кабінету фізики - 1 шт; стінка робоча – 1 шт; стіл-парта довомісний з полицею для кабінету фізики – 15 шт; стілець учнівський – 30 шт; мобільна площадка під системний блок – 1 шт; крісло офісне для вчителя - 1 шт; стіл демонтраційний та робоче місце вчителя – 1 шт
Опис предмета закупівлі
Комплект меблів для кабінету фізики у складі: стінка робоча з антресоллю для кабінету фізики - 1 шт; стінка робоча – 1 шт; стіл-парта довомісний з полицею для кабінету фізики – 15 шт; стілець учнівський – 30 шт; мобільна площадка під системний блок – 1 шт; крісло офісне для вчителя - 1 шт; стіл демонтраційний та робоче місце вчителя – 1 шт
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
51272, Україна, Дніпропетровська область, селище Черкаське, вул Лісна, 23, Самарівський район
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету хімії у складі: стінка робоча з антресоллю для кабінету хімії - 1 шт; стіл-парта з полицею двомісний та тумбою для кабінету хімії – 15 шт; стілець учнівський – 30 шт; мобільна площадка під системний блок – 1 шт; стіл демонтраційний та робоче місце вчителя – 1 шт; крісло офісне для вчителя - 1 шт
Опис предмета закупівлі
Комплект меблів для кабінету хімії у складі: стінка робоча з антресоллю для кабінету хімії - 1 шт; стіл-парта з полицею двомісний та тумбою для кабінету хімії – 15 шт; стілець учнівський – 30 шт; мобільна площадка під системний блок – 1 шт; стіл демонтраційний та робоче місце вчителя – 1 шт; крісло офісне для вчителя - 1 шт
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
51272, Україна, Дніпропетровська область, селище Черкаське, вул Лісна, 23, Самарівський район
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах, визначених цим Договором. 4.2. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання товару Замовником. 4.3. Сторони дійшли спільної згоди, що оплата за поставлений Постачальником товар буде проводитись Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) місцевого бюджету на зазначені цілі Замовника. 4.4. У разі зняття та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Головним розпорядником коштів, строк оплати за поставлений Постачальником товар може бути подовжений з ініціативи Замовника на необмежений строк, але в межах фінансового зобов’язання поточного року. 4.5. Датою оплати товару вважається дата здійснення оплати Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ"
Пропозиція:
563 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Волященко Ніна Прокопівна"
Пропозиція:
565 945 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 11:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 15:42
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Ширяєва
Електронна пошта
Телефон
+380663733701, +380663733701
Замовник
ЄДРПОУ
26368418
Повна назва
ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
51272
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Самарівський р-н
Адреса
селище Черкаське, вул.Лісна, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти меблів для кабінетів фізики та хімії
Період вимог/скарг з 30.10.2025 10:45 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 12:06 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 10:45
Довідка НАЗК
30.10.2025 10:45
Повідомлення про рішення
27.10.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: У Додатку 1 до Тендерної документації вимагагається наступне: - діючий сертифікат виданий акредитованим Органом з сертифікації на адресу виробника, який підтверджує проходження сертифікації на систему управління безпекою ланцюга постачання, стосовно виробництва меблів, меблів для офісів і підприємств торгівлі, кухонних меблів (коди ДКПП 31.01); діяльності посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами; оптової торгівлі меблями, килимами й освітлювальним приладдям, офісними меблями, неспеціалізованої оптової торгівлі; роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах, роздрібної торгівлі меблями, освітлювальним приладдям та іншими товарами для дому в спеціалізованих магазинах (коди ДКПП 46.15, 46.47, 46.65, 46.90), який підтверджує, що система, відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Систему управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». Дійсність сертифіката можливо перевірити використовуючи QR код, та чинний звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління безпекою ланцюга постачання. - діючий сертифікат виданий акредитованим Органом з сертифікації на адресу виробника, який підтверджує проходження сертифікації на систему управління щодо протидії корупції, стосовно виробництва меблів, меблів для офісів, закладів освіти і підприємств торгівлі, кухонних меблів (коди ДКПП 31.01); діяльності посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами; оптової торгівлі меблями, килимами й освітлювальним приладдям, офісними меблями, неспеціалізованої оптової торгівлі; роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах, роздрібної торгівлі меблями, освітлювальним приладдям та іншими товарами для дому в спеціалізованих магазинах (коди ДКПП 46.15, 46.47, 46.65, 46.90), який підтверджує, що система, відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Систему управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Дійсність сертифіката можливо перевірити використовуючи QR код та чинний звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління щодо протидії корупції; - діючий сертифікат виданий акредитованим Органом з сертифікації на адресу виробника, який підтверджує проходження сертифікації на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, стосовно виробництва меблів, меблів для офісів, і підприємств торгівлі, кухонних меблів (коди ДКПП 31.01), який підтверджує, що система, відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Дійсність сертифіката можливо перевірити використовуючи QR код, та чинний звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління охороною здоров’я та безпекою праці; Учасником не надано чинні звіти за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління. Тобто сертифікати надані не в повному обсязі як це вимагалося Тендерною документацією Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - чинний звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління безпекою ланцюга постачання - чинний звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління щодо протидії корупції - чинний звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління охороною здоров’я та безпекою праці
Створено
28.10.2025 11:22
Надати до
29.10.2025 11:22
Договір
UA-2025-10-15-014160-a-b1
Очікує підписання
563 100 грн.
563 100 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету фізики у складі: стінка робоча з антресоллю для кабінету фізики - 1 шт; стінка робоча – 1 шт; стіл-парта довомісний з полицею для кабінету фізики – 15 шт; стілець учнівський – 30 шт; мобільна площадка під системний блок – 1 шт; крісло офісне для вчителя - 1 шт; стіл демонтраційний та робоче місце вчителя – 1 шт
Номенклатура
Комплект меблів для кабінету фізики у складі: стінка робоча з антресоллю для кабінету фізики - 1 шт; стінка робоча – 1 шт; стіл-парта довомісний з полицею для кабінету фізики – 15 шт; стілець учнівський – 30 шт; мобільна площадка під системний блок – 1 шт; крісло офісне для вчителя - 1 шт; стіл демонтраційний та робоче місце вчителя – 1 шт
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету хімії у складі: стінка робоча з антресоллю для кабінету хімії - 1 шт; стіл-парта з полицею двомісний та тумбою для кабінету хімії – 15 шт; стілець учнівський – 30 шт; мобільна площадка під системний блок – 1 шт; стіл демонтраційний та робоче місце вчителя – 1 шт; крісло офісне для вчителя - 1 шт
Номенклатура
Комплект меблів для кабінету хімії у складі: стінка робоча з антресоллю для кабінету хімії - 1 шт; стіл-парта з полицею двомісний та тумбою для кабінету хімії – 15 шт; стілець учнівський – 30 шт; мобільна площадка під системний блок – 1 шт; стіл демонтраційний та робоче місце вчителя – 1 шт; крісло офісне для вчителя - 1 шт
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26368418

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ"
Повна назва
ФОП "ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2918003834

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
610 955 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380663733701, +380663733701
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
610 955 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380663733701, +380663733701
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності