Показати схожі тендери

Закупівля стелажі металеві від Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-013905-a
Id Tender ebf308ae6a5744bb93a9cd352ebbd4f5
План UA-P-2025-10-15-017128-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.10.2025 16:23
Остання зміна 31.10.2025 14:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
496 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 16:22 до 25.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 16:22
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 16:22
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 11:47
-
Період уточнень
з 15.10.2025 16:22 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 16:22 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 11:47
Основні параметри
стелажі металеві
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
496 000 грн.
стелажі металеві
Назва предмета закупівлі
стелажі металеві
Очікувана вартість
496 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2480,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 11:18
Закінчення аукціону
27.10.2025 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
стелажі металеві
Код ДК 021:2015
39151100-6 - Стелажі
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Саверська Ольга Сергіївна
Пропозиція:
260 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ШАРИКІН ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
466 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СЕРЕБРЯКОВА ІННА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
384 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 11:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Підопригора
Електронна пошта
Телефон
+380542624643
Замовник
ЄДРПОУ
26270240
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 стелажі металеві
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 11:47 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 14:21
Електроний протокол про продовження строку
27.10.2025 11:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.10.2025 11:47
Надати до
29.10.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокол (протокольне рішення) № 3 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Сумській області м. Суми «31» жовтня 2025 року Порядок денний: Порядок денний: 1. Продовження строку розгляду до 20 робочих днів тендерної пропозиції учасника- ФОП Саверська Ольга Сергіївна (далі — Учасник) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-10-15-013905-a Закупівля на prozorro.gov.ua Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Обґрунтування продовження терміну розгляду: Термін розгляду пропозиції продовжується через великий обсяг роботи Уповноваженої особи, яка виконує також інші основні посадові обов»язки, відключення електричної енергії(планові , аварійні), часте оголошення повітряних тривог. ВИРІШИЛА: 1. Продовження строку розгляду до 20 робочих днів тендерної пропозиції учасника- ФОП Саверська Ольга Сергіївна 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду до 20 робочих днів тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Головний спеціаліст з забезпечення договірної та позовної роботи(уповноважена особа) А.М.Підопригора
Дата продовження строку розгляду
31.10.2025 14:21
Дата кінця розгляду
25.11.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
496 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 01:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Контактний телефон:
+380542624643
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
496 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 01:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Контактний телефон:
+380542624643
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності