Показати схожі тендери

Закупівля Стілець VISITOR від Військова частина Т0920.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-15-009374-a
Id Tender 60e0b3c236914a78982c976637dd033e
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.10.2025 14:22
Остання зміна 31.10.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
102 144.69 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 20:00 до 24.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 14:22
до 21.10.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:02
до 31.10.2025 16:08
Залишилось 3 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 16:08
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 16:08
-
Період уточнень
з 15.10.2025 14:22 до 21.10.2025 08:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:02 до 31.10.2025 16:08
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:02 до 31.10.2025 16:08
Основні параметри
Стілець VISITOR
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
102 144.69 грн.
Стілець VISITOR
Назва предмета закупівлі
Стілець VISITOR
Очікувана вартість
102 144.69 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
510,72
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 14:33
Закінчення аукціону
27.10.2025 15:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стілець VISITOR або еквівалент
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
93
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕБЛІ ПРЕСТИЖ"
Пропозиція:
58 590 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМЕГАПОСТАЧ"
Пропозиція:
99 837.36 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
58 584.42 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 14:33
Документи закупівлі
15.10.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Сухорукова
Електронна пошта
Телефон
380671889893
Замовник
ЄДРПОУ
26632252
Повна назва
Військова частина Т0920
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Стілець VISITOR
Період вимог/скарг з 31.10.2025 16:08 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 15:02 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція Учасника відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
31.10.2025 16:08
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару, 10-ти значний код УКТЗЕД).» Встановлено, що Учасник надав цінову пропозицію вих.№23.10.25/34 від 23.10.2025, в якій не вказано виробника товару та країну походження товару. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав інформаційну довідку вих.№23.10.25/30 від 23.10.2025 (файл: «8. Інформаційна довідка з відомостями про учасника.pdf»), в якій не вказано повне найменування Учасника англійською мовою. Згідно Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «4. У складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником.» Встановлено, що Учасник надав порівняльну таблицю вих.№ 23.10.25/22 від 23.10.2025 (файл: «18. Таблиця.pdf»), в якій неточно вказані вимоги Замовника до предмета закупівлі, а саме «Необхідні характеристики Замовника»: Стілець VISITOR C 11 або еквівалент Ширина сидіння: від 405 мм до 415 мм Довжина /Глибина сидіння: від 375 мм до 390мм Максимальне навантаження: від 100 кг до 120 кг Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.10.2025 14:23
Надати до
31.10.2025 14:23
Договір
UA-2025-10-15-009374-a-b1
Очікує підписання
58 584.42 грн.
58 584.42 грн.
З ПДВ
Номенклатура
93 (штуки)
Стілець VISITOR або еквівалент
Номенклатура
Стілець VISITOR або еквівалент
Кількість
93
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина Т0920
Повна назва
Військова частина Т0920
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26632252

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37764057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
102 144.69 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 08:00
Замовник:
Військова частина Т0920
Контактний телефон:
380671889893
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
102 144.69 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 08:00
Замовник:
Військова частина Т0920
Контактний телефон:
380671889893
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності