Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти шкільних меблів для кабінетів географії, математики, біології, фізики хімії закладів середньої освіти. від НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3-КОЛЕГІУМ» СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-008479-a
Id Tender b6707120d0644a7f980e4dbbe1b3b975
План UA-P-2025-10-15-010257-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.10.2025 13:54
Остання зміна 10.11.2025 12:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
814 320 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 13:53 до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 13:53
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 13:53
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 15:38
до 30.10.2025 08:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 08:38
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2025 08:38
до 10.11.2025 12:51
Період уточнень
з 15.10.2025 13:53 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 13:53 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 15:38 до 30.10.2025 08:38
Період кваліфікації
з 23.10.2025 15:38 до 30.10.2025 08:38
Основні параметри
Комплекти шкільних меблів для кабінетів географії, математики, біології, фізики хімії закладів середньої освіти.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
814 320 грн.
Комплекти шкільних меблів для кабінетів географії, математики, біології, фізики хімії закладів середньої освіти.
Назва предмета закупівлі
Комплекти шкільних меблів для кабінетів географії, математики, біології, фізики хімії закладів середньої освіти.
Очікувана вартість
814 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4100,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
24 400
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2025 15:15
Закінчення аукціону
23.10.2025 15:38
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінету географії( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Опис предмета закупівлі
Комплект шкільних меблів для кабінету географії( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вул. Соборна, 73
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінетів математики( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Опис предмета закупівлі
Комплект шкільних меблів для кабінетів математики( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вул. Соборна, 73
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінету біології ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Опис предмета закупівлі
Комплект шкільних меблів для кабінету біології ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вул. Соборна, 73
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінету фізики ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Опис предмета закупівлі
Комплект шкільних меблів для кабінету фізики ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вул. Соборна, 73
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінету хімії ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Опис предмета закупівлі
Комплект шкільних меблів для кабінету хімії ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вул. Соборна, 73
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ШИНКАРЕНКО АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
695 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Пропозиція:
694 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2025 15:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 13:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віта Павленко
Електронна пошта
Телефон
+380473324435
Сайт:
http://school3-kolegium.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21380596
Повна назва
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3-КОЛЕГІУМ» СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
20700
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Сміла
Адреса
вул. Соборна, 73
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти шкільних меблів для кабінетів географії, математики, біології, фізики хімії закладів середньої освіти.
Період вимог/скарг з 30.10.2025 08:38 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 15:38 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 08:38
Довідка НАЗК
30.10.2025 08:38
Повідомлення про рішення
23.10.2025 15:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 13:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 13:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасником не надана інформація про підтвердження виконання договору в частині збирання та проведення гарантійного обслуговування у формі довідки або листа-відгука (або рекомендаційний лист тощо). Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Меблі-Техностиль" (далі – Учасник), поданої на процедуру закупівлі «Комплекти шкільних меблів для кабінетів географії, математики, біології, фізики хімії закладів середньої освіти» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 39160000-1 Шкільні меблі) № оголошення UA-2025-10-15-008479-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено невідповідності. 1. Додаток 1 до ТД, п.7 - Документи, що підтверджують, наявність досвіду виконання аналогічного договору : - Аналогічний договір(ори) за предметом закупівлі, який містить інформацію про доставку, збирання та проведення гарантійного обслуговування. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу з підтвердженням про доставку, складання та гарантійного обслуговування шкільних меблів Учасником не надана інформація про підтвердження виконання договору в частині збирання та проведення гарантійного обслуговування у формі довідки або листа-відгука (або рекомендаційний лист тощо).
Створено
27.10.2025 16:38
Надати до
28.10.2025 16:38
Договір
UA-2025-10-15-008479-a-a1
Підписаний і діє
Номер
67
694 900 грн.
579 083.34 грн.
З ПДВ
Підписано
10.11.2025
Строк дії договору з
10.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінету географії( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Номенклатура
Комплект шкільних меблів для кабінету географії( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінетів математики( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Номенклатура
Комплект шкільних меблів для кабінетів математики( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінету біології ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Номенклатура
Комплект шкільних меблів для кабінету біології ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінету фізики ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Номенклатура
Комплект шкільних меблів для кабінету фізики ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект шкільних меблів для кабінету хімії ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Номенклатура
Комплект шкільних меблів для кабінету хімії ( Стіл учнівський + стілець учнівський – 36 шт)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3-КОЛЕГІУМ» СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3-КОЛЕГІУМ» СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21380596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Повна назва
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35659221

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.11.2025 12:51
-
10.11.2025 12:47
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000013
Дата створення проекту
10.11.2025 11:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 12:32
Дата публікації висновку про результати
01.12.2025 16:27
Дата завершення усунення порушень
16.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.11.2025 № 99-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-15-008479-a, 15.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 12:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); відповідності закупівлі умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Колегіум» Смілянської міської ради Черкаської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.10.2025 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Меблі-Техностиль» (далі – ТОВ «Меблі-Техностиль»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Меблі-Техностиль» до 16:38 – 28.10.2025; документи, надані ТОВ «Меблі-Техностиль» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 30.10.2025 про визначення переможцем відкритих торгів тендерної пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль»; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Меблі-Техностиль» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 14.11.2025, 24.11.2025 та 28.11.2025 в електронній системі закупівель; договір від 10.11.2025 № 67 на суму 694 900,00 гривень. В електронній системі закупівель процедура закупівлі UA-2025-10-15-008479-a замаркована як така, що здійснюється в рамках програми Ukraine Facility. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility», Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2025 рік закупівля за ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі співфінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в сумі 732 888,00 гривень (КПКВК 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам») та за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 81 432,00 гривень (КПКВК 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»). Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 (далі – Порядок № 1554). Відповідно до додатку Порядку № 1554 «Розподіл обсягу субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» Замовник отримує субвенцію з державного бюджету на закупівлю засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів закладів середньої освіти комунальної форми власності, які здійснюють освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі середньої освіти за очною формою, з поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти (КПКВК 2211850). Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-10-15-008479-a поширюються умови Рамкової угоди. Аналізом питання відображення закупівлі комплектів шкільних меблів для кабінетів географії, математики, біології, фізики хімії закладу середньої освіти навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Колегіум» Смілянської міської ради Черкаської області у річному плані встановлено, що на порушення пункту 81 Особливостей річний план закупівель на 2025 рік не містить інформацію про захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). З 04.10.2025 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 25.09.2025 № 1254 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі - постановою № 1254), якою визначено правила здійснення закупівель у рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244, для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX. Так, постановою № 1254 було внесено зміни та доповнено Особливості окремим розділом «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244». Відповідно до пункту 77 Особливостей, закупівлі товарів, робіт і послуг у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035), здійснюються замовниками з урахуванням положень, визначених цим розділом, незалежно від вартості таких закупівель. Проте, тендерна документація Замовника не містить вимог, передбачених пунктом 83 Особливостей, а саме: «…Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом; інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі); інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). На запит Управління від 19.11.2025 Замовником в електронній системі закупівель надано відповідь: «…Пунктом 3 Додатку 7 до ТД встановлено Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зокрема передбачено, що: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає замовнику документ, який підтверджує, що учасник процедури закупівлі та/або його кінцевий бенефіціарний власник є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Підтвердження надається у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main. У свою чергу 31.10.2025р. ТОВ «Меблі-Техностиль» було завантажено в електронну систему закупівель файл «Санкції МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ.pdf», який містить файли сформовані на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main щодо MEBLI – TECHNOSTYLE LLС, ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ», Oleksandr Sidelnyk, Олександр Сідельник, Samilo Vyacheslav, Саміло Вячеслава сформовані 30.10.2025р. (тобто сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання щодо переможця та його кінцевих бенефіціарних власників в т.ч.транслітерацією латиницею). Також 31.10.2025р. ТОВ «Меблі-Техностиль» було завантажено в електронну систему закупівель файл «Повноваження щодо підпису», який містить Протокол №41 від 10.03.2023р., який містить інформацію про учасників (кінцевих бенефіціарних власників) ТОВ «Меблі-Техностиль», їх громадянство, прізвище, ім’я, по батькові. Зокрема зазначено, що Сідельник Олександр і Саміло Вячеслав є громадянами України і учасниками (кінцевими бенефіціарними власниками) ТОВ «Меблі-Техностиль»…». Пунктом 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. Проте, вищезазначений пункт не містить інформації щодо переліку підстав для неповернення забезпечення тендерної пропозиції, передбачених пунктом 83 Особливостей, зокрема у разі ненадання учасником процедури закупівлі інформації та документів, передбачених абзацами десятим - чотирнадцятим цього пункту, та/або якщо інформація, передбачена абзацами тринадцятим і чотирнадцятим цього пункту, надана з порушенням вимог щодо її надання. Також, до тендерної документації не включено вимоги пункту 84 Особливостей, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту 44 цих особливостей, а також у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не зареєстрований (для юридичної особи)/не є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні; особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) є особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та/або особою, що включена до санкційного списку Європейського Союзу; 2) переможець процедури закупівлі: не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами». Отже, тендерна документація Замовника не містить вимог, визначених пунктами 83 та 84 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 81 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 28, пунктів 83 та 84 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності закупівлі умовам Рамкової угоди; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень надалі, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
01.12.2025 00:00
Дата публікації
01.12.2025 16:27
Документи висновку
01.12.2025 16:27
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Навчально-виховним комплексом «Загальноосвітня школа 1-Ш ступенів № 3 – колегіум» Смілянської міської ради Черкаської області, розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області у межах проведення моніторингу по закупівлі: код за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі». Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-15-008479-a. На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (унікальний ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-15-008479-a) від 01 грудня 2025 року, замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення роз'яснювальної роботи з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій, а також попереджено про можливість отримання догани в разі повторного здійснення аналогічних порушень. Оформлено послуги з передплати бази даних «Платформа Держзакупівлі» на 2026 рік для постійного супроводу та роз?яснень щодо проведення торгів.”
Дата публікації
04.12.2025 14:20
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-15-008479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі? - чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-10-15-008479-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація? - за рахунок якої субвенції з державного бюджету проводиться фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків та інформації про реквізити порядків розподілів, наказів тощо)? - яка сума коштів була виділена на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.11.2025 16:26
Орган перевірки
15.11.2025 00:00
Документи повідомлення
11.11.2025 16:27
-
Відповідь
На виконання Запиту управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.11.2025 надання пояснення
На виконання Запиту управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.11.2025 надання пояснення: - Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось методом порівняння ринкових цін, а саме отримано 3 комерційних пропозиції та визначено усереднену очікувану вартість; - оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті: https://drive.google.com/file/d/1umc72NtbQFC180wWD7_-jxuFVsXwnJkb/view; - фінансування закупівлі «Комплекти шкільних меблів для кабінетів географії, математики, біології, фізики хімії закладів середньої освіти» проводиться за рахунок субвенції з державного бюджету КПКВ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»; - на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility було виділено 1 209 777,80 грн., зокрема: • КПКВ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - у сумі 120 977,80 грн.; • КПКВ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - у сумі 1088 800,00 грн.
Рішеня
14.11.2025 09:20
Замовник
Документи повідомлення
14.11.2025 09:22
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-15-008479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - чому в річному плані закупівель Замовником не зазначено захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля? - чому тендерна документація не містить інформацію про те, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: 1) інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі); 2) інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання); - надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Меблі-Техностиль» умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме: надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору в розмірі 5% (п’яти відсотків) від ціни договору. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.11.2025 16:24
Орган перевірки
25.11.2025 00:00
Документи повідомлення
19.11.2025 16:25
-
Відповідь
На виконання Запиту управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 19.11.2025 надання пояснення:
- Даний крок Замовником зазначений у закупівлі «Закупівля за правилами і за кошти: Ukraine Facility»; - Пунктом 3 Додатку 7 до ТД встановлено Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зокрема передбачено, що: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає замовнику документ, який підтверджує, що учасник процедури закупівлі та/або його кінцевий бенефіціарний власник є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Підтвердження надається у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main. Зауважуємо, що 30.10.2025р. Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №4, відповідно до якого ТОВ «Меблі-Техностиль» визначено переможцем процедури закупівлі, оприлюднено намір укласти з ним договір. У свою чергу 31.10.2025р. ТОВ «Меблі-Техностиль» було завантажено в електронну систему закупівель файл «Санкції МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ.pdf», який містить файли сформовані на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main щодо MEBLI – TECHNOSTYLE LLС, ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ», Oleksandr Sidelnyk, Олександр Сідельник, Samilo Vyacheslav, Саміло Вячеслава сформовані 30.10.2025р. (тобто сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання щодо переможця та його кінцевих бенефіціарних власників в т.ч.транслітерацією латиницею). Також 31.10.2025р. ТОВ «Меблі-Техностиль» було завантажено в електронну систему закупівель файл «Повноваження щодо підпису», який містить Протокол №41 від 10.03.2023р., який містить інформацію про учасників (кінцевих бенефіціарних власників) ТОВ «Меблі-Техностиль», їх громадянство, прізвище, ім’я, по батькові. Зокрема зазначено, що Сідельник Олександр і Саміло Вячеслав є громадянами України і учасниками (кінцевими бенефіціарними власниками) ТОВ «Меблі-Техностиль». Таким чином, в електронній системі закупівель переможцем було надано всю необхідну інформацію, передбачену Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178; - Документальним підтвердженням щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Меблі-Техностиль» умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», є платіжна інструкція від 06.11.2025 №6504 на суму 34745 грн. та виписка з рахунку Замовника за 06.11.2025 (сканкопії додаються).
Рішеня
24.11.2025 10:23
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-15-008479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - чому тендерна документація не містить інформації щодо переліку підстав для неповернення забезпечення тендерної пропозиції, передбачених пунктом 83 Особливостей, зокрема у разі ненадання учасником процедури закупівлі інформації та документів, передбачених абзацами десятим - чотирнадцятим цього пункту, та/або якщо інформація, передбачена абзацами тринадцятим і чотирнадцятим цього пункту, надана з порушенням вимог щодо її надання? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.11.2025 15:33
Орган перевірки
29.11.2025 00:00
Документи повідомлення
25.11.2025 15:33
-
Відповідь
На виконання Запиту управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 25.11.2025 надання пояснення:
На виконання Запиту управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 25.11.2025 надання пояснення: Розділ ІІІ Тендерної документації п. 2 та п.3 містять інформації щодо переліку підстав для неповернення забезпечення тендерної пропозиції, а саме: Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику в разі: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ? непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ? ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Рішеня
28.11.2025 08:57
Замовник
Документи повідомлення
28.11.2025 08:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
814 320 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3-КОЛЕГІУМ» СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380473324435
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
814 320 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3-КОЛЕГІУМ» СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380473324435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності