Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція очисних споруд каналізації за адресою: Житомирська обл., Житомирський район, Тетерівська територіальна громада, с. Висока Піч, вул. Воронкіна, 29 від Тетерівська сільська рада Житомирського району Житомирської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-005999-a
Id Tender d80921254b4e4f059d48e67d4ab53ae4
План UA-P-2025-10-15-005868-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.10.2025 12:04
Остання зміна 05.11.2025 14:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
62 347 614.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 12:04 до 30.10.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 12:04
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 12:04
до 27.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.10.2025 15:00
-
Період уточнень
з 15.10.2025 12:04 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 12:04 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 15:00
Основні параметри
Реконструкція очисних споруд каналізації за адресою: Житомирська обл., Житомирський район, Тетерівська територіальна громада, с. Висока Піч, вул. Воронкіна, 29
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
62 347 614.2 грн.
Реконструкція очисних споруд каналізації за адресою: Житомирська обл., Житомирський район, Тетерівська територіальна громада, с. Висока Піч, вул. Воронкіна, 29
Назва предмета закупівлі
Реконструкція очисних споруд каналізації за адресою: Житомирська обл., Житомирський район, Тетерівська територіальна громада, с. Висока Піч, вул. Воронкіна, 29
Очікувана вартість
62 347 614.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
311738,07
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція очисних споруд каналізації за адресою: Житомирська обл., Житомирський район, Тетерівська територіальна громада, с. Висока Піч, вул. Воронкіна, 29
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
12427, Україна, Житомирська область, Житомирський район, Тетерівська територіальна громада, с. Висока Піч, Воронкіна, 29
Дата постачання по
31.12.2028 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» № 1764 від 27.12.2001 року, Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2025 році, в розмірі _________ грн. (______________ гривень, __ копійок), в тому числі ПДВ, за рахунок коштів ____________, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
Пропозиція:
62 313 414.14 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.10.2025 14:10
Оголошення про проведення закупівлі
23.10.2025 14:09
Тендерна документація
Тендерна документація
15.10.2025 12:04
Тендерна документація
15.10.2025 12:04
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Вандяєв
Електронна пошта
Телефон
+380982499690
Сайт:
http://teterivska.gromada.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04348450
Повна назва
Тетерівська сільська рада Житомирського району Житомирської області
Поштовий індекс
12420
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, с. Тетерівка
Адреса
вул. Шевченка, 25
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція очисних споруд каналізації за адресою: Житомирська обл., Житомирський район, Тетерівська територіальна громада, с. Висока Піч, вул. Воронкіна, 29
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 15:00 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.11.2025 11:42
documentType.award.deviationReport
05.11.2025 11:38
Електроний протокол про продовження строку
30.10.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 12:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 12:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" викликана через необхідність Уповноваженою особою перевірки значного обсягу документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
05.11.2025 11:38
Дата кінця розгляду
28.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" по процедурі відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція очисних споруд каналізації за адресою: Житомирська обл., Житомирський район, Тетерівська територіальна громада, с. Висока Піч, вул. Воронкіна, 29.» (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендер-ною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закін-чення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідпо-відностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупі-влі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розу-міється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які нада-ються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета заку-півлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропо-нованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 1.1. п.1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність не менше 50 - ти працівників, шляхом надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за серпень 2025 року.. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" у складі пропозиції надано довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 1 та довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей за формою 2. Згідно даних вказаних у даних довідках учасником зазначено інформацію про наявність 50 – ти працівників, однак, двічі дублюється інформація про одного працівника – Руслан Котвицький. Тобто, фактично підтверджено наявність 49 - ти працівників, що не відповідає вимогам пп. 1.1. п.1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" на виконання вимог п.7. та п. 10 Додатку № 1 до тендерної документації надано інформацію про залучення субпідрядника – ТОВ «Комфорт-Еко». Однак, у довідці вих №28/10/12 від 28.10.2025 року є невідповідності у визначені орієнтовної вартості робіт субпідрядної організації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 1 та довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей за формою 2, з інформацію про наявність 50 – ти працівників. 2. Надати інформацію щодо залучення субпідрядника згідно Додатку №1.2. до додатку №1 до тендерної документації.
Створено
05.11.2025 11:41
Надати до
06.11.2025 11:41
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
62 347 614.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 15:00
Замовник:
Тетерівська сільська рада Житомирського району Житомирської області
Контактний телефон:
+380982499690
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
62 347 614.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 15:00
Замовник:
Тетерівська сільська рада Житомирського району Житомирської області
Контактний телефон:
+380982499690
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності