Показати схожі тендери

Закупівля Кoмпpecop пopшнeвий від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-005137-a
Id Tender 93bc45809622406cbbb6efcbc130d7da
План UA-P-2025-10-15-006658-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.10.2025 11:40
Остання зміна 11.11.2025 10:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
48 643.33 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 11:38 до 24.10.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 11:38
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 11:38
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:00
до 31.10.2025 15:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 15:17
до 06.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.10.2025 15:17
до 11.11.2025 10:53
Період уточнень
з 15.10.2025 11:38 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 11:38 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:00 до 31.10.2025 15:17
Період кваліфікації
з 27.10.2025 12:00 до 31.10.2025 15:17
Основні параметри
Кoмпpecop пopшнeвий
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
48 643.33 грн.
Кoмпpecop пopшнeвий
Назва предмета закупівлі
Кoмпpecop пopшнeвий
Очікувана вартість
48 643.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
486,43
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 11:25
Закінчення аукціону
27.10.2025 12:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Компресор поршневий Mast VA90/200L, 400B або еквівалент
Код ДК 021:2015
42123600-3 - Поршневі об’ємні компресори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "УКРІНСТРУМЕНТСЕРВІС-К"
Пропозиція:
29 994 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕСТХІМ"
Пропозиція:
43 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МАСТ ЮА"
Пропозиція:
27 498 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО КОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
27 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 11:25
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Кoмпpecop пopшнeвий
Період вимог/скарг з 31.10.2025 15:17 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 12:00 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 15:18
Довідка НАЗК
31.10.2025 15:17
Повідомлення про рішення
31.10.2025 14:20
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.10.2025 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 11:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 11:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МАСТ ЮА» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Не надано витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, згідно з вимогами підпункту 2 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - Надано довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року без документального підтвердження їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації; Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ «МАСТ ЮА» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, згідно з вимогами підпункту 2 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - Надати документальне підтвердження виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами) перелічених у довідці, про аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом, згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації;
Створено
29.10.2025 11:27
Надати до
30.10.2025 11:27
Договір
UA-2025-10-15-005137-a-a1
Підписаний і діє
Номер
942
27 498 грн.
22 915 грн.
З ПДВ
Підписано
10.11.2025
Строк дії договору з
10.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Компресор поршневий Mast VA90/200L, 400B або еквівалент
Номенклатура
Компресор поршневий Mast VA90/200L, 400B або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
27 498
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МАСТ ЮА"
Повна назва
ТОВ "МАСТ ЮА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45286689

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.11.2025 10:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
48 643.33 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
48 643.33 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності